wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Ik denk dat ze allemaal voelen dat het momenteel niet draait. Tegen een Antwerp dat heel fysiek speelt en snel op de omschakeling gaat is het dan verdedigbaar om Balanta erin te zetten. Vanaken eruit is ook begrijpelijk want Hans was zich weer enorm aan het irriteren aan alles - dan bescherm je hem beter even tegen zichzelf want terwijl hij klaagt is hij niet aan het voetballen. Op zich vind ik dat een Lang ook eens op de bank mag beginnen, want ook die worstelt na zijn corona-besmetting & die blessure nog hard met zijn vorm.

Ben ik tevreden met een gelijkspel? Uiteraard niet. Ben ik tevreden met het geleverde spel? Hell no. Maar ik ben wél tevreden dat we nog altijd een mooie voorsprong hebben. Zaterdag speelt anderlecht tegen Genk en die gaan allebei vol voor de overwinning willen gaan, Antwerp zondag tegen ons gaat ook eens moeten kiezen of ze willen stijgen in de PO of gewoon blijven aanmodderen.

En om te eindigen nog een positieve noot, we hebben nog eens de 0 gehouden. Dat was ook al eventjes geleden.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

‘t zal al een stuk minder brutaal zijn zondag .. Birgertje geschorst :thumbb:
macfall
Jeugdspeler
Berichten: 125
Lid geworden op: 25 jan 2021, 15:25

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door macfall »

macfall schreef: 12 mei 2021, 22:51
macfall schreef: 07 mei 2021, 19:08 Mata is terug en vertrouwd systeem zal er terug zijn. Titelmatch nr. 4 !
door het gelijkspel genk-anderlecht: titelmatch nummer 5 op antwerp
Door het puntje vandaag, zondag titelmatch nummer 6. We hebben het in eigen handen tot de slotspeeldag.
FrankFarinaII

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FrankFarinaII »

Een stresserende vraag: waarom maken ze het niet af? ...2 op 9 is echt slecht. We hebben de 0 gehouden, top, maar ook bitter weinig kansen gecreëerd, dat verontrust me nog het meest. Soit, hopelijk winst zaterdag
unleashed1990
Tester
Berichten: 84
Lid geworden op: 02 mei 2021, 22:19

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door unleashed1990 »

Misschien zijn we wat te negatief. De verdediging staat er terug weer.
Alleen de aanvallers moeten terug beter gaan spelen.
macfall
Jeugdspeler
Berichten: 125
Lid geworden op: 25 jan 2021, 15:25

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door macfall »

FrankFarinaII schreef: 13 mei 2021, 22:19 Een stresserende vraag: waarom maken ze het niet af? ...2 op 9 is echt slecht. We hebben de 0 gehouden, top, maar ook bitter weinig kansen gecreëerd, dat verontrust me nog het meest. Soit, hopelijk winst zaterdag
idd het laatste loodje weeg zwaar

vooral psychologisch denkek, brugge heeft alles te verliezen, de rest kan alleen maar winnen tov wat ze al hebben
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door The_One »

Denk eigenlijk niet dat er zoveel achter te zoeken is. De voorste linie is wat uit vorm. De laatste pas komt er niet uit.
Volgens mij is het gewoon een algemene vorm dip. Continu op hoog niveau spelen is onrealistisch, geen enkel ploeg kan dat. Het is nu een kwestie van tijd en matchen eer we er terug bovenop komen, maar we moeten hopen dat we voldoende punten nog kunnen pakken in de play-offs, of dat de andere er voldoende verliezen...
FrankFarinaII

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FrankFarinaII »

The_One schreef: 14 mei 2021, 08:53 Denk eigenlijk niet dat er zoveel achter te zoeken is. De voorste linie is wat uit vorm. De laatste pas komt er niet uit.
Volgens mij is het gewoon een algemene vorm dip. Continu op hoog niveau spelen is onrealistisch, geen enkel ploeg kan dat. Het is nu een kwestie van tijd en matchen eer we er terug bovenop komen, maar we moeten hopen dat we voldoende punten nog kunnen pakken in de play-offs, of dat de andere er voldoende verliezen...
Laatst gewijzigd door FrankFarinaII op 14 mei 2021, 09:52, 1 keer totaal gewijzigd.
FrankFarinaII

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FrankFarinaII »

The_One schreef: 14 mei 2021, 08:53 Denk eigenlijk niet dat er zoveel achter te zoeken is. De voorste linie is wat uit vorm. De laatste pas komt er niet uit.
Volgens mij is het gewoon een algemene vorm dip. Continu op hoog niveau spelen is onrealistisch, geen enkel ploeg kan dat. Het is nu een kwestie van tijd en matchen eer we er terug bovenop komen, maar we moeten hopen dat we voldoende punten nog kunnen pakken in de play-offs, of dat de andere er voldoende verliezen...
Het komt allemaal wat op hetzelfde ogenblik, money-time en FCB,het is altijd wat ;-) maar voldoende tijd en matchen zijn er niet om de vorm terug te vinden, het moet nu gebeuren!!
Hopelijk zondag eens winnen (want dat is al veel te lang geleden) en dan is het binnen :FCB:
unleashed1990
Tester
Berichten: 84
Lid geworden op: 02 mei 2021, 22:19

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door unleashed1990 »

Gewoon winnen Zondag dan hebben we de titel in eingen hand.

Fun fact: als genk zaterdag wint, kunnen we met een gelijkspel kampioen spelen op het veld van de mauve zou dat geen zoete wraak zijn toen zij op ons veld kampioen zijn gaan spelen. :jerk:

Een mens mag toch is dromen hé.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door JRut »

FrankFarinaII schreef: 13 mei 2021, 20:22 wat een zwakke wedstrijd opnieuw. Gelukkig viel HVA in en maakte het verschil...ow wait ;-)
Duur puntenverlies, zucht.........
Duur puntenverlies valt al bij al wel mee toch?
We konden wel een gouden zaak doen, maar op zich is het puur puntengewijs nog steeds wel ok in de ranking (uiteraard te danken aan onze voortreffelijke reguliere competitie, maar ook die telt mee).
#hetishierbeter
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Even wat lelijker mag ook hé. Na het gelijkspel van anderlecht & Genk was het vooral zaak van niet te verliezen. Moest er een bal binnen gegaan zijn en we wonnen was dat geweldig - nu is Antwerp na een potige match vooral extra vermoeid en komen ze zondag met dezelfde ploeg bij ons spelen. Vergeet niet dat daar wat corona-gevallen zijn en ze de matchen op rij moeilijk verteren.

Bij ons is't ook allemaal minder goed maar de organisatie stond weer redelijk goed, Mignolet heeft een clean sheet in zijn 500ste match en bij ons zijn er geen extra geschorsten of geblesseerden voor de match van zondag.
FrankFarinaII

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FrankFarinaII »

JRut schreef: 14 mei 2021, 11:31
FrankFarinaII schreef: 13 mei 2021, 20:22 wat een zwakke wedstrijd opnieuw. Gelukkig viel HVA in en maakte het verschil...ow wait ;-)
Duur puntenverlies, zucht.........
Duur puntenverlies valt al bij al wel mee toch?
We konden wel een gouden zaak doen, maar op zich is het puur puntengewijs nog steeds wel ok in de ranking (uiteraard te danken aan onze voortreffelijke reguliere competitie, maar ook die telt mee).
Ik bedoelde dat we bij een overwinning een serieuze stap gezet hadden en een overwinning zou deze ploeg echt terug deugd doen ;-)
unleashed1990
Tester
Berichten: 84
Lid geworden op: 02 mei 2021, 22:19

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door unleashed1990 »

Mogen we een pluim op de hoed van sobol zetten. Hij was de personificatie van no sweat no glory puik van een match. Zalig
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door The_One »

Inderdaad, als het goed is mag het ook gezegd worden!
Plaats reactie