wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door DavidVM »

Op zo'n moment mis je Ruud, met hem erbij was het niet waar geweest
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Khas »

DavidVM schreef: 06 nov 2019, 22:44 Op zo'n moment mis je Ruud, met hem erbij was het niet waar geweest
Wesley gelooft je niet.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3443
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

Khas schreef: 06 nov 2019, 22:51
DavidVM schreef: 06 nov 2019, 22:44 Op zo'n moment mis je Ruud, met hem erbij was het niet waar geweest
Wesley gelooft je niet.
Die had tenminste al wat krediet opgebouwd. En schoot hem ook gewoon binnen. Mijn bomma schiet er godverdomme beter op dan Diagne.
Jelle
Jeugdspeler
Berichten: 131
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Jelle »

Kan mij niet meer herinneren wanneer ik nog zo pissed ben geweest bij verlies van Club. Grotere teleurstelling dan het gelijkspel in Madrid en verlies tegen Dortmund thuis samen.

Verstuurd vanaf mijn MI 9 met Tapatalk

GraspopperFCB
Jeugdspeler
Berichten: 142
Lid geworden op: 28 jan 2018, 16:53

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door GraspopperFCB »

Fuck you Diagne !!
Fuck you Dennis !!
Fuck you Dirk Deferme !!

Dit is mijn gevoel na vanavond !
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door The_One »

Ik verlies nog liever met 5-0 dan dit. We hebben anderlecht een gunst gedaan met Diagne af te snoepen. Van mij mag hij de tribune in. Geef mij Vossen dan maar. Die scoort zijn penalties tenminste....
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 913
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Rode kaart vormer kost nu al minstens 3 punten. 2 in Madrid omdat Real die vrije trap binnen kopt. 1 in Parijs omdat Vormer die penalty opeist en binnen knalt, stress of geen stress - is professional.

Met beetje geluk speelden we nu nog voor 2de plaats wat onverhoopt was in deze groep, maar we moeten Galatasaray kloppen voor verdiende 3de plaats.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Blackburn
Profvoetballer
Berichten: 374
Lid geworden op: 04 jul 2016, 10:26

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Blackburn »

Dit is toch echt de campagne van de gemiste kans voor mij... wij hadden echt op de laatste speeldag thuis voor de 2de plek moeten spelen tegen Real...
GraspopperFCB
Jeugdspeler
Berichten: 142
Lid geworden op: 28 jan 2018, 16:53

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door GraspopperFCB »

We Nemen ook altijd de verkeerde beslissing in de laatste pass. Zo frustrerend ..
Wat mij betreft mag Diagne toch geen minuten meer maken. Begrijp al weken niet dat Vossen in de tribune zit. Als ik Clement was liet ik Jelle onmiddellijk starten komend weekend al was het maar om statement te maken.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1961
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Mits wat meer meeval hadden we nu 7 punten gehad (én verdiend). Dan waren we zeker van Europees voetbal en hebben we een goeie kans om 2de te worden (want PSG gaat vol gaan tegen Real, die willen tonen dat ze dé Europese top zijn).

1. PSG - 10
2. Club - 7
3. Real - 6
4. Galatasaray - 0
PetjeFCB
Supersub
Berichten: 1332
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:05

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door PetjeFCB »

In vergelijking met vorig jaar nog niet die stap extra kunnen zetten. Weliswaar met beter voetbal, veel meer lef, maar altijd net niet.

Jammer. Nu hopen dat we volgende wedstrijd die 3de plaats kunnen opeisen.
Blackburn
Profvoetballer
Berichten: 374
Lid geworden op: 04 jul 2016, 10:26

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Blackburn »

Anderzijds... in de Europa League moeten we toch gewoon van niemand schrik hebben zeker... Ben er al jaren van overtuigd dat een Belgische ploeg daar met wat meeval heel ver kan geraken...
PetjeFCB
Supersub
Berichten: 1332
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:05

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door PetjeFCB »

In Turkije winnen, PSG zijn werk doen in Madrid en dan strijden om 2de plaats tegen Real...

#temooiomwaartezijnzeker?
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1961
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Los van het penalty-débacle.
Chapeau van Club om zo te spelen. Het was misschien net niet een paar keer, maar ze hebben wél enorm goed gespeeld tegen een topploeg. Je kan nu weer die discussie starten dat een Mbappé niet zo goed was, maar anderzijds kan je even goed stellen dat hij niet goed was omdat er scherp op verdedigd werd. Ook chapeau van Mechele, Mignolet, Rits & Clement om na de match kalm te blijven op de vragen over de penalty en ook na 5x aandringen te blijven herhalen dat het binnenskamers opgelost zal worden. We are Bruges, wij smijten niet met modder op tv maar lossen de problemen netjes op in de kleedkamer.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Khas »

Blackburn schreef: 06 nov 2019, 23:22 Anderzijds... in de Europa League moeten we toch gewoon van niemand schrik hebben zeker... Ben er al jaren van overtuigd dat een Belgische ploeg daar met wat meeval heel ver kan geraken...
Als we zo blijven spelen moeten we er voor gaan. We hebben een droomploeg
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Plaats reactie