[17.] Simon Deli

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

[17.] Simon Deli

Bericht door Cedrinho »

De derde transfer in even veel dagen. Na Sagna en Okereke tekent nu ook Simon Deli een contract bij Club!
LCV van Slavia Praag, gehaald met de bedoeling Denswil te vervangen dus.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: [17.] Simon Deli

Bericht door Bosko »

Welkom!
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: [17.] Simon Deli

Bericht door DavidVM »

Sterke beer, maar heeft wel een groot probleem met correct uit te stappen...
VergasRonald
Tester
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 aug 2019, 20:14

Re: [17.] Simon Deli

Bericht door VergasRonald »

Met Vanaken, Mechele -& deze man in de ploeg mag je van Corners sowieso iets verwachten maar 'k zou toch voorstellen dat Deli een vaste plaats heeft aan 2de paal.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [17.] Simon Deli

Bericht door Cedrinho »

Beest.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 887
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: [17.] Simon Deli

Bericht door Vergas Ronald »

Heeft de loepzuivere tackle van Mechele of het uitverdedigen van Donk/Denswil niet maar wat moet je als spits tegen Deli doen in fysieke -& kopduels, Onuachu van Genk kan misschien eens proberen? En zijn kopballen op corner, vandaag weer bijna goal maar keeper bokst die bal voor Dennis z'n voetjes. Sirkul had door Deli na een uur gewoon geen goesting meer om lange ballen te trappen, kwamen allen via Deli zijn kop bij club spelers terecht. Mijn favoriet van de zomeraankopen die we tot nu in actie zagen. Sympathieke kerel uit ook lijkt me, duim omhoog naar teammaats, schouderklopje voor Mignolet als hij de boel moet redden, zijn tegenstander rechtop helpen als hij ze tegen de grond legt in fair schouderduel.

Een vriendelijke beer, onder de indruk.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3200
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [17.] Simon Deli

Bericht door Pica »

Vergas Ronald schreef: 14 sep 2019, 23:30 Heeft de loepzuivere tackle van Mechele of het uitverdedigen van Donk/Denswil niet maar wat moet je als spits tegen Deli doen in fysieke -& kopduels, Onuachu van Genk kan misschien eens proberen? En zijn kopballen op corner, vandaag weer bijna goal maar keeper bokst die bal voor Dennis z'n voetjes. Sirkul had door Deli na een uur gewoon geen goesting meer om lange ballen te trappen, kwamen allen via Deli zijn kop bij club spelers terecht. Mijn favoriet van de zomeraankopen die we tot nu in actie zagen. Sympathieke kerel uit ook lijkt me, duim omhoog naar teammaats, schouderklopje voor Mignolet als hij de boel moet redden, zijn tegenstander rechtop helpen als hij ze tegen de grond legt in fair schouderduel.

Een vriendelijke beer, onder de indruk.
En bij één van de kansen van sirkul toch ook niet op zijn mondje gevallen om de rest op hun oren te geven :mrgreen:
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5315
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [17.] Simon Deli

Bericht door Tiki Taka »

Wat een absolute TOP transfer deze man !!
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: [17.] Simon Deli

Bericht door leem »

Als er nu ene is (naast Sergio natuurlijk) die niet over de var moet klagen.. hopelijk volgt er geen schorsing

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) plus met Tapatalk





Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: [17.] Simon Deli

Bericht door Alethio »

Voor die twee duwtjes?
Of heb ik nog iets anders gemist?
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: [17.] Simon Deli

Bericht door t4nd »

Hij heeft op instagram commentaar gegeven op "de var die de grote clubs bevoordeelt". Vorig seizoen is Neymar geschorst na commentaar op de arbiter via sociale media (3 speeldagen, teruggebracht naar 2 in beroep).
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: [17.] Simon Deli

Bericht door Alethio »

Hopen dat de instagram van Deli minder gecheckt wordt dan die van Neymar.
kingpietro105
Profvoetballer
Berichten: 449
Lid geworden op: 17 sep 2018, 09:04
Locatie: Gijzegem

Re: [17.] Simon Deli

Bericht door kingpietro105 »

Alethio schreef: 02 okt 2019, 08:39 Hopen dat de instagram van Deli minder gecheckt wordt dan die van Neymar.
Hij duwde zelf 2 spelers omver in de 16 gelukkig kregen we geen penalty tegen als ik deli was zou ik toch maar zwijgen. We hebben ook geluk gehad met de arbitrage.

Was geen scouderduw meer was meer met de hand dan met de schouder
Jeugdscheidsrechter
PetjeFCB
Supersub
Berichten: 1329
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:05

Re: [17.] Simon Deli

Bericht door PetjeFCB »

kingpietro105 schreef: 02 okt 2019, 16:04
Alethio schreef: 02 okt 2019, 08:39 Hopen dat de instagram van Deli minder gecheckt wordt dan die van Neymar.
Hij duwde zelf 2 spelers omver in de 16 gelukkig kregen we geen penalty tegen als ik deli was zou ik toch maar zwijgen. We hebben ook geluk gehad met de arbitrage.

Was geen scouderduw meer was meer met de hand dan met de schouder

Dat zijn van die "fouten", gebeurt dat aan de middellijn, dan wordt dat gefloten. Hiervoor een strafschop fluiten is wel zeer licht
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [17.] Simon Deli

Bericht door Cedrinho »

PetjeFCB schreef: 02 okt 2019, 16:08Dat zijn van die "fouten", gebeurt dat aan de middellijn, dan wordt dat gefloten. Hiervoor een strafschop fluiten is wel zeer licht
Anders gezegd:
In Europa mag het, maar in België is het sowieso penalty.
Plaats reactie