PO1 SD07 | KAA Gent - Club Brugge KV - zo 05/05 - 18:00

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

PO1 SD07 | KAA Gent - Club Brugge KV - zo 05/05 - 18:00

Bericht door Alethio »

Ofwel heb ik erover gekeken, ofwel is er voor deze match zelfs geen matchtopic aangemaakt.
Indien niet: bij deze. Indien wel: verwijder dit maar, mods.

On topic dan:
Blij dat we gewonnen hadden, maar ik wil dat buitenspel van Wesley wel eens opnieuw zien. Ik zag het op het ene beeld dat ze toonden alvast helemaal niet.
Gelukkig dat we wonnen, anders ging ik het gevoel hebben dat we voor de derde week op rij bestolen waren.
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: PO1 SD07 | KAA Gent - Club Brugge KV - zo 05/05 - 18:00

Bericht door The_One »

Die VAR echt onvoorstelbaar. CLEAR error, wat is er nu zo moeilijk te begrijpen aan CLEAR?
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 630
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: PO1 SD07 | KAA Gent - Club Brugge KV - zo 05/05 - 18:00

Bericht door Hannes »

Mannekes ik voel dat hier nog in orde komen!
De mauves beginnen net op tijd punten te pakken... Laat ze volgende week maar weer winnen op den Antwerp en ze zitten meteen in de goede flow om daarna Genkie een nederlaag aan te smeren.
Ik voel het aan mijn eksterogen: nog 3x winnen en die beker is van ons!!!
COMMMMMMMMME OOOOOONNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN!!!!!!

#positivototindekist #bluvngoan!
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: PO1 SD07 | KAA Gent - Club Brugge KV - zo 05/05 - 18:00

Bericht door The_One »

Hannes schreef: 05 mei 2019, 22:14 Mannekes ik voel dat hier nog in orde komen!
De mauves beginnen net op tijd punten te pakken... Laat ze volgende week maar weer winnen op den Antwerp en ze zitten meteen in de goede flow om daarna Genkie een nederlaag aan te smeren.
Ik voel het aan mijn eksterogen: nog 3x winnen en die beker is van ons!!!
COMMMMMMMMME OOOOOONNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN!!!!!!

#positivototindekist #bluvngoan!
Lol, je denkt toch niet dat anderlecht ons gaat helpen door tegen Genk te gaan winnen? Die zien liever Genk kampioen dan ons hoor.
kingpietro105
Profvoetballer
Berichten: 449
Lid geworden op: 17 sep 2018, 09:04
Locatie: Gijzegem

Re: PO1 SD07 | KAA Gent - Club Brugge KV - zo 05/05 - 18:00

Bericht door kingpietro105 »

The_One schreef: 05 mei 2019, 22:38
Hannes schreef: 05 mei 2019, 22:14 Mannekes ik voel dat hier nog in orde komen!
De mauves beginnen net op tijd punten te pakken... Laat ze volgende week maar weer winnen op den Antwerp en ze zitten meteen in de goede flow om daarna Genkie een nederlaag aan te smeren.
Ik voel het aan mijn eksterogen: nog 3x winnen en die beker is van ons!!!
COMMMMMMMMME OOOOOONNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN!!!!!!

#positivototindekist #bluvngoan!
Lol, je denkt toch niet dat anderlecht ons gaat helpen door tegen Genk te gaan winnen? Die zien liever Genk kampioen dan ons hoor.
Zever... Spelers zijn ook mensen die willen gewoon winnen. Wat kan hun dat schelen wie kampioen wordt? zij willen winnen. En zeker als ze gaan winnen op antwerp dan zal het geloof in de 5de of zelf 4de plaats groot zijn...

En als standard dan ook nog punten blijft verliezen dan zullen ze extra gebrand zijn om te winnen. Want geloof me het bestuur en de spelers halen het liefst europees voetbal die zitten niet in met of club kampioen kan spelen of niet.


Aan de andere kant je je de vraag stellen kan dit arm anderlecht van genk winnen ze mogen nog 100% gemotiveerd zijn om te winnen ze moeten ook kwaliteit tonen..

ik heb hoop maar ik vrees dat het voorbij is een zwak anderlecht en een zwak standard op verplaatsing dat rest genk nog van de titel.. Ik heb weinig hoop maar ik heb wel hoop... Zolang het kan moet je er voor vechten...

Ik vrees dat zowel anderlecht en standard genoeg motivatie hebbben om van genk te winnen maar ze niet de kwaliteiten hebben om dit te doen.
Jeugdscheidsrechter
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: PO1 SD07 | KAA Gent - Club Brugge KV - zo 05/05 - 18:00

Bericht door JRut »

Ik wil het allemaal nog eens zien.

Zondag Genk keer goed bang maken, in hun hoofd kruipen en dan richting de laatste twee. Zien waar we landen.
#hetishierbeter
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: PO1 SD07 | KAA Gent - Club Brugge KV - zo 05/05 - 18:00

Bericht door t4nd »

The_One schreef: 05 mei 2019, 20:19 Die VAR echt onvoorstelbaar. CLEAR error, wat is er nu zo moeilijk te begrijpen aan CLEAR?
Op zich vond ik de goal van Gent ook onterecht afgekeurd, dus de eindbalans in deze match is wat mij betreft gelijk (2 foute beslissingen). Die van Gent was duidelijker "hinderlijk buitenspel", maar of het écht hinderlijk was...
Soit, boeit op zich ook niet. Opnieuw gewonnen, goeie play offs aan het spelen - enkel jammer dat er een ploeg is die het beter doet. Details zijn ook niet in ons voordeel. Genk krijgt wél een penalty tegen Antwerp (terecht, begrijp me niet verkeerd) en je merkt dat de rest van de match een pak vlotter gaat. Ondanks het niet krijgen vind ik dat we sterk genoeg moesten zijn om tegen Antwerp te winnen, maar zo een penalty maakt het wél een pak makkelijker.

Wat betreft anderlecht, uiteraard gaan die spelers volop gaan tegen Genk. Standard kan ook nog eens een (positieve) uitschuiver hebben tegen Genk dus het is zeker nog mogelijk. Spelers zijn volgens mij al lang niet meer bezig met die "gevoeligheden", dus volgens mij kan het de meerderheid van de anderlecht-spelers niet boeien wie de titel haalt als zij het niet zijn. Clubliefde bij de spelers is al lang weg (in heel het voetbal), dat leeft enkel nog bij de supporters.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: PO1 SD07 | KAA Gent - Club Brugge KV - zo 05/05 - 18:00

Bericht door Cedrinho »

JRut schreef: 06 mei 2019, 08:56 Ik wil het allemaal nog eens zien.

Zondag Genk keer goed bang maken, in hun hoofd kruipen en dan richting de laatste twee. Zien waar we landen.
Volgend weekend zal de titel nog niet beslist zijn.
Standard wordt de beslissende factor. Maar of ze Genk iets in de weg kunnen leggen.. Ik betwijfel het.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: PO1 SD07 | KAA Gent - Club Brugge KV - zo 05/05 - 18:00

Bericht door JRut »

Cedrinho schreef: 06 mei 2019, 12:17
JRut schreef: 06 mei 2019, 08:56 Ik wil het allemaal nog eens zien.

Zondag Genk keer goed bang maken, in hun hoofd kruipen en dan richting de laatste twee. Zien waar we landen.
Volgend weekend zal de titel nog niet beslist zijn.
Standard wordt de beslissende factor. Maar of ze Genk iets in de weg kunnen leggen.. Ik betwijfel het.
Da's al veel te ver vooruit kijken.

Eerst zondag, dan donderdag. Wedstrijd per keer. 't is zo al zwaar genoeg.

Maar toch. Ik ben nu al psyched. Hartslag boven de 100 terwijl ik dit neerpen, mij gaan ze niet moeten motiveren voor zondag. Alles kapot. Come on!
#hetishierbeter
Plaats reactie