PO1 SD06 | Club Brugge KV - RSC anderlecht | zo 28/04 - 18:00

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Horvath
3
10%
Diatta
0
Geen stemmen
Mata
6
20%
Mechele
1
3%
Denswil
0
Geen stemmen
Danjuma
0
Geen stemmen
Rits
3
10%
Vormer
0
Geen stemmen
Vanaken
0
Geen stemmen
Schrijvers
3
10%
Wesley
10
33%
Dennis
3
10%
Nakamba
1
3%
Vossen
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 30

Fredga39
Jeugdspeler
Berichten: 147
Lid geworden op: 03 jun 2016, 13:35

Re: PO1 SD06 | Club Brugge KV - RSC anderlecht | zo 28/04 - 18:00

Bericht door Fredga39 »

In geen honderd jaar buitenspel. Omgekochte boel!!!
bart_bdv
Tester
Berichten: 92
Lid geworden op: 29 apr 2018, 20:59

Re: PO1 SD06 | Club Brugge KV - RSC anderlecht | zo 28/04 - 18:00

Bericht door bart_bdv »

Oh my god, waarom zetten ze idioten bij de VAR???
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: PO1 SD06 | Club Brugge KV - RSC anderlecht | zo 28/04 - 18:00

Bericht door DavidVM »

Dat ze gewoon de competitie stil leggen en Genk de titel geven, dat is duidelijk wat ze willen... Dit is echt van een ongeziene schande
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: PO1 SD06 | Club Brugge KV - RSC anderlecht | zo 28/04 - 18:00

Bericht door Alethio »

Na een enkele herhaling zag ik het buitenspel toch ook niet.

Vooral frappant hoe de regels ivm vorig jaar (buitenspel Diaby & Teodorczyk) veranderd zijn. Ten goede, zeker, maar het piekt toch dat wij nu er weer slachtoffer van zijn.
Filo
Jeugdspeler
Berichten: 101
Lid geworden op: 10 feb 2019, 18:52

Re: PO1 SD06 | Club Brugge KV - RSC anderlecht | zo 28/04 - 18:00

Bericht door Filo »

ons spelniveau mag terug wat omhoog hoor !
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: PO1 SD06 | Club Brugge KV - RSC anderlecht | zo 28/04 - 18:00

Bericht door leem »

Filo schreef: 28 apr 2019, 19:03 ons spelniveau mag terug wat omhoog hoor !
Klopt.

Maar toch: aangezien er geen foutenmarge zit op de lijn, kon de VAR onmogelijk uitmaken of het buitenspel was of niet in dit geval. Een (wetenschappelijk) pleidooi voor een 'buitenspelstrook', waarbinnen een doelpunt nooit zou mogen afgekeurd worden:
https://www.eoswetenschap.eu/eosblogs/w ... iger-maakt

En zo is het elke match wel weer iets natuurlijk.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: PO1 SD06 | Club Brugge KV - RSC anderlecht | zo 28/04 - 18:00

Bericht door Cedrinho »

“Vanaf de eerste minuut waren we het Club dat iedereen al weken, maanden of zelfs jaren kent met energie, pressing en goed voetbal."

Kan iemand mij zeggen welke wedstrijd Ivan Leko gezien heeft? Dat moet namelijk een betere en leukere geweest zijn dan dat scharminkel dat ik vanmiddag gezien heb op Jan Breydel.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: PO1 SD06 | Club Brugge KV - RSC anderlecht | zo 28/04 - 18:00

Bericht door Khas »

Cedrinho schreef: 28 apr 2019, 22:05 “Vanaf de eerste minuut waren we het Club dat iedereen al weken, maanden of zelfs jaren kent met energie, pressing en goed voetbal."

Kan iemand mij zeggen welke wedstrijd Ivan Leko gezien heeft? Dat moet namelijk een betere en leukere geweest zijn dan dat scharminkel dat ik vanmiddag gezien heb op Jan Breydel.
Hij was vooral naar het publiek aan het kijken.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: PO1 SD06 | Club Brugge KV - RSC anderlecht | zo 28/04 - 18:00

Bericht door The_One »

Aan programma makers zoals extra time etc:
Steek eens een topic in elkaar waarin een bende amateurs VAR spelen in een echte match, en dan het resultaat vergelijken met de echte VAR. Benieuwd hoeveel beter de amateurs het gaan doen...
Blijkbaar is het heel moeilijk om te snappen wat een 'clear error' wil zeggen.
kingpietro105
Profvoetballer
Berichten: 449
Lid geworden op: 17 sep 2018, 09:04
Locatie: Gijzegem

Re: PO1 SD06 | Club Brugge KV - RSC anderlecht | zo 28/04 - 18:00

Bericht door kingpietro105 »

Voila en ze volgen eindelijk is de uitzonderingen en je krijgt geen belachelijke penalty's

The following will not usually be a free kick, unless they are one of the above
situations:
• the ball touches a player’s hand/arm directly from their own head/body/foot or
the head/body/foot of another player who is close/near
• the ball touches a player’s hand/arm which is close to their body and has not
made their body unnaturally bigger
•if a player is falling and the ball touches their hand/arm when it is between their
body and the ground to support the body (but not extended to make the body
bigger)
•If the goalkeeper attempts to ‘clear’ (release into play) a throw-in or deliberate
kick from a team-mate but the ‘clearance’ fails, the goalkeeper can then handle
the ball
Jeugdscheidsrechter
Gebruikersavatar
Duffman
Invaller
Berichten: 802
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:05
Locatie: Het gat van Pluto

Re: PO1 SD06 | Club Brugge KV - RSC anderlecht | zo 28/04 - 18:00

Bericht door Duffman »

Cedrinho schreef: 28 apr 2019, 22:05 “Vanaf de eerste minuut waren we het Club dat iedereen al weken, maanden of zelfs jaren kent met energie, pressing en goed voetbal."

Kan iemand mij zeggen welke wedstrijd Ivan Leko gezien heeft? Dat moet namelijk een betere en leukere geweest zijn dan dat scharminkel dat ik vanmiddag gezien heb op Jan Breydel.
De rode draad in Leko's interviews (zowel in het Engels als in het Nederlandsachtig) is inderdaad dat hij nogal snel de superlatieven (fantastisch, top, perfect, ...) bovenhaalt om standaard dingen te omschrijven (prestaties die matig tot degelijk waren, maar ook niet meer dan dat). Soms vind ik dat op het belachelijke af.

Ik weet niet welke pilletjes die gast neemt, maar ik maandagmorgen kan ik er best wel wat van gebruiken...
“Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion.”
- Michael Jordan -
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: PO1 SD06 | Club Brugge KV - RSC anderlecht | zo 28/04 - 18:00

Bericht door Khas »

Duffman schreef: 29 apr 2019, 01:07
Cedrinho schreef: 28 apr 2019, 22:05 “Vanaf de eerste minuut waren we het Club dat iedereen al weken, maanden of zelfs jaren kent met energie, pressing en goed voetbal."

Kan iemand mij zeggen welke wedstrijd Ivan Leko gezien heeft? Dat moet namelijk een betere en leukere geweest zijn dan dat scharminkel dat ik vanmiddag gezien heb op Jan Breydel.
De rode draad in Leko's interviews (zowel in het Engels als in het Nederlandsachtig) is inderdaad dat hij nogal snel de superlatieven (fantastisch, top, perfect, ...) bovenhaalt om standaard dingen te omschrijven (prestaties die matig tot degelijk waren, maar ook niet meer dan dat). Soms vind ik dat op het belachelijke af.

Ik weet niet welke pilletjes die gast neemt, maar ik maandagmorgen kan ik er best wel wat van gebruiken...
Pilleh kopeh?
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: PO1 SD06 | Club Brugge KV - RSC anderlecht | zo 28/04 - 18:00

Bericht door t4nd »

Zo slecht vond ik het gisteren eerlijk gezegd ook weer niet. Tegen een tegenstander die met 10 man achter de bal kruipt en hoopt op die ene counter is het niet zo makkelijk om erdoor te raken. We waren niet extreem goed, maar we domineerden de match, kregen een pak meer kansen om te scoren dan de tegenstander en winnen oververdiend.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: PO1 SD06 | Club Brugge KV - RSC anderlecht | zo 28/04 - 18:00

Bericht door Cedrinho »

We domineerden? Qua balbezit, ja. Maar meer ook niet, want we deden er niets mee.
Vooral Vanaken blonk hierin uit. Stond meer in de weg van Danjuma dan wat anders en zijn passes waren om te bleiten. Ik denk dat zijn percentage geslaagde passes het laagst moet geweest zijn van de laatste 5 jaar of zo. Ongezien.
Ook hoe de ganse ploeg gewoon vaak stil stond. Er zat geen beweging in, geen diepgang, niets. Ik herinner me een fase waar ik denk Mata de bal had en Wesley, Schrijvers en Diatta allemaal gewoon stil stonden. Niemand die de bal kwam vragen.
Idem bij een inworp aan de Westkant in de tweede helft.
Het was alsof Club er gewoon geen goesting in had. Of dat ze dachten van "Meh, we moeten geen moeite doen, rsca is toch te zwak".
Eerste keer dat ik na een gewonnen match tegen RSCA ontgoocheld naar huis ga. Ontgoocheld over het spel van Club.
Gebruikersavatar
Arnio
Belofte
Berichten: 297
Lid geworden op: 30 aug 2018, 09:34

Re: PO1 SD06 | Club Brugge KV - RSC anderlecht | zo 28/04 - 18:00

Bericht door Arnio »

Het was niet echt een amusante partij voetbal. Het leek wel een match tegen Eupen ofzo die met 10 man in de eigen baklijn liggen te verdedigen. Het kan verkeren. Nog nooit zo weinig stress gehad vr een match tegen A'lecht als gister :lol:
Plaats reactie