PO1 SD05 | R. Antwerp FC - Club Brugge KV | ma 22/04 - 14:30

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Horvath
3
17%
Dennis
0
Geen stemmen
Mata
9
50%
Mechele
2
11%
Denswil
0
Geen stemmen
Danjuma
0
Geen stemmen
Rits
3
17%
Vormer
0
Geen stemmen
Vanaken
0
Geen stemmen
Openda
0
Geen stemmen
Wesley
0
Geen stemmen
Amrabat
1
6%
Diatta
0
Geen stemmen
Vossen
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 18

IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: PO1 SD05 | R. Antwerp FC - Club Brugge KV | ma 22/04 - 14:30

Bericht door IsO »

kingpietro105 schreef: 24 apr 2019, 07:48
t4nd schreef: 24 apr 2019, 07:01
kingpietro105 schreef: 23 apr 2019, 19:53 Scheidsrechters in 1ste klasse hebben gewoon geen charisma. Er zijn betere arbiters in 1ste amateur en provinciaal maar jah die hebben mischien iets mindere fysiek..

conditie > charisma volgens de bond om in 1ste te fluiten.

ga gedeeltelijk akkoord maar ik denk dat er genoeg arbiters zijn die het spel wel kunnen volgen in 1ste klasse zijn en geen topatleten zijn tijd om door te selecteren !!!!!!!!!!
Misschien een idee om de "lagere" arbiters als var in te zetten? Om in een busje te zitten heb je geen conditie nodig, je moet enkel het spel kunnen volgen. Zet 3 goeie arbiters uit een lagere klasse samen en het zou goed moeten komen. Dan heb je ook een grotere poule en moet je niet 2 matchen op rij dezelfde var laten blunderen tegen ons.
Ja zet scheidsrechters in de VAR geen ex scheidsrechters.

In Nederland zitten scheidsrechters die zelf nog fluiten in de var

IN nederland is er ook duidelijke communicatie hoe de VAR Werkt kijk is naar dit filmpje :
https://www.youtube.com/watch?v=ypKGxysik0g

Duidelijke communicatie met de scheidsrechter ook communicatie naar de buitenwereld hoe te werk gaat iets waar ze in belgie iets van kunnen leren
Ik ben ook grote voorstander van die transparantie. Heb het er onlangs ook nog over gehad tegen vrienden. Justice must not only be done, but also be seen to be done. In het hockey is dat al jaren gebruikelijk, als ik me niet vergis, en zou ook bij ons in het voetbal de norm moeten worden. Ik denk ook dat het het draagvlak voor de VAR zou kunnen vergroten.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: PO1 SD05 | R. Antwerp FC - Club Brugge KV | ma 22/04 - 14:30

Bericht door Cedrinho »

Ik zou verdomd graag diezelfde transparantie hebben waarbij na ELK weekend de communicatie tussen VAR en refs zo publiek wordt gemaakt.
Alleen hebben ze in België de ballen hiervoor niet.
Als het kleine foutjes zijn, dan zijn Verbist en Gumienny daar met hun "open communicatie", maar nu al 2 weken op rij een ploeg flagrant gejost is, komen ze af met "we zeggen niets meer tijdens de play-offs".
Fucking cunts.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: PO1 SD05 | R. Antwerp FC - Club Brugge KV | ma 22/04 - 14:30

Bericht door Khas »

Cedrinho schreef: 24 apr 2019, 12:16 Ik zou verdomd graag diezelfde transparantie hebben waarbij na ELK weekend de communicatie tussen VAR en refs zo publiek wordt gemaakt.
Alleen hebben ze in België de ballen hiervoor niet.
Als het kleine foutjes zijn, dan zijn Verbist en Gumienny daar met hun "open communicatie", maar nu al 2 weken op rij een ploeg flagrant gejost is, komen ze af met "we zeggen niets meer tijdens de play-offs".
Fucking cunts.
We gaan eens de volledig onredelijke toer op, als het mij gepermiteerd wordt, tinfoil hat inbegrepen.

De Jupiler Pro League is al zo lang ik me kan herinneren een verdachte competitie. Hoe alles verloopt om per toeval altijd op de ingeplande data plots weer spannend te zijn of tot een apotheose komend en dat zonder fout jaar na jaar opnieuw, ondanks de onwaarschijnlijkheid er van, ...
Het is soms in ons nadeel, soms in ons voordeel. Het is wel altijd in het voordeel van de bond/Pro League en de kijkcijfers.

Transparantie is het laatste wat ze willen.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 630
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: PO1 SD05 | R. Antwerp FC - Club Brugge KV | ma 22/04 - 14:30

Bericht door Hannes »

Khas schreef: 24 apr 2019, 12:24
Cedrinho schreef: 24 apr 2019, 12:16 Ik zou verdomd graag diezelfde transparantie hebben waarbij na ELK weekend de communicatie tussen VAR en refs zo publiek wordt gemaakt.
Alleen hebben ze in België de ballen hiervoor niet.
Als het kleine foutjes zijn, dan zijn Verbist en Gumienny daar met hun "open communicatie", maar nu al 2 weken op rij een ploeg flagrant gejost is, komen ze af met "we zeggen niets meer tijdens de play-offs".
Fucking cunts.
We gaan eens de volledig onredelijke toer op, als het mij gepermiteerd wordt, tinfoil hat inbegrepen.

De Jupiler Pro League is al zo lang ik me kan herinneren een verdachte competitie. Hoe alles verloopt om per toeval altijd op de ingeplande data plots weer spannend te zijn of tot een apotheose komend en dat zonder fout jaar na jaar opnieuw, ondanks de onwaarschijnlijkheid er van, ...
Het is soms in ons nadeel, soms in ons voordeel. Het is wel altijd in het voordeel van de bond/Pro League en de kijkcijfers.

Transparantie is het laatste wat ze willen.
Da's onredelijk.
kingpietro105
Profvoetballer
Berichten: 449
Lid geworden op: 17 sep 2018, 09:04
Locatie: Gijzegem

Re: PO1 SD05 | R. Antwerp FC - Club Brugge KV | ma 22/04 - 14:30

Bericht door kingpietro105 »

Je moet het allemaal niet zo ver zoeken Tim Pots is een anderlecht supporters en wou ons kloten. Is dezelfde ref die ons vorig seizoen al discutabele beslissingen gegeven heeft

Als ik Club Brugge was zou ik deze scheidsrechter wreken
Jeugdscheidsrechter
Plaats reactie