PO1 SD02 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | do 04/04 - 20:30

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Horvath
0
Geen stemmen
Dennis
2
7%
Mata
2
7%
Mechele
4
14%
Denswil
0
Geen stemmen
Diatta
0
Geen stemmen
Rits
8
28%
Vormer
1
3%
Vanaken
5
17%
Schrijvers
4
14%
Wesley
1
3%
Amrabat
0
Geen stemmen
Danjuma
2
7%
Cools
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 29

Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: PO1 SD02 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | do 04/04 - 20:30

Bericht door Cedrinho »

Ik wil gewoon niet dat we overmoedig gaan worden.
Blackburn
Profvoetballer
Berichten: 374
Lid geworden op: 04 jul 2016, 10:26

Re: PO1 SD02 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | do 04/04 - 20:30

Bericht door Blackburn »

Stel je voor dat anderlecht PO1 niet had gehaald... dan hadden wij dit heerlijke gevoel vandaag niet gehad...
Gebruikersavatar
Maximus
Profvoetballer
Berichten: 415
Lid geworden op: 10 jan 2017, 13:55

Re: PO1 SD02 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | do 04/04 - 20:30

Bericht door Maximus »

JRut schreef: 04 apr 2019, 23:46 Zijn we het hier nu echt aan't minimaliseren? We winnen een uitwedstrijd in de PO's op anderlecht. Drie gouden punten. Zuivere gouden punten.

Dan gaat het niet over anderlecht als titelkandidaat of wat dan ook, wel over het feit dat je een onwaarschijnlijke zaak doet.

Mentaal nog het meest van al. Andere ploegen kenden onze reeks daar ook. En die weten nu ook dat wij door de muur kunnen gaan.
Dit.
kingpietro105
Profvoetballer
Berichten: 449
Lid geworden op: 17 sep 2018, 09:04
Locatie: Gijzegem

Re: PO1 SD02 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | do 04/04 - 20:30

Bericht door kingpietro105 »

JRut schreef: 04 apr 2019, 23:46 Zijn we het hier nu echt aan't minimaliseren? We winnen een uitwedstrijd in de PO's op anderlecht. Drie gouden punten. Zuivere gouden punten.

Dan gaat het niet over anderlecht als titelkandidaat of wat dan ook, wel over het feit dat je een onwaarschijnlijke zaak doet.

Mentaal nog het meest van al. Andere ploegen kenden onze reeks daar ook. En die weten nu ook dat wij door de muur kunnen gaan.
Plus dat genk en standard nog naar de mauve moeten en op een of andere manier zijn die heel goed thuis dit seizoen.
Cedrinho schreef: 04 apr 2019, 22:56 Nou, neen dus hé. Die gele kaart van Bolasie was NIET juist, moest rood zijn.

Algemeen een erg wisselvallige scheids trouwens. Vorige seizoen thuis tegen Genk (de 2-2) vond ik die perfect fluiten, maar sindsdien toch meermaals fouten gezien bij hem. Wel een ref met veel potentieel in mijn ogen.

Jij vond m in deze match veel fouten maken? Ik vond van niet. En van alle refs die we hier lopen hebben heeft deze het meest potentieel ja vooral omdat hij de match onder controle kan hebben.

Nietzoals boacout die gefrustreerd word als bolat tijdrekt maar hij wel allemaal smerige fouten bestraft laat wat wil je dan als ref?
Jeugdscheidsrechter
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5319
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: PO1 SD02 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | do 04/04 - 20:30

Bericht door Tiki Taka »

GENIETEN !!! Een ware demonstratie de 1ste helft...wel teveel kansen gemist en zo werd het nog spannend uiteindelijk.
Gouden 3 punten en vooral een enorme mentale boost hierdoor.
Nu de lijn doortrekken tegen Standard en Genk de komende 2 matchen.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: PO1 SD02 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | do 04/04 - 20:30

Bericht door Bosko »

Poll toegevoegd.
Alfredo
Tester
Berichten: 15
Lid geworden op: 30 mei 2016, 12:01

Re: PO1 SD02 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | do 04/04 - 20:30

Bericht door Alfredo »

We hebben al eerder een eerste helft op anderlecht gedomineerd en uiteindelijk toch met een gelijkspel of verlies huiswaarts moeten terugkeren.

De grootste prestatie vind ik dat ze met die druk zijn omgegaan. Verlies betekende 3e plaats, 4 punten op Genk, 2 punten achter op Standard, weer een jaar langer horen dat je niet op anderlecht kan winnen... Vorig jaar stonden we, dacht ik, ook 0-2 voor, uiteindelijk 2-2 gelijk gespeeld. Dit toont dat deze ploeg echt wel met druk kan omgaan, ondanks de minderen 2e helft.

Scheidsrechter vond ik ook echt wel op niveau. Dat de VAR had moeten ingrijpen bij de fout van Bolasie, daar kan hij niet aan doen. Voor de rest was hij duidelijk wat kon en niet.
Plaats reactie