JPL SD29 | KAS Eupen - Club Brugge KV | zo 10/03 - 18:00

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match

Horvath
0
Geen stemmen
Vlietinck
0
Geen stemmen
Poulain
0
Geen stemmen
Mechele
0
Geen stemmen
Denswil
0
Geen stemmen
Diatta
4
15%
Rits
3
11%
Vormer
5
19%
Vanaken
11
41%
Schrijvers
2
7%
Wesley
1
4%
Vossen
1
4%
Rezaei
0
Geen stemmen
Cools
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 27

Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: JPL SD29 | KAS Eupen - Club Brugge KV | zo 10/03 - 18:00

Bericht door JRut »

Vlietinck wel mee aan de basis van de 0-1. Kiest er Schrijvers heel goed uit en behoudt daar goed het overzicht. Zie ik ook wel graag dan die bal gewoon "blind" voor doel te zetten. Alles bij elkaar een prestatie die wel bemoedigend is voor Vlietinck, vind ik andermaal.

Voor de rest weinig woorden aan vuil te maken. Vlot gewonnen, op schijnbare rust die punten meegepakt en nu volgende week met 13/15 de competitie gaan afsluiten na een programma met 3 POI-kandidaten in. En dan volle gas die play-offs inknallen. #WeBelieve
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3203
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD29 | KAS Eupen - Club Brugge KV | zo 10/03 - 18:00

Bericht door Pica »

JRut schreef: 11 mar 2019, 10:51 Vlietinck wel mee aan de basis van de 0-1. Kiest er Schrijvers heel goed uit en behoudt daar goed het overzicht. Zie ik ook wel graag dan die bal gewoon "blind" voor doel te zetten. Alles bij elkaar een prestatie die wel bemoedigend is voor Vlietinck, vind ik andermaal.

Voor de rest weinig woorden aan vuil te maken. Vlot gewonnen, op schijnbare rust die punten meegepakt en nu volgende week met 13/15 de competitie gaan afsluiten na een programma met 3 POI-kandidaten in. En dan volle gas die play-offs inknallen. #WeBelieve
Bij de 0-1 vind ik het goed dat hij inderdaad het overzicht bewaard, maar als hij die bal op de goede voet van Schrijvers geeft, dan jast die hem er in vanop die plaats, nu kwam zijn gekraakt schot met een gelukje bij wesley.

Dat gezegd zijnde, inderdaad een goeie match van Vlietinck en eigenlijk van het gehele team.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD29 | KAS Eupen - Club Brugge KV | zo 10/03 - 18:00

Bericht door Cedrinho »

kingpietro105 schreef: 11 mar 2019, 03:07
Cedrinho schreef: 10 mar 2019, 22:25 Overbodige match. Na 50 minuten was het over en uit.

Enig minpunt: Wesley zijn reactie bij zijn wissel.
1. Hij speelde een vrij onzichtbare match.
2. Je staat 0-4 voor tegen een tegenstander die niks klaarspeelt, dus wat mensen rust geven kan geen kwaad.

Zo'n dingen moet hij toch snappen?
je bedoelt dat wesley dat moet snappen of leko ?
Wesley
Plaats reactie