JPL SD28 | Club Brugge KV - K. Sint-Truidense VV | za 02/03 - 20:30

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Horvath
0
Geen stemmen
Vlietinck
0
Geen stemmen
Poulain
1
3%
Amrabat
9
31%
Denswil
2
7%
Diatta
2
7%
Rits
2
7%
Vormer
3
10%
Vanaken
2
7%
Schrijvers
5
17%
Wesley
3
10%
Cools
0
Geen stemmen
Vossen
0
Geen stemmen
Nakamba
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 29

GraspopperFCB
Jeugdspeler
Berichten: 138
Lid geworden op: 28 jan 2018, 16:53

Re: JPL SD28 | Club Brugge KV - K. Sint-Truidense VV | za 02/03 - 20:30

Bericht door GraspopperFCB »

DavidVM schreef: 27 feb 2019, 16:46
t4nd schreef: 27 feb 2019, 14:29
JRut schreef: 27 feb 2019, 12:09
GraspopperFCB schreef: 27 feb 2019, 00:06 Dennis op de bank aub ! 🙈
Voor Vlietinck? Of wie zet je dan wel?
Ik zou Vlietinck een kans geven. Als is het alleen maar om Dennis te prikkelen.
Dennis is vele klassen beter dan Vlietinck, laat onze vriend maar staan
De laatste matchen bracht hij veel te weinig. Heb me serieus geërgerd voorbije matchen aan zijn mentaliteit en zeker in verdedigend opzicht veel te laks.
Met vlietinck heb je degelijk alternatief in mijn ogen.
Jelle
Jeugdspeler
Berichten: 131
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:48

Re: JPL SD28 | Club Brugge KV - K. Sint-Truidense VV | za 02/03 - 20:30

Bericht door Jelle »

GraspopperFCB schreef:
DavidVM schreef: 27 feb 2019, 16:46
t4nd schreef: 27 feb 2019, 14:29
JRut schreef: 27 feb 2019, 12:09 Voor Vlietinck? Of wie zet je dan wel?
Ik zou Vlietinck een kans geven. Als is het alleen maar om Dennis te prikkelen.
Dennis is vele klassen beter dan Vlietinck, laat onze vriend maar staan
De laatste matchen bracht hij veel te weinig. Heb me serieus geërgerd voorbije matchen aan zijn mentaliteit en zeker in verdedigend opzicht veel te laks.
Met vlietinck heb je degelijk alternatief in mijn ogen.
Dennis brengt, met uitzondering van enkele korte opflakkeringen, al meer dan 2 jaar te weinig.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk

IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: JPL SD28 | Club Brugge KV - K. Sint-Truidense VV | za 02/03 - 20:30

Bericht door IsO »

DavidVM schreef: 27 feb 2019, 16:46
t4nd schreef: 27 feb 2019, 14:29
JRut schreef: 27 feb 2019, 12:09
GraspopperFCB schreef: 27 feb 2019, 00:06 Dennis op de bank aub ! 🙈
Voor Vlietinck? Of wie zet je dan wel?
Ik zou Vlietinck een kans geven. Als is het alleen maar om Dennis te prikkelen.
Dennis is vele klassen beter dan Vlietinck, laat onze vriend maar staan
Qua snelheid en puur voetbaltechnisch helemaal akkoord dat Dennis beter is. Ook Cools heeft volgens mij intrinsiek meer talent. Toch heb ik het wel voor Vlietinck. Intelligente, rustige kerel, die doet wat hem wordt gevraagd. Is vrij snel, heeft een goeie voorzet én leest het spel goed. Qua discipline en overzicht schat ik hem op dit ogenblik hoger in dan Dennis. Op fysiek vlak zeker geen Meunier (zal hij ook nooit worden), maar heeft daar toch ook wel al wat vooruitgang geboekt. Hoop hem regelmatig eens aan het werk te zien de komende maanden.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD28 | Club Brugge KV - K. Sint-Truidense VV | za 02/03 - 20:30

Bericht door Cedrinho »

Het grappige is dat als Vlietinck niet had gescoord, niemand zou overwegen hem in de basis te zetten. Hetzelfde effect als over een speler van de tegenstander zeggen dat het een goeie is omdat hij tegen ons scoort, al zegt men er dan wel altijd bij "maar ik volg die al langer hoor". Uhu. Tuurlijk.

Doe maar gewoon Dennis terug. Het is tegen STVV hé mannekes. Moet meer dan voldoende zijn. Zal een meer faire match zijn (as in: minder ellebogen), de flanken zouden iets meer vrijheid moeten hebben (ook al posteert Brys zijn mannekes goed). Diatta op links en Dennis op rechts is ideaal. Al moet ik ook wel toegeven dat als Mata fit was geweest ik liever Mata zou gezet hebben. Maar gezien de omstandigheden: go for Dennis.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: JPL SD28 | Club Brugge KV - K. Sint-Truidense VV | za 02/03 - 20:30

Bericht door Khas »

IsO schreef: 28 feb 2019, 12:30
DavidVM schreef: 27 feb 2019, 16:46
t4nd schreef: 27 feb 2019, 14:29
JRut schreef: 27 feb 2019, 12:09
Voor Vlietinck? Of wie zet je dan wel?
Ik zou Vlietinck een kans geven. Als is het alleen maar om Dennis te prikkelen.
Dennis is vele klassen beter dan Vlietinck, laat onze vriend maar staan
Qua snelheid en puur voetbaltechnisch helemaal akkoord dat Dennis beter is. Ook Cools heeft volgens mij intrinsiek meer talent. Toch heb ik het wel voor Vlietinck. Intelligente, rustige kerel, die doet wat hem wordt gevraagd. Is vrij snel, heeft een goeie voorzet én leest het spel goed. Qua discipline en overzicht schat ik hem op dit ogenblik hoger in dan Dennis. Op fysiek vlak zeker geen Meunier (zal hij ook nooit worden), maar heeft daar toch ook wel al wat vooruitgang geboekt. Hoop hem regelmatig eens aan het werk te zien de komende maanden.
Kan ik mij volledig in vinden.
Het kopke is bij ons een vaak onderschatte eigenschap. Ik ben er rotsvast van overtuigd dat we op dat vlak meer aandacht moeten hebben om vooruit te geraken als ploeg.
Die laatste paar matchen van de reguliere is het moment om nog wat te proberen.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: JPL SD28 | Club Brugge KV - K. Sint-Truidense VV | za 02/03 - 20:30

Bericht door t4nd »

Cedrinho schreef: 28 feb 2019, 12:54 Het grappige is dat als Vlietinck niet had gescoord, niemand zou overwegen hem in de basis te zetten. Hetzelfde effect als over een speler van de tegenstander zeggen dat het een goeie is omdat hij tegen ons scoort, al zegt men er dan wel altijd bij "maar ik volg die al langer hoor". Uhu. Tuurlijk.

Doe maar gewoon Dennis terug. Het is tegen STVV hé mannekes. Moet meer dan voldoende zijn. Zal een meer faire match zijn (as in: minder ellebogen), de flanken zouden iets meer vrijheid moeten hebben (ook al posteert Brys zijn mannekes goed). Diatta op links en Dennis op rechts is ideaal. Al moet ik ook wel toegeven dat als Mata fit was geweest ik liever Mata zou gezet hebben. Maar gezien de omstandigheden: go for Dennis.
Moest hij niet gescoord hebben zou ik Vlietinck ook de voorkeur geven op Dennis. Zoals gezegd, kwalitatief gezien is Dennis misschien beter maar het kopke en de nuchterheid is ook veel waard. Mechele is ook een hele tijd onderschat geweest "omdat hij geen pass kan geven", maar met werkkracht en nuchterheid heeft die enorm veel goed gemaakt. Ik zie liever een nuchtere Vlietinck lopen die 3 geslaagde acties doet waaruit 2 goede voorzetten komen, dan een Dennis die 10 geslaagde acties doet om zich daarna 9 keer dood te lopen omdat hij te veel wil of de bal hoog naast/boven het doel shot.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: JPL SD28 | Club Brugge KV - K. Sint-Truidense VV | za 02/03 - 20:30

Bericht door IsO »

t4nd schreef: 28 feb 2019, 14:34
Cedrinho schreef: 28 feb 2019, 12:54 Het grappige is dat als Vlietinck niet had gescoord, niemand zou overwegen hem in de basis te zetten. Hetzelfde effect als over een speler van de tegenstander zeggen dat het een goeie is omdat hij tegen ons scoort, al zegt men er dan wel altijd bij "maar ik volg die al langer hoor". Uhu. Tuurlijk.

Doe maar gewoon Dennis terug. Het is tegen STVV hé mannekes. Moet meer dan voldoende zijn. Zal een meer faire match zijn (as in: minder ellebogen), de flanken zouden iets meer vrijheid moeten hebben (ook al posteert Brys zijn mannekes goed). Diatta op links en Dennis op rechts is ideaal. Al moet ik ook wel toegeven dat als Mata fit was geweest ik liever Mata zou gezet hebben. Maar gezien de omstandigheden: go for Dennis.
Moest hij niet gescoord hebben zou ik Vlietinck ook de voorkeur geven op Dennis. Zoals gezegd, kwalitatief gezien is Dennis misschien beter maar het kopke en de nuchterheid is ook veel waard. Mechele is ook een hele tijd onderschat geweest "omdat hij geen pass kan geven", maar met werkkracht en nuchterheid heeft die enorm veel goed gemaakt. Ik zie liever een nuchtere Vlietinck lopen die 3 geslaagde acties doet waaruit 2 goede voorzetten komen, dan een Dennis die 10 geslaagde acties doet om zich daarna 9 keer dood te lopen omdat hij te veel wil of de bal hoog naast/boven het doel shot.
En tegelijkertijd moeten we ook het kind niet met het badwater weggooien. Zonder beide op hetzelfde niveau te willen plaatsen, zijn er bijvoorbeeld wel wat parallellen te trekken tussen Dennis en de jonge Ronaldo: beide zijn heel snel, flankspeler/aanvaller, eerder doelgrichte types dan aangevers (hoewel Ronaldo al een betere voorzet had), dribbelen te graag en lopen zichzelf dus te vaak vast, zijn mede daardoor te weinig efficiënt en komen egoïstisch over.

Als je kijkt naar de 21-jarige Ronaldo, die toen weliswaar al 2 jaar bij United speelde, moet je vaststellen dat zijn cijfers (en dan heb ik het over de zeer beperkte statistieken 'aantal goals en assists') op die leeftijd ook nog niet waren wat ze uiteindelijk zijn geworden. Op zijn 20ste 5 goals en 5 assists in 2425 minuten BPL, op zijn 21ste 9 goals en 7 assists in 2286 minuten BPL. Met die kanttekening dat hij, als hij niet als aanvaller speelde maar als rechtsbuiten, dat doorgaans deed in een systeem met dubbele flanken. Een luxe die Dennis in ons systeem, maar dus doorgaans acterend op een lager competitieniveau, niet heeft.

Ik kon Hans helemaal volgen in zijn commentaar op Dennis na de wedstrijd op anderlecht: Dennis moet meer variatie in zijn spel brengen en nog beter zijn moment kiezen. Als hij hard blijft werken, en die stap kan zetten, zal de efficiëntie volgens mij ook volgen. En dan wordt hij voor ons onhoudbaar.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: JPL SD28 | Club Brugge KV - K. Sint-Truidense VV | za 02/03 - 20:30

Bericht door t4nd »

Volledig mee eens. Ik ga ervan uit dat Leko het hem ook al een paar keer gezegd zal hebben, maar hij blijft steeds hetzelfde doen en te veel met oogkleppen spelen. Dan lijkt het me dat we tegen Sint Truiden (die ik compleet niet wil onderschatten) het beter eens proberen met een kwalitatief mindere speler zoals Vlietinck, zeker als die laatste dat compenseert met inzet en nuchterheid. Misschien beseft Dennis beter dat hij zijn spel wat moet variëren en meer in functie van de ploeg moet spelen als hij eens een match op de bank zit?
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: JPL SD28 | Club Brugge KV - K. Sint-Truidense VV | za 02/03 - 20:30

Bericht door Tiki Taka »

Met Vossen ipv. Wesley die sukkelt met een aantal kwaaltjes ?
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: JPL SD28 | Club Brugge KV - K. Sint-Truidense VV | za 02/03 - 20:30

Bericht door leem »

Ik zou Vossen toch ook zeker nog in 1 van de komende 3 matchen voor de PO's laten starten, misschien is nu wel de moment inderdaad.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: JPL SD28 | Club Brugge KV - K. Sint-Truidense VV | za 02/03 - 20:30

Bericht door Bosko »

Afbeelding
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: JPL SD28 | Club Brugge KV - K. Sint-Truidense VV | za 02/03 - 20:30

Bericht door The_One »

Geen Dennis?
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: JPL SD28 | Club Brugge KV - K. Sint-Truidense VV | za 02/03 - 20:30

Bericht door Alethio »

Ook nog geen Mata, dus vermoedelijk met Vlietinck in de basis, tenzij hij Amrabat nog eens zet. Die staat ondertussen ook gewoon tussen de verdedigers.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: JPL SD28 | Club Brugge KV - K. Sint-Truidense VV | za 02/03 - 20:30

Bericht door JRut »

Alethio schreef: 01 mar 2019, 14:00 Ook nog geen Mata, dus vermoedelijk met Vlietinck in de basis, tenzij hij Amrabat nog eens zet. Die staat ondertussen ook gewoon tussen de verdedigers.
Cools is er ook nog.
Al verwacht ik mij inderdaad gewoon aan Vlietinck.

Amrabat RCV, Poulain centraal.
#hetishierbeter
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD28 | Club Brugge KV - K. Sint-Truidense VV | za 02/03 - 20:30

Bericht door Cedrinho »

Vlietinck 60 minuten, dan Cools.

Akkoord met JRut ivm Poulain centraal achterin.
Plaats reactie