JPL SD25 | Cercle Brugge - Club Brugge | zo 10/02 - 14:30

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Horvath
0
Geen stemmen
Mata
0
Geen stemmen
Amrabat
0
Geen stemmen
Mechele
2
9%
Denswil
2
9%
Diatta
5
22%
Rits
3
13%
Vormer
3
13%
Vanaken
2
9%
Schrijvers
3
13%
Wesley
2
9%
Cools
1
4%
Openda
0
Geen stemmen
Rezaei
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 23

Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: JPL SD25 | Cercle Brugge - Club Brugge | zo 10/02 - 14:30

Bericht door DavidVM »

Er gaan er veel de wenkbrauwen fronsen, maar waarom niet is volgende proberen:

-------------Horvath--------------
Mata-Mechele-Denwswil-Cools
-----------Nakamba--------------
------Vormer-Vanaken----------
Dennis----Schrijvers----Diatta
felix da housecat
Belofte
Berichten: 201
Lid geworden op: 27 jul 2016, 16:05

Re: JPL SD25 | Cercle Brugge - Club Brugge | zo 10/02 - 14:30

Bericht door felix da housecat »

Generaloberst schreef: 10 feb 2019, 15:55 vorige week een strafschop ontzegd, nu een buitenspelgoal goedgekeurd...dank u wel refs...brugge mag niet dichter komen op genk
^ Dit toch vooral. Indien deze beslissingen langs onze kant zouden gevallen zijn (zo zou het altijd moeten geweest zijn) dan hadden we 6/6. Nu ja die buitenspelgoal was mss begrijpelijke beslissing van VAR omdat die niet over die lijn zouden beschikken.

Alleszins ik vind niet dat we heel slecht spelen. We hebben ook echt veel pech. Vorig jaar was er ook zo een mindere periode en speelden we daarna gewoon kampioen. Had wel de indruk dat er vorig jaar meer eendracht was en dat er aan het zelfde zeel werd getrokken. Nu met die mopperende vervangingen van Vormer en Wesley broeit er toch duidelijk iets. Ben nog altijd Leko-fan, ik hoop gewoon dat hij de kleedkamer snel weer de baas kan. Op basis van kwaliteit hebben we normaal gezien de sterkste ploeg van het land. Gezien de grote achterstand moet ik ook toegeven dat titel ver weg is. Maar ja als ze zelf in anderlecht nog geloven in de titel, dan moeten wij dat zeker ook doen ;).

Wat betreft dat vlag incident. Het was extreem belachelijk van Cercle dat ze die vlag daar gingen planten. Allé neerleggen, want hij kreeg die vlag niet in de grond. Maar even belachelijk was de reactie van onze spelers. Aan zo'n dingen moet je 0,0 aandacht schenken. Toen ik dit tafereel zag, vroeg ik mij echt af waar die mannen mee bezig waren. Die gasten verdienen duizenden euro's per maand en maken ruzie om een vlagje dat nog niet in de grond steekt. Ik moest echt denken aan taferelen van een crèche. Het feit dat die vlag zelfs niet in de grond bleef staan was al symbolisch genoeg om er zeker geen aandacht aan te geven. Soit, ik vind dat beide ploegen zich daar onsterfelijk belachelijk gemaakt hebben.
Plaats reactie