JPL SD24 | Club Brugge KV - AA Gent | zo 03/02 - 14u30

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Horvath
10
33%
Amrabat
2
7%
Mechele
7
23%
Denswil
2
7%
Diatta
1
3%
Vormer
0
Geen stemmen
Rits
1
3%
Vanaken
0
Geen stemmen
Dennis
0
Geen stemmen
Schrijvers
3
10%
Wesley
1
3%
Openda
3
10%
Cools
0
Geen stemmen
Rezaei
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 30

Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD24 | Club Brugge KV - KAA Gent | zo 03/02 - 14:30

Bericht door Cedrinho »

Ja, dat was een 100% penalty, maar los daarvan waren we ook gewoon te slecht. Behalve Horvath, Mechele en Schrijvers was er niemand op niveau.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: JPL SD24 | Club Brugge KV - KAA Gent | zo 03/02 - 14:30

Bericht door t4nd »

Cedrinho schreef: 03 feb 2019, 17:12 Ja, dat was een 100% penalty, maar los daarvan waren we ook gewoon te slecht. Behalve Horvath, Mechele en Schrijvers was er niemand op niveau.
Openda weer enthousiast ingevallen!
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: JPL SD24 | Club Brugge KV - KAA Gent | zo 03/02 - 14:30

Bericht door Khas »

Cedrinho schreef: 03 feb 2019, 17:12 Ja, dat was een 100% penalty, maar los daarvan waren we ook gewoon te slecht. Behalve Horvath, Mechele en Schrijvers was er niemand op niveau.
Mechele en Schrijvers vond ik voor een keer echt niet goed vandaag.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
BikkelMC
Tester
Berichten: 37
Lid geworden op: 23 nov 2017, 10:10

Re: JPL SD24 | Club Brugge KV - KAA Gent | zo 03/02 - 14:30

Bericht door BikkelMC »

Khas schreef: 03 feb 2019, 17:16 [quote=Cedrinho post_id=73939 time=<a href="tel:1549210377">1549210377</a> user_id=52]
Ja, dat was een 100% penalty, maar los daarvan waren we ook gewoon te slecht. Behalve Horvath, Mechele en Schrijvers was er niemand op niveau.
Mechele en Schrijvers vond ik voor een keer echt niet goed vandaag.
[/quote]
Ik vind dat mechele best wel wat vuil werk opgeknapt heeft vandaag
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: JPL SD24 | Club Brugge KV - KAA Gent | zo 03/02 - 14:30

Bericht door zegmaardag »

Khas schreef: 03 feb 2019, 17:16
Cedrinho schreef: 03 feb 2019, 17:12 Ja, dat was een 100% penalty, maar los daarvan waren we ook gewoon te slecht. Behalve Horvath, Mechele en Schrijvers was er niemand op niveau.
Mechele en Schrijvers vond ik voor een keer echt niet goed vandaag.
Schrijvers vond ik vandaag ook minder, Mechele was niet top zoals andere matchen, maar nog altijd een goede 7. Is voor mij de beste speler van't seizoen met kop & schouders.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD24 | Club Brugge KV - KAA Gent | zo 03/02 - 14:30

Bericht door Cedrinho »

zegmaardag schreef: 03 feb 2019, 22:29Mechele was niet top zoals andere matchen, maar nog altijd een goede 7. Is voor mij de beste speler van't seizoen met kop & schouders.
Ga ik mee akkoord.
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 630
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: JPL SD24 | Club Brugge KV - AA Gent | zo 03/02 - 14u30

Bericht door Hannes »

Paar vaststellingen:
1/ en belangrijkste punt: wij waren niet op niveau.
2/ Grasmat ligt er echt abominabel bij. Kan minstens een paar van de vele slechte controles verklaren.
3/ We missen efficiëntie voorin.
4/ Als het op de flanken niet draait hebben we een probleem, aangezien we vooraan geen killer à la Diaby hebben om het centraal te forceren
5/ Hoe Sorloth die voorzet nog mag trappen bij hun goal... daar gaat mijn haar van recht staan. Zowel Diatta als Dennis leggen hem niks in de weg. 't Is godgeklaagd!
6/ Ik vond de rode kaart van Gent echt streng: 2de fout was nauwelijks geel.
7/ Rood voor Dennis was onterecht denk ik. Volgens mij wil hij een overstapje doen, maar Souquet tikt de bal net op het goede moment weg. In zijn beweging komt Dennis dan op zijn been terecht. Maar soit. Ik had Dennis er na 20 minuten af gehaald. Als je met zo'n mentaliteit aan een wedstrijd start ben je gewoon niet professioneel bezig. Meer nog: ik had het al in de afwerkingsvorm tijdens de opwarming in het snotje: Dennis was totaal niet gefocust.
8/ Sorry Yvan, maar je wissels waren euh... merkwaardig. Begreep er geen moer van. Ook je uitleg achteraf vond ik matig. Vormer had blijkbaar maar 2 dagen getraind. Wat dan gezegd van Gent? Die hadden 120 minuten gespeeld op donderdag.
9/ ALTIJD penalty op Vanaken, zonder discussie.
Laatst gewijzigd door Hannes op 05 feb 2019, 00:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD24 | Club Brugge KV - AA Gent | zo 03/02 - 14u30

Bericht door Cedrinho »

Leko kon je enkel verwijten dat hij Dennis er niet vroeger had afgehaald.
De Vormerwissel niet. Als hij per se wilde wisselen, dan was dat de meest logische op dat moment. (Had ook gwn Vormer wat meer op rechts kunnen laten shotten, ma soit.)
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: JPL SD24 | Club Brugge KV - AA Gent | zo 03/02 - 14u30

Bericht door Tiki Taka »

Enkel Horvath vond ik op topclub niveau. Gent was de eerste 60 minuten beter dan Club, nog een geluk dat Sorloth die 0-2 onbegrijpelijk mist of het was boeken toe. Club mist efficiëntie en een doelpunten machine voorin. Voorts speelt Vanaken sinds de Gouden Schoen niet meer op zijn gekende niveau en is Vormer in vergelijking met vorig seizoen ook bijlange niet meer wat hij was. Dennis daaraan heb ik me mateloos geërgerd, oogkleppen tot en met, geen enthousiasme en dan nog eens die domme en terechte rode kaart. Was het tegen Charleroi of Oostende dat hij ook een zuivere rode kaart verdiende?
Gent kocht goed in met een sterke Kaminski en een topper als Sorloth. Club oordeelde geen extra kwaliteit injectie nodig te hebben... Bij Club pakt de mayonaise niet meer en lijkt er een kloof tussen Leko en spelersgroep te ontstaan, zie maar naar Vormer`s reactie.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: JPL SD24 | Club Brugge KV - AA Gent | zo 03/02 - 14u30

Bericht door t4nd »

Tiki Taka schreef: 04 feb 2019, 07:57 Bij Club pakt de mayonaise niet meer en lijkt er een kloof tussen Leko en spelersgroep te ontstaan, zie maar naar Vormer`s reactie.
Ik vrees dat die 2 rechtstreeks met elkaar in verband staan. Na Vormer zijn reactie moet Leko nu binnenskamers duidelijk maken wie de baas is. Als hij dat niet doet zegt hij onrechtstreeks dat Vormer boven hem staat... Ik hoop dat ze het binnenskamers kunnen oplossen, en zeker geen spelletjes in de pers beginnen te spelen. Als het niet lukt gaan we de titel niet pakken. Als ze nu alle neuzen terug in één richting kunnen krijgen hebben we nog een kans.
Gebruikersavatar
Generaloberst
Invaller
Berichten: 856
Lid geworden op: 22 aug 2016, 09:29

Re: JPL SD24 | Club Brugge KV - AA Gent | zo 03/02 - 14u30

Bericht door Generaloberst »

Zoals het hele seizoen al: ondermaats en we moeten ons vasthouden aan enkele flitsen. Als de spelers zich opladen voor een CL match of nu EL, en de rest van de competitie (en beker, doch niet erg) wordt aanzien als een sleur, is er wel degelijk een probleem. Als de passes niet toegkomen, te slechte controles, geen spelinzicht etc dan moet je durven zeggen dat ze ofwel niet kunnen voetballen ofwel niet willen. Voor mij is het laatste nog steeds van kracht: ze zijn te tam om de dingen goed te doen, en dit al een heel seizoen lang. Je verwacht toch dat ze na de remonte van vorige match, geleerd zouden zijn, doch het was weer een snertvertoning. Dit is puur onprofessioneel gedrag. Leko helpt ook niet met zijn veldbezetting en wissels. nu het system gekend is (om he tzo te zeggen) moet je ook iets anders kunnen brengen, daar slaagt hij niet in.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: JPL SD24 | Club Brugge KV - AA Gent | zo 03/02 - 14u30

Bericht door Khas »

Tiki Taka schreef: 04 feb 2019, 07:57 Enkel Horvath vond ik op topclub niveau. Gent was de eerste 60 minuten beter dan Club, nog een geluk dat Sorloth die 0-2 onbegrijpelijk mist of het was boeken toe. Club mist efficiëntie en een doelpunten machine voorin. Voorts speelt Vanaken sinds de Gouden Schoen niet meer op zijn gekende niveau en is Vormer in vergelijking met vorig seizoen ook bijlange niet meer wat hij was. Dennis daaraan heb ik me mateloos geërgerd, oogkleppen tot en met, geen enthousiasme en dan nog eens die domme en terechte rode kaart. Was het tegen Charleroi of Oostende dat hij ook een zuivere rode kaart verdiende?
Gent kocht goed in met een sterke Kaminski en een topper als Sorloth. Club oordeelde geen extra kwaliteit injectie nodig te hebben... Bij Club pakt de mayonaise niet meer en lijkt er een kloof tussen Leko en spelersgroep te ontstaan, zie maar naar Vormer`s reactie.
Allemaal symptomen van het onderliggende probleem.
We hebben nood aan een TD.
Meer nog dan als trainer wordt MPH zo gemist.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: JPL SD24 | Club Brugge KV - AA Gent | zo 03/02 - 14u30

Bericht door leem »

Gaat een scheidsrechter nu niet minder snel fluiten omdat hij weet dat er in principe nog een tweede keer gekeken wordt naar de fase door de VAR? Slim bekeken, want achteraf gaat de discussie altijd over de VAR die het niet ziet, terwijl de scheids bij die laatste fase er zowat met zijn neus op stond te kijken..
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD24 | Club Brugge KV - AA Gent | zo 03/02 - 14u30

Bericht door Cedrinho »

Dringend tijd dat communicatie tussen ref en VAR openbaar wordt gemaakt zoals men dat in Nederland doet.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: JPL SD24 | Club Brugge KV - AA Gent | zo 03/02 - 14u30

Bericht door Tiki Taka »

Khas schreef: 04 feb 2019, 13:35
Tiki Taka schreef: 04 feb 2019, 07:57 Enkel Horvath vond ik op topclub niveau. Gent was de eerste 60 minuten beter dan Club, nog een geluk dat Sorloth die 0-2 onbegrijpelijk mist of het was boeken toe. Club mist efficiëntie en een doelpunten machine voorin. Voorts speelt Vanaken sinds de Gouden Schoen niet meer op zijn gekende niveau en is Vormer in vergelijking met vorig seizoen ook bijlange niet meer wat hij was. Dennis daaraan heb ik me mateloos geërgerd, oogkleppen tot en met, geen enthousiasme en dan nog eens die domme en terechte rode kaart. Was het tegen Charleroi of Oostende dat hij ook een zuivere rode kaart verdiende?
Gent kocht goed in met een sterke Kaminski en een topper als Sorloth. Club oordeelde geen extra kwaliteit injectie nodig te hebben... Bij Club pakt de mayonaise niet meer en lijkt er een kloof tussen Leko en spelersgroep te ontstaan, zie maar naar Vormer`s reactie.
Allemaal symptomen van het onderliggende probleem.
We hebben nood aan een TD.
Meer nog dan als trainer wordt MPH zo gemist.
Daar pleit Hendrickx vandaag ook voor om van Clement TD te maken bij Genk zoals destijds Ferguson of Wenger.
Op deze manier zouden ze hem makkelijker aan boord kunnen houden en voor een langere termijn, klinkt zijn redenering.
Ik volg hem en jou hierin wel in.
Plaats reactie