[04.] Bjorn Engels

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [04.] Bjorn Engels

Bericht door Cedrinho »

The_One schreef: Of ze hebben schrik dat hij zich blesseerd en niet meer te verkopen is... Dat Mechele zich blesseerd is niet zo een ramp, is niet dat we er veel voor kunnen krijgen...
Maar bij Denswil is die schrik er dan niet? Denswil en Engels zitten in krak dezelfde situatie qua transfertoestanden, maar Denswil speelt wél terwijl Engels niet speelt.
Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: [04.] Bjorn Engels

Bericht door BlueJedi »

Cedrinho schreef:
The_One schreef: Of ze hebben schrik dat hij zich blesseerd en niet meer te verkopen is... Dat Mechele zich blesseerd is niet zo een ramp, is niet dat we er veel voor kunnen krijgen...
Maar bij Denswil is die schrik er dan niet? Denswil en Engels zitten in krak dezelfde situatie qua transfertoestanden, maar Denswil speelt wél terwijl Engels niet speelt.
Misschien is het niet dezelfde situatie. Misschien is er een club heel concreet voor Engels en bij Denswil misschien niet. Dan snap ik het wel ergens.
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: [04.] Bjorn Engels

Bericht door Hans1981 »

BlueJedi schreef:
Cedrinho schreef:
The_One schreef: Of ze hebben schrik dat hij zich blesseerd en niet meer te verkopen is... Dat Mechele zich blesseerd is niet zo een ramp, is niet dat we er veel voor kunnen krijgen...
Maar bij Denswil is die schrik er dan niet? Denswil en Engels zitten in krak dezelfde situatie qua transfertoestanden, maar Denswil speelt wél terwijl Engels niet speelt.
Misschien is het niet dezelfde situatie. Misschien is er een club heel concreet voor Engels en bij Denswil misschien niet. Dan snap ik het wel ergens.
Denk idd dat dat het geval is. Als er iets beweegt rondom de situatie van Denswil wordt dat ook snel opgepakt in Nederland, bv. met Hamburg. Sinds dat gepasseerd is, lees je ook daar niets meer. Voor Engels is een club concreet, namelijk Sampdoria.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: [04.] Bjorn Engels

Bericht door Khas »

Hans1981 schreef:
BlueJedi schreef:
Cedrinho schreef:
The_One schreef: Of ze hebben schrik dat hij zich blesseerd en niet meer te verkopen is... Dat Mechele zich blesseerd is niet zo een ramp, is niet dat we er veel voor kunnen krijgen...
Maar bij Denswil is die schrik er dan niet? Denswil en Engels zitten in krak dezelfde situatie qua transfertoestanden, maar Denswil speelt wél terwijl Engels niet speelt.
Misschien is het niet dezelfde situatie. Misschien is er een club heel concreet voor Engels en bij Denswil misschien niet. Dan snap ik het wel ergens.
Denk idd dat dat het geval is. Als er iets beweegt rondom de situatie van Denswil wordt dat ook snel opgepakt in Nederland, bv. met Hamburg. Sinds dat gepasseerd is, lees je ook daar niets meer. Voor Engels is een club concreet, namelijk Sampdoria.
Vooral Stoke is aan het doordrukken.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: [04.] Bjorn Engels

Bericht door The_One »

+ Engels is iets blessure gevoeliger dan Denswil lijkt me...
mehdivdh
Tester
Berichten: 26
Lid geworden op: 25 jun 2017, 21:57

Re: [04.] Bjorn Engels

Bericht door mehdivdh »

Voor hoeveel gaan we Engels verkopen? Boven de 10 mio € ?


Envoyé de mon iPhone en utilisant Tapatalk
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: [04.] Bjorn Engels

Bericht door fcb 4 life »

mehdivdh schreef: Voor hoeveel gaan we Engels verkopen? Boven de 10 mio € ?


Envoyé de mon iPhone en utilisant Tapatalk
Er was vorig jaar tussen da 12/15 geweigerd dacht ik, veel minder zal het ook niet zijn, toch zeker niet minder dan 10.
Mannaert zei dat ploegen wel door zen minder seizoen kijken en zen potentieel goed kunnen inschatten, ze willen dus cashen.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: [04.] Bjorn Engels

Bericht door DavidVM »

Een van mijn favoriete spelers, maar als het op deze manier is, bol het dan maar af.
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: [04.] Bjorn Engels

Bericht door Clubpolska »

Ben deze kerel eigenlijk meer dan beu. Dat zit al 2 jaar te roepen dat hij naar een hogere competitie moet, terwijl hij het hier amper aankan. Dat hij maar bij droomclub Stoke gaat spelen, eens zien hoe lang dat duurt.
Oh Frail.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [04.] Bjorn Engels

Bericht door Tiki Taka »

Kleine 10 miljoen en met grote strik rond naar Engeland. (als men hem daar nog wilt)
De Jos
Tester
Berichten: 35
Lid geworden op: 21 jul 2017, 09:35

Re: [04.] Bjorn Engels

Bericht door De Jos »

Zou mij ten zeerste verbazen mocht Engels in de Premier League veel minuten maken. Speelde een erg goeie terugronde in ons kampioenenjaar, maar daar kan je moeilijk blijven op teren. Te wisselvallig, ook tijdens de wedstrijden, te licht 'tout court' voor zo'n competitie.

Dus ja, als we daar 9 miljoen euro voor krijgen zou ik niet twijfelen, ik vrees ervoor eerlijk gezegd.
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: RE: Re: [04.] Bjorn Engels

Bericht door Peet »

Clubpolska schreef: Ben deze kerel eigenlijk meer dan beu. Dat zit al 2 jaar te roepen dat hij naar een hogere competitie moet, terwijl hij het hier amper aankan. Dat hij maar bij droomclub Stoke gaat spelen, eens zien hoe lang dat duurt.
Dat embleem-kussen stelt ook nog veel voor.
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: [04.] Bjorn Engels

Bericht door Clubpolska »

Bullshit. Is na Oulare de grootste ontgoocheling. Een club als Club geeft jonge kerels een kans, ze spelen af en toe eens goed & vertrekken dan naar de Watforden en Stokes omdat ze denken dat ze recht hebben op veel poen. Wat is dit toch, ik zou eerst écht bepalend willen zijn voor Club, en dit een seizoen lang, dan zou ik misschien naar een mooie club kunnen.
Oh Frail.
NastjaCeh
Tester
Berichten: 92
Lid geworden op: 05 jun 2017, 18:59

Re: [04.] Bjorn Engels

Bericht door NastjaCeh »

5euro en ne pot Nutella lijkt me faire prijs
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: [04.] Bjorn Engels

Bericht door Hans1981 »

Clubpolska schreef: Bullshit. Is na Oulare de grootste ontgoocheling. Een club als Club geeft jonge kerels een kans, ze spelen af en toe eens goed & vertrekken dan naar de Watforden en Stokes omdat ze denken dat ze recht hebben op veel poen. Wat is dit toch, ik zou eerst écht bepalend willen zijn voor Club, en dit een seizoen lang, dan zou ik misschien naar een mooie club kunnen.
Makelaars en de pers hier. Puur vergif. Waarschijnlijk ook nog denken dat het wel allemaal ok is. Niet dus.
Gesloten