[6.] Sofyan Amrabat

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: [6.] Sofyan Amrabat

Bericht door DavidVM »

Cedrinho schreef: 03 dec 2018, 12:41 Naka, Amrabat, Vanaken, Rits en Vormer.
Luxe op het middenveld.
Amrabat heeft wel het ideale profiel voor de play-offs, als er eens wat meer gebikkeld moet worden. Maar zoals je zegt, absoluut luxe, want ik vind het bijvoorbeeld héél spijtig voor Rits dat die er nu weer naast valt.
Gebruikersavatar
Bruges8940
Belofte
Berichten: 281
Lid geworden op: 17 mei 2018, 15:27

Re: [6.] Sofyan Amrabat

Bericht door Bruges8940 »

Al de oefenmatchen gezien, en deze is toch de uitblinker. Passing zowel kort als lang is fantastisch, strooit met lange ballen. Ook in duel is hij een blok beton. Hij laat enkel veel ruimte in zijn rug door zijn drang naar voor.
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: [6.] Sofyan Amrabat

Bericht door zegmaardag »

Bruges8940 schreef: 13 jul 2019, 09:42 Al de oefenmatchen gezien, en deze is toch de uitblinker. Passing zowel kort als lang is fantastisch, strooit met lange ballen. Ook in duel is hij een blok beton. Hij laat enkel veel ruimte in zijn rug door zijn drang naar voor.
Eigenlijk zou ik heel graag eens Nakamba - Amrabat - Vanaken zien... Misschien is dat wel wat vloeken in de kerk, maar op 8 & 10 zie ik een mooie symbiose tussen de combinatie van power, grinta & drang naar voor van Sofyan + de vista, passing & branie van Hans.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [6.] Sofyan Amrabat

Bericht door Cedrinho »

Tjah, iedereen weet dat men nooit Vormer naast de ploeg zal durven zetten.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: [6.] Sofyan Amrabat

Bericht door Bosko »

Een combinatie van Amrabat voor de verdediging en twee voetballende types (Vanaken en een nieuwe speler?) lijkt me het beste.
Gebruikersavatar
Bruges8940
Belofte
Berichten: 281
Lid geworden op: 17 mei 2018, 15:27

Re: [6.] Sofyan Amrabat

Bericht door Bruges8940 »

Bosko schreef: 16 jul 2019, 09:44 Een combinatie van Amrabat voor de verdediging en twee voetballende types (Vanaken en een nieuwe speler?) lijkt me het beste.
Lijkt me in de 4-3-3 dat Clement wil spelen ook het meest aangewezen.
Plaats reactie