[24.] Stefano Denswil

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Brechtje
Supersub
Berichten: 1402
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:35

Re: [24.] Stefano Denswil

Bericht door Brechtje »

Khas schreef: Ah bon, dat is bashen.
Goed bezig Brechtje.
Het is overduidelijk dat je geen fan bent van Stefano. Engels speelt dit seizoen minstens even slecht als Stefano maar krijgt minder commentaar. Dan vind ik dat bashen ja.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: [24.] Stefano Denswil

Bericht door Khas »

Brechtje schreef:
Khas schreef: Ah bon, dat is bashen.
Goed bezig Brechtje.
Het is overduidelijk dat je geen fan bent van Stefano. Engels speelt dit seizoen minstens even slecht als Stefano maar krijgt minder commentaar. Dan vind ik dat bashen ja.
Onder bashen versta ik zonder reden negatieve dingen zeggen. Ik counterde enkel de totale bullshit die op het forum de ronde deed op dat moment, door enkele feiten te posten. Dat zie ik niet als bashen.
Als je mijn posts er op na leest in dit topic ga je al moet je al ver zoeken om mijn negatieve zaken te vinden zonder het uit context te trekken. Ik toon gewoon de beelden. Dit doe ik heel bewust omdat ik vind dat ik de beelden voor zich spreken.
Wat er vetgedrukt is, is trouwens manifest onwaar. Je leest enkel wat je wil lezen precies.
Wel een beetje serieus blijven hé jongen.
Laatst gewijzigd door Khas op 11 sep 2016, 17:52, 4 keer totaal gewijzigd.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Brechtje
Supersub
Berichten: 1402
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:35

Re: [24.] Stefano Denswil

Bericht door Brechtje »

Khas schreef:
Brechtje schreef:
Khas schreef: Ah bon, dat is bashen.
Goed bezig Brechtje.
Het is overduidelijk dat je geen fan bent van Stefano. Engels speelt dit seizoen minstens even slecht als Stefano maar krijgt minder commentaar. Dan vind ik dat bashen ja.
Onder bashen versta ik zonder reden negatieve dingen zeggen. Ik counterde enkel de totale bullshit die op het forum de ronde deed op dat moment, door enkele feiten te posten. Dat zie ik niet als bashen.
Als je mijn posts er op na leest in dit topic ga je al moet je al ver zoeken om mijn negatieve zaken te vinden zonder het uit context te trekken. Ik toon gewoon de beelden. Dit doe ik heel bewust omdat ik vind dat ik de beelden voor zich spreken.
Wat er vetgedrukt is, is trouwens manifest onwaar. Je leest enkel wat je wil lezen precies.
Wel een beetje serieus blijven hé jongen.
Feiten? Je zet hier beelden die volgens jou aantonen dat Denswil slecht verdedigde. Twee mensen vonden niet dat Denswil de grote schuldige was, drie vonden van wel. Verdeeldheid over enkele fases dus. Feiten zou ik dit niet noemen, eerder persoonlijke mening.

Ik haal er even een quote van Bosko bij om aan te tonen dat ik niet de enige ben die vindt dat Denswil 'strenger' aangepakt wordt:
Bosko schreef:
Khas schreef:
Bosko schreef: Zowel De Bock, Denswil, Engels als Cools gaan daar in de fout hoor.
Natuurlijk is hij niet de enige, maar daar gaat het niet om. Denswil was geen magische speler die alles goed deed. Hij staat daar ook gewoon te sukkelen.
Geen enkele speler uit de Belgische competitie is magisch, anders speelden ze hier niet.
Ook Engels heeft al serieus domme dingen uitgestoken, maar omdat het een jeugdproduct is, wordt daar minder over door gedramd dan bij een andere speler.
Leest Bosko dan ook enkel wat hij wil lezen?

In mijn ogen heb je het wat minder voor Denswil, wat normaal is (ik bv. ben geen grote fan van Gedoz). En soms maak je dit wel heel duidelijk. :P
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: [24.] Stefano Denswil

Bericht door Khas »

Brechtje toch. Beelden zijn geen mening. Beelden zijn beelden.

Dat ik keihard gefacepalmd heb op die twee reacties, dat is een mening. :mrgreen:

Ik maak het inderdaad duidelijk wat ik van zijn verdedigen vind als het fout gaat, net als dat ik dat doe wanneer het goed gaat.
Wat Bosko hier van vindt doet niets ter zake. Mijn reactie was niet op Denswil maar op jou. Je leest wat er niet staat en je negeert wat er wel staat.
Dat heeft niets met Denswil te zien, maar eens te meer met een conversatie. Het onderwerp doet er dan niet toe. Vandaar, je leest wat je wil lezen.

Als je mij een beetje kent, dan zal je ook wel weten dat ik reacties zoals die op Denswil heb gemaakt op meer dan de helft van onze kern. Het enige verschil met Denswil is dat deze de chouchou is van bepaalde personen. Daar is niks mis mee, maar om één of andere reden mag er van Denswil niet negatief gesproken worden, terwijl veel hardere commentaren op andere spelers gewoon genegeerd worden.

Als ik het niet heb voor Denswil, wat moet mijn mening over Simons, Vormer, De Bock, Vanaken, Cools of Preud'homme dan wel niet zijn?
Ben ik wel fan van Club? Of misschien ben ik gewoon een kritische geest die probeert niet met oogkleppen naar een wedstrijd te kijken.
Laatst gewijzigd door Khas op 11 sep 2016, 18:36, 2 keer totaal gewijzigd.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gunt
Profvoetballer
Berichten: 443
Lid geworden op: 30 mei 2016, 22:58

Re: [24.] Stefano Denswil

Bericht door Gunt »

Een mening wordt hier wel vaker verkondigd alsof het de enige waarheid is. Als jij er dan een ander gedacht over hebt, krijg je het gevoel alsof je er de ballen van begrepen hebt. Could'nt care less, ik blijf mijn eigen kijk op de zaken hebben en als ik goesting heb om ze te delen, zal ik dat doen. Denk dat dat de bedoeling is van een forum. Maar door die betweterige ondertoon, word je ook niet meteen aangemoedigd om dat te doen. Ik begrijp Brecht zijn reactie dus zeker wel. Ik vind Denswil bijvoorbeeld wél een prima verdediger, die z'n carrière goed geherlanceerd heeft hier en voor wie Brugge geen eindstation zal zijn. Vind ook niet dat die hier systematisch of ten onrechte op een voetstuk wordt geplaatst, zoals Khas laat uitschijnen. Als hij 'n goede match speelt, wordt dat gezegd. Is hij minder goed, wordt dat even vaak aangehaald.
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: [24.] Stefano Denswil

Bericht door Hans1981 »

Ik ben en blijf fan, voila. 1 van de betere transfers van Club in de laatste 10 jaar. Die gaat idd nog een mooie internationale carrière tegemoet. De mauven hebben er zo geen rondlopen hoor. Als je kijkt wat die voor Mbemba hebben gekregen. Deze jongen is in werkelijk elk aspect van zijn spel beter als de Mbemba 's en de Kara 's van deze wereld hoor. Vergis je niet.

Stefano is zeker niet verantwoordelijk voor onze slechte start. Er zijn er wel anderen hoor. En niet een paar. Waar zit Vanaken en Vormer. Je kan zo nog wel effe doorgaan hoor. Onze spitsen ?? Maar zeker niet Denswil. Die gaan we nog missen eens hij vertrekt hoor. Is het omdat hij Nederlander is ?? Onze Vlaamse jongens doen het op dit moment niet beter hoor, integendeel. Dat moest er even uit.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: [24.] Stefano Denswil

Bericht door fcb 4 life »

Bwa in elk aspect beter dan Mbemba is zeer straffe taal hoor..
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: [24.] Stefano Denswil

Bericht door Khas »

Ik zie geen reden waarom je niet fan zou kunnen zijn van Denswil. Als ik dat laat uitschijnen, dan is dat in elk geval fout van mij. Ik probeer hard op mijn woorden te letten wanneer ik iets schrijf, in het bijzonder over Denswil. Blijkbaar is dat nog steeds niet voldoende.
Er lopen er een pak mindere rond bij Club. Hij heeft zijn kwaliteiten en zijn beperkingen, net zoals alle spelers van Club.
Ik vind het gewoon erg vreemd om die beperkingen niet te willen inzien van die ene speler. Ik merk dit niet bij eender welke andere speler van Club, vandaar dat ik ook hier op verder ben in gegaan. En ook daarom dat ik vooral van Brecht dit niet snap. Gezien zijn achtergrond in het voetbal lijkt me dit enorm vreemd.
EDIT 2/ Bij Mechele zag je dit ook een tijd, maar dat is relatief snel gestopt.
Laatst gewijzigd door Khas op 11 sep 2016, 23:59, 3 keer totaal gewijzigd.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: [24.] Stefano Denswil

Bericht door Hans1981 »

fcb 4 life schreef: Bwa in elk aspect beter dan Mbemba is zeer straffe taal hoor..
Helemaal niet. We spreken over een paar jaar. Wie zal er verder staan. Mbemba is al niet genoeg voor Newcastle. 1 van de redenen voor hun degradatie. Denswil kan wel een Premier League team aan. Zonder probleem. Hij wordt op dit moment gewoon ook niet geholpen door de rest. Let daar ook eens op aub. Het begint op dit moment bij ons al in de aanval. Nog te zwijgen over het middenveld.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: [24.] Stefano Denswil

Bericht door fcb 4 life »

Hans1981 schreef:
fcb 4 life schreef: Bwa in elk aspect beter dan Mbemba is zeer straffe taal hoor..
Helemaal niet. We spreken over een paar jaar. Wie zal er verder staan. Mbemba is al niet genoeg voor Newcastle. 1 van de redenen voor hun degradatie. Denswil kan wel een Premier League team aan. Zonder probleem. Hij wordt op dit moment gewoon ook niet geholpen door de rest. Let daar ook eens op aub. Het begint op dit moment bij ons al in de aanval. Nog te zwijgen over het middenveld.
Ik ben ook fan van Denswil maar om zo iets te zeggen..
Ik zie ze gewoon beiden als goed.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3207
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [24.] Stefano Denswil

Bericht door Pica »

Iedereen nog fan na gisteren :mrgreen:
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: [24.] Stefano Denswil

Bericht door Bosko »

Jaa
Gebruikersavatar
Duffman
Invaller
Berichten: 806
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:05
Locatie: Het gat van Pluto

Re: [24.] Stefano Denswil

Bericht door Duffman »

Pica schreef: Iedereen nog fan na gisteren :mrgreen:
Ik wel, heeft gewoon een slechte match gespeeld na een gans jaar bijna continu op niveau te zijn geweest.
Gisteren was hij Patatje...
“Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion.”
- Michael Jordan -
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3207
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [24.] Stefano Denswil

Bericht door Pica »

Zou volgens mij veel beter kunnen gespeeld hebben als hij meer mocht inschuiven van Michel. Je neemt zijn sterkte weg en laat zijn zwakkere punten naar boven komen op die manier.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: [24.] Stefano Denswil

Bericht door Khas »

Pica schreef: Zou volgens mij veel beter kunnen gespeeld hebben als hij meer mocht inschuiven van Michel. Je neemt zijn sterkte weg en laat zijn zwakkere punten naar boven komen op die manier.
Hiermee ga ik akkoord. Het is te kort door de bocht om zijn slechte match volledig op hem te steken.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gesloten