[24.] Stefano Denswil

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: [24.] Stefano Denswil

Bericht door Bosko »

Afschuwelijk is wel een groot woord. De grote schuldige voor mij dat het achteraan niet echt solide is, is Simons.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: [24.] Stefano Denswil

Bericht door Khas »

Bosko schreef: Afschuwelijk is wel een groot woord. De grote schuldige voor mij dat het achteraan niet echt solide is, is Simons.
Ik zoek geen schuldigen. Simons is ook erg slecht bezig. Dat verandert niets aan de prestatie van anderen.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: [24.] Stefano Denswil

Bericht door fcb 4 life »

Khas schreef:
Bosko schreef:
Khas schreef:
Bosko schreef: Zowel De Bock, Denswil, Engels als Cools gaan daar in de fout hoor.
Natuurlijk is hij niet de enige, maar daar gaat het niet om. Denswil was geen magische speler die alles goed deed. Hij staat daar ook gewoon te sukkelen.
Geen enkele speler uit de Belgische competitie is magisch, anders speelden ze hier niet.
Ook Engels heeft al serieus domme dingen uitgestoken, maar omdat het een jeugdproduct is, wordt daar minder over door gedramd dan bij een andere speler.
Ook dat is naast het punt. Het ging er over dat blijkbaar Denswil de laatste tijd met voorsprong onze beste verdediger is, terwijl ik hem al twee weken afschuwelijk vind spelen.

EDIT/ Er werd hard doorgedramd op de fout van Engels tegen Standard, die een tegengoal veroorzaakte. Terwijl Denswil net hetzelfde deed in de tweede helft, maar daar geen goal uit valt, dus de pers springt er niet op. Bijgevolg het forum ook niet.

De meningen hier worden vooral herkauwd uit wat ze op TV horen. Een fase bekijken vanuit een ander standpunt is teveel gevraagd.
2 weken, dus KVK en Standard, niet zo moeilijk om net die 2 weken eruit te halen hé.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: [24.] Stefano Denswil

Bericht door Khas »

fcb 4 life schreef: 2 weken, dus KVK en Standard, niet zo moeilijk om net die 2 weken eruit te halen hé.
Ja natuurlijk. Ik ben het ook niet die het heeft over de laatste tijd hé. Ik kan moeilijk "de laatste tijd" gaan beargumenteren, maar dan de recentste twee weken negeren.
Engels en De Bock waren voor die twee weken trouwens ook pakken beter dan nu. Wat wil je dat ik er aan doe?
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: [24.] Stefano Denswil

Bericht door fcb 4 life »

Khas schreef:
fcb 4 life schreef: 2 weken, dus KVK en Standard, niet zo moeilijk om net die 2 weken eruit te halen hé.
Ja natuurlijk. Ik ben het ook niet die het heeft over de laatste tijd hé. Ik kan moeilijk "de laatste tijd" gaan beargumenteren, maar dan de recentste twee weken negeren.
Engels en De Bock waren voor die twee weken trouwens ook pakken beter dan nu. Wat wil je dat ik er aan doe?
Engels speelde daarvoor nog maar 1match?

Ik begrijp hier gewoon heel die commotie niet, iemand zegt gewoon dat Denswil sinds de competitiestart voorlopig 'de beste' is en iedereen slaat door..
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: [24.] Stefano Denswil

Bericht door Khas »

fcb 4 life schreef:
Khas schreef:
fcb 4 life schreef: 2 weken, dus KVK en Standard, niet zo moeilijk om net die 2 weken eruit te halen hé.
Ja natuurlijk. Ik ben het ook niet die het heeft over de laatste tijd hé. Ik kan moeilijk "de laatste tijd" gaan beargumenteren, maar dan de recentste twee weken negeren.
Engels en De Bock waren voor die twee weken trouwens ook pakken beter dan nu. Wat wil je dat ik er aan doe?
Engels speelde daarvoor nog maar 1match?

Ik begrijp hier gewoon heel die commotie niet, iemand zegt gewoon dat Denswil sinds de competitiestart voorlopig 'de beste' is en iedereen slaat door..
Als dat met een beetje nuance zou worden gebracht, dan heb ik er geen problemen mee, maar je kan bijvoorbeeld net hetzelfde gaan zeggen over De Bock. Ook Simons heeft al goede wedstrijden gespeeld.
Waar ik op reageer is dat er weer keihard overdreven wordt, en het gevolg weer is dat er niet zal gekeken worden naar de wedstrijden, maar er gewoon een mening gekotst zal worden op basis van wat hier allemaal staat.
Onze verdedigende linie is ondermaats. Iemand ophemelen op dit moment is op het absurde af.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: [24.] Stefano Denswil

Bericht door JRut »

Khas schreef: Onze verdedigende linie is ondermaats. Iemand ophemelen op dit moment is op het absurde af.
Veel meer waarheid krijgen we niet meer vandaag.
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3207
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [24.] Stefano Denswil

Bericht door Pica »

JRut schreef:
Khas schreef: Onze verdedigende linie is ondermaats. Iemand ophemelen op dit moment is op het absurde af.
Veel meer waarheid krijgen we niet meer vandaag.
tetten! :hump:
Gebruikersavatar
Brechtje
Supersub
Berichten: 1402
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:35

Re: [24.] Stefano Denswil

Bericht door Brechtje »

Bij die goal van Edmilson is het vooral De Bock die veel te laks verdedigt vind ik. Edmilson maakt de beweging naar buiten, Denswil volgt. Misschien draait hij dan wat traag, maar dat kan omdat De Bock dekking geeft. Vervolgens houdt hij wat in (met in duel gaan) omdat Laurens daar staat. Het enige wat je hem hier kan verwijten is het trage draaien na de kap van Edmilson.
Nergens
A-kern
Berichten: 472
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:44

Re: [24.] Stefano Denswil

Bericht door Nergens »

Eerste gif: edmilson is op snelheid in de 16 en doet actie waarbij Denswil goed stoort. Edmilson heeft dan het geluk dat hij eigenlijk tegen De Bock kan lopen/steunen om verder te gaan. De Bock had hier meer oog voor de speler dan voor de bal.

Tweede gif: Denswil doet goede tackle. Moest hij dat niet gedaan hebben kon Standardspeler relatief gemakelijk open voor doel staan. Heeft daar gewoon pech dat bal in de voeten beland van standardspeler (claudemir kon dichter op hem staan) en dat andere standard speler sneller inliep dan Engels (laatste deed weinig verkeerd).

Derde gif: cools verliest zijn aanvaller die teveel ruimte krijgt, Engels vergeet te kijken waar speler in zijn rug staat, Vormer is te traag bij de fase (al kan ik hieruit niet afleiden van waar hij kwam). Denswil te gemakzuchtig. Is denk ik de enigste fase van de drie waarbij hijecht beter kon doen.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: [24.] Stefano Denswil

Bericht door Khas »

Juist ja. :thumba:
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Blackburn
Profvoetballer
Berichten: 374
Lid geworden op: 04 jul 2016, 10:26

Re: [24.] Stefano Denswil

Bericht door Blackburn »

Nergens schreef: Eerste gif: edmilson is op snelheid in de 16 en doet actie waarbij Denswil goed stoort. Edmilson heeft dan het geluk dat hij eigenlijk tegen De Bock kan lopen/steunen om verder te gaan. De Bock had hier meer oog voor de speler dan voor de bal.

Tweede gif: Denswil doet goede tackle. Moest hij dat niet gedaan hebben kon Standardspeler relatief gemakelijk open voor doel staan. Heeft daar gewoon pech dat bal in de voeten beland van standardspeler (claudemir kon dichter op hem staan) en dat andere standard speler sneller inliep dan Engels (laatste deed weinig verkeerd).

Derde gif: cools verliest zijn aanvaller die teveel ruimte krijgt, Engels vergeet te kijken waar speler in zijn rug staat, Vormer is te traag bij de fase (al kan ik hieruit niet afleiden van waar hij kwam). Denswil te gemakzuchtig. Is denk ik de enigste fase van de drie waarbij hijecht beter kon doen.
Serieus?

Eerste fase... laat zich als een miniem mee naar buiten trekken. Als verdediger op dat moment weet je niet of je dubbeldekking hebt, dus dan moet je altijd vermijden dat de aanvaller naar binnen gaat. Dwing de aanvaller buitenom te gaan. Zelfs als hij dan nog kan trappen is het vanuit een belachelijk scherpe hoek.

2de fase... Als hij goed had gestaan had hij die tackle nooit moeten doen. Kijk eens waar Denswil staat tov van Engels, Van Rijn en LDB? Staat er verdorie 5 meter achter. Door dan nog eens mee te gaan en een tackle te smijten trekt hij centraal in de defensie een gat dat levensgevaarlijk is...

fase 3... Hier begin ik zelfs niet aan. Dit is gewoon tenenkrullend, van heel de verdediging. Als ik dat op mijn niveau (3de klasse vriendenclubs) zie gebeuren dan word ik zot
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: [24.] Stefano Denswil

Bericht door Peet »

Slaapwel e seg. Ik dacht even naar minivoetbal te kijken. Laten aannemen in de 16 en op een meter staan verdedigen.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: [24.] Stefano Denswil

Bericht door Bosko »

Peet schreef: Slaapwel e seg. Ik dacht even naar minivoetbal te kijken. Laten aannemen in de 16 en op een meter staan verdedigen.
Ja de volgende keer moet hij hem gewoon om ver trappen.
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: [24.] Stefano Denswil

Bericht door Peet »

Bosko schreef:
Peet schreef: Slaapwel e seg. Ik dacht even naar minivoetbal te kijken. Laten aannemen in de 16 en op een meter staan verdedigen.
Ja de volgende keer moet hij hem gewoon om ver trappen.
Neen, maar korter opzitten en niet laten draaien. In de 16 mag je geen ruimte geven hé.
Gesloten