Ex-spelers en trainers

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Arnio
Belofte
Berichten: 297
Lid geworden op: 30 aug 2018, 09:34

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door Arnio »

Hoefkens naar Standard, hopelijk pakt hij De Mil niet mee
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Mooi voor Hoefkens, hij verdient dit
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door t4nd »

Arnio schreef: 16 jun 2023, 16:55 Hoefkens naar Standard, hopelijk pakt hij De Mil niet mee
Ik zie De Mil niet vertrekken uit Club voor een ander Belgisch team, tenzij het als hoofdcoach is.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 900
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door Vergas Ronald »

Vergas Ronald schreef: 16 sep 2021, 06:40 Afbeelding
Meunier op sporza een orval aan 't drinken aan zijn mama's keukentafel : Ik kon naar Juve, Bayern, Inter, Atlético en Tottenham, ik kon overal naartoe maar ik wou terug naar een volksclub als Brugge, daar heb ik mijn beste jaren gehad.

Één van mijn favoriete spelers ooit in Club Brugge shirt, ik hoop sinds hij naar PSG ging stiekem dat hij ooit terug komt voor hij z'n schoenen aan de haak hangt, al is 't maar voor een jaar. Wanneer Mata naar een top club gaat.
Kom thuis vriend. 2 jaar + 1 jaar optie is meer dan ik durfde hopen.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door Tiki Taka »

Vergas Ronald schreef: 05 jul 2023, 23:13
Vergas Ronald schreef: 16 sep 2021, 06:40 Afbeelding
Meunier op sporza een orval aan 't drinken aan zijn mama's keukentafel : Ik kon naar Juve, Bayern, Inter, Atlético en Tottenham, ik kon overal naartoe maar ik wou terug naar een volksclub als Brugge, daar heb ik mijn beste jaren gehad.

Één van mijn favoriete spelers ooit in Club Brugge shirt, ik hoop sinds hij naar PSG ging stiekem dat hij ooit terug komt voor hij z'n schoenen aan de haak hangt, al is 't maar voor een jaar. Wanneer Mata naar een top club gaat.
Kom thuis vriend. 2 jaar + 1 jaar optie is meer dan ik durfde hopen.
Hele dure vogel, blessuregevoelig, mist matchritme en het beste is er van af (alle redenen dus waarom Mata werd verkocht) EN blokkeert bovendien de jonge gasten zoals Sabbe.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 900
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door Vergas Ronald »

Tiki Taka schreef: 06 jul 2023, 07:29 Hele dure vogel, blessuregevoelig, mist matchritme en het beste is er van af (alle redenen dus waarom Mata werd verkocht) EN blokkeert bovendien de jonge gasten zoals Sabbe.
Hoe weet jij dat dure vogel? Hij houdt van Club Brugge, zal wel begrijpen dat wij hem niet kunnen betalen wat PSG en Dortmund betaalden. Was een arme jongen uit Virton, heeft centen genoeg nu dankzij z'n carrière die in Brugge begon. Blessuregevoelig is momentopname, hij was nooit blessuregevoelig. Het beste er vanaf geloof ik niet, op z'n 31ste heeft hij nog enkele topjaren tegoed en fysiek is die man totaal buiten categorie. Hij zette linksbuiten spelers in Ligue 1 en Bundesliga jaren opzij alsof het kleuters waren.

Volgens mij zou dit een transfer zijn zoals Mignolet, speler die Belgische competitie overstijgt en nog Champions League wil spelen dus enkel Club Brugge komt in aanmerking. Een kampioenenmaker en een kind van het huis die nog niet versleten is, zoals transfer Simons destijds. Ik ga komende weken weesgegroetjes doen dat Thomas onze nieuwe rechtsachter mag worden als Mata gaat.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door Tiki Taka »

Vergas Ronald schreef: 06 jul 2023, 10:54
Tiki Taka schreef: 06 jul 2023, 07:29 Hele dure vogel, blessuregevoelig, mist matchritme en het beste is er van af (alle redenen dus waarom Mata werd verkocht) EN blokkeert bovendien de jonge gasten zoals Sabbe.
Hoe weet jij dat dure vogel? Hij houdt van Club Brugge, zal wel begrijpen dat wij hem niet kunnen betalen wat PSG en Dortmund betaalden. Was een arme jongen uit Virton, heeft centen genoeg nu dankzij z'n carrière die in Brugge begon. Blessuregevoelig is momentopname, hij was nooit blessuregevoelig. Het beste er vanaf geloof ik niet, op z'n 31ste heeft hij nog enkele topjaren tegoed en fysiek is die man totaal buiten categorie. Hij zette linksbuiten spelers in Ligue 1 en Bundesliga jaren opzij alsof het kleuters waren.

Volgens mij zou dit een transfer zijn zoals Mignolet, speler die Belgische competitie overstijgt en nog Champions League wil spelen dus enkel Club Brugge komt in aanmerking. Een kampioenenmaker en een kind van het huis die nog niet versleten is, zoals transfer Simons destijds. Ik ga komende weken weesgegroetjes doen dat Thomas onze nieuwe rechtsachter mag worden als Mata gaat.
Bij de Rode duivels viel hij in zijn laatste optreden(s) volledig door de mand, Bij Dortmund heeft hij vorig seizoen amper gespeeld (1206 minuten) over alle competities heen. Hij verdient 8,5 miljoen bij Dortmund, dure vogel dus.
Nee, die > 4 miljoen (12,5 % doorverkooppercentage transfer 43 miljoen Openda naar Leipzig) en 5,5 miljoen transfer Mata investeren in een RB die Club binnen enkele seizoenen nog kan doorverkopen, ipv. Meunier terug te halen.
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door The_One »

Ben hier inderdaad ook geen fan van. Zelfs in het laatste seizoen bij ons was Meunier niet meer de beste die we gezien hebben...
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door t4nd »

Ik wil zelfs geen nieuwe rechtsback kopen. Sabbe heeft bij NXT en de paar kansen die hij kreeg bij het A-team laten zien dat hij best wel iets kan. Geef die jongen een kans en hou Odoi als backup. Voor het geval Buchanan vertrekt vind ik het ok om een extra speler aan te kopen op de rechterkant, anders zou ik liefst gewoon een CV zien die ook op rechts kan depanneren want de realiteit is dat Sabbe niet elke match gaat kunnen spelen.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door Tiki Taka »

t4nd schreef: 06 jul 2023, 19:25 Ik wil zelfs geen nieuwe rechtsback kopen. Sabbe heeft bij NXT en de paar kansen die hij kreeg bij het A-team laten zien dat hij best wel iets kan. Geef die jongen een kans en hou Odoi als backup. Voor het geval Buchanan vertrekt vind ik het ok om een extra speler aan te kopen op de rechterkant, anders zou ik liefst gewoon een CV zien die ook op rechts kan depanneren want de realiteit is dat Sabbe niet elke match gaat kunnen spelen.
Ik zou sowieso nog een RB aankopen indien Buchanan vertrekt, en dat zal hij wel doen.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 900
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door Vergas Ronald »

Tiki Taka schreef: 06 jul 2023, 11:25Hij verdient 8,5 miljoen bij Dortmund
Ah, dat zal niet lukken dan, beetje water bij de wijn maar zou allemaal water zijn.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door IsO »



Deze jongen, hier paar jaar geleden reeds afgeschreven door sommigen (want "rap, maar dat is het dan ook"), voor 38 miljoen (initieel bedrag) naar RB Leipzig...

Wij kregen initieel ongeveer 12 miljoen van Lens. Door ons percentage op meerwaarde bij doorverkoop van 12,5% zouden we nu nog eens 3,25 miljoen incasseren, plus een stukje opleidingsvergoeding.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door Pica »

Ik blijf daar trouwens bij, vind het geweldig wat hij doet, maar teert op zijn snelheid en is nog altijd niet de goalgetter die er elk seizoen 20+ gaat binnenshotten, daarvoor mist hij nog teveel 100% kansen.

EDIT: kleine toevoeging, voor ploegen die in de omschakeling spelen is die perfect, maar bij ons zou dat niet werken gewoon
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door IsO »

Pica schreef: 13 jul 2023, 12:33 Ik blijf daar trouwens bij, vind het geweldig wat hij doet, maar teert op zijn snelheid en is nog altijd niet de goalgetter die er elk seizoen 20+ gaat binnenshotten, daarvoor mist hij nog teveel 100% kansen.

EDIT: kleine toevoeging, voor ploegen die in de omschakeling spelen is die perfect, maar bij ons zou dat niet werken gewoon
Had het niet specifiek over u hoor, maar ik snap jouw bedenkingen ook wel. Mist inderdaad nog te veel 100% kansen (vb. op EK u21), en kan nog groeien in verschillende aspecten van het spel (regelmaat, buitenspelval omzeilen,...). Maar anderzijds is hij meer dan een rappe loper. Is lenig, vrij costaux voor zijn lengte, niet bang van het duel/lichaam zetten, en heeft een goeie dribbel, wat hem ook op de kortere ruimte van pas kan komen.

Met een transfer naar de Bundesliga, zeker naar een ploeg waar zijn sterktes optimaal tot hun recht gaan komen en de aanvoer normaliter nog beter gaat zijn dan bij Lens, gaat hij volgens mij alleen maar beter worden. Dat hij het bij ons moeilijker zou gehad hebben vorig seizoen, zeker onder Carl met zijn hoge pressing en dus weinig ruimte voor een spits die graag de ruimte voor zich heeft, kan ik me ook in vinden. Europees is dat weer een ander verhaal (zie mijn eerdere post over de moeilijkheden voor onze scouting om een spits te vinden die zowel Europees (reactievoetbal) als JPL (dominant voetbal) optimaal rendeert).

Ik hoop in elk geval voor Loïs dat hij het er kan waarmaken!
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door IsO »

Mooi dit!

Plaats reactie