Ex-spelers en trainers

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door GenGhibli »

DavidVM schreef: Bjorn Engels verhuurd aan Stade Reims, bij verlengd verblijf in de Ligue 1 is er een verplichte aankoop.
Ook carrière aan het maken, den deze. Fuck zeg, Stade Reims.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door IsO »

GenGhibli schreef:
DavidVM schreef: Bjorn Engels verhuurd aan Stade Reims, bij verlengd verblijf in de Ligue 1 is er een verplichte aankoop.
Ook carrière aan het maken, den deze. Fuck zeg, Stade Reims.
Ondanks alles speelde hij in Olympiakos toch vrij vaak.

Neemt met deze transfer ook weinig risico in mijn ogen. Gaat weliswaar naar een promovendus, maar wel in een sterkere competitie dan de Belgische of Griekse (Ligue 1). In theorie is de kans dat hij ook effectief gaat spelen ook groter bij zo'n ploeg dan bij een (sub)topper elders. En die speeltijd is vooral wat hij op zijn leeftijd nodig heeft.

Verder zit hij daar in een aangename streek, in een land waarvan hij de taal waarschijnlijk beter beheerst dan het Grieks, en is Reims niet zo ver van 'huis' als Piraeus.

Degraderen ze, dan keert hij gewoon terug naar Olympiakos en kan een andere oplossing worden gezocht. Blijven ze, dan blijft hij ook. Ze zijn alvast goed begonnen, met 6 op 6 tegen Nice en Lyon. Heeft natuurlijk wel het nadeel dat hij de voorbereiding heeft moeten missen en zich zal moeten zien in te passen in een ploeg die blijkbaar al draait.
Laatst gewijzigd door IsO op 20 aug 2018, 10:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door DavidVM »

Laurens De Bock trekt naar KV Oostende
Na zes maanden in de Championship is Laurens De Bock (25) terug in België. De linkerflank ruilt Leeds United op huurbasis voor KV Oostende, waar hij tot het einde van het seizoen onder Gert Verheyen zal spelen. De Oost-Vlaming zag vorig seizoen niet langer speelkansen bij Club Brugge door de ontwikkeling van Limbombe en het systeem van Leko waar hij niet langer in paste. In de winterstop trok De Bock naar de Engelse tweede klasse, maar bij Leeds kon hij zich mede door blessureleed niet doorzetten. Ook de voorbije weken bleek dat De Bock onder de nieuwe coach Bielsa weinig of geen kansen zou krijgen. Een terugkeer naar de Belgische competitie was voor de speler in kwestie, die nog tot 2022 onder contract ligt in Leeds, dan ook een goeie oplossing.

In Oostende luidt de komst van De Bock wellicht het vertrek van Bjelica in. Die belandde in onmin met Gert Verheyen tijdens de voorbereiding, maar werd de jongste weken toch in ere hersteld. Nu De Bock straks tekent in de Versluys Arena, lijkt Bjelica de kustploeg definitief te verlaten.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door Gratchski »

Aandelen van Filou schieten de hoogte in.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door Tiki Taka »

Gratchski schreef: Aandelen van Filou schieten de hoogte in.
:lol: :lol:
BikkelMC
Tester
Berichten: 37
Lid geworden op: 23 nov 2017, 10:10

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door BikkelMC »

Die Luxemburgse ploeg Dudelange die Sa Pinto uit Europa knikkerde, speelt ene Mark André Kruska bij... Als dat die ene is die bij ons ooit speelde is die ook laag gevallen zeg...
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 617
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door HeervanBiesen »

BikkelMC schreef: Die Luxemburgse ploeg Dudelange die Sa Pinto uit Europa knikkerde, speelt ene Mark André Kruska bij... Als dat die ene is die bij ons ooit speelde is die ook laag gevallen zeg...
Weet dat nog zo niet, de lonen liggen er heel anders dan elders, dacht dat er geen belastingen van afgetrokken worden. Wss puur voor het geld dat hij er is?
Vorig seizoen stond er een artikel in VBM dat de meeste jeugdspelers ginds blijven (dat is dus de reden waarom er Europees geen spelers van dat land doorbreken of toch amper) en tegen de 3000 a 4000 euro verdienen per maand met voetballen + ze hebben nog eens een job. Voor sterspelers zal dat loon nog wel hoger liggen.
Las vandaag dit artikel: https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=335921
Kenia ken ik ook nog dat is een ex-talent van Schalke 04, de trainer Toppmöller deed bij mij ook een belletje rinkelen.
Gebruikersavatar
Duffman
Invaller
Berichten: 799
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:05
Locatie: Het gat van Pluto

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door Duffman »

HeervanBiesen schreef: de trainer Toppmöller deed bij mij ook een belletje rinkelen.
Het is waarschijnlijk niet de Toppmöller (Klaus, leidde Leverkusen naar CL-finale in 2002) die je denkt.
In dit geval is het Dino, zoon van.
Laatst gewijzigd door Duffman op 24 aug 2018, 02:14, 1 keer totaal gewijzigd.
“Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion.”
- Michael Jordan -
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door Gratchski »

BikkelMC schreef: Die Luxemburgse ploeg Dudelange die Sa Pinto uit Europa knikkerde, speelt ene Mark André Kruska bij... Als dat die ene is die bij ons ooit speelde is die ook laag gevallen zeg...
Zijn er dan zoveel met die naam? :p
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 617
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door HeervanBiesen »

Duffman schreef:
HeervanBiesen schreef: de trainer Toppmöller deed bij mij ook een belletje rinkelen.
Het is waarschijnlijk niet de Toppmöller (Klaus, leidde Leverkusen naar CL-finale in 2002) die je denkt.
In dit geval is het Dino, zoon van.
Ah ok thx, dat was dus idd de andere die ik voorhad :D
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door JRut »

Gaan toch maar mooi EL spelen ook, dat Dudelange.
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door Clubpolska »

Topmöller, dat is veruit de beste achternaam ooit :love: .

Ik geef mijn linkerteelbal voor die naam, onmiddellijk.
Oh Frail.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door Gratchski »

Clubpolska schreef: Topmöller, dat is veruit de beste achternaam ooit :love: .

Ik geef mijn linkerteelbal voor die naam, onmiddellijk.
Kagelmacher vind ik ook wel een toppertje
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door Clubpolska »

Zag ik even het beeld van mij op de bevolkingsadministratie met een teelbal in een diepvrieszak nadat de mevrouw aan de balie zei dat je je naam ook kan veranderen zonder teelbal. :?
Laatst gewijzigd door Clubpolska op 24 aug 2018, 14:06, 2 keer totaal gewijzigd.
Oh Frail.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door IsO »

Clubpolska schreef: Zag ik even het beeld van mij op de bevolkingsadministratie met een teelbal in een diepvrieszak nadat de mevrouw aan de balie zei dat je je naam ook kan veranderen zonder teelbal. :?
Moet je de 2e ook nog afdoen? :o
Plaats reactie