Ex-spelers en trainers

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door Cedrinho »

Ik denk dat de reden om niet met Leko verder te gaan nog altijd vooral sportief was. Er zat sleet op de samenwerking, vond ik. De ploeg speelde vrij stereotyp en tegenstanders wisten hoe ze ons moesten aanpakken.

Dit onderzoek is voor mij anderzijds wél de reden waarom Leko als trainer niet in West-Europa blijft... Ik kan me niet inbeelden dat hij geen aanbiedingen zou hebben gehad dichter bij huis, maar zo lang dit onderzoek blijft duren én ALS er meer aan de hand zou zijn, dan is hij beter wat verder weg zodat hij voor niet-Belgische Europese ploegen volledig onder de radar blijft, want die gaan niets in hun gazetten gaan plaatsen over een ex-trainer van een Belgische ploeg die nu ergens in de Emiraten zit. En intussen kan hij goed zijn boterham verdienen. Ideale situatie voor iedereen. Zelfs als hij in België geschorst zou worden zit hij nog steeds op zijn gemak.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door t4nd »

Cedrinho schreef: 27 jun 2019, 13:56 Ik denk dat de reden om niet met Leko verder te gaan nog altijd vooral sportief was. Er zat sleet op de samenwerking, vond ik. De ploeg speelde vrij stereotyp en tegenstanders wisten hoe ze ons moesten aanpakken.
Dit denk ik dus ook. Daarnaast ook het feit dat de mogelijkheid bestond om Clement binnen te halen.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door DavidVM »

t4nd schreef: 27 jun 2019, 14:03
Cedrinho schreef: 27 jun 2019, 13:56 Ik denk dat de reden om niet met Leko verder te gaan nog altijd vooral sportief was. Er zat sleet op de samenwerking, vond ik. De ploeg speelde vrij stereotyp en tegenstanders wisten hoe ze ons moesten aanpakken.
Dit denk ik dus ook. Daarnaast ook het feit dat de mogelijkheid bestond om Clement binnen te halen.
En dat Clement blijkbaar toch meer gericht is op de jeugddoorstroming en Leko niet...

Nu ja, als heel dit verhaal klopt dan ben ik content dat Leko er niet meer is en komt er toch een smet op zijn blazoen
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door Bosko »

IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3281
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door IsO »

Leko zal dan toch niet veel verdiend hebben aan Tomecak. is hier amper in 9 wedstrijden (even) aan de bak gekomen. Letica zou nog kunnen, die heeft meer dan 15 matchen voor ons gespeeld.

En Rits speelde gewoon veel omdat Nakamba geblesseerd was en ook gewoon omdat hij het heel goed deed.

Het kan dat hij er links of rechts iets aan verdiende, en als dat zo is, is dat meer dan bedenkelijk, maar ik blijf denken dat hij au fond te eergierig is om financiële extraatjes boven zijn sportieve reputatie te plaatsen, wanneer die laatste op het spel staat.
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 630
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door Hannes »

IsO schreef: 27 jun 2019, 15:26 Leko zal dan toch niet veel verdiend hebben aan Tomecak. is hier amper in 9 wedstrijden (even) aan de bak gekomen. Letica zou nog kunnen, die heeft meer dan 15 matchen voor ons gespeeld.

En Rits speelde gewoon veel omdat Nakamba geblesseerd was en ook gewoon omdat hij het heel goed deed.

Het kan dat hij er links of rechts iets aan verdiende, en als dat zo is, is dat meer dan bedenkelijk, maar ik blijf denken dat hij au fond te eergierig is om financiële extraatjes boven zijn sportieve reputatie te plaatsen, wanneer die laatste op het spel staat.
Dat denk ik ook. Ik geloof nog altijd rotsvast dat Leko een integere, eerlijke, trotse kerel is die bezeten is van het spelletje en sportief succes altijd boven financieel gewin zou/zal verkiezen.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door Pica »

En terecht, die ging hier onder Leko het goed gedaan hebben
Gebruikersavatar
Bruges8940
Belofte
Berichten: 281
Lid geworden op: 17 mei 2018, 15:27

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door Bruges8940 »

vanGentmaarvoorClub schreef: 04 jul 2019, 09:03 Boli krijgt toch appreciatie
https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190703_04492691
Heel mooie transfer voor hem! Nu hopelijk Tierney naar Arsenal! :banaan:
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door DavidVM »

Gebruikersavatar
Bruges8940
Belofte
Berichten: 281
Lid geworden op: 17 mei 2018, 15:27

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door Bruges8940 »

Denswil valt direct al zonder trainer (al dan niet tijdelijk). Sinisa Mihajlovic zou door een ernstige ziekte (kanker?) vandaag aftreden als hoofdtrainer bij Bologna...
https://www.vi.nl/nieuws/mihajlovic-weg ... ige-ziekte
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door Vergas Ronald »

Hannes schreef: 28 jun 2019, 00:18Ik geloof nog altijd rotsvast dat Leko een integere, eerlijke, trotse kerel is die bezeten is van het spelletje en sportief succes altijd boven financieel gewin zou/zal verkiezen.
Dit klopt, hij kon als jonge manager van 't jaar na z'n eerste titel geld gaan scheppen in een Mickey Mouse vergeetput competitie maar hij koos voor het sportieve en traint nu kleppers zoals Saad Khamis Saad Mubarak Al Abadla, Dawoud Sulaiman en Ali Eid Ghumail :dunno:

Efkes serieus, Clement naar Genk laten gaan was een fout die we gelukkig hebben rechtgezet.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 630
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door Hannes »

Vergas Ronald schreef: 14 aug 2019, 00:33
Hannes schreef: 28 jun 2019, 00:18Ik geloof nog altijd rotsvast dat Leko een integere, eerlijke, trotse kerel is die bezeten is van het spelletje en sportief succes altijd boven financieel gewin zou/zal verkiezen.
Dit klopt, hij kon als jonge manager van 't jaar na z'n eerste titel geld gaan scheppen in een Mickey Mouse vergeetput competitie maar hij koos voor het sportieve en traint nu kleppers zoals Saad Khamis Saad Mubarak Al Abadla, Dawoud Sulaiman en Ali Eid Ghumail :dunno:

Efkes serieus, Clement naar Genk laten gaan was een fout die we gelukkig hebben rechtgezet.
Bon, als ik het goed heb was die vergeetputcompetitie niet Leko's eerste keuze en wou hij het liefst bij Club blijven, niet?
Onder Leko heb ik enorm genoten van wat we elke week te zien kregen hoor.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door Vergas Ronald »

Hannes schreef: 15 aug 2019, 23:23Bon, als ik het goed heb was die vergeetputcompetitie niet Leko's eerste keuze en wou hij het liefst bij Club blijven, niet? Onder Leko heb ik enorm genoten van wat we elke week te zien kregen hoor.
Begrijp niet verkeerd, ben Leko ook dankbaar voor een jaar champagnevoetbal en een titel, maar kunt niet zeggen dat 't sportieve primeert als hij na zijn eerste succes als trainer naar de zandbak vertrekt. En achteraf gezien was het aanstellen van Leko niet "nodig" - Clement deed het bij Genk minstens even goed als Leko en kon hier perfect T1 worden na vertrek Preud'Homme. Ik heb dat destijds ook gezegd, niets tegen Leko maar waarom niet gewoon Clement.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door Vergas Ronald »

Captain Hoefkens gek zien worden bij kwalificatie CL was leuk.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Plaats reactie