PO1 SD03 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | zo 15/04 - 18:00

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Gabulov
16
43%
Cools
0
Geen stemmen
Mitrovic
4
11%
Mechele
2
5%
Denswil
0
Geen stemmen
Limbombe
3
8%
Nakamba
3
8%
Vormer
0
Geen stemmen
Vanaken
4
11%
Refaelov
0
Geen stemmen
Diaby
4
11%
Wesley
0
Geen stemmen
Clasie
1
3%
Vossen
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 37

Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: PO1 SD03 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | zo 15/04 - 18:00

Bericht door BlueJedi »

Hannes schreef:
BlueJedi schreef:
Cedrinho schreef:
Dompelkuip schreef:
Spekkie Hein heeft onze Leko te kakken gezet
Leko is ook gewoon lang geen zo'n goeie trainer als men heeft laten uitschijnen voor de winterstop.
We zijn Europees afgegaan, in de Beker hebben we het ook laten schieten en in de competitie... Tjah, voor de winterstop hebben we duidelijk boven onze stand geleefd met dank aan de tegenstanders die te zwak aan de competitie begonnen. En na de winterstop spelen we nog altijd hetzelfde voetbal als voor de winterstop, met dat verschil dat de tegenstanders terug op iets van niveau aan het voetballen zijn.
Hebben onze concurrenten geen zo'n slechte seizoensstart, dan halen wij met moeite play-off 1 en lag Leko al buiten.
Als Wij anderlecht of Gent nog kampioen laten spelen met zo een voorsprong qua punten en gegeven het feit dat die ploegen zo zwak geweest zijn en van zo ver komen sorry maar dan kun je voor mij echt uw biezen pakken. Ik ben Leko echt kut maar dan ook kut beu aan het worden.
Haha! Wat een gezever is me dat hier zeg! You only sing when you're winning zeggen wij dan.
Straks is het nog ónze schuld dat de anderen zwak aan de competitie zijn begonnen. En ja, de mauve hebben MASSA'S meer punten gehaald dan wij na Nieuwjaar. Mensen toch... En donderdag winnen we tegen Charleroi en zijn we weer buiten categorie zeker? Bende azijnpissers.
WIJ hebben sprankelend voetbal gezien dit jaar. WIJ hebben het meeste goals gescoord. WIJ hebben de competitie met 12 punten voorsprong afgesloten. WIJ hebben de mauve met 5-0 forfaitcijfers terug naar Bxl gestuurd. Awel: WIJ gaan waarschijnlijk ook kampioen spelen. WIJ staan er nog altijd hartstikke goed voor.
Gaan we donderdag weer lekker voor de Club van ons hart supporteren? Allemaal samen ja? Dankt u.
:teach:
Al die zever maakt niks uit. Het is op de belangrijke matchen dat je er moet staan, al de rest is kletskoek.
Laatst gewijzigd door BlueJedi op 16 apr 2018, 15:53, 1 keer totaal gewijzigd.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: PO1 SD03 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | zo 15/04 - 18:00

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180416_03465534" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: PO1 SD03 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | zo 15/04 - 18:00

Bericht door JRut »

Cedrinho schreef:
Elafro schreef:
Cedrinho schreef: MPH ligt nog onder contract, dus we kunnen nu nog Leko buiten shotten en MPH terug laten overnemen :D
Ik heb net een klein beetje overgegeven.
Het sarcasme in die post was dus niet duidelijk genoeg. Ik dacht dat de smiley wel duidelijk genoeg was om aan te tonen dat ik dit niet meende.
leem schreef: Ja jongens.. Op anderlecht kan je nu eenmaal verliezen (zie afgelopen 20j bijvoorbeeld). Zeker als er iemand kort voor de match begint over een mogelijk preeke van 2Mio. Begin misschien eens te panikeren als we donderdag kansloos de boot in gaan.
Ik heb het zo enorm gehad met mensen die zeggen van "goh ja, op Gent en anderlecht kan je verliezen". Ik vind dat zo'n enorm foute ingesteldheid... Hoe kan je nu naar een match gaan met de ingesteldheid dat verliezen wel mag? Fuck dat zeg. We zijn Club Brugge, dus we moeten ALLE matchen willen winnen. Zelfs uit bij Real Madrid zou ik pissed zijn als we verliezen.

En ja, ik geloofde zelf ook al niet meer dat we gisteren zouden winnen, zei ik hier op het forum, maar denk je dat dat bij de start van de match nog het geval was? Integendeel. Ook ik zat te stressen op het puntje van mijn stoel bij elke kans.
Vrede nemen met een verlies heb ik nooit gekund.
Er staat nergens dat we tevreden zijn met verlies ginder noch dat verliezen ginder wel mag. Altijd brandend van ambitie, ook daar. Zelfs na een reeks van 20 jaar zonder zege. Neemt niet weg dat je daar wel kunt verliezen en dat dat ook allesbehalve dramatisch is gelet op onze situatie. We staan er nog altijd goed voor, maar dat mag je hier blijkbaar ook niet zeggen. Collectief meegaan in het gegeven dat de titel voorbij is en dat we beter zouden opletten of we worden nog zesdes in deze POs, het is het enige wat ons nog rest.
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3207
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: PO1 SD03 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | zo 15/04 - 18:00

Bericht door Pica »

JRut schreef:
Cedrinho schreef:
Elafro schreef:
Cedrinho schreef: MPH ligt nog onder contract, dus we kunnen nu nog Leko buiten shotten en MPH terug laten overnemen :D
Ik heb net een klein beetje overgegeven.
Het sarcasme in die post was dus niet duidelijk genoeg. Ik dacht dat de smiley wel duidelijk genoeg was om aan te tonen dat ik dit niet meende.
leem schreef: Ja jongens.. Op anderlecht kan je nu eenmaal verliezen (zie afgelopen 20j bijvoorbeeld). Zeker als er iemand kort voor de match begint over een mogelijk preeke van 2Mio. Begin misschien eens te panikeren als we donderdag kansloos de boot in gaan.
Ik heb het zo enorm gehad met mensen die zeggen van "goh ja, op Gent en anderlecht kan je verliezen". Ik vind dat zo'n enorm foute ingesteldheid... Hoe kan je nu naar een match gaan met de ingesteldheid dat verliezen wel mag? Fuck dat zeg. We zijn Club Brugge, dus we moeten ALLE matchen willen winnen. Zelfs uit bij Real Madrid zou ik pissed zijn als we verliezen.

En ja, ik geloofde zelf ook al niet meer dat we gisteren zouden winnen, zei ik hier op het forum, maar denk je dat dat bij de start van de match nog het geval was? Integendeel. Ook ik zat te stressen op het puntje van mijn stoel bij elke kans.
Vrede nemen met een verlies heb ik nooit gekund.
Er staat nergens dat we tevreden zijn met verlies ginder noch dat verliezen ginder wel mag. Altijd brandend van ambitie, ook daar. Zelfs na een reeks van 20 jaar zonder zege. Neemt niet weg dat je daar wel kunt verliezen en dat dat ook allesbehalve dramatisch is gelet op onze situatie. We staan er nog altijd goed voor, maar dat mag je hier blijkbaar ook niet zeggen. Collectief meegaan in het gegeven dat de titel voorbij is en dat we beter zouden opletten of we worden nog zesdes in deze POs, het is het enige wat ons nog rest.
Vergeet de tetten en den drank niet :mrgreen:
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: PO1 SD03 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | zo 15/04 - 18:00

Bericht door Bosko »

Consequente reactie van Leko ook.
Gunt
Profvoetballer
Berichten: 443
Lid geworden op: 30 mei 2016, 22:58

Re: PO1 SD03 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | zo 15/04 - 18:00

Bericht door Gunt »

vanGentmaarvoorClub schreef: https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180416_03465534" onclick="window.open(this.href);return false;
Respect voor de reacties van onze kapitein en onze coach. Enorm zuur om zo de boot te moeten ingaan. Het gaat echt over een millimeter.
Dat men onder die omstandigheden zo sereen blijft. Chapeau!
Donderdag wel graag Charleroi naar huis knallen, Mr. Nice Guys
Gebruikersavatar
Jens27
Profvoetballer
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 dec 2016, 14:16

Re: PO1 SD03 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | zo 15/04 - 18:00

Bericht door Jens27 »

Wat een zure reacties hier... We hadden in Brussel veel de bal maar deden er gewoon te weinig mee. Looplijnen waren inefficiënt en als die wel goed waren, was Vanaken te laat of kwam de bal er niet door. Dat ligt niet aan de ideeën van Leko. Vergeet ook niet dat we tegen het beste mauve-wit van het seizoen speelden, op verplaatsing en met het publiek er stevig achter. Dendoncker, (wat een metamorfose?) en Trebel waren subliem. Spelers als Hans en Ruud moeten even terug hun niveau opkrikken, dat wordt key. Met een beetje geluk draait die wedstrijd zelfs nog op een gelijkspel uit en waren we nu aan het feest. Wat mij vooral zorgen baart is dat Hein de pijnpunten van een 3-mansverdediging heeft bloot gelegd. Er werd aardig wat ruimte gevonden door daar man op man te gaan spelen.

We nemen 0 op 6 tegen onze rechtstreekse tegenstanders. Dan zijn natuurlijk 12 punten in de reguliere competitie snel weer weg. Dat is het nadeel aan de play-offs. Zonder dat systeem stond de champagne al lang koud. Zowel tegen Gent als tegen anderlecht vond ik dat we een aardige wedstrijd speelden. En net dat sterkt mijn gevoel dat we gewoon kampioen spelen. Er komen nog 4 thuiswedstrijden aan en onze 2 moeilijkste uitwedstrijden hebben we gehad. Ook anderlecht en Gent gaan nog punten laten liggen. Gabulov gaf een goede indruk en Diaby oogde scherp in Brussel vond ik. Met Refaelov hebben we plots een extra wapen dat wel slim tussen de lijnen beweegt. Ik zie het positief in. Donderdag staan we misschien alweer 7 punten voor.

Komt goed ! :bzwoop:
:hupclub: :hupclub: :hupclub:
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: PO1 SD03 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | zo 15/04 - 18:00

Bericht door JRut »

Jens27 schreef: Wat een zure reacties hier... We hadden in Brussel veel de bal maar deden er gewoon te weinig mee. Looplijnen waren inefficiënt en als die wel goed waren, was Vanaken te laat of kwam de bal er niet door. Dat ligt niet aan de ideeën van Leko. Vergeet ook niet dat we tegen het beste mauve-wit van het seizoen speelden, op verplaatsing en met het publiek er stevig achter. Dendoncker, (wat een metamorfose?) en Trebel waren subliem. Spelers als Hans en Ruud moeten even terug hun niveau opkrikken, dat wordt key. Met een beetje geluk draait die wedstrijd zelfs nog op een gelijkspel uit en waren we nu aan het feest. Wat mij vooral zorgen baart is dat Hein de pijnpunten van een 3-mansverdediging heeft bloot gelegd. Er werd aardig wat ruimte gevonden door daar man op man te gaan spelen.

We nemen 0 op 6 tegen onze rechtstreekse tegenstanders. Dan zijn natuurlijk 12 punten in de reguliere competitie snel weer weg. Dat is het nadeel aan de play-offs. Zonder dat systeem stond de champagne al lang koud. Zowel tegen Gent als tegen anderlecht vond ik dat we een aardige wedstrijd speelden. En net dat sterkt mijn gevoel dat we gewoon kampioen spelen. Er komen nog 4 thuiswedstrijden aan en onze 2 moeilijkste uitwedstrijden hebben we gehad. Ook anderlecht en Gent gaan nog punten laten liggen. Gabulov gaf een goede indruk en Diaby oogde scherp in Brussel vond ik. Met Refaelov hebben we plots een extra wapen dat wel slim tussen de lijnen beweegt. Ik zie het positief in. Donderdag staan we misschien alweer 7 punten voor.

Komt goed ! :bzwoop:
Gij zijt mijne maat. Nagels met koppen.
#hetishierbeter
james
Profvoetballer
Berichten: 350
Lid geworden op: 30 jul 2016, 21:06
Locatie: BRUGGE

Re: PO1 SD03 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | zo 15/04 - 18:00

Bericht door james »

Elafro schreef: Ik maak me eigenlijk (nog) geen zorgen.
We staan 3 punten voor en hebben onze 2 moeilijkste matchen achter de rug. Dit verlies was ingecalculeerd, maar ik vind wel dat we gesjareld zijn door de VAR. Eigenlijk had dit 1-1 moeten zijn.
Ik zie ons de komende matchen gewoon 15/21 pakken. Dan moet anderlecht 19/21 pakken om ons in te halen. Not gonna happen. Volgens mij staan we na volgende speeldag zelfs al terug 6 punten voor.

Wat me wel wat zorgen baart is ons gebrek aan scorend vermogen. Daar moet dringend verandering in komen. Enkele van onze verdedigers zijn ook niet in beste doen, maar dat vind ik nog niet zorgwekkend op dit moment.

Ik ga wel nooit nog op café naar anderlecht - Club kijken als de cafébaas een nek is.
2 moeilijkste verplaatsingen , dat kan , maar op genk en standard punten gaan halen , word heel moeilijk , zeker de laatste jaren doen we het schitterend op genk
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: PO1 SD03 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | zo 15/04 - 18:00

Bericht door Tiki Taka »

james schreef:
Elafro schreef: Ik maak me eigenlijk (nog) geen zorgen.
We staan 3 punten voor en hebben onze 2 moeilijkste matchen achter de rug. Dit verlies was ingecalculeerd, maar ik vind wel dat we gesjareld zijn door de VAR. Eigenlijk had dit 1-1 moeten zijn.
Ik zie ons de komende matchen gewoon 15/21 pakken. Dan moet anderlecht 19/21 pakken om ons in te halen. Not gonna happen. Volgens mij staan we na volgende speeldag zelfs al terug 6 punten voor.

Wat me wel wat zorgen baart is ons gebrek aan scorend vermogen. Daar moet dringend verandering in komen. Enkele van onze verdedigers zijn ook niet in beste doen, maar dat vind ik nog niet zorgwekkend op dit moment.

Ik ga wel nooit nog op café naar anderlecht - Club kijken als de cafébaas een nek is.
2 moeilijkste verplaatsingen , dat kan , maar op genk en standard punten gaan halen , word heel moeilijk , zeker de laatste jaren doen we het schitterend op genk
Idd, Genk en Standard zijn de best voetballende ploegen momenteel. Dat worden nog harden noten om kraken die verplaatsingen naar daar.
Gebruikersavatar
Elafro
A-kern
Berichten: 513
Lid geworden op: 29 mei 2016, 19:57
Locatie: Tremelo

Re: PO1 SD03 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | zo 15/04 - 18:00

Bericht door Elafro »

Tiki Taka schreef:
james schreef:
Elafro schreef: Ik maak me eigenlijk (nog) geen zorgen.
We staan 3 punten voor en hebben onze 2 moeilijkste matchen achter de rug. Dit verlies was ingecalculeerd, maar ik vind wel dat we gesjareld zijn door de VAR. Eigenlijk had dit 1-1 moeten zijn.
Ik zie ons de komende matchen gewoon 15/21 pakken. Dan moet anderlecht 19/21 pakken om ons in te halen. Not gonna happen. Volgens mij staan we na volgende speeldag zelfs al terug 6 punten voor.

Wat me wel wat zorgen baart is ons gebrek aan scorend vermogen. Daar moet dringend verandering in komen. Enkele van onze verdedigers zijn ook niet in beste doen, maar dat vind ik nog niet zorgwekkend op dit moment.

Ik ga wel nooit nog op café naar anderlecht - Club kijken als de cafébaas een nek is.
2 moeilijkste verplaatsingen , dat kan , maar op genk en standard punten gaan halen , word heel moeilijk , zeker de laatste jaren doen we het schitterend op genk
Idd, Genk en Standard zijn de best voetballende ploegen momenteel. Dat worden nog harden noten om kraken die verplaatsingen naar daar.
Maakt op zich niet uit. Als we al onze thuismatchen winnen zijn we ook kampioen.
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: PO1 SD03 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | zo 15/04 - 18:00

Bericht door leem »

Elafro schreef:
Tiki Taka schreef:
james schreef:
Elafro schreef: Ik maak me eigenlijk (nog) geen zorgen.
We staan 3 punten voor en hebben onze 2 moeilijkste matchen achter de rug. Dit verlies was ingecalculeerd, maar ik vind wel dat we gesjareld zijn door de VAR. Eigenlijk had dit 1-1 moeten zijn.
Ik zie ons de komende matchen gewoon 15/21 pakken. Dan moet anderlecht 19/21 pakken om ons in te halen. Not gonna happen. Volgens mij staan we na volgende speeldag zelfs al terug 6 punten voor.

Wat me wel wat zorgen baart is ons gebrek aan scorend vermogen. Daar moet dringend verandering in komen. Enkele van onze verdedigers zijn ook niet in beste doen, maar dat vind ik nog niet zorgwekkend op dit moment.

Ik ga wel nooit nog op café naar anderlecht - Club kijken als de cafébaas een nek is.
2 moeilijkste verplaatsingen , dat kan , maar op genk en standard punten gaan halen , word heel moeilijk , zeker de laatste jaren doen we het schitterend op genk
Idd, Genk en Standard zijn de best voetballende ploegen momenteel. Dat worden nog harden noten om kraken die verplaatsingen naar daar.
Maakt op zich niet uit. Als we al onze thuismatchen winnen zijn we ook kampioen.
Ik lees dit nu een paar keer, is dat uitgerekend dat we dan sowieso kampioen spelen? Veeeel te warm en lui om da zelf eens goed te bekijken.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: PO1 SD03 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | zo 15/04 - 18:00

Bericht door Tiki Taka »

Elafro schreef:
Tiki Taka schreef:
james schreef:
Elafro schreef: Ik maak me eigenlijk (nog) geen zorgen.
We staan 3 punten voor en hebben onze 2 moeilijkste matchen achter de rug. Dit verlies was ingecalculeerd, maar ik vind wel dat we gesjareld zijn door de VAR. Eigenlijk had dit 1-1 moeten zijn.
Ik zie ons de komende matchen gewoon 15/21 pakken. Dan moet anderlecht 19/21 pakken om ons in te halen. Not gonna happen. Volgens mij staan we na volgende speeldag zelfs al terug 6 punten voor.

Wat me wel wat zorgen baart is ons gebrek aan scorend vermogen. Daar moet dringend verandering in komen. Enkele van onze verdedigers zijn ook niet in beste doen, maar dat vind ik nog niet zorgwekkend op dit moment.

Ik ga wel nooit nog op café naar anderlecht - Club kijken als de cafébaas een nek is.
2 moeilijkste verplaatsingen , dat kan , maar op genk en standard punten gaan halen , word heel moeilijk , zeker de laatste jaren doen we het schitterend op genk
Idd, Genk en Standard zijn de best voetballende ploegen momenteel. Dat worden nog harden noten om kraken die verplaatsingen naar daar.
Maakt op zich niet uit. Als we al onze thuismatchen winnen zijn we ook kampioen.
Zo eenvoudig wordt dat niet hoor. Kijk maar hoeveel moeite het heeft gekost onze eerste thuismatch tegen Genk winnend af te sluiten.
Gebruikersavatar
nesnaj713
Supersub
Berichten: 1208
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:54
Locatie: Lommel

Re: PO1 SD03 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | zo 15/04 - 18:00

Bericht door nesnaj713 »

leem schreef:
Elafro schreef:
Tiki Taka schreef:
james schreef:
2 moeilijkste verplaatsingen , dat kan , maar op genk en standard punten gaan halen , word heel moeilijk , zeker de laatste jaren doen we het schitterend op genk
Idd, Genk en Standard zijn de best voetballende ploegen momenteel. Dat worden nog harden noten om kraken die verplaatsingen naar daar.
Maakt op zich niet uit. Als we al onze thuismatchen winnen zijn we ook kampioen.
Ik lees dit nu een paar keer, is dat uitgerekend dat we dan sowieso kampioen spelen? Veeeel te warm en lui om da zelf eens goed te bekijken.
Indien Gent nog alles wint(behalve de uitmatch bij ons) en wij al onze thuismatchen
Ploeg Punten Home Punten Away Punten Totaal
Club 15 0 49
Gnt 13 9 47
And 12 6 46

Indien anderlecht nog alles wint(behalve de uitmatch bij ons) en wij al onze thuismatchen
Ploeg Punten Home Punten Away Punten Totaal
Club 15 0 49
And 12 9 49
Gnt 10 9 44

Dus als we alle thuismatchen winnen, zijn we kampioen.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: PO1 SD03 | RSC anderlecht - Club Brugge KV | zo 15/04 - 18:00

Bericht door JRut »

Reden te meer om er vanavond een gigantische heksenketel van te maken. Schuimbekken, stem schor schreeuwen, er kort op zitten, 't kan en mag allemaal!
#hetishierbeter
Plaats reactie