[21.] Dion Cools

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Jelle
Jeugdspeler
Berichten: 131
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:48

Re: [21.] Dion Cools

Bericht door Jelle »

Natte dweil

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: [21.] Dion Cools

Bericht door DavidVM »

Moet ook niet simpel zijn om te voelen dat je bij het minste foutje meteen het hele stadion over je heen gaat krijgen... Er zijn er genoeg voor hem gepasseerd die hier aan zijn onderdoor gegaan. Maar mag ook gezegd worden dat zijn invalbeurt gisteren wederom ondermaats was. Vol ongeduld aan het wachten op de entree van Mata. Mata en Nakamba er gisteren bij had ook al een groot verschil gemaakt (met alle respect voor Rits en Vlietinck trouwens).
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [21.] Dion Cools

Bericht door Tiki Taka »

Als je in de pikorde al zelfs Vlietinck (die het heel goed deed) voor je moet dulden, dan weet je genoeg.
Dan zijn er nog Dennis, Diatta en niet te vergeten Mata !
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [21.] Dion Cools

Bericht door Tiki Taka »

DavidVM schreef: Moet ook niet simpel zijn om te voelen dat je bij het minste foutje meteen het hele stadion over je heen gaat krijgen... Er zijn er genoeg voor hem gepasseerd die hier aan zijn onderdoor gegaan. Maar mag ook gezegd worden dat zijn invalbeurt gisteren wederom ondermaats was. Vol ongeduld aan het wachten op de entree van Mata. Mata en Nakamba er gisteren bij had ook al een groot verschil gemaakt (met alle respect voor Rits en Vlietinck trouwens).
Nakamba draait vlot bij de middenmoot in een topcompetitie mee en wordt zeker in zo`n matchen enorm gemist.
Van Mata verwacht ik veel, die vond ik bij Chalala en Genk heel sterk als RB.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [21.] Dion Cools

Bericht door IsO »

Misschien meer dan een half seizoen gespeeld als een natte krant met de allures van een wereldtopper?
Jelle schreef: Natte dweil

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk
Hij zal blij zijn dat je jouw mening hebt bijgesteld :mrgreen:

Ik denk nog altijd dat hij heel veel potentieel heeft, en een slecht karakter heeft hij volgens mij ook niet. Waar het dan wel aan ligt, dat weet de technische staf beter dan wij: gemakzucht? gebrek aan concentratie? In ieder geval duidelijk dat Leko hem nog niet afschrijft, anders had hij gisteren niet mogen invallen. Feit is wel dat de concurrentie op zijn positie nu al zeer groot is, en alleen maar groter zal worden eens Mata ook terug fit zal zijn. Zal zijn tenen mogen uitkuisen, maar kan hier wel sterker uitkomen.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: [21.] Dion Cools

Bericht door DavidVM »

Tiki Taka schreef:
DavidVM schreef: Moet ook niet simpel zijn om te voelen dat je bij het minste foutje meteen het hele stadion over je heen gaat krijgen... Er zijn er genoeg voor hem gepasseerd die hier aan zijn onderdoor gegaan. Maar mag ook gezegd worden dat zijn invalbeurt gisteren wederom ondermaats was. Vol ongeduld aan het wachten op de entree van Mata. Mata en Nakamba er gisteren bij had ook al een groot verschil gemaakt (met alle respect voor Rits en Vlietinck trouwens).
Nakamba draait vlot bij de middenmoot in een topcompetitie mee en wordt zeker in zo`n matchen enorm gemist.
Van Mata verwacht ik veel, die vond ik bij Chalala en Genk heel sterk als RB.
Effe off topic, maar wat is er zo moeilijk aan om Charleroi te schrijven?
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: [21.] Dion Cools

Bericht door JRut »

Tiki Taka schreef: Als je in de pikorde al zelfs Vlietinck (die het heel goed deed) voor je moet dulden, dan weet je genoeg.
Dan zijn er nog Dennis, Diatta en niet te vergeten Mata !
Op wat slaat de intonatie in zo'n zin eigenlijk?

"Ochere Cools, kan het al niet maar halen van Vlietinck, afschrijven. Die speelde wel op CL-niveau voor een uur lang, dus zeker afschrijven."

Ik weet niet wat ik van Dion moet denken. Het volledige publiek weet wat hij kan en uit daarom ook sneller zijn frustraties wanneer hij een halfvolley recht in de handen van de keeper trapt bij een voorzet. Lat ligt logischerwijze hoog voor hem, maar dat betekent ook dat hij het niveau aankan. Ik blijf erin geloven.
#hetishierbeter
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [21.] Dion Cools

Bericht door Tiki Taka »

JRut schreef:
Tiki Taka schreef: Als je in de pikorde al zelfs Vlietinck (die het heel goed deed) voor je moet dulden, dan weet je genoeg.
Dan zijn er nog Dennis, Diatta en niet te vergeten Mata !
Op wat slaat de intonatie in zo'n zin eigenlijk?

"Ochere Cools, kan het al niet maar halen van Vlietinck, afschrijven. Die speelde wel op CL-niveau voor een uur lang, dus zeker afschrijven."

Ik weet niet wat ik van Dion moet denken. Het volledige publiek weet wat hij kan en uit daarom ook sneller zijn frustraties wanneer hij een halfvolley recht in de handen van de keeper trapt bij een voorzet. Lat ligt logischerwijze hoog voor hem, maar dat betekent ook dat hij het niveau aankan. Ik blijf erin geloven.
Cools heeft het verkorven bij Leko om welke reden dan ook, bovengenoemde spelers zullen op hem de voorkeur krijgen indien ze fit zijn.
En ja, iedereen is lovend over Vlietinck dus die zal ook boven Cools verkozen worden voortaan.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [21.] Dion Cools

Bericht door Tiki Taka »

DavidVM schreef:
Tiki Taka schreef:
DavidVM schreef: Moet ook niet simpel zijn om te voelen dat je bij het minste foutje meteen het hele stadion over je heen gaat krijgen... Er zijn er genoeg voor hem gepasseerd die hier aan zijn onderdoor gegaan. Maar mag ook gezegd worden dat zijn invalbeurt gisteren wederom ondermaats was. Vol ongeduld aan het wachten op de entree van Mata. Mata en Nakamba er gisteren bij had ook al een groot verschil gemaakt (met alle respect voor Rits en Vlietinck trouwens).
Nakamba draait vlot bij de middenmoot in een topcompetitie mee en wordt zeker in zo`n matchen enorm gemist.
Van Mata verwacht ik veel, die vond ik bij Chalala en Genk heel sterk als RB.
Effe off topic, maar wat is er zo moeilijk aan om Charleroi te schrijven?
Charleroi, nu goed ... :lol:
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: [21.] Dion Cools

Bericht door JRut »

Een verkorven speler laat je niet invallen voor 35 minuten. Tomecak, die heeft het verkorven.
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: [21.] Dion Cools

Bericht door Gratchski »

dennis - diatta - cools - matta - Vlietinck.


ferm bezette positie!
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
Maximus
Profvoetballer
Berichten: 415
Lid geworden op: 10 jan 2017, 13:55

Re: [21.] Dion Cools

Bericht door Maximus »

Gratchski schreef: dennis - diatta - cools - matta - Vlietinck.


ferm bezette positie!
En Cools zal als laatste in de rangorde terechtkomen vrees ik voor hem...
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: [21.] Dion Cools

Bericht door The_One »

Rangorde is gewoon een momentopname. Wie op deze moment het beste presteert, speelt.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [21.] Dion Cools

Bericht door Tiki Taka »

The_One schreef: Rangorde is gewoon een momentopname. Wie op deze moment het beste presteert, speelt.
Ik vermoed dat het meer met zijn mentaliteit te maken heeft dan met zijn kwaliteiten.
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: [21.] Dion Cools

Bericht door The_One »

Tiki Taka schreef:
The_One schreef: Rangorde is gewoon een momentopname. Wie op deze moment het beste presteert, speelt.
Ik vermoed dat het meer met zijn mentaliteit te maken heeft dan met zijn kwaliteiten.
Vaak gaat dat hand in hand, maar als je zijn laatste matchen gezien hebt, dan mag zijn mentaliteit nog zo goed zitten, met die kwaliteit komt hij er ook niet in hoor...
Plaats reactie