[21.] Dion Cools

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Brechtje
Supersub
Berichten: 1402
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:35

Re: [21.] Dion Cools

Bericht door Brechtje »

james schreef:
Gratchski schreef: kerel moet tijd krijgen. We betalen leergeld. Hoe vaak hebben wij hier niet op Meunier zitten vloeken?
cools vergelijken met Meunier , voetbalkenner ?
Jong, Belg, zelfde positie, zelfde speelstijl, beiden uit lagere klassen (OHL en Virton), ... . Ja ik zie wel een mogelijke vergelijking.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: [21.] Dion Cools

Bericht door JRut »

james schreef:
Gratchski schreef: kerel moet tijd krijgen. We betalen leergeld. Hoe vaak hebben wij hier niet op Meunier zitten vloeken?
cools vergelijken met Meunier , voetbalkenner ?
Inderdaad te zot. Cools heeft een jaar voorsprong op Meunier wat het aantal wedstrijden in eerste klasse en Club betreft op een bepaalde leeftijd en staat daarom al verder. Vergelijking slaat op niets.
#hetishierbeter
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5312
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [21.] Dion Cools

Bericht door Tiki Taka »

Komt deze nog in de ploeg de komende 4 matchen of krijgt Diatta volop zijn kans ?
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: [21.] Dion Cools

Bericht door Gratchski »

james schreef:
Gratchski schreef: kerel moet tijd krijgen. We betalen leergeld. Hoe vaak hebben wij hier niet op Meunier zitten vloeken?
cools vergelijken met Meunier , voetbalkenner ?
Zeg dan eens de grote verschillen tussen die twee?
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: [21.] Dion Cools

Bericht door BlueJedi »

Gratchski schreef: kerel moet tijd krijgen. We betalen leergeld. Hoe vaak hebben wij hier niet op Meunier zitten vloeken?
Dat leergeld betaal ik toch liever niet in de play offs hoor. Als je door zijn fouten naast de titel grijpt en de vetpot van de CL misloopt is dat heel duur leergeld.
naka 30
Jeugdspeler
Berichten: 141
Lid geworden op: 09 apr 2018, 15:37

Re: [21.] Dion Cools

Bericht door naka 30 »

we gaan niet naast de titel grijpen, als het onmogelijke toch nog gebeurd dan zal dat aan die videoref liggen op de mauves of die vrije trap die moest hernomen worden van standard meer dan aan de fouten die cools maakte...
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: [21.] Dion Cools

Bericht door Fire »

naka 30 schreef: we gaan niet naast de titel grijpen, als het onmogelijke toch nog gebeurd dan zal dat aan die videoref liggen op de mauves of die vrije trap die moest hernomen worden van standard meer dan aan de fouten die cools maakte...
Inderdaad. Ipv cools volledig af te breken zouden we dan beter met z'n alle naar Brussel trekken en daar iets afbreken.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: [21.] Dion Cools

Bericht door Gratchski »

BlueJedi schreef:
Gratchski schreef: kerel moet tijd krijgen. We betalen leergeld. Hoe vaak hebben wij hier niet op Meunier zitten vloeken?
Dat leergeld betaal ik toch liever niet in de play offs hoor. Als je door zijn fouten naast de titel grijpt en de vetpot van de CL misloopt is dat heel duur leergeld.
Of door Wesley die de gelijkmaker op Gent mist, of Diaby die daar 2 keer mist, of Vormer die weer regelmatig totaal afwezig is, of, of, of...
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: [21.] Dion Cools

Bericht door fcb 4 life »

BlueJedi schreef:
Gratchski schreef: kerel moet tijd krijgen. We betalen leergeld. Hoe vaak hebben wij hier niet op Meunier zitten vloeken?
Dat leergeld betaal ik toch liever niet in de play offs hoor. Als je door zijn fouten naast de titel grijpt en de vetpot van de CL misloopt is dat heel duur leergeld.
Alsof we naast die titel zouden grijpen enkel en alleen door Cools..
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: [21.] Dion Cools

Bericht door fcb 4 life »

Wat heeft deze jongen uitgestoken dat hij plots 3de keus is geworden..
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5312
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [21.] Dion Cools

Bericht door Tiki Taka »

fcb 4 life schreef: Wat heeft deze jongen uitgestoken dat hij plots 3de keus is geworden..
Idd, is toch opvallend dat nu zelfs Tomecak hoger in de rangorde zou staan.
Gebruikersavatar
rambopirou
A-kern
Berichten: 645
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:54

Re: [21.] Dion Cools

Bericht door rambopirou »

Tiki Taka schreef:
fcb 4 life schreef: Wat heeft deze jongen uitgestoken dat hij plots 3de keus is geworden..
Idd, is toch opvallend dat nu zelfs Tomecak hoger in de rangorde zou staan.
Van Leko zn interview voor de match leek het mij dat hij bindt dat Dion slecht aan het trainen is. Lijkt me wel einde verhaal aangezien Mata nog terugkomt ook.

Sinds zn contractverlenging is hij precies wat op zn lauweren gaan rusten en is toch een beperkte speler die het moet hebben van zijn inzet , loopvermogen en concentratie. Als die zaken dan net die paar % minder zijn ga je je snel ergeren aan Cools vind ik.

Is het misschien geen optie hem eerder als doublure van de rechtse CV in onze 3-mans verdedigen te gebruiken? Kan voetballen en zal daar toch wat minder ruimte in zijn rug kunnen weggeven
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: [21.] Dion Cools

Bericht door zegmaardag »

Vorige weekmop de flank werd hij op die 20
minuten 3 keer in de rug gepakt... Dan weet je dat het gevaarlijk wordt.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5312
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [21.] Dion Cools

Bericht door Tiki Taka »

zegmaardag schreef: Vorige weekmop de flank werd hij op die 20
minuten 3 keer in de rug gepakt... Dan weet je dat het gevaarlijk wordt.
Klopt, daarenboven is Mata in mijn ogen de beste rechtsback van de Jupiler Pro League.
Jammer dat Diatta ook out is.
Jelle
Jeugdspeler
Berichten: 131
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:48

Re: RE: Re: [21.] Dion Cools

Bericht door Jelle »

fcb 4 life schreef: Wat heeft deze jongen uitgestoken dat hij plots 3de keus is geworden..
Misschien meer dan een half seizoen gespeeld als een natte krant met de allures van een wereldtopper?

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk
Plaats reactie