CUP 1/2F | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | wo 31/01 - 20:45

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Gabulov
2
10%
Cools
0
Geen stemmen
Vanlerberghe
0
Geen stemmen
Mechele
3
15%
Denswil
0
Geen stemmen
Limbombe
0
Geen stemmen
Clasie
0
Geen stemmen
Nakamba
4
20%
Vormer
2
10%
Vanaken
1
5%
Diaby
0
Geen stemmen
Mitrovic
6
30%
Wesley
1
5%
Dennis
1
5%
 
Totaal aantal stemmen: 20

Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: CUP 1/2F | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | wo 31/01 - 20:45

Bericht door Cedrinho »

FCBrugesawayoflife schreef:
Cedrinho schreef:
The_One schreef: Zenden ze het alweer niet uit op tv?
(...).
Want iedereen heeft Telenet en bij gevolg dus Play Sports..
I know, maar iedereen weet toch dat "niet op canvas" niet per se betekent "niet op tv"? Het is al jaren zo dat voetbal of op Canvas, of op Q2, of op Telenet/Proximus wordt uitgezonden.
De uitspraak "alweer niet op tv" is toch onterecht?
De match tegen Charleroi werd ook uitgezonden, de halve finale van gisteren tussen Genk en Kortrijk ook, waarom zou de mooiste affiche dan niet worden uitgezonden?
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: CUP 1/2F | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | wo 31/01 - 20:45

Bericht door The_One »

Cedrinho schreef:
The_One schreef: Zenden ze het alweer niet uit op tv?
Toch maar eens overwegen om voor digitale tv te gaan, man.
Dan zal je ontdekken dat er in de huidige tijden meer tv-zenders zijn dan enkel de BRTN. Zo heb je ook VTM, VIER, VIJF, ZES. Ik geef toe: erg origineel zijn ze niet altijd qua namen. Je kan zelfs buitenlandse tv-zenders bekijken, al wordt daar wel zelden of nooit Vlaamsch gesproken. De Nederlandse tv-zenders komen wel een beetje in de buurt doordat men daar Nederlands spreekt. In sommige programma's spreekt men wel eens een andere taal, dat wel, maar dat wordt dan opgelost door het aanbrengen van een vertaling op het scherm, zodat je gewoon in Nederlandse tekst kan lezen wat in een andere taal wordt uitgesproken. Ongelooflijk wat men tegenwoordig allemaal kan qua technologie.
In elk geval, er zijn tegenwoordig ook nog zenders die enkel en alleen sport uitzenden. Er zijn er zelfs die enkel muziek uitzenden. Je houdt het niet voor mogelijk. Ik heb zo'n faciliteiten voor die digitale tv en daar is ruimte op voor 999 tv-zenders. 999!!! Keuze te over.
Wat ik dus wil bedoelen: de wedstrijd Standard-Club wordt wel op tv uitgezonden hoor. Het is echter niet op de BRTN en het commentaar komt niet van de gekende namen als Rik De Saedeleer of Mark Van Lombeek. Even wennen dus. Mooi is echter wel dat men voor de match een soort praatprogramma van 15 minuten organiseert soms waarin voetbalkenners voorspellen wat zal gebeuren. Tijdens de rust en na de match is dat praatprogamma er dan weer en mogen diezelfde voetbalkenners uitleggen waarom het anders gelopen is dan ze dachten. Ze hebben dus niet altijd gelijk, maar hoe kan het ook anders als men daar tegenwoordig zelfs vrouwen bij zet. De tijden zijn veranderd.
Nu goed, één van die tv zenders heet PlaySports. Dat is SpeelSport, maar dan in het Engels, omdat Engels meer aanspreekt bij de jeugd hé. Er zijn zo 8 van die PlaySports-zenders, al is er één die enkel en alleen golf uitzendt, waarschijnlijk omdat de Amerikaanse president dat leuk vindt.
Op de PlaySports-zender met nummertje 1 zal men vanavond de wedstrijd Standard-Club uitzenden. Om 20.40u, dus vanaf 5 minuten voor de aftrap.
:coffee:

Slechte moment van de maand?
Ge had gewoon kunnen zeggen: wel op RTL.
Je weet maar al te goed dat ik bedoelde of ze het "gratis uitzenden".

Ik weet ook wel dat je nagenoeg alles kan zien op PlaySports, maar ik wil daar niet voor betalen.
Jandirk
Tester
Berichten: 54
Lid geworden op: 30 mei 2016, 22:52

Re: CUP 1/2F | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | wo 31/01 - 20:45

Bericht door Jandirk »

Cedrinho schreef:
FCBrugesawayoflife schreef:
Cedrinho schreef:
The_One schreef: Zenden ze het alweer niet uit op tv?
(...).
Want iedereen heeft Telenet en bij gevolg dus Play Sports..
I know, maar iedereen weet toch dat "niet op canvas" niet per se betekent "niet op tv"? Het is al jaren zo dat voetbal of op Canvas, of op Q2, of op Telenet/Proximus wordt uitgezonden.
De uitspraak "alweer niet op tv" is toch onterecht?
De match tegen Charleroi werd ook uitgezonden, de halve finale van gisteren tussen Genk en Kortrijk ook, waarom zou de mooiste affiche dan niet worden uitgezonden?
Je hebt gelijk.
Gebruikersavatar
Maximus
Profvoetballer
Berichten: 415
Lid geworden op: 10 jan 2017, 13:55

Re: CUP 1/2F | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | wo 31/01 - 20:45

Bericht door Maximus »

Gabulov - Vanlerberghe, Mechele, Denswil - Cools, Nakamba, Clasie, Vormer, Limbombe, Vanaken - Diaby

Met Nakamba én Clasie dus en zonder Wesley.
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: CUP 1/2F | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | wo 31/01 - 20:45

Bericht door Alethio »

Interessant. Ik ben benieuwd.
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: CUP 1/2F | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | wo 31/01 - 20:45

Bericht door zegmaardag »

#geenfanvan
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: CUP 1/2F | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | wo 31/01 - 20:45

Bericht door JRut »

Minstens benieuwd naar. COME ON!
#hetishierbeter
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: CUP 1/2F | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | wo 31/01 - 20:45

Bericht door t4nd »

Kan goed uitdraaien. Mannetje meer op het middenveld om het potige daar tegen te gaan en de bal hoog te veroveren, en dan Diaby zijn snelheid uitspelen tegen een verdediging dat makkelijk gaten laat vallen. #welfanvan :)
Gebruikersavatar
Okido
Belofte
Berichten: 295
Lid geworden op: 31 jul 2017, 15:26

Re: CUP 1/2F | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | wo 31/01 - 20:45

Bericht door Okido »

Vooral benieuwd, blij dat Nakamba er in staat en persoonlijk had ik graag Vermeer gezien maar niets op tegen dat Leko Gabulov laat staan. En Wesley nog kunnen inbrengen is ook een troef. Ik wil naar Brussel en als het kan mag die beslissing na vanavond al zo goed als vast staan!
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest!
Gebruikersavatar
Maximus
Profvoetballer
Berichten: 415
Lid geworden op: 10 jan 2017, 13:55

Re: CUP 1/2F | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | wo 31/01 - 20:45

Bericht door Maximus »

Hopelijk niet in een ruit met Nakamba eerder op links en dus hoger. Ik hoop op Clasie en Nakamba in een controlerende rol en Vormer en Vanaken ervoor. Dan zie ik het wel zitten! Diaby in de rol van Hanni dit weekend, daar teken ik voor (inclusief 3 goals).
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: CUP 1/2F | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | wo 31/01 - 20:45

Bericht door Clubpolska »

Cedrinho schreef:
The_One schreef: Zenden ze het alweer niet uit op tv?
Toch maar eens overwegen om voor digitale tv te gaan, man.
Dan zal je ontdekken dat er in de huidige tijden meer tv-zenders zijn dan enkel de BRTN. Zo heb je ook VTM, VIER, VIJF, ZES. Ik geef toe: erg origineel zijn ze niet altijd qua namen. Je kan zelfs buitenlandse tv-zenders bekijken, al wordt daar wel zelden of nooit Vlaamsch gesproken. De Nederlandse tv-zenders komen wel een beetje in de buurt doordat men daar Nederlands spreekt. In sommige programma's spreekt men wel eens een andere taal, dat wel, maar dat wordt dan opgelost door het aanbrengen van een vertaling op het scherm, zodat je gewoon in Nederlandse tekst kan lezen wat in een andere taal wordt uitgesproken. Ongelooflijk wat men tegenwoordig allemaal kan qua technologie.
In elk geval, er zijn tegenwoordig ook nog zenders die enkel en alleen sport uitzenden. Er zijn er zelfs die enkel muziek uitzenden. Je houdt het niet voor mogelijk. Ik heb zo'n faciliteiten voor die digitale tv en daar is ruimte op voor 999 tv-zenders. 999!!! Keuze te over.
Wat ik dus wil bedoelen: de wedstrijd Standard-Club wordt wel op tv uitgezonden hoor. Het is echter niet op de BRTN en het commentaar komt niet van de gekende namen als Rik De Saedeleer of Mark Van Lombeek. Even wennen dus. Mooi is echter wel dat men voor de match een soort praatprogramma van 15 minuten organiseert soms waarin voetbalkenners voorspellen wat zal gebeuren. Tijdens de rust en na de match is dat praatprogamma er dan weer en mogen diezelfde voetbalkenners uitleggen waarom het anders gelopen is dan ze dachten. Ze hebben dus niet altijd gelijk, maar hoe kan het ook anders als men daar tegenwoordig zelfs vrouwen bij zet. De tijden zijn veranderd.
Nu goed, één van die tv zenders heet PlaySports. Dat is SpeelSport, maar dan in het Engels, omdat Engels meer aanspreekt bij de jeugd hé. Er zijn zo 8 van die PlaySports-zenders, al is er één die enkel en alleen golf uitzendt, waarschijnlijk omdat de Amerikaanse president dat leuk vindt.
Op de PlaySports-zender met nummertje 1 zal men vanavond de wedstrijd Standard-Club uitzenden. Om 20.40u, dus vanaf 5 minuten voor de aftrap.
Werk uw frustraties elders uit.
Oh Frail.
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: CUP 1/2F | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | wo 31/01 - 20:45

Bericht door Alethio »

:(.
Gebruikersavatar
Generaloberst
Invaller
Berichten: 856
Lid geworden op: 22 aug 2016, 09:29

Re: CUP 1/2F | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | wo 31/01 - 20:45

Bericht door Generaloberst »

Goeie heenronde....de terugronde ook in de beker wordt lijdensweg
PetjeFCB
Supersub
Berichten: 1330
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:05

Re: CUP 1/2F | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | wo 31/01 - 20:45

Bericht door PetjeFCB »

Man man man...
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: CUP 1/2F | R. Standard de Liège - Club Brugge KV | wo 31/01 - 20:45

Bericht door Alethio »

Pff, allemaal veel te simpel. We gaan onze royale voorsprong nog flink nodig hebben.
Plaats reactie