JPL SD07 | Club Brugge KV - KV Mechelen | vr 15/09 - 20:30

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Hier is de poll

Peiling eindigde op 21 sep 2017, 18:27

Horvath
7
16%
Denswil
3
7%
Mechele
0
Geen stemmen
Decarli
0
Geen stemmen
Limbombe
4
9%
Nakamba
16
36%
Vormer
5
11%
Cools
1
2%
Vanaken
5
11%
Diaby
1
2%
Wesley
2
4%
Dennis
0
Geen stemmen
Vossen
0
Geen stemmen
Clasie
1
2%
 
Totaal aantal stemmen: 45

zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: JPL SD07 | Club Brugge KV - KV Mechelen | vr 15/09 - 20:30

Bericht door zegmaardag »

Eerst en vooral: YFC probeert tegen ons telkens een specialleke te doen, maar tweede jaar op rij waarbij we uiteindelijk die heel gemakkelijk verslaan. Is misschien ook een punt van kritiek richting hem. Mechelen heeft ook gewoon te weinig kwaliteit op dit moment, die filipovic, die drazic,... Allemaal toch véél te licht.

Daarnaast vind ik dat we weer een absolute kutmatch spelen maar wel de punten pakken. Wat mij wel ongelofelijk stoort is onze opbouw... Of ja, het gebrek ervan. Ik heb hier bij enkele mensen al wat verschillende visies gezien op spelersprestaties die tegenstrijdig zijn, vandaar ff die van mij

Horvath: Uitstekend op de lijn, zijn zwakke punten bleven opvallen.
Decarli: Zwak, gewoon zwak. Zowel defensief (positiespel), in de duels (mist kracht) als opbouwend komt hij op dit moment gewoon véél te kort. Die eerste twee punten denk ik wel dat hij stappen zal zetten, dat laatste...
Mechele: op zich oké, maar 't blijft Mechele getuige dat balverlies.
Denswil: nog zeker geen top & idd wat nonchalant, maar blijft gewoon onze beste man.
Nakamba: Da's gewoon onze Kante! Heeft gisteren ook meer ballen vooruit gespeeld dan Simons de afgelopen 3 seizoenen. Wat een absolute klasbak gewoon! Maarja, in Holland zeiden ze dat hij slechte voetjes had, dus nu zal de pers daar altijd wel op ingaan.
Vormer: Was idd al beter, en meer in de rol van het opduiken in de juiste ruimtes. Toch... er stoort mij iets. (En misschien zie ik dingen, maar toen Clasie er op stond maakte Vormer twee keer de verkeerde keuze om hem niet aan te spelen??)
Vanaken: Niet slecht, zeker en vast niet, maar ik zit toch wat op m'n honger.
Cools: Zeer degelijke match, maar mist wat discipline in het maken van de juiste keuzes.
Limbombe: probeerde iets te veel te compenseren, vergat op één fase weer volledig te knijpen, maar viel wel mee. Wat mij een beetje zorgen baart bij hem is dat hij wat 'durf' kwijt lijkt en gewoon te opportunistisch speelt.
Wesley: Scoort, is een aanspeelpunt, brengt diepgang & kracht maar te veel afwezig tijdens de match.
Diaby: Speelde een zeer verdienstelijke partij & ik had er hem zeker niet afgehaald na 60 min, want dat speelt bij hem zéker in z'n kopje.

Leko: Ik ga akkoord met Cé hier betreffende de wissels...

Clasie wil ik meer zien spelen, gaf daar ook al direct een bal in de rug van de defensie tot twee keer toe die heel goed was, draaide daar eens prachtig weg... Ik zou héél graag eens Nakamba - Clasie zien, ondanks de stijgende lijn van Vormer.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: JPL SD07 | Club Brugge KV - KV Mechelen | vr 15/09 - 20:30

Bericht door Bosko »

Die bal buitenkant voet van Clasie was wel lekker arrogant.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: JPL SD07 | Club Brugge KV - KV Mechelen | vr 15/09 - 20:30

Bericht door Bosko »

Cé vint, waar is diene poll
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD07 | Club Brugge KV - KV Mechelen | vr 15/09 - 20:30

Bericht door Cedrinho »

Bosko schreef: Cé vint, waar is diene poll
Het antwoord vind je bij de poll.
Plaats reactie