JPL SD05 | Club Brugge KV - R. Standard de Liège | zo 27/08 - 14:30

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Horvath
9
14%
Cools
3
5%
Decarli
1
2%
Mechele
2
3%
Denswil
1
2%
Limbombe
3
5%
Vormer
1
2%
Nakamba
8
13%
Vanaken
18
29%
Wesley
8
13%
Diaby
4
6%
Refaelov
0
Geen stemmen
Vossen
2
3%
De Bock
3
5%
 
Totaal aantal stemmen: 63

fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: JPL SD05 | Club Brugge KV - R. Standard de Liège | zo 27/08 - 14:30

Bericht door fcb 4 life »

Tiki Taka schreef: Vanaken was nog eens goed, maar moet dringend continuïteit in zijn goede prestaties krijgen.
In een 3-4-3 of 3-5-2 is Limbombe veruit de beste optie op de linkerflank, ik ben fan.
Het voetbal kan (veel) beter maar op een 15/15 kan je niks aanmerken, de punten die we hebben pakken ze ons niet meer af.
Wederom is Club de winnaar van de speeldag, met dank aan de lamlendige prestaties van de concurrenten.
Winnaar van de speeldag? Zeg maar van de maand :coffee:
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: JPL SD05 | Club Brugge KV - R. Standard de Liège | zo 27/08 - 14:30

Bericht door leem »

Ik zou hier toch ook even Cé willen bijtreden.

Wat we gisteren van Vanaken zagen gaat gelukkig verder op een betere periode van hem (los van AEK dan natuurlijk). Was hij goed gisteren? Was hij bepalend en beslissend? draait club als Vanaken draait? jazeker. Was hij uitzonderlijk? vind ik niet. Dit is toch wat we altijd van Vanaken moeten verwachten? Dit is wat hij kan, dit is wat hij deed in zijn beste periode in Lokeren en in de play-offs bij ons. Hopelijk kan hij de lijn blijven doortrekken. Zonder iets af te doen aan zijn knappe prestatie; dit is de kwaliteit waarvoor hij gehaald is en dus is het eigenlijk niet meer dan normaal dat hij dit brengt.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3207
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD05 | Club Brugge KV - R. Standard de Liège | zo 27/08 - 14:30

Bericht door Pica »

Limbombe krijgt weinig Motm punten precies. Vond die nochtans zeer gevaarlijk in aanvallend perspectief en verbaasde me opnieuw met zijn tactische discipline.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: JPL SD05 | Club Brugge KV - R. Standard de Liège | zo 27/08 - 14:30

Bericht door Bosko »

Pica schreef: Limbombe krijgt weinig Motm punten precies. Vond die nochtans zeer gevaarlijk in aanvallend perspectief en verbaasde me opnieuw met zijn tactische discipline.
Inderdaad binnen een paar maanden heeft hij die positie volledig onder de knie.
Momenteel zit hij wel nog te vlug door zijn krachten.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: JPL SD05 | Club Brugge KV - R. Standard de Liège | zo 27/08 - 14:30

Bericht door JRut »

Cedrinho schreef:
JRut schreef: Club is goed als Vanaken goed is. En niet omgekeerd.
Vind ik dus voor discussie vatbaar, gezien ik het toch omgekeerd zie.
Soit, dergelijke discussie is een straatje zonder einde, dus daar zal ik niet meer op ingaan.

Wel nog dit: ALS het waar ZOU zijn wat je zegt, dan is het jammer dat we zó afhankelijk zijn van 1 voetballer.
Dat was toch net wat je van hem vroeg? "Pas als Vanaken erin slaagt om er ons door te sleuren wanneer we niet draaien, maak ik hem MVP." Ja, dan vraag je eigenlijk om afhankelijk te zijn van één voetballer en is het weer iets :mrgreen:
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3207
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD05 | Club Brugge KV - R. Standard de Liège | zo 27/08 - 14:30

Bericht door Pica »

Alsof we gisteren 'draaiden' :mrgreen:
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: JPL SD05 | Club Brugge KV - R. Standard de Liège | zo 27/08 - 14:30

Bericht door Fire »

nice one Pica.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: JPL SD05 | Club Brugge KV - R. Standard de Liège | zo 27/08 - 14:30

Bericht door Bosko »

Gunt
Profvoetballer
Berichten: 443
Lid geworden op: 30 mei 2016, 22:58

Re: JPL SD05 | Club Brugge KV - R. Standard de Liège | zo 27/08 - 14:30

Bericht door Gunt »

leem schreef: Ik zou hier toch ook even Cé willen bijtreden.

Wat we gisteren van Vanaken zagen gaat gelukkig verder op een betere periode van hem (los van AEK dan natuurlijk). Was hij goed gisteren? Was hij bepalend en beslissend? draait club als Vanaken draait? jazeker. Was hij uitzonderlijk? vind ik niet. Dit is toch wat we altijd van Vanaken moeten verwachten? Dit is wat hij kan, dit is wat hij deed in zijn beste periode in Lokeren en in de play-offs bij ons. Hopelijk kan hij de lijn blijven doortrekken. Zonder iets af te doen aan zijn knappe prestatie; dit is de kwaliteit waarvoor hij gehaald is en dus is het eigenlijk niet meer dan normaal dat hij dit brengt.
Dus we verwachten van Vanaken elke match 2 goals en een assist? Ik denk dat jullie wel af en toe nog eens ontgoocheld zullen zijn, heren.
Ik bekijk het puur cijfermatig, want los daarvan zien jullie blijkbaar niet dat die kerel zich nooit wegsteekt en elke match werkt als een paard.
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: JPL SD05 | Club Brugge KV - R. Standard de Liège | zo 27/08 - 14:30

Bericht door leem »

Je kan hier ook niets posten zonder dat er je woorden in de mond gelegd worden..

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
jeetn
Tester
Berichten: 95
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:38

Re: JPL SD05 | Club Brugge KV - R. Standard de Liège | zo 27/08 - 14:30

Bericht door jeetn »

Artikel Nieuwsblad Brugge - Standard:
[spoiler]
Afbeelding
[spoiler]
Afbeelding
[spoiler]
Afbeelding
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD05 | Club Brugge KV - R. Standard de Liège | zo 27/08 - 14:30

Bericht door Cedrinho »

leem schreef: Ik zou hier toch ook even Cé willen bijtreden.

Wat we gisteren van Vanaken zagen gaat gelukkig verder op een betere periode van hem (los van AEK dan natuurlijk). Was hij goed gisteren? Was hij bepalend en beslissend? draait club als Vanaken draait? jazeker. Was hij uitzonderlijk? vind ik niet. Dit is toch wat we altijd van Vanaken moeten verwachten? Dit is wat hij kan, dit is wat hij deed in zijn beste periode in Lokeren en in de play-offs bij ons. Hopelijk kan hij de lijn blijven doortrekken. Zonder iets af te doen aan zijn knappe prestatie; dit is de kwaliteit waarvoor hij gehaald is en dus is het eigenlijk niet meer dan normaal dat hij dit brengt.
:vuistje:
JRut schreef:
Cedrinho schreef:
JRut schreef: Club is goed als Vanaken goed is. En niet omgekeerd.
Vind ik dus voor discussie vatbaar, gezien ik het toch omgekeerd zie.
Soit, dergelijke discussie is een straatje zonder einde, dus daar zal ik niet meer op ingaan.

Wel nog dit: ALS het waar ZOU zijn wat je zegt, dan is het jammer dat we zó afhankelijk zijn van 1 voetballer.
Dat was toch net wat je van hem vroeg? "Pas als Vanaken erin slaagt om er ons door te sleuren wanneer we niet draaien, maak ik hem MVP." Ja, dan vraag je eigenlijk om afhankelijk te zijn van één voetballer en is het weer iets :mrgreen:
Ja en neen.
Een voetbalploeg mag nooit afhankelijk zijn van 1 speler. Ik herinner me zo een periode waarin we zo afhankelijk waren van Izquierdo dat de ploeg vierkant draaide toen hij op de bank zat en plots leek te swingen toen hij erop kwam. Zonde vind ik dat.
Wél vind ik dat een ploeg moet beschikken over 2-3 spelers die het verschil kunnen maken. Vanaken is zo iemand, Refaelov ook, Coopman ook, Diaby ook imho. Maar het komt er te weinig uit..
Gunt schreef: Dus we verwachten van Vanaken elke match 2 goals en een assist? Ik denk dat jullie wel af en toe nog eens ontgoocheld zullen zijn, heren.
Ik bekijk het puur cijfermatig, want los daarvan zien jullie blijkbaar niet dat die kerel zich nooit wegsteekt en elke match werkt als een paard.
Je bekijkt het inderdaad puur cijfermatig, maar onterecht.
We zien zeker dat Hans zich nooit wegsteekt, maar we vinden dat hij te weinig het verschil maakt.
Zoals gisteren aangehaald: stel dat Hans elke match 5 beslissende passes geeft, maar die worden steevast gemist, dan zal je me niet meer horen klagen over Vanaken, integendeel zelfs, maar wel over de aanvallers die die op een dienblaadje gepresenteerde kansen toch missen.
leem schreef: Je kan hier ook niets posten zonder dat er je woorden in de mond gelegd worden..
Klopt als een bus..
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: JPL SD05 | Club Brugge KV - R. Standard de Liège | zo 27/08 - 14:30

Bericht door Gratchski »

definieer beslissende pass? een sublieme pass die openbreekt of tel je enkel de passes die binnen de minuut een goal opleveren?

Want Hans geeft elke match sublieme passes waarmee niets mee gedaan wordt. Is dat dan Hans zijn schuld of zijn medemaats?
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
felix da housecat
Belofte
Berichten: 201
Lid geworden op: 27 jul 2016, 16:05

Re: Re: JPL SD05 | Club Brugge KV - R. Standard de Liège | zo 27/08 - 14:30

Bericht door felix da housecat »

felix da housecat schreef:
Clubpolska schreef: Vergeet niet dat standard een grotere beerput is dan Club, ondanks alles.
²

Niet te vergelijken zelf. Standard wat is daarvan geworden zeg, Sjonge jonge. Ik voorspel 4-0!
knal er op! Ik vond het een goede match (buiten dat dipje in de tweede helft) met Vanaken als absolute uitblinker. Die pass op Wesley, wow millimeterwerk.

Maar we zijn er nog niet. Het zal nog hard bikkelen worden met Charleroi, Moescron en Antwerp om die 15e landstitel binnen te halen ;).
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3207
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD05 | Club Brugge KV - R. Standard de Liège | zo 27/08 - 14:30

Bericht door Pica »

Een goede match :mrgreen:
Plaats reactie