UEL PO | AEK Athens FC (Gre) - Club Brugge KV | do 24/08 20:00

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Wat verwachten jullie?

Winst
6
21%
Gelijkspel
9
31%
Verlies
14
48%
 
Totaal aantal stemmen: 29

NastjaCeh
Tester
Berichten: 92
Lid geworden op: 05 jun 2017, 18:59

Re: UEL PO | AEK Athens FC (Gre) - Club Brugge KV | do 24/08 20:00

Bericht door NastjaCeh »

Hans1981 schreef:
NastjaCeh schreef: :fire: kutploeg .....waarom met fukin engels spelen als hij zich toch nimeer op fcb focust...bollet af gast
Zelfs indien gefocust, is het nog niet genoeg. Iemand heeft hem ooit eens wijsgemaakt dat hij een goede speler is. Veel geluk bij Stoke nog.
Heb ik eigelijk ook altijd gedacht,,,veel te rap naar zijnen bol gestegen

Hoe rapper hoe liever weg
Gebruikersavatar
Generaloberst
Invaller
Berichten: 856
Lid geworden op: 22 aug 2016, 09:29

Re: UEL PO | AEK Athens FC (Gre) - Club Brugge KV | do 24/08 20:00

Bericht door Generaloberst »

leem schreef:
Peet schreef: Nog eens ter verdediging van Leko. Als hij dit weekend al had omgedraaid naar 433, dan had AEK daar ook op geanticipeerd.
Zal puur op de verrassing willen gespeeld hebben, iets aanvallender ingesteld (zonder creativiteit weliswaar).
Denk ik ook. Maar als je het al van de verrassing moet hebben dan is dat toch ook geen teken van een overschot aan weelde..

Ik wil niemand viseren, maar gebrek aan weelde? Ik heb hier meermaals gelezen dat de kern waarmee we kampioen speelden meer dan genoeg was, ook voor het seizoen erna. nu hebben we nog grotendeels dezelfde kern is er plots wel gebrek?
Er is gewoon een slecht aankoopbeleid bij brugge en als je geluk hebt speel je kampioen en daarna word je met neus op feiten gedrukt als je niet echt versterkt maar paniekaankopen doet (perbet) of afkomt met een lading talenten waar je plots niets meer van hoort of mannen die beginnen door te breken en dan moeten verkassen (rotariu). dat ligt bij bestuur maar ook bij trainer. en laat die trainer nu zelf geen raspaard zijn , tja dan heb je de perfecte combinatie om een middenmootploeg te zijn
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: UEL PO | AEK Athens FC (Gre) - Club Brugge KV | do 24/08 20:00

Bericht door Clubpolska »

Klopt niet echt. In België staan we bovenaan, en Europees onderaan.
Oh Frail.
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: UEL PO | AEK Athens FC (Gre) - Club Brugge KV | do 24/08 20:00

Bericht door Hans1981 »

fcb 4 life schreef: Volgens Leko hebben we te veel geprobeerd mooi voetbal te brengen, welk mooi voetbal?..
Die ziet letterlijk andere matchen. Verontrustend.
james
Profvoetballer
Berichten: 350
Lid geworden op: 30 jul 2016, 21:06
Locatie: BRUGGE

Re: UEL PO | AEK Athens FC (Gre) - Club Brugge KV | do 24/08 20:00

Bericht door james »

Clubpolska schreef: Klopt niet echt. In België staan we bovenaan, en Europees onderaan.
omdat de tegenstand in belgie voorlopig nog zwakker is dan ons , we verdienen ook maar 6 op 12 , als we eerlijk zijn
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: UEL PO | AEK Athens FC (Gre) - Club Brugge KV | do 24/08 20:00

Bericht door Hans1981 »

james schreef:
Clubpolska schreef: Klopt niet echt. In België staan we bovenaan, en Europees onderaan.
omdat de tegenstand in belgie voorlopig nog zwakker is dan ons , we verdienen ook maar 6 op 12 , als we eerlijk zijn
Als de 2 penalty's gefloten worden en omgezet toch nog altijd 8 punten.
ZotteDré
Tester
Berichten: 10
Lid geworden op: 26 aug 2017, 17:16

Re: UEL PO | AEK Athens FC (Gre) - Club Brugge KV | do 24/08 20:00

Bericht door ZotteDré »

Emilio Ferrera schreef: 2 WOORDEN : TE LICHTE !


wukke triestige bedoening was me dat zeg?

Vormer? wtf is met dien gebeurd mph is weg en meneer ku nemi voetballen?
Vossen : doa enk et zwaar mee gehad. die mens doet geen kloten in e match behalve penaltys binnenleggen (voorlopig)
Horvath : middelmatige keeper! al meerdere fouten gemaakt in 15? matchen
Engels: kan ook nemi shotten precies. verkopen aub ook al krijgen we er niets meer voor.
Palacios : ook veels te lichte tegen e fysiek sterkere tegenstander

Om dan nog maar te zwijgen van meneer Leko ze wissels en formatie? Begrijpen wie begrijpen kan? gemiddelde lengte in de aanval na ze wissels waren 1m75. Oe kuj dan e fucking voorzet geven? Je moe verdomme altijd Wesley inbrengen. Tenminste twien da oorlog maakt vanvoor soms te veel mo vandaag ging et nodig zien . Wen vechters nodig gin fucking kindjes . Echt triestig

En tenslotte Meneer Vincent Mannaert met joen enk et ook hele get. BUITEN MOEJ GIE. GATLEKKER VAN VERHAEGHE. Ik verstoan joe nie wi .Iedereen da kampioen speelt wilt tjaar derachter en doarchter toch ook kampioen spelen ? eenmaal de smaak te pakken? Nee wuk doej gie,je koopt hele U21team . Oe kuj de fack toe kampioen spelen?

Aja sorry Vince was vergeten daj goalgetter Perbet ook gehaald hebt deze zomer.

En doamee is alles gezegd

GRTZ EMILIO

Volledig mee akkoord! Alhoewel ik geen echte West-Vlaming ben.

Mannaert is de grootste ellende dat Brugge rijk is. Er is 0.0 visie bij deze " sportief directeur " en doet gewoon alles om Bartje te plezieren en zijn functietje te behouden. En aan Bartje een grote tip: bemoei u niet met het sportieve aspect, u kent er namelijk niets van, net als uw ja knikkertje Mannaert.

Aan andere supps die het interview van Refaelov gehoord hebben op sporza: dat is toch regelrecht kritiek op het bestuur & de staf of beeld ik mij iets in?
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: UEL PO | AEK Athens FC (Gre) - Club Brugge KV | do 24/08 20:00

Bericht door Cedrinho »

ZotteDré schreef: En aan Bartje een grote tip: bemoei u niet met het sportieve aspect, u kent er namelijk niets van, net als uw ja knikkertje Mannaert.
De kritiek op Verhaeghe snap ik dus niet hé. Die doet net wat hij moet doen: dat wat hij zelf niet kan, delegeert hij aan anderen.
En ok, hij moet eens tegen Mannaert ingaan en Mannaert erop wijzen dat die het niet goed genoeg doet en zich niet met het sportieve moet bemoeien waardoor we best een nieuwe en goeie TD zouden aanstellen.
Echter is zo'n zin als "bemoei u niet met het sportieve" niet correct aan het adres van BV want die doet dat op zich ook niet. Hij doet geen scouting of transfers hé.
Enfin, voor zover ik weet toch.
ZotteDré
Tester
Berichten: 10
Lid geworden op: 26 aug 2017, 17:16

Re: UEL PO | AEK Athens FC (Gre) - Club Brugge KV | do 24/08 20:00

Bericht door ZotteDré »

Cedrinho schreef:
ZotteDré schreef: En aan Bartje een grote tip: bemoei u niet met het sportieve aspect, u kent er namelijk niets van, net als uw ja knikkertje Mannaert.
De kritiek op Verhaeghe snap ik dus niet hé. Die doet net wat hij moet doen: dat wat hij zelf niet kan, delegeert hij aan anderen.
En ok, hij moet eens tegen Mannaert ingaan en Mannaert erop wijzen dat die het niet goed genoeg doet en zich niet met het sportieve moet bemoeien waardoor we best een nieuwe en goeie TD zouden aanstellen.
Echter is zo'n zin als "bemoei u niet met het sportieve" niet correct aan het adres van BV want die doet dat op zich ook niet. Hij doet geen scouting of transfers hé.
Enfin, voor zover ik weet toch.
Bon, hij was toch mee naar Oekraïne voor Dennis, hij was toch ook volgens het interview degene die Leko als idee voorstelde. Dat zijn toch al 2 serieuze dingen in een maand tijd. Maar snap wel dat hij niet de grote schuldige is. Hij vertrouwt gewoon blindelings op Mannaert en dat stoort mij. Als bestuurder zou hij iedereen als dezelfde moeten kunnen beoordelen, en dat lukt met onze hudige bestuurstandem niet.
Gebruikersavatar
Generaloberst
Invaller
Berichten: 856
Lid geworden op: 22 aug 2016, 09:29

Re: UEL PO | AEK Athens FC (Gre) - Club Brugge KV | do 24/08 20:00

Bericht door Generaloberst »

Vanderhaege is nen type die overal zijn zeg in wil hebben. Hij delegeert zogenaamd, maar het is zijn goesting die telt. Dat is het spel achter e schermen.
Gebruikersavatar
Brechtje
Supersub
Berichten: 1402
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:35

Re: UEL PO | AEK Athens FC (Gre) - Club Brugge KV | do 24/08 20:00

Bericht door Brechtje »

Generaloberst schreef: Vanderhaege is nen type die overal zijn zeg in wil hebben. Hij delegeert zogenaamd, maar het is zijn goesting die telt. Dat is het spel achter e schermen.
Ongelooflijk dat Coucke dat blijft pikken.
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: UEL PO | AEK Athens FC (Gre) - Club Brugge KV | do 24/08 20:00

Bericht door The_One »

Brechtje schreef:
Generaloberst schreef: Vanderhaege is nen type die overal zijn zeg in wil hebben. Hij delegeert zogenaamd, maar het is zijn goesting die telt. Dat is het spel achter e schermen.
Ongelooflijk dat Coucke dat blijft pikken.
Was dat hier geen Club forum?
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: UEL PO | AEK Athens FC (Gre) - Club Brugge KV | do 24/08 20:00

Bericht door t4nd »

The_One schreef:
Brechtje schreef:
Generaloberst schreef: Vanderhaege is nen type die overal zijn zeg in wil hebben. Hij delegeert zogenaamd, maar het is zijn goesting die telt. Dat is het spel achter e schermen.
Ongelooflijk dat Coucke dat blijft pikken.
Was dat hier geen Club forum?
De "Coucke" was als reactie op "Vanderhaege"
Gebruikersavatar
Generaloberst
Invaller
Berichten: 856
Lid geworden op: 22 aug 2016, 09:29

Re: UEL PO | AEK Athens FC (Gre) - Club Brugge KV | do 24/08 20:00

Bericht door Generaloberst »

:brechtje: :jerk: :finger:
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: UEL PO | AEK Athens FC (Gre) - Club Brugge KV | do 24/08 20:00

Bericht door The_One »

t4nd schreef:
The_One schreef:
Brechtje schreef:
Generaloberst schreef: Vanderhaege is nen type die overal zijn zeg in wil hebben. Hij delegeert zogenaamd, maar het is zijn goesting die telt. Dat is het spel achter e schermen.
Ongelooflijk dat Coucke dat blijft pikken.
Was dat hier geen Club forum?
De "Coucke" was als reactie op "Vanderhaege"
No shit Sherlock :brechtje:
Plaats reactie