UEL PO | AEK Athens FC (Gre) - Club Brugge KV | do 24/08 20:00

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Wat verwachten jullie?

Winst
6
21%
Gelijkspel
9
31%
Verlies
14
48%
 
Totaal aantal stemmen: 29

Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: UEL PO | AEK Athens FC (Gre) - Club Brugge KV | do 24/08 20:00

Bericht door Hans1981 »

Khas schreef:
Hans1981 schreef:
Khas schreef: De laatste keer dat dit gebeurde stond een paar weken later Michel Preud'homme aan hotel Weinebrugge.
Ik verwacht ook dat scenario.
We zijn op schema

[x] Goede resultaten in de competitie
[x] Totale Europese afgang
[x] Schrijnend tekort aan tactiek
[x] Slecht voetbal
[x] Paniekaankoop waarvan je na vier wedstrijden al weet dat je er van af wil
[ ] Supportersprotest op training
Dat laatste is makkelijk geregeld. :mrgreen: :rofl:
Emilio Ferrera
Tester
Berichten: 15
Lid geworden op: 07 aug 2017, 10:18

Re: UEL PO | AEK Athens FC (Gre) - Club Brugge KV | do 24/08 20:00

Bericht door Emilio Ferrera »

2 WOORDEN : TE LICHTE !


wukke triestige bedoening was me dat zeg?

Vormer? wtf is met dien gebeurd mph is weg en meneer ku nemi voetballen?
Vossen : doa enk et zwaar mee gehad. die mens doet geen kloten in e match behalve penaltys binnenleggen (voorlopig)
Horvath : middelmatige keeper! al meerdere fouten gemaakt in 15? matchen
Engels: kan ook nemi shotten precies. verkopen aub ook al krijgen we er niets meer voor.
Palacios : ook veels te lichte tegen e fysiek sterkere tegenstander

Om dan nog maar te zwijgen van meneer Leko ze wissels en formatie? Begrijpen wie begrijpen kan? gemiddelde lengte in de aanval na ze wissels waren 1m75. Oe kuj dan e fucking voorzet geven? Je moe verdomme altijd Wesley inbrengen. Tenminste twien da oorlog maakt vanvoor soms te veel mo vandaag ging et nodig zien . Wen vechters nodig gin fucking kindjes . Echt triestig

En tenslotte Meneer Vincent Mannaert met joen enk et ook hele get. BUITEN MOEJ GIE. GATLEKKER VAN VERHAEGHE. Ik verstoan joe nie wi .Iedereen da kampioen speelt wilt tjaar derachter en doarchter toch ook kampioen spelen ? eenmaal de smaak te pakken? Nee wuk doej gie,je koopt hele U21team . Oe kuj de fack toe kampioen spelen?

Aja sorry Vince was vergeten daj goalgetter Perbet ook gehaald hebt deze zomer.

En doamee is alles gezegd

GRTZ EMILIO
Laatst gewijzigd door Emilio Ferrera op 24 aug 2017, 23:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 634
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: UEL PO | AEK Athens FC (Gre) - Club Brugge KV | do 24/08 20:00

Bericht door Hannes »

Emilio Ferrera schreef: 2 WOORDEN : TE LICHTE !


wukke triestige bedoening was me dat zeg?

Vormer? wtf is met dien gebeurd mph is weg en meneer ku nemi voetballen?
Vossen : doa enk et zwaar mee gehad. die mens doet geen kloten in e match behalve penaltys binnenleggen (voorlopig)
Horvath : middelmatige keeper! al meerdere fouten gemaakt in 15? matchen
Engels: kan ook nemi shotten precies. verkopen aub ook al krijgen we er niets meer voor.
Palacios : ook veels te lichte tegen e fysiek sterkere tegenstander

Om dan nog maar te zwijgen van meneer Leko ze wissels en formatie? Begrijpen wie begrijpen kan? gemiddelde lengte in de aanval na ze wissels waren 1m75. Oe kuj dan e fucking voorzet geven? Je moe verdomme altijd Wesley inbrengen. Tenminste twien da oorlog maakt vanvoor soms te veel mo vandaag ging et nodig zien . Wen vechters nodig gin fucking kindjes . Echt triestig

En tenslotte Meneer Vincent Mannaert met joen enk et ook hele get. BUITEN MOEJ GIE. GATLEKKER VAN VERHAEGHE. Ik verstoan joe nie wi .Iedereen da kampioen speelt wilt tjaar derachter en doarchter toch ook kampioen spelen ? eenmaal de smaak te pakken? Nee wuk doej gie,je koopt hele U21team . Oe kuj de fack toe kampioen spelen?

Aja sorry Vince was vergeten daj goalgetter Perbet ook gehaald hebt deze zomer.

En doamee is alles gezegd

GRTZ EMILIO
Iemand ondertitels? ;-)
james
Profvoetballer
Berichten: 350
Lid geworden op: 30 jul 2016, 21:06
Locatie: BRUGGE

Re: UEL PO | AEK Athens FC (Gre) - Club Brugge KV | do 24/08 20:00

Bericht door james »

ipv de trainer buitenzetten die met een kern met te weinig kwaliteit moet werken ,word het niet tijd voor een nieuw bekwaam bestuur en een beter aankoopbeleid , we zijn tegenwoordig mensenhandelaars geworden , veel kopen en de helft krijgt zelfs nog geen speelkansen .!!
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: UEL PO | AEK Athens FC (Gre) - Club Brugge KV | do 24/08 20:00

Bericht door Cedrinho »

Emilio Ferrera schreef: 2 WOORDEN : TE LICHTE !


wukke triestige bedoening was me dat zeg?

Vormer? wtf is met dien gebeurd mph is weg en meneer ku nemi voetballen?
Vossen : doa enk et zwaar mee gehad. die mens doet geen kloten in e match behalve penaltys binnenleggen (voorlopig)
Horvath : middelmatige keeper! al meerdere fouten gemaakt in 15? matchen
Engels: kan ook nemi shotten precies. verkopen aub ook al krijgen we er niets meer voor.
Palacios : ook veels te lichte tegen e fysiek sterkere tegenstander

Om dan nog maar te zwijgen van meneer Leko ze wissels en formatie? Begrijpen wie begrijpen kan? gemiddelde lengte in de aanval na ze wissels waren 1m75. Oe kuj dan e fucking voorzet geven? Je moe verdomme altijd Wesley inbrengen. Tenminste twien da oorlog maakt vanvoor soms te veel mo vandaag ging et nodig zien . Wen vechters nodig gin fucking kindjes . Echt triestig

En tenslotte Meneer Vincent Mannaert met joen enk et ook hele get. BUITEN MOEJ GIE. GATLEKKER VAN VERHAEGHE. Ik verstoan joe nie wi .Iedereen da kampioen speelt wilt tjaar derachter en doarchter toch ook kampioen spelen ? eenmaal de smaak te pakken? Nee wuk doej gie,je koopt hele U21team . Oe kuj de fack toe kampioen spelen?

Aja sorry Vince was vergeten daj goalgetter Perbet ook gehaald hebt deze zomer.

En doamee is alles gezegd

GRTZ EMILIO
Algemeen Nederlands gebruiken aub ;-)
Ik ben ook West-Vlaming, begrijp alles wat je zegt, maar dat geldt niet voor iedereen.

GRTZ PEDRO
mehdivdh
Tester
Berichten: 26
Lid geworden op: 25 jun 2017, 21:57

Re: UEL PO | AEK Athens FC (Gre) - Club Brugge KV | do 24/08 20:00

Bericht door mehdivdh »

Wat mij ook stoort is dat de media niet of amper over Club berichten en nu plots komt HLN met punten per speler met de - correcte - boodschap : quasi iedereen gebuisd. Rampjournaal


Envoyé de mon iPhone en utilisant Tapatalk
JonasFCB
Tester
Berichten: 59
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:16

Re: UEL PO | AEK Athens FC (Gre) - Club Brugge KV | do 24/08 20:00

Bericht door JonasFCB »

Laatste 20 Europese matchen van Club:

2 overwinningen:
Panathinaikos thuis, 3e voorronde CL, 2015
Legia Warschau thuis, groepsfase EL, 2015

4 gelijke spelen:
Legia Warschau uit, groepsfase EL, 2015
Midtjylland uit, groepsfase EL, 2015
Basaksehir thuis, 3e voorronde CL, 2017
AEK thuis, play-offs EL, 2017

14 nederlagen:
Panathinaikos uit, 3e voorronde CL, 2015
Manchester United thuis en uit, play-offs CL, 2015
Napoli thuis en uit, groepsfase EL, 2015
Midtjylland thuis, groepsfase EL, 2015
Leicester thuis en uit, groepsfase CL, 2016
Kopenhagen thuis en uit, groepsfase CL, 2016
Porto thuis en uit, groepsfase CL, 2016
Basaksehir uit, 3e voorronde CL, 2017
AEK uit, play-offs EL, 2017


Oogt toch vrij tot zeer zielig, jammer.
Gebruikersavatar
Atarisjeuh
Jeugdspeler
Berichten: 177
Lid geworden op: 03 jun 2016, 18:59
Locatie: Moorslede

Re: UEL PO | AEK Athens FC (Gre) - Club Brugge KV | do 24/08 20:00

Bericht door Atarisjeuh »

De eufaleague onder MPH was nochtans een succes!
FCB till I die! Once you go blue&black you never go back!
joske1994
Tester
Berichten: 27
Lid geworden op: 17 aug 2017, 22:43

Re: UEL PO | AEK Athens FC (Gre) - Club Brugge KV | do 24/08 20:00

Bericht door joske1994 »

Ook gedegouteerd...ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat Leko aanblijft, want een 3-5-2 is zeker geen slecht systeem, integendeel. Alleen is er gewoon in de punt niks maar dan ook niks kwaliteit. Onze middenvelders kan op gebasht worden ja, maar naar waar moeten ze de bal geven? Diaby die offside staat en achter zijn man wegloopt? Jelle dat geen bal meer goed raakt? Het enige positieve en 'voetbalvreugde' wat ik zag was van Dennis, een gasje van 19 die vooral veeeeeeel slimmer moet worden, maar is nog jong en moet daarvoor de tijd krijgen.

Wat ik wil: een nieuwe spits, 1 die goals maakt en STERK is en een bal kan bijhouden, tis misschien triestig om te zeggen maar met TDS in de spits krijg je vandaag zelfs een andere match..die woog in der tijd op een verdediging. Nee Wesley is dat niet, doet heeeeeeel veel domme dingen zoals iedereen kan zien. Het moet eens gedaan zijn met pseudo-vedetten a la Diaby, Vossen, Perbet,...die toch geen aanval kunnen dragen en wat dat betreft, kan het bestuur toch veel aangerekend worden.
Enja Leko heeft vandaag gefaald, is een jonge coach, had altijd voor de 3-5-2 moeten gaan waar hij al zolang aan vasthoudt, maar kiest voor MPH's 4-3-3 in de hoop dat de spelers dit onder de knie hebben. Capitale fout, maar als het goed uitpakt, spreken we vandaag van een supercoach. Ik vind dat Leko nog wat krediet verdient. Competitie is het belangrijkste en als hij geen 3 matchen op rij verliest, is er ook geen reden om hem buiten te gooien.

Laatste wat ik erover kwijt wil:heel erg zuur dat er geen Europees voetbal is tot de winter, jarenlange traditie geweest en was geweldig om als student van Leuven op een donderdagavond naar Brugge te gaan...het is niet anders, totale ontgoocheling hier valt zeer goed te begrijpen
Laatst gewijzigd door joske1994 op 25 aug 2017, 01:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: UEL PO | AEK Athens FC (Gre) - Club Brugge KV | do 24/08 20:00

Bericht door Cedrinho »

Ik vind onze aanval net onze enige sterke linie. (Los van de doelman uiteraard. Ook vandaag trouwens: zonder Horvath is het hier minstens 5-0.)
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: UEL PO | AEK Athens FC (Gre) - Club Brugge KV | do 24/08 20:00

Bericht door Hans1981 »

Cedrinho schreef: Ik vind onze aanval net onze enige sterke linie. (Los van de doelman uiteraard. Ook vandaag trouwens: zonder Horvath is het hier minstens 5-0.)
Horvath maakt wel de fout voor de penalty. Niet geholpen door die kamikazepiloten vanachter natuurlijk. Bij die aanval moet ik het nog eens zien als ook Dennis stilvalt. Maar is wel ons beste compartiment. Dat zeker.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: UEL PO | AEK Athens FC (Gre) - Club Brugge KV | do 24/08 20:00

Bericht door Gratchski »

Hans1981 schreef:
Cedrinho schreef: Ik vind onze aanval net onze enige sterke linie. (Los van de doelman uiteraard. Ook vandaag trouwens: zonder Horvath is het hier minstens 5-0.)
Horvath maakt wel de fout voor de penalty. Niet geholpen door die kamikazepiloten vanachter natuurlijk. Bij die aanval moet ik het nog eens zien als ook Dennis stilvalt. Maar is wel ons beste compartiment. Dat zeker.
Die igreep was mss niet slim, maar wel verdedigbaar.
Heeft aantal keer goed tussengekomen, op hem kun je deze schande niet steken.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: UEL PO | AEK Athens FC (Gre) - Club Brugge KV | do 24/08 20:00

Bericht door Tiki Taka »

Wat een ontstellend zwak Club gisterenavond, een wanprestatie om u tegen te zeggen.
Niet 1 speler was op niveau, en dat voor zo`n belangrijke match ?!
Je ziet dat het qua mentaliteit volledig scheef zit.
De 12 op 12 in de competitie is een vertekend beeld, deze ploeg heeft simpelweg niet voldoende kwaliteit in huis.
De exponent daarvan is toch wel Vanaken, die er nooit staat op de momenten die er toe doen, Vormer, Vossen en anderen zijn het voetballen ook verleerd precies. Dat Leko nu ineens overschakelt naar een 4-3-3 begrijp ik evenmin.
Er moet gewoon kwaliteit bij, directe meerwaarde in alle linies (behalve de keeper die komt er wel).
Mannaert en Verhaeghe mogen zich eindelijk ook eens op de borst kloppen. Van de laatste 20 europese matchen werden er 2 gewonnen en 4 gelijkgespeeld, die cijfers zeggen genoeg.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: UEL PO | AEK Athens FC (Gre) - Club Brugge KV | do 24/08 20:00

Bericht door fcb 4 life »

Volgens Leko hebben we te veel geprobeerd mooi voetbal te brengen, welk mooi voetbal?..
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: UEL PO | AEK Athens FC (Gre) - Club Brugge KV | do 24/08 20:00

Bericht door Tiki Taka »

fcb 4 life schreef: Volgens Leko hebben we te veel geprobeerd mooi voetbal te brengen, welk mooi voetbal?..
Wat een onzin kraamt deze man toch uit? Over 2 matchen genomen tegen dit AEK slechts 1 kans kunnen creëren.
Dat zegt toch meer dan genoeg?! Het hele tactische plaatje klopt langs geen kanten.
Plaats reactie