UEL PO | Club Brugge KV - AEK Athens FC (Gre) | do 17/08 - 20:45

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Horvath
14
22%
Palacios
5
8%
Mechele
1
2%
Simons
0
Geen stemmen
Denswil
1
2%
Limbombe
3
5%
Vormer
0
Geen stemmen
Nakamba
15
24%
Vanaken
19
30%
Dennis
0
Geen stemmen
Vossen
3
5%
Wesley
0
Geen stemmen
Refaelov
1
2%
Diaby
1
2%
 
Totaal aantal stemmen: 63

Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: UEL PO | Club Brugge KV - AEK Athens FC (Gre) | do 17/08 - 20:45

Bericht door BlueJedi »

vanGentmaarvoorClub schreef:
Generaloberst schreef: positief: geen tegendoelpunt.
negatief: wat een belabberd spel.
Terugmatch: als ze zo spelen, dik verlies.
Uiterst negatief : stomme commentaren van een paar pseudo-supporters hier
Brugge was ronduit zwak. We gaan in Griekenland echt heel veel beter moeten spelen of we zijn europees uitgeschakeld in augustus.

Het enige positieve is dat we inderdaad geen tegengoal slikken en dan hebben we nog veel geluk want ondanks dat we overmacht hadden waren de beste kansen voor AEK.

Achterin snap ik niet waarom Mechele maar blijft spelen is gewoon een ontzettend gelimiteerde speler die ploeg niks bij brengt. Vossen snap ik ook niet wat die in godsnaam nog te bieden heeft, geen diepgang, geen snelheid en geen doelgevaar. Spijtig genoeg zijn Wesley en Diaby al even slecht. Dennis is inderdaad al de nieuwe Izzy, de enigste die aanvallend iets kan forceren en als hij een slechte match speelt dan speelt Brugge een slechte match.

Het is gewoon veel en veel te weinig. Dat deze ploeg 9 op 9 heeft met dit voetbal is volgens mij niet meer dan dom geluk. Als je zo blijft spelen dan ga je echt met u gezicht tegen de muur lopen.
Laatst gewijzigd door BlueJedi op 17 aug 2017, 22:58, 1 keer totaal gewijzigd.
joske1994
Tester
Berichten: 27
Lid geworden op: 17 aug 2017, 22:43

Re: UEL PO | Club Brugge KV - AEK Athens FC (Gre) | do 17/08 - 20:45

Bericht door joske1994 »

Allereerst mezelf even voorstellen, joske1994, vorig forum ook actief lid geweest..

Langs de ene kant om irrationeel mijn gal te spuwen op de ploeg, anderzijds nu wel tot een besef gekomen: er is gewoon te weinig kwaliteit.
Het middenveld vandaag stond goed vond ik, daar moet Leko zeker aan vast houden: Vanaken speelde echt wel goed.
De rest, tja, als je met 2 spitsen speelt en er is geen enkele van de 4 (invallers bijgerekend) gevaarlijk, dan houdt het op. De defensie in het begin heel wankel, Mechele kan je bezwaarlijk een kracht noemen als het tempo de lucht in gaat. Het is gewoon niet goed genoeg, domme beslissingen/overtredingen ook op het veld met exponent Wesley. Het enige wat ik Leko verwijt is dat er ook weinig vuur in zat, geen enkele kans gezien buiten dat schot van Vanaken.

Er zijn heel wat forumleden die in mijn ogen ook teveel krediet geven aan spelers die in het verleden iets of wat bewezen hebben. Refaelov heeft nog geen enkele goede wedstrijd gespeeld in pakweg een jaar, is vaker geblesseerd dan fit en is de 30 gepasseerd. Diaby waren al grote twijfels over toen hij goals maakte, wat zou hij nu bijbrengen. Wesley is hier intussen al 3 jaar en van een ontbolstering is ook nooit sprake geweest. Vossen kan natuurlijk marcheren in een 3-5-2 maar dan heb je wel een balvaste spits nodig a la Benteke waar hij kan rondzwerven, of tenminste iemand met voetbalverstand, want eerlijk: dat heeft Dennis niet...dat is eerder impulsief een actie maken en voor eigen succes gaan, zonder looplijnen naar voor stormen...niets mis mee als het lukt, maar als 't niet lukt is dat niet goed voor een systeem, dan moet je hem maar van de flank laten komen...

Ach conclusie: te weinig kwaliteit, en ik ga Leko daar niet op aanpakken, hij doet het nog behoorlijk naar omstandigheden
james
Profvoetballer
Berichten: 350
Lid geworden op: 30 jul 2016, 21:06
Locatie: BRUGGE

Re: UEL PO | Club Brugge KV - AEK Athens FC (Gre) | do 17/08 - 20:45

Bericht door james »

de 9 op 9 in de competitie verdoezelt veel , wat een triestige ploeg hebben we toch , jammer
james
Profvoetballer
Berichten: 350
Lid geworden op: 30 jul 2016, 21:06
Locatie: BRUGGE

Re: UEL PO | Club Brugge KV - AEK Athens FC (Gre) | do 17/08 - 20:45

Bericht door james »

t4nd schreef:
Generaloberst schreef: omg... hoera we raken een bal..hoera we kunnen stand houden tegen 10 grieken...zo beter? of blijf je blind voor het gekrassel van de ploeg.
Er is een verschil tussen 'commentaar geven' en 'alles afbreken'. In de eerste helft vind je blijkbaar Dennis en Limbombe 'de beste spelers' terwijl ze alletwee maar matig waren (net als de rest van de ploeg trouwens). Dennis was vandaag allesbehalve 'de beste man op het veld' en Limbombe heeft meermaals een verkeerde keuze gemaakt. Vanaken kan in jouw ogen nooit iets goed doen, dus die was uiteraard 'lokerenniveau' terwijl het de speler was van waaruit het meeste gevaar kwam.

Wat mij betreft mag je gerust commentaar geven maar probeer dan ook correcte commentaar te geven in plaats van steeds op dezelfden te blijven zagen.

Dit gezegd zijnde: matige match met uiteindelijk een eerlijk gelijkspel wat mij betreft. In de verdediging moet er iets bijkomen (maar dat weet iedereen wel) en vooraan zou ik Perbet nog wel eens willen zien.
zou perbet nog slechter dan vossen,wesley en diaby zijn ?
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: UEL PO | Club Brugge KV - AEK Athens FC (Gre) | do 17/08 - 20:45

Bericht door Hans1981 »

james schreef:
t4nd schreef:
Generaloberst schreef: omg... hoera we raken een bal..hoera we kunnen stand houden tegen 10 grieken...zo beter? of blijf je blind voor het gekrassel van de ploeg.
Er is een verschil tussen 'commentaar geven' en 'alles afbreken'. In de eerste helft vind je blijkbaar Dennis en Limbombe 'de beste spelers' terwijl ze alletwee maar matig waren (net als de rest van de ploeg trouwens). Dennis was vandaag allesbehalve 'de beste man op het veld' en Limbombe heeft meermaals een verkeerde keuze gemaakt. Vanaken kan in jouw ogen nooit iets goed doen, dus die was uiteraard 'lokerenniveau' terwijl het de speler was van waaruit het meeste gevaar kwam.

Wat mij betreft mag je gerust commentaar geven maar probeer dan ook correcte commentaar te geven in plaats van steeds op dezelfden te blijven zagen.

Dit gezegd zijnde: matige match met uiteindelijk een eerlijk gelijkspel wat mij betreft. In de verdediging moet er iets bijkomen (maar dat weet iedereen wel) en vooraan zou ik Perbet nog wel eens willen zien.
zou perbet nog slechter dan vossen,wesley en diaby zijn ?
Meer van hetzelfde.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: UEL PO | Club Brugge KV - AEK Athens FC (Gre) | do 17/08 - 20:45

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

joske1994 schreef: Allereerst mezelf even voorstellen, joske1994, vorig forum ook actief lid geweest..

Langs de ene kant om irrationeel mijn gal te spuwen op de ploeg, anderzijds nu wel tot een besef gekomen: er is gewoon te weinig kwaliteit.
Het middenveld vandaag stond goed vond ik, daar moet Leko zeker aan vast houden: Vanaken speelde echt wel goed.
De rest, tja, als je met 2 spitsen speelt en er is geen enkele van de 4 (invallers bijgerekend) gevaarlijk, dan houdt het op. De defensie in het begin heel wankel, Mechele kan je bezwaarlijk een kracht noemen als het tempo de lucht in gaat. Het is gewoon niet goed genoeg, domme beslissingen/overtredingen ook op het veld met exponent Wesley. Het enige wat ik Leko verwijt is dat er ook weinig vuur in zat, geen enkele kans gezien buiten dat schot van Vanaken.

Er zijn heel wat forumleden die in mijn ogen ook teveel krediet geven aan spelers die in het verleden iets of wat bewezen hebben. Refaelov heeft nog geen enkele goede wedstrijd gespeeld in pakweg een jaar, is vaker geblesseerd dan fit en is de 30 gepasseerd. Diaby waren al grote twijfels over toen hij goals maakte, wat zou hij nu bijbrengen. Wesley is hier intussen al 3 jaar en van een ontbolstering is ook nooit sprake geweest. Vossen kan natuurlijk marcheren in een 3-5-2 maar dan heb je wel een balvaste spits nodig a la Benteke waar hij kan rondzwerven, of tenminste iemand met voetbalverstand, want eerlijk: dat heeft Dennis niet...dat is eerder impulsief een actie maken en voor eigen succes gaan, zonder looplijnen naar voor stormen...niets mis mee als het lukt, maar als 't niet lukt is dat niet goed voor een systeem, dan moet je hem maar van de flank laten komen...

Ach conclusie: te weinig kwaliteit, en ik ga Leko daar niet op aanpakken, hij doet het nog behoorlijk naar omstandigheden
:brechtje:
Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: UEL PO | Club Brugge KV - AEK Athens FC (Gre) | do 17/08 - 20:45

Bericht door BlueJedi »

Matige spitsen was vorig seizoen al enorm probleem. Er is niks aan gedaan behalve Perbet gehaald en die haalt niet eens de bank.

Dennis reken ik hier niet bij is voor mij vervanger van Izzy. Wat we nodig hebben is een balvaste spits met meer kwaliteit dan Vossen, Wesley of Perbet.
joske1994
Tester
Berichten: 27
Lid geworden op: 17 aug 2017, 22:43

Re: UEL PO | Club Brugge KV - AEK Athens FC (Gre) | do 17/08 - 20:45

Bericht door joske1994 »

vanGentmaarvoorClub schreef:
joske1994 schreef: Allereerst mezelf even voorstellen, joske1994, vorig forum ook actief lid geweest..

Langs de ene kant om irrationeel mijn gal te spuwen op de ploeg, anderzijds nu wel tot een besef gekomen: er is gewoon te weinig kwaliteit.
Het middenveld vandaag stond goed vond ik, daar moet Leko zeker aan vast houden: Vanaken speelde echt wel goed.
De rest, tja, als je met 2 spitsen speelt en er is geen enkele van de 4 (invallers bijgerekend) gevaarlijk, dan houdt het op. De defensie in het begin heel wankel, Mechele kan je bezwaarlijk een kracht noemen als het tempo de lucht in gaat. Het is gewoon niet goed genoeg, domme beslissingen/overtredingen ook op het veld met exponent Wesley. Het enige wat ik Leko verwijt is dat er ook weinig vuur in zat, geen enkele kans gezien buiten dat schot van Vanaken.

Er zijn heel wat forumleden die in mijn ogen ook teveel krediet geven aan spelers die in het verleden iets of wat bewezen hebben. Refaelov heeft nog geen enkele goede wedstrijd gespeeld in pakweg een jaar, is vaker geblesseerd dan fit en is de 30 gepasseerd. Diaby waren al grote twijfels over toen hij goals maakte, wat zou hij nu bijbrengen. Wesley is hier intussen al 3 jaar en van een ontbolstering is ook nooit sprake geweest. Vossen kan natuurlijk marcheren in een 3-5-2 maar dan heb je wel een balvaste spits nodig a la Benteke waar hij kan rondzwerven, of tenminste iemand met voetbalverstand, want eerlijk: dat heeft Dennis niet...dat is eerder impulsief een actie maken en voor eigen succes gaan, zonder looplijnen naar voor stormen...niets mis mee als het lukt, maar als 't niet lukt is dat niet goed voor een systeem, dan moet je hem maar van de flank laten komen...

Ach conclusie: te weinig kwaliteit, en ik ga Leko daar niet op aanpakken, hij doet het nog behoorlijk naar omstandigheden
:brechtje:
Dit is zijn derde seizoen toch? half jaar, dan nog een jaar, en dit het derde 'jaar', seizoen zo je wil
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: UEL PO | Club Brugge KV - AEK Athens FC (Gre) | do 17/08 - 20:45

Bericht door JRut »

Vanaken beste man. Goeie wedstrijd van Hans. Alles kwam van hem, alles passeerde via hem. Niet dat we er veel mee deden, maar hij deed wel zijn werk. Ik trek me daar aan op, veel meer rest er eigenlijk niet vanavond.

We mogen Horvath ook bedanken trouwens het eerste kwartier.
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
Atarisjeuh
Jeugdspeler
Berichten: 177
Lid geworden op: 03 jun 2016, 18:59
Locatie: Moorslede

Re: UEL PO | Club Brugge KV - AEK Athens FC (Gre) | do 17/08 - 20:45

Bericht door Atarisjeuh »

Negativisme! Kop op, zal wel beteren en ondanks alles zie ik ons dr winnen...

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
FCB till I die! Once you go blue&black you never go back!
Gebruikersavatar
Okido
Belofte
Berichten: 295
Lid geworden op: 31 jul 2017, 15:26

Re: UEL PO | Club Brugge KV - AEK Athens FC (Gre) | do 17/08 - 20:45

Bericht door Okido »

Tevreden met wat ik zag van Vanaken, de grinta van Nakamba is echt wat we nodig hebben op ons middenveld en blij dat de trainer aanvallend durft te wisselen (wat niet wil zeggen dat ik met alle wissels akkoord was). Mechele moet echt nodig uit de ploeg, zijn enige geslaagde passes waren achteruit (en eigenlijk ook z'n andere passes). Spijtig voor die jongen maar hij voldoet niet voor Club. Die Grieken zijn gekomen om oorlog te maken en wij waren te traag en dus is deze avondwandeling geëindigd op een teleurstelling...
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest!
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: UEL PO | Club Brugge KV - AEK Athens FC (Gre) | do 17/08 - 20:45

Bericht door The_One »

Beste match die ik al gezien heb van Vanaken... Vond ons buiten de eerste 20min niet eens zo onaardig voetballen. Probleem was wel steeds die laatste pas. En Mechele... Aan Leko, please zijn laatste match in blauw-zwart...
Er zit beterschap in, ik geloof er volgende week wel in.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: UEL PO | Club Brugge KV - AEK Athens FC (Gre) | do 17/08 - 20:45

Bericht door fcb 4 life »

Dat jullie zoveel lullen als je wil maar het gaat er echt wel op vooruit hoor, vergelijk maar eens met de match tegen Bilbao.. het probleem is dat het voor de meeste op 3 matchen op punt moet staan.. terwijl Leko op zen minst tot eind september moet krijgen voor een eerste evaluatie.

Het eerste kwartier volledig voor hen, maar net zoals tegen ZW houden we stand, wat we ervoor niet deden.
Daarna het evenwicht herstelt en waren we de betere ploeg.
Maar het tempo lag wel te laag, dat moet omhoog.
Maar dat AEK kansen kreeg is toch niet onlogisch? Het is toch niet tegen FC kustdekloten dat we spelen?
Limbombe krijgt nu pas zen kans op de flank.
Vanaken krijgt zen kans(en grijpt ze).
Diaby en Wesley nu pas terug.
En ondertussen moet Leko kloten met een verdediging die niemand wil, zelfs Leko niet.
Mechele suckt voor dood, maar wie gaan we er zetten? Simons, wie zet je er? 2 van de 3 achterin willen we niet zien, en die ene wel staat op het punt om te vertrekken.. ik hoop dat Leko nog 2 deftige verdedigers krijgt.
Laatst gewijzigd door fcb 4 life op 18 aug 2017, 00:36, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Brechtje
Supersub
Berichten: 1402
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:35

Re: UEL PO | Club Brugge KV - AEK Athens FC (Gre) | do 17/08 - 20:45

Bericht door Brechtje »

joske1994 schreef:
vanGentmaarvoorClub schreef:
joske1994 schreef: Allereerst mezelf even voorstellen, joske1994, vorig forum ook actief lid geweest..

Langs de ene kant om irrationeel mijn gal te spuwen op de ploeg, anderzijds nu wel tot een besef gekomen: er is gewoon te weinig kwaliteit.
Het middenveld vandaag stond goed vond ik, daar moet Leko zeker aan vast houden: Vanaken speelde echt wel goed.
De rest, tja, als je met 2 spitsen speelt en er is geen enkele van de 4 (invallers bijgerekend) gevaarlijk, dan houdt het op. De defensie in het begin heel wankel, Mechele kan je bezwaarlijk een kracht noemen als het tempo de lucht in gaat. Het is gewoon niet goed genoeg, domme beslissingen/overtredingen ook op het veld met exponent Wesley. Het enige wat ik Leko verwijt is dat er ook weinig vuur in zat, geen enkele kans gezien buiten dat schot van Vanaken.

Er zijn heel wat forumleden die in mijn ogen ook teveel krediet geven aan spelers die in het verleden iets of wat bewezen hebben. Refaelov heeft nog geen enkele goede wedstrijd gespeeld in pakweg een jaar, is vaker geblesseerd dan fit en is de 30 gepasseerd. Diaby waren al grote twijfels over toen hij goals maakte, wat zou hij nu bijbrengen. Wesley is hier intussen al 3 jaar en van een ontbolstering is ook nooit sprake geweest. Vossen kan natuurlijk marcheren in een 3-5-2 maar dan heb je wel een balvaste spits nodig a la Benteke waar hij kan rondzwerven, of tenminste iemand met voetbalverstand, want eerlijk: dat heeft Dennis niet...dat is eerder impulsief een actie maken en voor eigen succes gaan, zonder looplijnen naar voor stormen...niets mis mee als het lukt, maar als 't niet lukt is dat niet goed voor een systeem, dan moet je hem maar van de flank laten komen...

Ach conclusie: te weinig kwaliteit, en ik ga Leko daar niet op aanpakken, hij doet het nog behoorlijk naar omstandigheden
:brechtje:
Dit is zijn derde seizoen toch? half jaar, dan nog een jaar, en dit het derde 'jaar', seizoen zo je wil
Anderhalf jaar dus. :mrgreen:
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: UEL PO | Club Brugge KV - AEK Athens FC (Gre) | do 17/08 - 20:45

Bericht door Cedrinho »

Ik word elke match gewoon pessimistischer en leuk is anders. Elke keer weer het gevoel dat het van "ergens toch wel willen, maar eigenlijk gewoon niet kunnen" is. Ik zie gewoon geen oplossingen meer.

Onze verdediging is gewoon te zwak. Dat eerste kwartier... Ik denk dat Mechele en Simons nog nooit zo veel sterretjes gezien hebben als vandaag. Denswil was de enige die nog een beetje op niveau was. Wat Mechele nog in de ploeg doet is me een raadsel. Als hij volledig vrij staat, de bal krijgt, controleert en dan meteen achteruit draait, niet eens wetende dat hij een zee van ruimte voor zich heeft en onder geen beetje druk staat... Hoe weinig spelinzicht heb je dan? Het zou me niet verbazen mocht Mechele vooral naar Horvath en Simons gepasst hebben in plaats van naar mensen voor zich.

Ons centrale middenveld werd overlopen. Vormer en Nakamba werken zich in het zweet dat het geen naam heeft, maar lopen gewoon doelloos rond, de gaten vullend van elkaar of van anderen. Een soort van "vrije rol" in negatieve zin, zo van "ge staat daar, loop gewoon naar daar waar ge denkt dat het nodig is."

Over Vanaken ben ik blijkbaar de enige die een slechte match gezien heeft. Ik vond hem zelfs amper oplossingen zien, zeker in de korte ruimte. Er kwam amper dreiging vanuit en op doel schieten doet hij ook gewoon te weinig. In het samenspel met de mensen rond zich (vooral Limbombe en een van de CM's want blijkbaar moest alles via de linkerflank en werd Palacios meer genegeerd dan wat anders) leek ook de communicatie niet te werken. As in: heel vaak een passje waar je gewoon ziet dat er een driehoekje of een een-tweetje opgezet kan worden, maar blijkbaar zien Vanaken en zijn compagnon dat dan niet. Snap ik niet goed.
Maar goed, iedereen waarmee ik erover babbelde buiten het stadion (as in: Whatsapp) vond Vanaken heel sterk, Vandenbempt zei hetzelfde op Radio1. Dus dan zal ik het wel weer verkeerd gezien hebben.

Onze aanval was ook afwezig, zeker na het wisselen van Vossen. Ik herinner me een actie op linksvoor waar Dennis en Limbombe proberen samenspelen, terwijl Palacios aan de overkant stond en Wesley god weet waar, waardoor er niemand van Club in de box was. Dan komt er een pass in het centrum en verrassing o verrassing, daar hebben we dan balverlies doordat iemand (Vanaken?) er alleen voor stond en er geen oplossing was. Wesley trouwens zijn slechtste minuten in Clubshirt afgewerkt imho. Balverlies, geen gelukte acties, afwezig in de 16, ... Zijn gele kaart was wel een lachertje natuurlijk, helemaal niets aan de hand daar in die fase.

Soit, Palacios stond heel vaak vrij, maar werd genegeerd en dat leek ook de bedoeling. We spelen al 2 jaar enkel via de linkerflank (eerst Izquierdo, nu Dennis), dus waarom die rechterflank nog nut heeft, niemand weet het. Op links moest het dan allemaal van Limbombe en Dennis komen, maar dat had de tegenstander ook door. Het middenveld verzoop, en onze verdediging beeldt het woord 'paniek' uit.

Ik weet dat ik enkel negatief ben. Hell, ik weet zelfs dat ik op sommige punten ongelijk heb (heb dat al gezegd/toegegeven hier), maar ik weet ook dat ik overdrijf. Onze tegenstander was verdomd goed in het druk zetten én in koeioneren. Constant vuile/geniepige overtredingen, gebleit, tijdrekken, ... Bah. En ook dat speelt mee natuurlijk. Wel sterk dat zelfs na hun rode kaart er geen beetje verschil was. Ik had zelfs nooit de indruk dat we tegen een man minder speelden. Al is dat ook weer Clubs beperking natuurlijk.

Soit, al dit terzijde heb ik gewoon niet het gevoel dat er beterschap merkbaar is. Ik zie geen stijgende lijn in de prestaties en dat baart me zorgen. De visie is me trouwens ook nog niet geheel duidelijk.

En nu ga ik slapen. Excuses voor de rant.
Laatst gewijzigd door Cedrinho op 18 aug 2017, 00:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie