UEL PO | Club Brugge KV - AEK Athens FC (Gre) | do 17/08 - 20:45

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Horvath
14
22%
Palacios
5
8%
Mechele
1
2%
Simons
0
Geen stemmen
Denswil
1
2%
Limbombe
3
5%
Vormer
0
Geen stemmen
Nakamba
15
24%
Vanaken
19
30%
Dennis
0
Geen stemmen
Vossen
3
5%
Wesley
0
Geen stemmen
Refaelov
1
2%
Diaby
1
2%
 
Totaal aantal stemmen: 63

Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: UEL PO | Club Brugge KV - AEK Athens FC (Gre) | do 17/08 - 20:45

Bericht door Gratchski »

Stop eerst en vooral met het een 3-4-3 te noemen. Het is een 3-5-2. Wel heb je gelijk invm de driemansverdediging waar er zeker 2 voetballende CV's moeten tussenzitten.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: UEL PO | Club Brugge KV - AEK Athens FC (Gre) | do 17/08 - 20:45

Bericht door t4nd »

En aangezien Simons gisteren de best voetballende was is het ook duidelijk waarom het gisteren wat fout liep :)
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3207
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: UEL PO | Club Brugge KV - AEK Athens FC (Gre) | do 17/08 - 20:45

Bericht door Pica »

BlueJedi schreef:
Pica schreef:
BlueJedi schreef:
Pica schreef:

Afstand tussen middenveld en aanval
Positionering van 'middenveld' in defensief aspect
Aanspeelbaarheid 'middenvelders'

Of gewoon Vormer en Nakamba elkaar zien aanwijzen dat de andere moet doordekken als ze beide stilstaan en de tegenstander in volle galop afkomt :lol:
Dat ons middenveld te diep stond is toch gewoon een gevolg van onze verdediging die zo zwak is. Als die niet naar voren toe verdedigen maar steeds terugtrekken dan kan je middenveld ook niet opschuiven. Dat ligt aan Simons en Mechele, niet aan Vormer.

Is ook lastig voetbalen in zo een middenveld want enerzijds moet je uw verdedigers deken die volledig teruggeplooid staan en anderzijds moet je ook ondersteuning geven aan uw aanvallers. Combineer dat met soms dom balverlies van de spitsen voorin en dan creeër je gewoon defensieve problemen voor je middenveld.

Dat Vormer en Nakamba beide stil stonden en naar elkaar stonden te wijzen heb ik allesinds niet gezien gisteren.

Zet vanachter 2 spelers bij Denswil die wel naar voren toe kunnen verdedigen en een bal kunnen inspelen zonder meteen balverlies te hebben (heb ik dan vooral over Mechele) en voorin een spits die een bal kan controleren en vasthouden en dan heb je volgens mij die problemen niet meer die jij op ons middenveld steekt.

Ik zie dan ook niet meteen reden om ons middenveld te gaan veranderen. Verdediging en aanval daarentegen is een ander verhaal.
Te diep staan in defensief aspect heeft niks te maken met de verdediging. Als je daar met een paar op lijn gaat staan wachten op een meter van elkaar. Dan is dat opdracht. Zeker na 2 maand Leko. Dat is systeem. Waardoor we geen middenveld hebben in dit systeem.

Ik kan er niet aan doen dat je enkel kijkt naar de bal.

Je mag je gerust focussen op personen. Zet Boateng op de plaats van Mechele en Bonucci in de plaats van Simons en je hebt hetzelfde probleem. Dan kan je je kop in het zand steken en wijzen naar Mechele (die te kort komt) of je kijkt naar het grotere geheel.

Dan zeggen dat je middenveld goed is, terwijl ze slecht stonden, hun taken niet uitvoerden, in aanvallend aspect niet aanspeelbaar waren, omdat je je focust op het gebrek aan goeie voeten van Mechele. Dat is simplistisch en fout. Als je naar de dokter gaat met hoofdpijn en hij geeft je gewoon een Dafalgan, terwijl je een hersentumor hebt, dan ben je een slechte dokter.
Als het een opdracht is van Leko om zo diep te staan waarom is het dan Vormer zijn schuld ? Hij voert toch enkel opdrachten uit ? En het is toch logisch dat wanneer uw verdediging zich terugplooit ipv van naar voren toe te voetballen uw middenveld niet kan opschuiven ? Ik zou niet weten wat je precies verwacht dat ze doen, als uw verdedigers de bal niet naar voren kunnen brengen dan moeten uw middenvelders inzakken zo simpel is dat en dan staan ze inderdaad verder van uw aanval.
Het gaat hier over defensieve organisatie. Wat maakt dat uit dat Mechele geen bal kan passen, als de tegenstander de bal heeft.

Wat zouden Vormer en Nakamba dan anders moeten doen ? Of wie zou je hun plaats opstellen ? Ik vond Nakamba eigenlijk heel sterk gisteren en voorbije matchen ook. Vormer is zeker nog niet zijn beste zelf, te slordig in zijn spel maar om hem nu de slechtste van de hoop te noemen en hem als oorzaak van het falen van ons systeem te zien vind ik wel een brug te ver eerlijk gezegd.
In positie blijven in het geval van Vormer. Niet altijd toehappen in het geval van Nakamba. Vormer zijn positiespel is en blijft één van de redenen dat we zowel offensief als defensief in de miserie zitten. Het beste Club onder MPH, dat moet in zijn tweede jaar in tussen november en maart geweest zijn, was Vormer de exponent van hoe goed we waren. Zo belangrijk kan hij zijn. Ik denk niet dat er iemand hier de kwaliteiten van Vormer in twijfel trekt, alleen loopt het niet bij mijn favoriete speler in dit systeem (en eigenlijk in dat van vorig jaar ook al niet meer).

Voor mij is het simpel, 3-4-3 is een heel aanvallende tactiek die staat of valt bij de kwaliteit van je 3-mans verdediging. De ruimtes om te verdedigingen worden groter en daarvoor heb je heel mobiele verdedigers nodig anderzijds is het bedoeling in deze tactiek dat je ook vooruit verdedigd en de opbouw bij de centrale verdedigers begint.
Een 3-4-3 is een tactische formatie in balbezit, dus tuurlijk is dat aanvallend ingesteld dan (mag ik hopen, Club zijnde). Is niet sexy om 5-4-1 te zetten op facebook. Een 3-4-3 (of 3-5-2 zoals gisteren eerder) staat niet met de 3 mans verdediging. Het staat of valt met de looplijnen van je centrale mensen en vooral de speler in een vrije rol zoals een Rafa er één kan zijn, maar gisteren niet was. De 3-4-3 van Gent stond of viel bij de gratie van Kums en vooral Dejaegere.

Simons is niet mobiel genoeg voor een 3-mans verdediging en Mechele is te beperkt om uit te voetballen en de opbouw te verzorgen. Dat zorgt ervoor dat ons middenveld te diep moet terugzakken waardoor de ruimte tussen middenveld en aanval ook te groot wordt, waardoor onze aanval te diep moet terugzakken ook (Vossen is hier de exponent van). Opbouw loopt traag omdat de bal steevast naar dezelfde spelers gespeeld moet worden (Denswil, Vanaken of Vormer) als deze niet vrij staan (tegenstander weet dit en dekt deze spelers) dan duurt het een tijd tegen dat ze zich vrij lopen en aanspeelbaar zijn. Wanneer Mechele dan bijvoorbeeld vrijkomt en er toch besloten wordt om hem de bal te geven dan loopt het fout want hij kan gewoon niet opbouwen (trapt elke bal verloren richting tegenstander). Dus je ziet dit systeem werkt niet omdat Vormer slecht speelt maar omdat er achterin gewoon te weinig voetbalend vermogen is. Dat dezelfde spelers daardoor te diep moeten terugzakken en door toedoen van de tegenstander niet aanspeelbaar zijn voor de opbouw is daar gewoon een gevolg van.
Er is niemand die ontkent dat Simons niet mobiel is, maar als centrale man achteraan is dat zelfs nog geen ramp. Dat Mechele te plat is, spreekt er ook niemand tegen. Dat zijn symptomen op zijn best. Zelfs al bouwen we op via Denswil-Limombe-Vanaken-Dennis, dan nog ging het niet in offensief aspect. Wat is je reden dan? Welke van deze 4 kan nu niet voetballen? Ik laat dan nog het defensieve aspect weg. Je vergeet ook te vermelden hoe groot het verschil was van niveau van Club het eerste kwartier (onder hoge pressing), tot en met de rode kaart (waar we iets beter waren) , na de rode kaart (waar we met 6 aanvallend ingestelde voetballers nog niet tot een kans kwamen. Goeie voetballers zelfs. Daar sta je dan met Mechele, als die vanaf minuut 60 amper nog een bal moest aanraken, we defensief nog in de problemen kwamen en offensief nog niet tot kansen. Zeker HET probleem!

Wat het systeem tactisch nog erger maakt is dat we deze opoffering achterin maken om voorin meer spelers te hebben om zo de tegenstander te overspoelen met enderzijds 3 spitsen en 2 hoogstaande fullbacks. Maar wanneer je dan spelers als Vossen, Wesley, Diaby neerzet die aanvallend niet genoeg kunnen doorwegen om gevaar voorin te creeëren dan is dat een maat voor niks. We hebben geen enkele aanvaller die deftig een bal kan aannemen in één tijd, we hebben niemand die nog de kwaliteit heeft om een man uit te schakelen met een dribbel of goeie versnelling en bovenal we hebben geen spitsen die echte spitsengoals kunnen maken (zou duidelijk moeten zijn uit de stats van vorig jaar van onze aanvallers). Hierop 1 correctie en dat is Dennis die heeft dat wel, die kan een bal aannemen, die kan dribbelen, die kan versnellen en die kan scoren maar de rest inclusief Rafa kan dit niet meer (voldoende). Verschil tussen gisteren en de wedstrijden tegen Lokeren, Eupen en Zulte is dat Dennis een zwakke match gespeeld heeft en in die andere wedstrijden een heel goeie match gespeeld heeft. Dennis is onze enige speler die het verschil kan maken en als hij dat niet doet dan stellen we aanvallend weinig of niks voor.
Als het niet aan Mechele ligt, moet het wel aan de spitsen liggen natuurlijk. Moet toch iemand de schuldige zijn. Dat Vossen de gaten van Vormer aan het dichtlopen was, dat is zijn schuld. Dat een Wesley net terug is uit blessure (net als Diaby) ook zijn schuld natuurlijk. Met Dennis, Rafa en Limombe stonden er 3 spelers op het veld die één of meerdere mannen kunnen uitschakelen met een actie. Met Vanaken/Rafa nog twee man met een splijtende pass. Met Diaby iemand die de diepgang zoekt en met Wesley iemand die het duel kan aangaan. En nog ging het niet. Maar laten we vooral maar weer het individu de schuld geven

Dus wat wij moeten doen is investeren in betere spitsen en vooral in betere centrale verdedigers. Jongens die wel een bal zuiver kunnen spelen, die wel een bal in één tijd kunnen aannemen. Wants als je sneller wilt spelen dan moet je in de eerste plaats zuiverder spelen en met iemand als Mechele lukt dat dus gewoon niet. Voor mij is Vormer dus zeker niet het grootste probleem al geef ik gerust toe dat hij zeker beter kan en zelfs moet en zoals gezegd ik zou eigenlijk liever Vanaken op zijn plaats zien maar het grootste probleem blijft voor mij matige spitsen en slechte centrale verdedigers, middenveld kan nooit werken daartussen.
Wat mij moeten doen beste kerel, is onze kop uit ons gat halen en beseffen dat het probleem groter is dan 3 transfers, zelfs al zijn dat goeie. Als we goeie transfers gaan doen, gaan we gewoon terugkeren in de tijd: organisatie met 8 tot 10 man achter de bal en dan in de reactie hopen op de individuele kwaliteit van een Joske, Max, Bacca,... Genoeg namen die het hier goed gedaan hebben, terwijl het voetbal op zijn best matig was.

Ik had één wens na MPH en dat was een collectief zien voetballen, die weten waar ze moeten lopen en wanneer ze er moeten lopen. Voorlopig hebben we een serieuze stap achteruit gezet en als ik Leko bezig hoor, is het allemaal wel goed. De organisatie, het systeem,...

We hebben godver genoeg volk voor twee ploegen te maken en 10 verschillende systemen te spelen. Dat we keer beginnen met een kern van 22 man die één systeem meester kan voor we er nog een karrevracht spelers opgooien.
Gebruikersavatar
Atarisjeuh
Jeugdspeler
Berichten: 177
Lid geworden op: 03 jun 2016, 18:59
Locatie: Moorslede

Re: UEL PO | Club Brugge KV - AEK Athens FC (Gre) | do 17/08 - 20:45

Bericht door Atarisjeuh »

Lol MPH was echt wel god. Onderschat niet wat hij ons heeft gegeven al die jaren! Geef Leko aub een beetje tijd... Communicatie staat hierbij bovenaan! De visie van Leko is denk ik goed maar kan hij die goed communiceren nr de groep? Zijn nederlands trekt op de ballen! Is die zijn Engels eigenlikl goed, ik d8 van wel.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
FCB till I die! Once you go blue&black you never go back!
joske1994
Tester
Berichten: 27
Lid geworden op: 17 aug 2017, 22:43

Re: UEL PO | Club Brugge KV - AEK Athens FC (Gre) | do 17/08 - 20:45

Bericht door joske1994 »

Gedeeltelijk akkoord met Pica, maar een systeem kan pas renderen als je spelers met kwaliteit hebt. Wat FCB vaak doet is te weinig 'echte' voetballers halen. Vanaken is een man met een prima balbehandeling in het aanvallende compartement, maar daar stopt het ook he. Ik zou graag een type zoals Sandro Wagner van Hoffenheim zien: een grote krachtige spits met présence in de box, die ook nog eens slim loopt en een bal kan bijhouden. En een speler als Diaby en Wesley moet je gewoon verkopen als je de kans hebt. Hell, Obbi Oulare is op dit moment beter dan die 2
Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: UEL PO | Club Brugge KV - AEK Athens FC (Gre) | do 17/08 - 20:45

Bericht door BlueJedi »

Pica schreef: Wat mij moeten doen beste kerel, is onze kop uit ons gat halen en beseffen dat het probleem groter is dan 3 transfers, zelfs al zijn dat goeie. Als we goeie transfers gaan doen, gaan we gewoon terugkeren in de tijd: organisatie met 8 tot 10 man achter de bal en dan in de reactie hopen op de individuele kwaliteit van een Joske, Max, Bacca,... Genoeg namen die het hier goed gedaan hebben, terwijl het voetbal op zijn best matig was.

Ik had één wens na MPH en dat was een collectief zien voetballen, die weten waar ze moeten lopen en wanneer ze er moeten lopen. Voorlopig hebben we een serieuze stap achteruit gezet en als ik Leko bezig hoor, is het allemaal wel goed. De organisatie, het systeem,...

We hebben godver genoeg volk voor twee ploegen te maken en 10 verschillende systemen te spelen. Dat we keer beginnen met een kern van 22 man die één systeem meester kan voor we er nog een karrevracht spelers opgooien.

Ons systeem werkt niet, Leko wil 3-4-3 spelen met een kern die hier niet voor aangepast is daar ben ik het met u eens. Dat Vormer-Nakamba combo echter de oorzaak is van dit falend systeem ben ik het niet mee eens maar soit lets agree to disagree on that, jij ziet het spel op een andere manier als ik, we beschrijven dezelfde pijnpunten maar zien blijkbaar wel verschillende oorzaken.

Ik vind onze transfers deze zomer trouwens ook totaal belachelijk. Zoveel spelers gekocht die geen enkele rol hebben in het systeem, zoveel pijnpunten die we vorig jaar al hadden maar desondanks de vele transfers nog niet zijn opgelost, de kern is veel te groot en veel te onevenwichtig en dat was al zo verleden jaar en hebben ze deze zomer alleen nog verergerd.

Zowiezo vooraleer nieuwe spelers aan te trekken zou de kern beter eerst opgekuist worden. Ik zie graag nog 2 CV's bijkomen en een nieuwe spits voorin en een flankspeler voor op rechts als concurrent voor Palacios. Maar voor mij mogen er ook een hele hoop spelers als Mechele, Simons, Engels, De Bock, Masovic, RVR, Perbet, Rotariu, Diaby vertrekken omdat ze oftewel de kwaliteit niet brengen die we nodig hebben of niet in het systeem passen.

En ja van de kwaliteiten van Leko ben ik ook allerminst overtuigd.
Gebruikersavatar
Generaloberst
Invaller
Berichten: 856
Lid geworden op: 22 aug 2016, 09:29

Re: UEL PO | Club Brugge KV - AEK Athens FC (Gre) | do 17/08 - 20:45

Bericht door Generaloberst »

BlueJedi schreef:
Pica schreef: Wat mij moeten doen beste kerel, is onze kop uit ons gat halen en beseffen dat het probleem groter is dan 3 transfers, zelfs al zijn dat goeie. Als we goeie transfers gaan doen, gaan we gewoon terugkeren in de tijd: organisatie met 8 tot 10 man achter de bal en dan in de reactie hopen op de individuele kwaliteit van een Joske, Max, Bacca,... Genoeg namen die het hier goed gedaan hebben, terwijl het voetbal op zijn best matig was.

Ik had één wens na MPH en dat was een collectief zien voetballen, die weten waar ze moeten lopen en wanneer ze er moeten lopen. Voorlopig hebben we een serieuze stap achteruit gezet en als ik Leko bezig hoor, is het allemaal wel goed. De organisatie, het systeem,...

We hebben godver genoeg volk voor twee ploegen te maken en 10 verschillende systemen te spelen. Dat we keer beginnen met een kern van 22 man die één systeem meester kan voor we er nog een karrevracht spelers opgooien.

Ons systeem werkt niet, Leko wil 3-4-3 spelen met een kern die hier niet voor aangepast is daar ben ik het met u eens. Dat Vormer-Nakamba combo echter de oorzaak is van dit falend systeem ben ik het niet mee eens maar soit lets agree to disagree on that, jij ziet het spel op een andere manier als ik, we beschrijven dezelfde pijnpunten maar zien blijkbaar wel verschillende oorzaken.

Ik vind onze transfers deze zomer trouwens ook totaal belachelijk. Zoveel spelers gekocht die geen enkele rol hebben in het systeem, zoveel pijnpunten die we vorig jaar al hadden maar desondanks de vele transfers nog niet zijn opgelost, de kern is veel te groot en veel te onevenwichtig en dat was al zo verleden jaar en hebben ze deze zomer alleen nog verergerd.

Zowiezo vooraleer nieuwe spelers aan te trekken zou de kern beter eerst opgekuist worden. Ik zie graag nog 2 CV's bijkomen en een nieuwe spits voorin en een flankspeler voor op rechts als concurrent voor Palacios. Maar voor mij mogen er ook een hele hoop spelers als Mechele, Simons, Engels, De Bock, Masovic, RVR, Perbet, Rotariu, Diaby vertrekken omdat ze oftewel de kwaliteit niet brengen die we nodig hebben of niet in het systeem passen.

En ja van de kwaliteiten van Leko ben ik ook allerminst overtuigd.
:nice: Laat ons besluiten dat het bestuur faalt in de opbouw van een evenwichtige, talentvolle ploeg.
Gebruikersavatar
Atarisjeuh
Jeugdspeler
Berichten: 177
Lid geworden op: 03 jun 2016, 18:59
Locatie: Moorslede

Re: UEL PO | Club Brugge KV - AEK Athens FC (Gre) | do 17/08 - 20:45

Bericht door Atarisjeuh »

Manee!
Komaan alsof ze nu zo slecht ingekocht hebben. En zolang Joske niet verkocht is / was, is het ook logisch dat ze niet zoveel kunnen uitgeven. En Dennis en Nakamba zijn zeker geen slechte aankopen.
Ik vind het maar logisch dat ze werken met budgetten en niet smijten met hun geld, stel je voor dat ze zouden inkopen zoals iedereen hier soms zou doen. Het zou snel gedaan zijn met de ploeg...
Nu gewoon de verdediging versterken vr een uitvoetballende driemansdefensie. En ik zie ze dat nu wel doen hoor.

Alles een beetje tijd geven, de prijzen worden maar verdeeld in de Play-offs en momenteel stn we eerste en europees is alles nog mogelijk.
Laatst gewijzigd door Atarisjeuh op 18 aug 2017, 17:27, 1 keer totaal gewijzigd.
FCB till I die! Once you go blue&black you never go back!
Bali Balingoli
Jeugdspeler
Berichten: 141
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:12

Re: UEL PO | Club Brugge KV - AEK Athens FC (Gre) | do 17/08 - 20:45

Bericht door Bali Balingoli »

Pfff wat een hoop gezever zeg hier. Bijna even erg als op Stamnummer 3. Bijna, maar das ook al erg.

Ik ben ook niet al te enthousiast momenteel maar geef het even tijd en stop met dat gezaag. Ik heb de indruk dat er een pak 'supporters' eigenlijk verwende zageventen zijn. We zijn met Preud'homme net 3 jaar lang de beste ploeg van het land geweest, soms met heel sterk voetbal, soms met veel minder voetbal. Maar het was wel 10 jaar geleden dat we zo sterk waren. En zelfs dan werd er gezaagd.

Nu moeten we opnieuw beginnen, dat gaat niet meteen van een leien dakje en daar gaan ze alweer crescendo. Mensen die club eigenlijk niet kennen. Wanneer waren wij dan zo een fantastische ploeg die alles domineerde met wervelend voetbal? Bij momenten onder Sollied en Gerets? Of moeten we al terug naar de jaren '80?

Nee, meer volk op Jan Breydel dan de jaren '90 maar de sfeer is een stuk minder. Dat vind ik dan weer spijtiger dan het spelniveau. De sfeer, dat ligt aan ons.

Soit, hopelijk redden we het in Athene om wat krediet en vertrouwen te krijgen. Kans is klein, AEK leek mij gisteren beter.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: UEL PO | Club Brugge KV - AEK Athens FC (Gre) | do 17/08 - 20:45

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Bali Balingoli schreef: Pfff wat een hoop gezever zeg hier. Bijna even erg als op Stamnummer 3. Bijna, maar das ook al erg.

Ik ben ook niet al te enthousiast momenteel maar geef het even tijd en stop met dat gezaag. Ik heb de indruk dat er een pak 'supporters' eigenlijk verwende zageventen zijn. We zijn met Preud'homme net 3 jaar lang de beste ploeg van het land geweest, soms met heel sterk voetbal, soms met veel minder voetbal. Maar het was wel 10 jaar geleden dat we zo sterk waren. En zelfs dan werd er gezaagd.

Nu moeten we opnieuw beginnen, dat gaat niet meteen van een leien dakje en daar gaan ze alweer crescendo. Mensen die club eigenlijk niet kennen. Wanneer waren wij dan zo een fantastische ploeg die alles domineerde met wervelend voetbal? Bij momenten onder Sollied en Gerets? Of moeten we al terug naar de jaren '80?

Nee, meer volk op Jan Breydel dan de jaren '90 maar de sfeer is een stuk minder. Dat vind ik dan weer spijtiger dan het spelniveau. De sfeer, dat ligt aan ons.

Soit, hopelijk redden we het in Athene om wat krediet en vertrouwen te krijgen. Kans is klein, AEK leek mij gisteren beter.
Oef, er zijn nog realistische, echte supporters
:nice:
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: UEL PO | Club Brugge KV - AEK Athens FC (Gre) | do 17/08 - 20:45

Bericht door Hans1981 »

We hebben ook nog maar 1 keer terecht verloren en dat was in Istanbul tegen FC Erdogan. Zulte vond ik dat we daar niet meer verdienden dan een draw, maar we pakken de 3 punten mee. Dus qua resultaten is het eigenlijk wel dik in orde. Het voetbal kan en moet beter, dat is wel duidelijk. :thumbb:
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: UEL PO | Club Brugge KV - AEK Athens FC (Gre) | do 17/08 - 20:45

Bericht door Cedrinho »

Bali Balingoli schreef: Pfff wat een hoop gezever zeg hier. Bijna even erg als op Stamnummer 3. Bijna, maar das ook al erg.

Ik ben ook niet al te enthousiast momenteel maar geef het even tijd en stop met dat gezaag. Ik heb de indruk dat er een pak 'supporters' eigenlijk verwende zageventen zijn. We zijn met Preud'homme net 3 jaar lang de beste ploeg van het land geweest, soms met heel sterk voetbal, soms met veel minder voetbal. Maar het was wel 10 jaar geleden dat we zo sterk waren. En zelfs dan werd er gezaagd.

Nu moeten we opnieuw beginnen, dat gaat niet meteen van een leien dakje en daar gaan ze alweer crescendo. Mensen die club eigenlijk niet kennen. Wanneer waren wij dan zo een fantastische ploeg die alles domineerde met wervelend voetbal? Bij momenten onder Sollied en Gerets? Of moeten we al terug naar de jaren '80?

Nee, meer volk op Jan Breydel dan de jaren '90 maar de sfeer is een stuk minder. Dat vind ik dan weer spijtiger dan het spelniveau. De sfeer, dat ligt aan ons.

Soit, hopelijk redden we het in Athene om wat krediet en vertrouwen te krijgen. Kans is klein, AEK leek mij gisteren beter.
Al ben ik tegenwoordig zelf heel sterk aan het zagen, ik kan enkel akkoord gaan met deze post.
Plaats reactie