JPL SD03 | SV Zulte Waregem - Club Brugge KV | vr 11/08 - 20:30

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Horvath
1
2%
Palacios
3
5%
Mechele
0
Geen stemmen
Simons
3
5%
Denswil
7
12%
Limbombe
11
19%
Vormer
0
Geen stemmen
Nakamba
13
23%
Vanaken
9
16%
Vossen
2
4%
Dennis
5
9%
Diaby
1
2%
Vanlerberghe
1
2%
Wesley
1
2%
 
Totaal aantal stemmen: 57

Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: JPL SD03 | SV Zulte Waregem - Club Brugge KV | vr 11/08 - 20:30

Bericht door Tiki Taka »

Gevleide 3 punter voor Club, maar doet deugd om te zien dat ook wij kunnen winnen op zijn brussels.
Limbombe, Denswil en Nakamba vond ik de uitschieters, met een eervolle vermelding voor Vanaken.
Limbombe zou ik laten staan op de linker vleugel. Het spelniveau kan en moet wel nog stukken beter.
Mechele die is gewoon geen topclub waardig, gaat weer zwaar in de fout, maar herstelde nog met een ultieme tackle.
Soit, winnen op Waregem is nooit niet simpel voor Club, dus well done.
Komend weekend nog een moeilijke verplaatsing naar Kortrijk, 12 op 12, dat zou straf zijn, na 3 uitmatchen.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3207
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD03 | SV Zulte Waregem - Club Brugge KV | vr 11/08 - 20:30

Bericht door Pica »

Kunnen we aub niet kijken naar de rest en in eigen boezem kijken? Als de rest slecht is, is dat geen excuus om zelf niet beter te zijn. Integendeel.
Gebruikersavatar
loedovico
Tester
Berichten: 19
Lid geworden op: 03 jul 2016, 02:00

Re: JPL SD03 | SV Zulte Waregem - Club Brugge KV | vr 11/08 - 20:30

Bericht door loedovico »

t4nd schreef:
Generaloberst schreef: winst = ok tevreden.
MAar wat een bedroevend spelniveau. Ze laten zich wegdrukken door ZW omdat ze zelf geen bal kunnen bijhouden, noch enkele passen kunnen geven ( nog te veel misverstanden). Mag stilaan gaan beteren
Realistisch blijven? We zijn 5 'echte' matchen ver onder een nieuwe coach met een nieuw systeem. De CL , maar als we voorbij Athene geraken zitten we in de poules van de EL en dat was vooraf ook wat iedereen verwachtte. Ok, het is 'de laatste kans' - maar beter een laatste kans dan geen kans meer zoals Oostende of Gent.

In de competitie staan we na 3 matchen met 9 op 9, wat beter is dan een hoop andere ploegen waarvan de meerderheid hier vooraf zei dat ze "geweldige transfers" gedaan hadden en "de competitie op één been gingen winnen". Gent staat organisatorisch momenteel slechter dan ons, en anderlecht heeft nog steeds hetzelfde bedroevende spelniveau als vorig seizoen - met dat verschil dat hun dwaze Pool nu compleet nutteloos is, waar hij vorig seizoen 'compleet nutteloos maar wél scorend' was. Sels is wat mij betreft nog steeds maar een matige keeper en als Weiler nu al Kums vervangt om Trebel te laten staan vraag ik me af hoe lang hij daar gaat blijven staan.
Nog 2 pluspunten hierbovenop:

- vorig seizoen haalden we in diezelfde 3 wedstrijden (Eupen thuis, Lokeren en Zulte uit) slechts 4 op 9. Dus qua resultaat zijn we er op vooruit gegaan.
- 2 uitmatchen, 2x gewonnen. Vorig seizoen konden we amper een uitmatch winnen.
Gebruikersavatar
Okido
Belofte
Berichten: 295
Lid geworden op: 31 jul 2017, 15:26

Re: JPL SD03 | SV Zulte Waregem - Club Brugge KV | vr 11/08 - 20:30

Bericht door Okido »

Pica schreef: Kunnen we aub niet kijken naar de rest en in eigen boezem kijken? Als de rest slecht is, is dat geen excuus om zelf niet beter te zijn. Integendeel.
Daar snap ik je wel maar het is nog vroeg op het seizoen en zolang er beterschap is en we punten blijven pakken ga ik nog niet panikeren. Als het binnen enkele weken nog steeds zo is of als we de punten niet meer pakken dan is het een ander verhaal. Een heel jaar blijven aanpappen en zo kampioen worden lijkt me namelijk ook helemaal niets...
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest!
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: JPL SD03 | SV Zulte Waregem - Club Brugge KV | vr 11/08 - 20:30

Bericht door Bosko »

Plaats reactie