JPL SD02 | Club Brugge KV - KAS Eupen | zo 06/08 - 20:00

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Horvath
3
6%
Palacios
4
8%
Engels
0
Geen stemmen
Simons
3
6%
Mechele
0
Geen stemmen
Touba
0
Geen stemmen
Vormer
0
Geen stemmen
Nakamba
12
23%
Refaelov
2
4%
Vossen
3
6%
Dennis
16
31%
Limbombe
3
6%
Diaby
5
10%
Vanaken
1
2%
 
Totaal aantal stemmen: 52

Claudemir1891
Tester
Berichten: 84
Lid geworden op: 06 aug 2017, 20:58

Re: JPL SD02 | Club Brugge KV - KAS Eupen | zo 06/08 - 20:00

Bericht door Claudemir1891 »

Club heeft vanavond het nodige gedaan, zonder meer. Het is in vergelijking met sommige vorige seizoenen toch goed om te zien dat de spelers zeer duidelijk weten wat er van hen verwacht wordt. Velen lijken hier vergeten dat we echt zijn verwend onder MPH. Het systeem van Leko zal tijd vergen, maar het lijkt er door te komen, iedere wedstrijd meer. In tegenstelling tot vele matchen onder MPH heb ik dit seizoen nog niet echt het gevoel gehad dat het baltempo te laag lag. Dat brengt met zich mee dat er met momenten iets minder precies gevoetbald wordt, maar ik maak mezelf wijs dat dit met de tijd wel zal verbeteren.

De dynamische Dennis en de sobere, maar effectieve Nakamba zijn voor mij de lichtpunten van het elftal. Simons heeft laten zien dat er op hem nog steeds gerekend kan worden en voor mij verdienen Palacios en Limbombe ook een eervolle vermelding.

Daartegenover drie spelers die me deze match (licht) teleurstelden:
Rafa, die nog altijd wat op zoek is naar zichzelf, maar doet wel nog altijd alles in functie van het team. Verder deed het uitvoetballen van Mechele nog steeds pijn aan de ogen, al zal dat niet snel beteren. En, misschien niet terecht volgens sommigen, vond ik Vormer vandaag ook een mindere match spelen. Al heeft Ruud ook recht op een mindere wedstrijd.

6/6, nu de volgende uitdaging uit in Waregem. Come on Bruges!
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: JPL SD02 | Club Brugge KV - KAS Eupen | zo 06/08 - 20:00

Bericht door fcb 4 life »

Is het vreemd dat ik me geen zorgen maak in de nieuwkomers maar eerder in de spelers die hier al een tijd rondlopen?..
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: JPL SD02 | Club Brugge KV - KAS Eupen | zo 06/08 - 20:00

Bericht door fcb 4 life »

Rafke7 schreef: Wat voor verdedigers hebben wij in godsnaam gekocht als die Mechele en Simons niet uit de ploeg krijgen????
Laat ons hopen dat het nog een week te vroeg was voor Mera, anders ziet het er echt niet goed uit, Simons speelde nu al 100x meer dan hij mocht van Mannaert..
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: JPL SD02 | Club Brugge KV - KAS Eupen | zo 06/08 - 20:00

Bericht door fcb 4 life »

Iemand beelden van Dennis zen zotte actie in de 2de helft?
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD02 | Club Brugge KV - KAS Eupen | zo 06/08 - 20:00

Bericht door Cedrinho »

Zelden zo gestresseerd geweest tijdens/door een voetbalmatch. Miljaar zeg. Hoe slecht kan je voetballen. De 3-1 verbloemt veel. Ik heb een erg bang hartje in aanloop naar de match op Waregem volgende week.

Het meest positieve voor mij waren Dennis en Diaby. Erg blij dat Diaby terug is, hopelijk blijft hij. Dennis zat minder in de match, maar die kerel maakt het verschil als je hem gewoon zijn ding laat doen.
Verder Engels en Horvath ok, Nakamba en Vossen misschien ook nog. Maar de rest eigenlijk niet goed. Ook Vanaken werkte nog maar eens op mijn systeem.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: JPL SD02 | Club Brugge KV - KAS Eupen | zo 06/08 - 20:00

Bericht door fcb 4 life »

Cedrinho schreef: Zelden zo gestresseerd geweest tijdens/door een voetbalmatch. Miljaar zeg. Hoe slecht kan je voetballen. De 3-1 verbloemt veel. Ik heb een erg bang hartje in aanloop naar de match op Waregem volgende week.

Het meest positieve voor mij waren Dennis en Diaby. Erg blij dat Diaby terug is, hopelijk blijft hij. Dennis zat minder in de match, maar die kerel maakt het verschil als je hem gewoon zijn ding laat doen.
Verder Engels en Horvath ok, Nakamba en Vossen misschien ook nog. Maar de rest eigenlijk niet goed. Ook Vanaken werkte nog maar eens op mijn systeem.
Waarom Vanaken?
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD02 | Club Brugge KV - KAS Eupen | zo 06/08 - 20:00

Bericht door Cedrinho »

fcb 4 life schreef:
Cedrinho schreef: (...) Ook Vanaken werkte nog maar eens op mijn systeem.
Waarom Vanaken?
Bal krijgen. Rondraaien. Achteruit passen.
Ergerlijk.


EDIT/ Al moet ik na het zien van de samenvatting toch vaststellen dat hij blijkbaar toch 2 keer een bal vooruit gepasst heeft. Eén ervan werd de assist voor Diaby.
Laatst gewijzigd door Cedrinho op 07 aug 2017, 00:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: JPL SD02 | Club Brugge KV - KAS Eupen | zo 06/08 - 20:00

Bericht door Khas »

Cedrinho schreef:
fcb 4 life schreef:
Cedrinho schreef: (...) Ook Vanaken werkte nog maar eens op mijn systeem.
Waarom Vanaken?
Bal krijgen. Rondraaien. Achteruit passen.
Ergerlijk.


EDIT/ Al moet ik na het zien van de samenvatting toch vaststellen dat hij blijkbaar toch 2 keer een bal vooruit gepasst heeft. Eén ervan werd de assist voor Diaby.
Beter is: Bal krijgen. Vooruit kijken. Bal verliezen
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: JPL SD02 | Club Brugge KV - KAS Eupen | zo 06/08 - 20:00

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

We spelen nog niet goed, helemaal niet zelfs, maar da's niet abnormaal. Nieuwe trainer, nieuwe spelers, nog geen automatismen.
(Jammer dat er nog te veel in het stadion zitten met een Generaloberst & co -mentaliteit).
Anderzijds hebben we er wel een nieuwe diamant bij. Hoelang is het geleden dat we dit nog gezien hebben in Club ? Wat een klasse, die Dennis, deze jongen lijkt me stukken beter te kunnen worden dan een Bacca of een Izquierdo. Snelheid, techniek, loopt perfect, vista, goed schot ...
Onuekuru is niks in vergelijking met onzen Dennis !
En ook Nakamba lijkt me toch een schot in de roos.

Verder ook Palacios vandaag weer een van de beteren, Limbombe goed ingevallen, Rafa goed gewerkt (soms te onzuiver/ongelukkig). En blij dat Diaby na meer dan een jaar weer scoort.

Engels/Mechele : pfff .. heel onzeker en niks opbouw. Hopelijk is Poulain vlug terug.

En natuurlijk hoop ik ook dat Hans zich weer vlug in de ploeg werkt want we hebben toch nog meer voetballende kwaliteiten nodig op het middenveld.
Laatst gewijzigd door vanGentmaarvoorClub op 07 aug 2017, 00:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: JPL SD02 | Club Brugge KV - KAS Eupen | zo 06/08 - 20:00

Bericht door Khas »

Ik ben als één van de eerste die begint te klagen als ik iets zie fout lopen, maar je ploeg uitfluiten tijdens de wedstrijd vind ik not done. Als je je onvrede wil laten blijken, doe dat na affluiten als je het toch echt niet kunt laten.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD02 | Club Brugge KV - KAS Eupen | zo 06/08 - 20:00

Bericht door Cedrinho »

Khas schreef: Ik ben als één van de eerste die begint te klagen als ik iets zie fout lopen, maar je ploeg uitfluiten tijdens de wedstrijd vind ik not done. Als je je onvrede wil laten blijken, doe dat na affluiten als je het toch echt niet kunt laten.
²!
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: JPL SD02 | Club Brugge KV - KAS Eupen | zo 06/08 - 20:00

Bericht door fcb 4 life »

Khas schreef: Ik ben als één van de eerste die begint te klagen als ik iets zie fout lopen, maar je ploeg uitfluiten tijdens de wedstrijd vind ik not done. Als je je onvrede wil laten blijken, doe dat na affluiten als je het toch echt niet kunt laten.
Idd
Laatst gewijzigd door fcb 4 life op 07 aug 2017, 00:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: JPL SD02 | Club Brugge KV - KAS Eupen | zo 06/08 - 20:00

Bericht door Tiki Taka »

Aan de rust mocht Club tevreden zijn met de 1-1 stand. Eupen had de betere kansen en het rammelde centraal achterin tot en met, en dit met 3 centrale verdedigers. Na de rust vond ik Diaby en Limbombe sterk invallen, liefst deze mannen aan boord houden, me dunkt.
Dennis bewees nog maar eens dat hij niet veel ruimte nodig heeft. Vormer viel me opnieuw tegen.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: JPL SD02 | Club Brugge KV - KAS Eupen | zo 06/08 - 20:00

Bericht door Fire »

Wat vonden de meeste hier van Timmy zijn match?
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: JPL SD02 | Club Brugge KV - KAS Eupen | zo 06/08 - 20:00

Bericht door Tiki Taka »

Fire schreef: Wat vonden de meeste hier van Timmy zijn match?
Hij zat er een aantal keren gevat tussen, maar ik vond Club ook met hem centraal achterin te veel ruimte en kansen weggeven.
Plaats reactie