Hulp gevraagd ivm trainingen Club

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gesloten
Lima Victor
Tester
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 jul 2017, 23:52

Hulp gevraagd ivm trainingen Club

Bericht door Lima Victor »

Beste mensen,

Laat ik mij even kort voorstellen, en meteen ook heel eerlijk zijn. Ik ben Lima, ben geen Brugge-fan, wel een AA Gent-fan.
De reden dat ik mij toch in het hol van de leeuw waag, is niet om een relletje te starten, verre van. Heb zelf respect voor alles en iedereen. De liefde heeft mij naar hier gebracht. Mijn vriendin is namelijk een hele grote Brugge-fan, en dit tot jolijt van al mijn vrienden. Gezien mijn vriendin volgende week vrijdag jarig is, had ik reeds enkele cadeaus gekocht, maar elke cadeau wil ik laten aankondigen door haar vrienden/familie/idool door middel van een videoboodschap. Gezien Rafa haar grootste idool is, (ze wil onzen kleinen enkel maar Lior noemen - zoniet komt er genen kleinen - :dunno: ) tracht ik nu via jullie hulp in te roepen om hem te kunnen bereiken, en vooral hoe of waar ik dit het best kan doen.

Nu zou ik normaal gezien morgen vroeg opgestaan hebben, om vanuit het verre Gent de trip te maken naar de training van Club. Nu zie ik net dat de training van morgen niet zou doorgaan? Klopt dit? De bedoeling is dat ik een filmpje zou trachten te maken van max. 15 seconden ofzo, waarin hij haar een gelukkige verjaardag wenst, en haar haar laatste cadeau verklapt.

Dus enkele vragen :
- Zou dit mogelijk zijn om tijdens een open training Rafa hiervoor te strikken? Hebben de spelers tijd voor een klein praatje met de fans?
- Waar begeef ik mij best naar toe om dit te kunnen verwezenlijken? Zouden er eventueel achterpoortjes zijn? Ik denk bvb aan de parking als de spelers toekomen op training?
- Iemand een specifieke datum en/of uur wanneer dit best past? Ik zal alzo mijn werkschema danig trachten te verleggen, gezien dit ook vrij last-minute betreft.

Alvast een dikke merci voor het lezen en de mogelijkse hulp. Ik kan het gebruiken :-)

Groeten van een Buffalo
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: Hulp gevraagd ivm trainingen Club

Bericht door JRut »

Zo zo, een sympathieke buffalo, leuk leuk. Leuk initiatief ook trouwens, gaat de vriendin best tevreden mee zijn.

Ik denk dat je op de website van club (leuk moment wordt dat voor je) het trainingsschema voor de komende dagen kunt zien, ook aangevend of het een open of gesloten training is. Ik denk dat het gemakkelijkste is dat je naar een open training gaat en waarschijnlijk zelfs het einde van de training afwacht om het enigzins rustig te kunnen doen. Qua locatie moet je normaal aan de westkant van Jan Breydel zijn. Wandeling van een paar tientallen meters voor de spelers tussen einde training en de kleedkamers.

Niet echt specifiek mijn antwoord, puur algemeenheden. Er zijn er hier die specifieker gaan kunnen helpen.
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
Brechtje
Supersub
Berichten: 1402
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:35

Re: Hulp gevraagd ivm trainingen Club

Bericht door Brechtje »

Ik zou het er toch niet voor over hebben om voor mijn madam naar de training van anderlecht te gaan en daar proberen Stanciu te strikken :mrgreen:
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: Hulp gevraagd ivm trainingen Club

Bericht door Gratchski »

Dat zou ik nog doen, maar een zoon naar een anderlecht speler noemen? Nooit :mrgreen:
Dus lima Victor: liever geen kind, dan zo toegeven. Waar zijn je ballen man :mrgreen:
Wel top idee van je. Spelers gaan dat normaal graag doen hoor. Op een trouw eens een ganse kern de huwelijkswensen zien doen op video (individueel of per vier, zelfs staff). Gewoon voor of na een open training die op de website vermeld staat :nice:
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Lima Victor
Tester
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 jul 2017, 23:52

Re: Hulp gevraagd ivm trainingen Club

Bericht door Lima Victor »

Bedankt voor de antwoorden alvast!

Jup, ik heb reeds de oude alsook de nieuwe site van club reeds bekeken en heb gezien dat er maar 1 open training meer gepland is voor haar verjaardag. Dit betreft op 27/07 ( daags ervoor ) , maar dan sta ik net gepland met een volledig hartonderzoek, en dit kan ik echt niet laten schieten..

Nu zie ik wel dat er gesloten trainingen zijn de dagen ervoor. Ik ben zelf bereid om zover te gaan om naar daar te rijden wanneer ze een gesloten training afwerken, en eventueel vroeg genoeg aanwezig te zijn wanneer de spelers op de club komen. Zou er daar een mogelijkheid in bestaan denk je dat ik ze 30 seconden kan spreken? Zoja, waar kan ik me dan best aanbieden? Lijkt me voor mij de laatste kans te zijn om dit te kunnen behalen.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Hulp gevraagd ivm trainingen Club

Bericht door Cedrinho »

De trainingen zijn inderdaad achter gesloten deuren. Wat niet wegneemt dat de spelers wel nog van de kleedkamer in het stadion naar het veld moeten wandelen en na de training terug, dus je kan ze wel even strikken.
Als je Engels goed genoeg is, dan moet het zeker lukken om na de training even iemand als Refaelov aan te spreken. Ik denk dat dat echt geen probleem zal zijn hoor.

Afbeelding

Je kan parkeren voor de Clubshop/Ticketing, als je in je gps het adres van Club (Olympialaan) ingeeft komt je sowieso daar uit.
De linkerkant van het stadion op dit satellietbeeld is de Westkant. Is ook de kant waar de buitenmuren van het stadion in het Blauw-Zwart geschilderd zijn, dus makkelijk te herkennen. Aan die kant van het stadion zijn de kleedkamers, onder het FCB Kaffee (zal je wel zien). En dan wandelen ze naar 1 van die 2 velden bovenaan links. Het ene is kunstgras, het andere is gewoon. Dus in dat weggetje of aan het stadion kan je ze gerust strikken.

Persoonlijk zou ik ook verkiezen hen aan te spreken NA de training, want dan zijn ze misschien iets minder gefocust en hebben ze ook wat meer tijd. Voor de training is er hopelijk wat meer focus en zullen ze misschien liever tijdig op het appèl zijn op het trainingsveld.

Misschien ook beter morgen of overmorgen want als er al pers zou komen om over die CL-match te berichten, dan zal dat eerder woensdag of misschien dinsdag al zijn. Morgen of overmorgen lijkt me dus rustiger.
Laatst gewijzigd door Cedrinho op 22 jul 2017, 12:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Lima Victor
Tester
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 jul 2017, 23:52

Re: Hulp gevraagd ivm trainingen Club

Bericht door Lima Victor »

Topreactie, bedankt! Het zal voor mij overmorgen worden gezien ik morgen de lateshift moet doen. Ga je instructies opvolgen, heel duidelijk uitgelegd! Enkel nog enig idee rond welk uur ze meestal naar buiten gaan?
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Hulp gevraagd ivm trainingen Club

Bericht door Bosko »

En nu hopen dat jouw vriendin niet op het forum zit
Lima Victor
Tester
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 jul 2017, 23:52

Re: Hulp gevraagd ivm trainingen Club

Bericht door Lima Victor »

Bosko schreef: En nu hopen dat jouw vriendin niet op het forum zit
Daar ben ik zeker van :-)
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Hulp gevraagd ivm trainingen Club

Bericht door Cedrinho »

Lima Victor schreef: Topreactie, bedankt! Het zal voor mij overmorgen worden gezien ik morgen de lateshift moet doen. Ga je instructies opvolgen, heel duidelijk uitgelegd! Enkel nog enig idee rond welk uur ze meestal naar buiten gaan?
Ik ben nog niet zo heel vaak naar een training gaan kijken, maar toen was dat telkens vanaf zo'n 15-20 minuten op voorhand. Al spreek ik wel van intussen meer dan 2 jaar geleden.
Vaak komen dan wel de doelmannen in groep naar buiten (zijn er maar 3-4 + keeperstrainer, trainen toch ietwat apart) en dan de rest een voor een zodra ze klaar zijn.

Ik zie dat de trainingen gepland staan om 10u of 11u.. Ik vermoed als je daar 30-20 minuten op voorhand bent, dat je ruim op tijd bent. Nu, stel dat je er dan al bent en dat Refaelov de eerste is die buitenkomt, vrij ruim voor de start van de training, dan heb je uiteraard tijd zat om hem al even te spreken hé. Komt hij echter pas buiten 1 minuut voor de start van de training, dan zal hij al wat meer gehaast zijn. Lijkt me logisch :-)

Voor na de training is iets moeilijker in te schatten voor mij, want ik heb geen enkel zicht meer op hoe lang die trainingen duren.. Misschien dat anderen hier je daarmee kunnen helpen.

Anders, als je helemaal zeker wil zijn, contacteer dan even Kirsten Willem via twitter (of waarschijnlijk kirsten.willem@clubbrugge.be). Ik weet wel niet of die aan het werk is vandaag.. Het is weekend voor veel mensen en vandaag staat niets speciaals gepland op de club (of het zou een transferafronding moeten zijn waar wij niet van op de hoogte zijn).
Gebruikersavatar
Heffron
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:48

Re: Hulp gevraagd ivm trainingen Club

Bericht door Heffron »

Brechtje schreef: Ik zou het er toch niet voor over hebben om voor mijn madam naar de training van anderlecht te gaan en daar proberen Stanciu te strikken :mrgreen:
Moest mijn vriendin voor anderlecht supporteren, was het mijn vriendin niet geweest :mrgreen:
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: RE: Re: Hulp gevraagd ivm trainingen Club

Bericht door JRut »

Heffron schreef:
Brechtje schreef: Ik zou het er toch niet voor over hebben om voor mijn madam naar de training van anderlecht te gaan en daar proberen Stanciu te strikken :mrgreen:
Moest mijn vriendin voor anderlecht supporteren, was het mijn vriendin niet geweest :mrgreen:
De enige juiste waarheid natuurlijk.
#hetishierbeter
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: RE: Re: Hulp gevraagd ivm trainingen Club

Bericht door Cedrinho »

JRut schreef:
Heffron schreef:
Brechtje schreef: Ik zou het er toch niet voor over hebben om voor mijn madam naar de training van anderlecht te gaan en daar proberen Stanciu te strikken :mrgreen:
Moest mijn vriendin voor anderlecht supporteren, was het mijn vriendin niet geweest :mrgreen:
De enige juiste waarheid natuurlijk.
*wacht op G*
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: RE: Re: Hulp gevraagd ivm trainingen Club

Bericht door Gratchski »

Cedrinho schreef:
JRut schreef:
Heffron schreef:
Brechtje schreef: Ik zou het er toch niet voor over hebben om voor mijn madam naar de training van anderlecht te gaan en daar proberen Stanciu te strikken :mrgreen:
Moest mijn vriendin voor anderlecht supporteren, was het mijn vriendin niet geweest :mrgreen:
De enige juiste waarheid natuurlijk.
*wacht op G*
Liefde is een eigenaardig beestje ;)
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3207
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Hulp gevraagd ivm trainingen Club

Bericht door Pica »

G ook :teach:
Laatst gewijzigd door Pica op 23 jul 2017, 15:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Gesloten