UCL QR3 | Club Brugge KV - İstanbul Başakşehir | wo 26/07 - 21:00

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Horvath
2
4%
Palacios
5
10%
Mechele
1
2%
Engels
0
Geen stemmen
Denswil
15
30%
De Bock
1
2%
Nakamba
11
22%
Vormer
1
2%
Refaelov
3
6%
Perbet
2
4%
Dennis
9
18%
Touba
0
Geen stemmen
Izquierdo
0
Geen stemmen
Vanaken
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 50

fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: UCL QR3 | Club Brugge KV - İstanbul Başakşehir | wo 26/07 - 21:00

Bericht door fcb 4 life »

DavidVM schreef:
fcb 4 life schreef:
DavidVM schreef:
Pica schreef: Stel je voor dat je een seizoen moet afwerken met Engels-Mechele als duo :mrgreen:
Je mag er lacherig over doen, maar de Brandon Mechele van nu is toch in de verste verte niet meer te vergelijken met die van 2 jaar terug?
Wat deed Mechele gisteren dan die jou de mening gaf dat hij niet meer dezelfde is?
Zoals Alethio zegt, die jongen is volledig zijn zelfvertrouwen kwijt. Vroeger was Brandon een echte krijger, dat is hij volledig kwijtgeraakt. Voetballend was die altijd al de mindere, maar dat werd ruimschoots gecompenseerd door zijn sterkte in de duels, zijn scherpe tackle en zijn vertrouwen. Nu krijgt die een bal en is het bibberen als een grassprietje in een tornado
Totaal geen zelfvertrouwen meer?
Vreemd.. toch zeker als je weet dat hij bij stvv alles speelde en nu onder dezelfde trainer ook kansen krijgt.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: UCL QR3 | Club Brugge KV - İstanbul Başakşehir | wo 26/07 - 21:00

Bericht door DavidVM »

fcb 4 life schreef:
DavidVM schreef:
fcb 4 life schreef:
DavidVM schreef:
Je mag er lacherig over doen, maar de Brandon Mechele van nu is toch in de verste verte niet meer te vergelijken met die van 2 jaar terug?
Wat deed Mechele gisteren dan die jou de mening gaf dat hij niet meer dezelfde is?
Zoals Alethio zegt, die jongen is volledig zijn zelfvertrouwen kwijt. Vroeger was Brandon een echte krijger, dat is hij volledig kwijtgeraakt. Voetballend was die altijd al de mindere, maar dat werd ruimschoots gecompenseerd door zijn sterkte in de duels, zijn scherpe tackle en zijn vertrouwen. Nu krijgt die een bal en is het bibberen als een grassprietje in een tornado
Totaal geen zelfvertrouwen meer?
Vreemd.. toch zeker als je weet dat hij bij stvv alles speelde en nu onder dezelfde trainer ook kansen krijgt.
Ja, want de druk bij STVV is absoluut hetzelfde als bij Club... Zelfs een blinde ziet dat die jongen zonder vertrouwen speelt. Ik ben ook absoluut niet tegen Mechele, hopelijk kan hij de klik nog maken, maar ik vrees ervoor
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: UCL QR3 | Club Brugge KV - İstanbul Başakşehir | wo 26/07 - 21:00

Bericht door Khas »

Net hetzelfde als de eerste maanden dat hij voor de leeuwen werd gegooid samen met Engels. Dat vertrouwen groeit wel terug.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: UCL QR3 | Club Brugge KV - İstanbul Başakşehir | wo 26/07 - 21:00

Bericht door fcb 4 life »

DavidVM schreef:
fcb 4 life schreef:
DavidVM schreef:
fcb 4 life schreef:
Wat deed Mechele gisteren dan die jou de mening gaf dat hij niet meer dezelfde is?
Zoals Alethio zegt, die jongen is volledig zijn zelfvertrouwen kwijt. Vroeger was Brandon een echte krijger, dat is hij volledig kwijtgeraakt. Voetballend was die altijd al de mindere, maar dat werd ruimschoots gecompenseerd door zijn sterkte in de duels, zijn scherpe tackle en zijn vertrouwen. Nu krijgt die een bal en is het bibberen als een grassprietje in een tornado
Totaal geen zelfvertrouwen meer?
Vreemd.. toch zeker als je weet dat hij bij stvv alles speelde en nu onder dezelfde trainer ook kansen krijgt.
Ja, want de druk bij STVV is absoluut hetzelfde als bij Club... Zelfs een blinde ziet dat die jongen zonder vertrouwen speelt. Ik ben ook absoluut niet tegen Mechele, hopelijk kan hij de klik nog maken, maar ik vrees ervoor
Dus omdat er meer druk erbij komt, is hij plots alle vertrouwen kwijt?..
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: UCL QR3 | Club Brugge KV - İstanbul Başakşehir | wo 26/07 - 21:00

Bericht door Gratchski »

Khas schreef: Net hetzelfde als de eerste maanden dat hij voor de leeuwen werd gegooid samen met Engels. Dat vertrouwen groeit wel terug.
Afbeelding
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: UCL QR3 | Club Brugge KV - İstanbul Başakşehir | wo 26/07 - 21:00

Bericht door The_One »

Mijn beknopte mening van de match:

Horvath : werk aan de winkel, had er eind vorig seizoen een betere indruk van. Uittrappen niet echt zuiver, staat er niet echt met vertrouwen, en vat vol twijfels op hoge ballen. Hij kan beter volgens mij...

Palacios : komt er wel, soms wat gevaarlijke dingen doen wel.

Mechele : nog niets veranderd, kan nog steeds niet deftig uitvoetballen en de tegenstander weet dat.

Engels : zijn nonchalance soms nekt hem. Zou beter met voeten op de grond terug komen en nog minstens half jaar blijven als hij deftige transfer wil...

Denswil: op niveau, die zijn we kwijt vrees ik

De Bock: doet zijn werk goed genoeg. Krijgt hier onterecht veel kritiek. Soms ging hij nog naar een bal terwijl hij die mocht laten gaan etc, maar dat is zijn fout niet. Spelers rondom hem moeten communiceren.

Nakamba: komt er ook wel

Vormer: leek uit vorm te zijn, vaak slechte passen

Dennis: heeft Izqiuerdo bloed in zich. Leuk om te zien

Rafa: te weinig gezien, nog wat ritme op doen en komt wel terug goed denk ik

Perbet: niet gezien, deed die mee?

Leko: volgens mij denkt hij dat die lijn rond de dug-out wil zeggen dat hij daar niet mag in komen. Coacht heel nerveus. Zien of dat zo blijft. Wisselde De Bock volgens mij omdat hij niet hoog genoeg stond, en was daar niet blij mee, maar ik begreep De Bock wel want zou niet zonder risico geweest zijn... Verder slechtste timing ooit die vervanging, tijdens een tegenaanval op die flank, Touba was nog niet terug...
2de goal was ook door balverlies Touba.

Verder verschillende misverstanden gezien door gebrek aan communicatie tussen spelers...
Laatst gewijzigd door The_One op 27 jul 2017, 23:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: UCL QR3 | Club Brugge KV - İstanbul Başakşehir | wo 26/07 - 21:00

Bericht door Cedrinho »

Dat uittrappen van Horvath was idd ook wel een ramp.
Gebruikersavatar
Stylisimo
A-kern
Berichten: 614
Lid geworden op: 01 sep 2016, 09:21

Re: UCL QR3 | Club Brugge KV - İstanbul Başakşehir | wo 26/07 - 21:00

Bericht door Stylisimo »

The_One schreef: Verder slechtste timing ooit die vervanging, tijdens een tegenaanval op die flank, Touba was nog niet terug...
2de goal was ook door balverlies Touba.
1e goal was op een inworp links in onze hoek, maar Touba was op z'n positie. Vormer staat te verdedigen in niemandsland terwijl hij z'n man in z'n rug laat gaan. Nakamba laat zich daar eerst mss ook wat te makkelijk van de bal zetten?
Blijkbaar was De Bock ook continu om een vervanging aan het vragen.
Het schot kwam er gewoon te makkelijk.

2e goal is defensief wat geklungel van Palacios. Mechele deed zelfs gewoon niks daar terwijl hij er ook wel bij is. Maar eigenlijk heft Engels het buitenspel op door niet mee te schuiven met Mechele en Palacios... Balverlies Touba ok, maar dan nog mag die goal er niet komen. Sta je daar nu met 2 of 4 of 6 voor mijn part achteraan, Engels moet toch op z'n minst kunnen die lijn aanhouden. Anders heeft hij tout court niks te zoeken in een verdediging voor mijn part. (In Engeland spelen ze mss nog met libero's en voorstoppers ofzo? :grin: )

Lang verhaal kort: een lange opeenstapeling van fouten, maar het moment van de wissel vond ik bij de eerste goal niet noodzakelijk de aanleiding daarvoor.
"Don’t waste your time looking back. You’re not going that way."
— Ragnar Lothbrok, Vikings
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: UCL QR3 | Club Brugge KV - İstanbul Başakşehir | wo 26/07 - 21:00

Bericht door JRut »

Touba was zeker in positie. En als LDB effectief gevraagd heeft om wissel is het beter dat onmiddellijk te doen lijkt me.
#hetishierbeter
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: UCL QR3 | Club Brugge KV - İstanbul Başakşehir | wo 26/07 - 21:00

Bericht door zegmaardag »

JRut schreef: Touba was zeker in positie. En als LDB effectief gevraagd heeft om wissel is het beter dat onmiddellijk te doen lijkt me.
Tegen AZ was De Bock na 30 minuten aan't zuchten als een koe!

Normaal staat die fysiek altijd 100%, dit seizoensbegin totaal niet. (Weerslag blessure?)
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3384
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: UCL QR3 | Club Brugge KV - İstanbul Başakşehir | wo 26/07 - 21:00

Bericht door IsO »

zegmaardag schreef:
JRut schreef: Touba was zeker in positie. En als LDB effectief gevraagd heeft om wissel is het beter dat onmiddellijk te doen lijkt me.
Tegen AZ was De Bock na 30 minuten aan't zuchten als een koe!

Normaal staat die fysiek altijd 100%, dit seizoensbegin totaal niet. (Weerslag blessure?)
Da's inderdaad vreemd. Kan ook iets viraals zijn bijvoorbeeld.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3207
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: UCL QR3 | Club Brugge KV - İstanbul Başakşehir | wo 26/07 - 21:00

Bericht door Pica »

Als iemand de goals herbekijkt moet je keer letten op de positie van Vormer. Voordat je iemand anders afschiet als zijnde 'tis allemaal zijn schuld'
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: UCL QR3 | Club Brugge KV - İstanbul Başakşehir | wo 26/07 - 21:00

Bericht door Gratchski »

zegmaardag schreef:
JRut schreef: Touba was zeker in positie. En als LDB effectief gevraagd heeft om wissel is het beter dat onmiddellijk te doen lijkt me.
Tegen AZ was De Bock na 30 minuten aan't zuchten als een koe!

Normaal staat die fysiek altijd 100%, dit seizoensbegin totaal niet. (Weerslag blessure?)
Kerel staat echt scherp hoor. Daar ligt het niet aan. Maar heeft op bepaalde fase iemand zijn voet op zijn gezicht gekregen.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
Stylisimo
A-kern
Berichten: 614
Lid geworden op: 01 sep 2016, 09:21

Re: RE: Re: UCL QR3 | Club Brugge KV - İstanbul Başakşehir | wo 26/07 - 21:00

Bericht door Stylisimo »

Pica schreef: Als iemand de goals herbekijkt moet je keer letten op de positie van Vormer. Voordat je iemand anders afschiet als zijnde 'tis allemaal zijn schuld'
Telkens in niemandsland?
"Don’t waste your time looking back. You’re not going that way."
— Ragnar Lothbrok, Vikings
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: UCL QR3 | Club Brugge KV - İstanbul Başakşehir | wo 26/07 - 21:00

Bericht door zegmaardag »

Gratchski schreef:
zegmaardag schreef:
JRut schreef: Touba was zeker in positie. En als LDB effectief gevraagd heeft om wissel is het beter dat onmiddellijk te doen lijkt me.
Tegen AZ was De Bock na 30 minuten aan't zuchten als een koe!

Normaal staat die fysiek altijd 100%, dit seizoensbegin totaal niet. (Weerslag blessure?)
Kerel staat echt scherp hoor. Daar ligt het niet aan. Maar heeft op bepaalde fase iemand zijn voet op zijn gezicht gekregen.
Scherp? Tegen AZ stond die echt nog te zwaar, ik stond op 10 meter van hem! Of de shirts doen er een paar kilo bij :mrgreen:
Plaats reactie