UCL QR3 | Club Brugge KV - İstanbul Başakşehir | wo 26/07 - 21:00

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Horvath
2
4%
Palacios
5
10%
Mechele
1
2%
Engels
0
Geen stemmen
Denswil
15
30%
De Bock
1
2%
Nakamba
11
22%
Vormer
1
2%
Refaelov
3
6%
Perbet
2
4%
Dennis
9
18%
Touba
0
Geen stemmen
Izquierdo
0
Geen stemmen
Vanaken
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 50

Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3207
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: UCL QR3 | Club Brugge KV - İstanbul Başakşehir | wo 26/07 - 21:00

Bericht door Pica »

zegmaardag schreef:
Gratchski schreef:
zegmaardag schreef:
JRut schreef: Touba was zeker in positie. En als LDB effectief gevraagd heeft om wissel is het beter dat onmiddellijk te doen lijkt me.
Tegen AZ was De Bock na 30 minuten aan't zuchten als een koe!

Normaal staat die fysiek altijd 100%, dit seizoensbegin totaal niet. (Weerslag blessure?)
Kerel staat echt scherp hoor. Daar ligt het niet aan. Maar heeft op bepaalde fase iemand zijn voet op zijn gezicht gekregen.
Scherp? Tegen AZ stond die echt nog te zwaar, ik stond op 10 meter van hem! Of de shirts doen er een paar kilo bij :mrgreen:
Eerste helft stond hij aan oostkant en zag hij er mij echt scherp uitzien. Ook gefocust eigenlijk. Maakte een minder slechte indruk dan die aan de overkant :mrgreen:
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: UCL QR3 | Club Brugge KV - İstanbul Başakşehir | wo 26/07 - 21:00

Bericht door JRut »

Pica schreef:
zegmaardag schreef:
Gratchski schreef:
zegmaardag schreef:

Tegen AZ was De Bock na 30 minuten aan't zuchten als een koe!

Normaal staat die fysiek altijd 100%, dit seizoensbegin totaal niet. (Weerslag blessure?)
Kerel staat echt scherp hoor. Daar ligt het niet aan. Maar heeft op bepaalde fase iemand zijn voet op zijn gezicht gekregen.
Scherp? Tegen AZ stond die echt nog te zwaar, ik stond op 10 meter van hem! Of de shirts doen er een paar kilo bij :mrgreen:
Eerste helft stond hij aan oostkant en zag hij er mij echt scherp uitzien. Ook gefocust eigenlijk. Maakte een minder slechte indruk dan die aan de overkant :mrgreen:
Jouw afkeer ten opzichte van Palacios is ook echt opvallend, amai. Ik zie niet volledig in waarom. Er moet nog heel wat beter, uiteraard. Maar om nu te zeggen dat Palacios zo'n drama is zoals hier durft gesuggereerd te worden, vind ik niet.
#hetishierbeter
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: UCL QR3 | Club Brugge KV - İstanbul Başakşehir | wo 26/07 - 21:00

Bericht door fcb 4 life »

JRut schreef:
Pica schreef:
zegmaardag schreef:
Gratchski schreef:

Kerel staat echt scherp hoor. Daar ligt het niet aan. Maar heeft op bepaalde fase iemand zijn voet op zijn gezicht gekregen.
Scherp? Tegen AZ stond die echt nog te zwaar, ik stond op 10 meter van hem! Of de shirts doen er een paar kilo bij :mrgreen:
Eerste helft stond hij aan oostkant en zag hij er mij echt scherp uitzien. Ook gefocust eigenlijk. Maakte een minder slechte indruk dan die aan de overkant :mrgreen:
Jouw afkeer ten opzichte van Palacios is ook echt opvallend, amai. Ik zie niet volledig in waarom. Er moet nog heel wat beter, uiteraard. Maar om nu te zeggen dat Palacios zo'n drama is zoals hier durft gesuggereerd te worden, vind ik niet.
Idd
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3207
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: UCL QR3 | Club Brugge KV - İstanbul Başakşehir | wo 26/07 - 21:00

Bericht door Pica »

JRut schreef: Jouw afkeer ten opzichte van Palacios is ook echt opvallend, amai. Ik zie niet volledig in waarom. Er moet nog heel wat beter, uiteraard. Maar om nu te zeggen dat Palacios zo'n drama is zoals hier durft gesuggereerd te worden, vind ik niet.
Ik overdrijf zonder twijfel, maar is op dit moment een Acheampong in de foute kleuren precies.

Als ik dan bedenk wat sommige andere spelers over zich heen krijgen en dat men dan deze als 'ok' beschouwd, dan overdrijf ik in de tegenovergestelde richting :mrgreen:

Sowieso heb ik er geen afkeer voor, maar ik heb er geen goed oog in.

EDIT: en ik hoop dat ik mis ben ook, oprecht :nice:
Laatst gewijzigd door Pica op 28 jul 2017, 11:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Jens27
Profvoetballer
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 dec 2016, 14:16

Re: UCL QR3 | Club Brugge KV - İstanbul Başakşehir | wo 26/07 - 21:00

Bericht door Jens27 »

fcb 4 life schreef:
JRut schreef:
Pica schreef:
zegmaardag schreef:

Scherp? Tegen AZ stond die echt nog te zwaar, ik stond op 10 meter van hem! Of de shirts doen er een paar kilo bij :mrgreen:
Eerste helft stond hij aan oostkant en zag hij er mij echt scherp uitzien. Ook gefocust eigenlijk. Maakte een minder slechte indruk dan die aan de overkant :mrgreen:
Jouw afkeer ten opzichte van Palacios is ook echt opvallend, amai. Ik zie niet volledig in waarom. Er moet nog heel wat beter, uiteraard. Maar om nu te zeggen dat Palacios zo'n drama is zoals hier durft gesuggereerd te worden, vind ik niet.
Idd
Palacios was een van de betere deze week. Het is absoluut nog voor verbetering vatbaar maar dat is logisch. Hij moet zich hier nog verder aanpassen en bovendien is er een nieuwe coach en nieuw systeem. Izqueirdo haalde zijn eerste jaar ook niet het niveau dat we nu van hem kennen. Ik zag hem aardig wat ballen recuperen, die doorgaans ook goed inspelen en aanvallend een steentje bijdragen. Hij durft ook eens (met succes) de bal eens voorbij zijn tegenstander tikken ipv steeds terug te kappen en achteruit te spelen zoals Bockie constant doet. Ik was aangenaam verrast, Leko kan hier iets van maken denk ik. Hij past beter in dat 3-4-3 systeem dan zijn Belgische collega aan de andere kant van het veld.
:hupclub: :hupclub: :hupclub:
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: UCL QR3 | Club Brugge KV - İstanbul Başakşehir | wo 26/07 - 21:00

Bericht door JRut »

Jens27 schreef: Palacios was een van de betere deze week. Het is absoluut nog voor verbetering vatbaar maar dat is logisch. Hij moet zich hier nog verder aanpassen en bovendien is er een nieuwe coach en nieuw systeem. Izqueirdo haalde zijn eerste jaar ook niet het niveau dat we nu van hem kennen. Ik zag hem aardig wat ballen recuperen, die doorgaans ook goed inspelen en aanvallend een steentje bijdragen. Hij durft ook eens (met succes) de bal eens voorbij zijn tegenstander tikken ipv steeds terug te kappen en achteruit te spelen zoals Bockie constant doet. Ik was aangenaam verrast, Leko kan hier iets van maken denk ik. Hij past beter in dat 3-4-3 systeem dan zijn Belgische collega aan de andere kant van het veld.
Akkoord hiermee.
Inspelend is hij zuiver, als het op duels aankomt scoort hij ook goed (laat zich niet zomaar wegzetten) net als qua snelheid en op technisch vlak. Positioneel is er nog het meeste werk aan (maar dat is net iets wat wel te verbeteren valt) net zoals op het vlak van concentratie (tweede doelpunt staat hij ook mee te slapen), daarom begrijp ik ook wel de scepsis van Pica momenteel. Maar het is niet omdat andere spelers hun ding niet naar behoren doen, dat we daarom ook stenen moeten zoeken om naar spelers die het al bij al degelijk hebben gedaan te gooien. Ik zou Palacios vooralsnog blijvend zijn kans geven.
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
Generaloberst
Invaller
Berichten: 856
Lid geworden op: 22 aug 2016, 09:29

Re: UCL QR3 | Club Brugge KV - İstanbul Başakşehir | wo 26/07 - 21:00

Bericht door Generaloberst »

fcb 4 life schreef:
Generaloberst schreef: Soit, na wat ik in de match gezien heb en wat de spelers en trainer brachten, is het bedroevend vast te stellen dat zelfs voor een CL voorronde er nog steeds geen ploeg op het veld staat. Het bestuur heeft fout om geen versterkingen te kopen, want al die jonkies binnenhalen als grote talenten en daarna hoor je er niks meer van, komaan zeg...een trainer binnenhalen die geen ervaring heeft en zogezegd eerste keuze was, belachelijk, wie gelooft dat?

Een voorbereiding die alles behalve vlekkeloos verloopt kan gebeuren, maar dat je nu nog steeds geen ploeg hebt is merkwaardig. Het zijn ook geen 11 andere namen die een volledig nieuwe strategie moeten volgen he?
Het wordt weer een seizoen aanmodderen, dat voel je nu al.... als je toch "talenten" haalt of hebt, laat ze dan spelen gvdme. bockie was vorig seizoen een ramp, palacios kan niet mee, mechele is niveau STVV (volg hier zeker vorige opmerkingen ;-) ) perbet..wie???? etc.. was dit de nieuwe wind van trainer Leko?? was dit de nieuwe, gemotiveerde start voor een ploeg met ambities? of is dit weer het Brugge dat veel praat over projecten, maar wanneer het moneytime ( CL voorrronde, europees voetbal, PO1) is, laten ze het afweten.
1/ Die 'grote' talenten hebben wel gespeeld, of heb je Dennis en Nakamba niet opgemerkt?
2/ Club zei NOOIT dat Leko eerste keus was.
3/ Welke 'talenten' moeten er dan spelen en ipv wie?

FCB koopt veel in ..maar ik zie nog geen meerwaarde in die aankopen. "Het kan natuurlijk nog altijd komen"...
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: UCL QR3 | Club Brugge KV - İstanbul Başakşehir | wo 26/07 - 21:00

Bericht door fcb 4 life »

Generaloberst schreef:
fcb 4 life schreef:
Generaloberst schreef: Soit, na wat ik in de match gezien heb en wat de spelers en trainer brachten, is het bedroevend vast te stellen dat zelfs voor een CL voorronde er nog steeds geen ploeg op het veld staat. Het bestuur heeft fout om geen versterkingen te kopen, want al die jonkies binnenhalen als grote talenten en daarna hoor je er niks meer van, komaan zeg...een trainer binnenhalen die geen ervaring heeft en zogezegd eerste keuze was, belachelijk, wie gelooft dat?

Een voorbereiding die alles behalve vlekkeloos verloopt kan gebeuren, maar dat je nu nog steeds geen ploeg hebt is merkwaardig. Het zijn ook geen 11 andere namen die een volledig nieuwe strategie moeten volgen he?
Het wordt weer een seizoen aanmodderen, dat voel je nu al.... als je toch "talenten" haalt of hebt, laat ze dan spelen gvdme. bockie was vorig seizoen een ramp, palacios kan niet mee, mechele is niveau STVV (volg hier zeker vorige opmerkingen ;-) ) perbet..wie???? etc.. was dit de nieuwe wind van trainer Leko?? was dit de nieuwe, gemotiveerde start voor een ploeg met ambities? of is dit weer het Brugge dat veel praat over projecten, maar wanneer het moneytime ( CL voorrronde, europees voetbal, PO1) is, laten ze het afweten.
1/ Die 'grote' talenten hebben wel gespeeld, of heb je Dennis en Nakamba niet opgemerkt?
2/ Club zei NOOIT dat Leko eerste keus was.
3/ Welke 'talenten' moeten er dan spelen en ipv wie?

FCB koopt veel in ..maar ik zie nog geen meerwaarde in die aankopen. "Het kan natuurlijk nog altijd komen"...
Dus je ziet het niet in Dennis of Nakamba? En voor de rest praat je mooi om de rest heen..
Gebruikersavatar
Generaloberst
Invaller
Berichten: 856
Lid geworden op: 22 aug 2016, 09:29

Re: UCL QR3 | Club Brugge KV - İstanbul Başakşehir | wo 26/07 - 21:00

Bericht door Generaloberst »

fcb 4 life schreef:
Generaloberst schreef:
fcb 4 life schreef:
Generaloberst schreef: Soit, na wat ik in de match gezien heb en wat de spelers en trainer brachten, is het bedroevend vast te stellen dat zelfs voor een CL voorronde er nog steeds geen ploeg op het veld staat. Het bestuur heeft fout om geen versterkingen te kopen, want al die jonkies binnenhalen als grote talenten en daarna hoor je er niks meer van, komaan zeg...een trainer binnenhalen die geen ervaring heeft en zogezegd eerste keuze was, belachelijk, wie gelooft dat?

Een voorbereiding die alles behalve vlekkeloos verloopt kan gebeuren, maar dat je nu nog steeds geen ploeg hebt is merkwaardig. Het zijn ook geen 11 andere namen die een volledig nieuwe strategie moeten volgen he?
Het wordt weer een seizoen aanmodderen, dat voel je nu al.... als je toch "talenten" haalt of hebt, laat ze dan spelen gvdme. bockie was vorig seizoen een ramp, palacios kan niet mee, mechele is niveau STVV (volg hier zeker vorige opmerkingen ;-) ) perbet..wie???? etc.. was dit de nieuwe wind van trainer Leko?? was dit de nieuwe, gemotiveerde start voor een ploeg met ambities? of is dit weer het Brugge dat veel praat over projecten, maar wanneer het moneytime ( CL voorrronde, europees voetbal, PO1) is, laten ze het afweten.
1/ Die 'grote' talenten hebben wel gespeeld, of heb je Dennis en Nakamba niet opgemerkt?
2/ Club zei NOOIT dat Leko eerste keus was.
3/ Welke 'talenten' moeten er dan spelen en ipv wie?

FCB koopt veel in ..maar ik zie nog geen meerwaarde in die aankopen. "Het kan natuurlijk nog altijd komen"...
Dus je ziet het niet in Dennis of Nakamba? En voor de rest praat je mooi om de rest heen..
Ik doe niet mee met Hoera-geroep. Dat is voor anderen. Ik wil eerst bewijzen zien op het veld voor er een beoordeling komt. Wat ik tot nu toe gezien heb van de ploeg is niet hoopgevend. Het kan nog komen uiteraard, maar als je ziet dat we nu nog geen spelverdeling hebben in de ploeg (iedereen loopt maar wat door elkaar en kent zijn taken niet) ..dat er geen duidelijk tactiek is en dat na enkele minuten (zoals in de match jongstleden vanaf min 20) alles in elkaar zakt en we geen enkele vuist meer kunnen maken ..dat stemt mij tot nadenken. We hebben ervaren spelers, we zouden vele talenten gekocht hebben en als het er op aan komt ..tja, dan zie ik nog (!) geen resultaten op het veld, noch van trainer noch van spelers. Een voorbereiding zegt niet alles, maar als je er uit komt en je speelt zo lamlendig.. :brechtje: :dunno:

Een voorronde voor CL moe tje toch spelen met mes tussen de tanden?! en met alle respect maar tegen deze tegenstander zoo prutsen, komaan he. Misschien ben jij er tevreden mee, maar ik vind dat FCB toch ambitieus mag zijn en zich zo moet gedragen. Mss is dat de air die de nekken telkens meer dat extraatje geeft om met een slechte ploeg toch kampioen te spelen. No sweat no glory is een mooie leuze, maar ik zie ze amper op het veld.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: UCL QR3 | Club Brugge KV - İstanbul Başakşehir | wo 26/07 - 21:00

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170802_02998842" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: UCL QR3 | Club Brugge KV - İstanbul Başakşehir | wo 26/07 - 21:00

Bericht door Khas »

Der op en der over é zeg
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: UCL QR3 | Club Brugge KV - İstanbul Başakşehir | wo 26/07 - 21:00

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Khas schreef: Der op en der over é zeg
in 't verkeerde topic hé ;-)
ik heb hier voor wat verwarring gezorgd door iets te posten over de heenmatch
Plaats reactie