[Supporters] Blue Army / Blues FCB

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Okido
Belofte
Berichten: 295
Lid geworden op: 31 jul 2017, 15:26

Re: [Supporters] Blue Army

Bericht door Okido »

Een initiatief vanuit Club om de ledengroep Club1891 verder uit te breiden lijkt me een realistische piste, maar zoals Ce aangeeft is de inmenging van Club dan natuurlijk wel groot en voor sfeeractie's is dit niet altijd optimaal. Benieuwd wat er volgt...
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest!
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [Supporters] Blue Army / Blues FCB

Bericht door Cedrinho »

Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: [Supporters] Blue Army / Blues FCB

Bericht door leem »

Heel knap logo, jammer dat het altijd in het Engels moet.. we zijn een prachtige Vlaamse club en wees daar toch eens trots op (zonder politieke bijbedoelingen), dus bluvngoan was ook wel mooi geweest .

Is dit dan de opvolger? Ik lees dat er (voorlopig) geen budget is dus wil dat dan weer zeggen?
Laatst gewijzigd door leem op 10 mei 2018, 13:40, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Brechtje
Supersub
Berichten: 1402
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:35

Re: [Supporters] Blue Army / Blues FCB

Bericht door Brechtje »

Enorm mooi logo, alleen ben ik niet zo'n fan van de naam. Véél te lang. 'Blue Legion' bv. zou beter zijn in mijn ogen.
Gebruikersavatar
birgervdd
Tester
Berichten: 72
Lid geworden op: 16 mar 2017, 23:53

Re: [Supporters] Blue Army / Blues FCB

Bericht door birgervdd »

Brechtje schreef: Enorm mooi logo, alleen ben ik niet zo'n fan van de naam. Véél te lang. 'Blue Legion' bv. zou beter zijn in mijn ogen.
The Blues is voldoende om uit te spreken :D
In de volksmond zegt ook iedereen Club en niet Club Brugge KV ;)
Gebruikersavatar
Brechtje
Supersub
Berichten: 1402
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:35

Re: [Supporters] Blue Army / Blues FCB

Bericht door Brechtje »

birgervdd schreef:
Brechtje schreef: Enorm mooi logo, alleen ben ik niet zo'n fan van de naam. Véél te lang. 'Blue Legion' bv. zou beter zijn in mijn ogen.
The Blues is voldoende om uit te spreken :D
In de volksmond zegt ook iedereen Club en niet Club Brugge KV ;)
Fair enough :)
Kendrick
Tester
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 jul 2018, 16:36

Re: [Supporters] Blue Army / Blues FCB

Bericht door Kendrick »

Moesten de flyers jullie nog niet bereikt hebben, maar er toch geïnteresseerden zijn. Spread the word want alle begin is moeilijk en de meeste fans nemen helaas een afwachtende houding aan.
Afbeelding
Afbeelding
Overtuigd en bereid een steentje bij te dragen? Met een paar klikjes ben je lid!
http://bluesfcb.be/word-lid.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door Kendrick op 31 jul 2018, 16:47, 3 keer totaal gewijzigd.
Kendrick
Tester
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 jul 2018, 16:36

Re: [Supporters] Blue Army / Blues FCB

Bericht door Kendrick »

Afbeelding
Ook genoten van deze tifo en wil je dat er dit seizoen nog volgen? Word dan lid via:
https://bluesfcb.be/word-lid.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ledenaantal ligt momenteel nog veel te laag (+/- 275 en streefcijfer is 2000) dus alle financiële hulp is welkom.
Laatst gewijzigd door Kendrick op 28 aug 2018, 13:14, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: [Supporters] Blue Army / Blues FCB

Bericht door The_One »

Hoeveel leden had Blue Army ongeveer?
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Marching on together! #COYB

Bericht door JRut »

The Blues zijn sinds september de opvolger van Blue Army. Ze lanceerden gisteren volgende oproep.

"In ons eerste seizoen zijn we met 400 'Blues'. Daar zijn we heel blij mee. Nogmaals bedankt voor jullie steun! Jammer genoeg is dat niet voldoende om te doen wat we willen doen. Dus we vinden het nodig om jullie enkele zaken uit te leggen.

SFEER(ACTIES)

In augustus van vorig jaar hebben we in de topper tegen de mauve een grote tifo gedaan over de hele Noord. Enkele maanden later hebben we voor een groot spandoek gezorgd als blijk van steun voor onze coach tijdens 'Propere Handen' en voor de laatste CL-match tegen Atletico hing de Noord vol met onze vlaggen.

Recent zijn we met een groepje gelijkgezinden gestart om de 'Engelse' manier van supporteren weer door Jan Breydel te laten waaien. Vanaf de PO's komen er ook 3 grote megavlaggen in de Noord-boven.

BUDGET

Dat betekent dat er al ongeveer 6500 euro van onze kant geïnvesteerd is in de sfeer. Er is nog geld in kas voor één grote tifo in de Noord, zoals in augustus. We hopen om tegen de PO's een beperkt aanbod aan merchandise te kunnen voorstellen en rond 10 mei een digitaal fanzine af te leveren.

Op basis van 400 memberships is dat de limiet. Dat is geen schande. Blue Army had ongeveer 1000 leden en een budget dat vele malen groter was. We hebben tijd en vertrouwen nodig om te groeien naar de kwantiteit van Blue Army.

WAT GAAN WIJ NU DOEN?

Daarom starten we een crowdfunding om in de PO's nog minstens 2 tifo's te kunnen doen. We zijn ook al een zoektocht gestart naar sponsors.

Marching on together! #COYB

Met Blauw-Zwarte groeten,

The Blues of F.C. Bruges"

Ook vanop FC kan er zeker en vast wat gesteund worden?

Link: https://www.crofun.com/nl/project/march ... IoEw1NKhdg

:Flag: :Flag:
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: Marching on together! #COYB

Bericht door leem »

Kreeg Blue Army geen financiële steun van club? En waarom gaat dat budget dan niet over?
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: Marching on together! #COYB

Bericht door JRut »

leem schreef: 14 mar 2019, 09:00 Kreeg Blue Army geen financiële steun van club? En waarom gaat dat budget dan niet over?
Twee keer geen idee.

Wat ik wel weet is dat we er maar baat bij kunnen hebben dat de sfeer een heksenketel is in de PO's.
#hetishierbeter
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Marching on together! #COYB

Bericht door Tiki Taka »

Dat versta ik dus ook niet...Club zou toch financieel 100 % moeten instaan voor dergelijke sfeer acties ?!
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Marching on together! #COYB

Bericht door Khas »

Tiki Taka schreef: 14 mar 2019, 10:38 Dat versta ik dus ook niet...Club zou toch financieel 100 % moeten instaan voor dergelijke sfeer acties ?!
Neen. Zoiets komt ofwel volledig van de supporters, ofwel ben je een internationale grap zoals anderlecht, Salzburg, etc
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: Marching on together! #COYB

Bericht door JRut »

Tiki Taka schreef: 14 mar 2019, 10:38 Dat versta ik dus ook niet...Club zou toch financieel 100 % moeten instaan voor dergelijke sfeer acties ?!
Goed zot. Dan krijg je gegarandeerd problemen en miscommunicaties.
Onafhankelijke supporters die hun eigen ding doen, daar heeft Club veel meer baat bij op lange termijn.
#hetishierbeter
Plaats reactie