[T1] Ivan Leko

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Hoe lang zal Leko bij Club blijven? / Wat verwacht je van Leko

Ontslag voor 1 november
12
11%
Ontslag voor 31 januari
10
9%
Wordt bedankt na het seizoen
16
15%
Op z'n minst 2 seizoenen
20
19%
Zal mooi en goed voetbal brengen
40
37%
Zal niet met druk om kunnen
4
4%
Zal slechte resultaten en slecht voetbal brengen
6
6%
 
Totaal aantal stemmen: 108

Gebruikersavatar
nesnaj713
Supersub
Berichten: 1208
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:54
Locatie: Lommel

Re: [T1] Ivan Leko

Bericht door nesnaj713 »

Het is vooral jammer dat er met zoveel pessimisme gereageerd wordt.. Voor hetzelfde geld was De Boer hier begonnen en starten we met 0/9, blijven we dan optimistisch? Ik hoop vooral dat de supporters geduld durven hebben... Kijk naar Weiler bij anderlecht, die had ook tijd nodig. Leko zal dat ook nodig hebben.

Ja ik verschrok ook toen ik hoorde dat Leko trainer wordt, maar we moeten de trainer onvoorwaardelijk steunen, toch zeker op het begin als er nog niets gespeeld is.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: [T1] Ivan Leko

Bericht door Gratchski »

BlueJedi schreef:
Gratchski schreef:
Tiki Taka schreef:
Gratchski schreef: Veel liever Leko dan Mazzu of ferrera.
Dury en Vercauteren had ik ook liever gehad.
De boer en Klinsmann waren echt toppers geweest.

Ergens spijtig dat geen topper is, maar toch tevreden

#teamleko
Leko heeft niks te eisen qua reële versterkingen en wrijft zich al zijn handjes dat hij zo`n kans krijgt.
Dit is een heel grote gok en komt niet goed.
Goed dat jij aanwezig was bij de besprekingen.
Voo tzelfde geld gaf hij wel enkele voorwaarden en vonden ze het feit dat hij dit deed, juist een pluspunt.
Je favoriete film is zeker la la land ? Want heb het gevoel dat jij daar in leeft als het over club gaat.
Ik probeer gewoon te melden dat uw ( zwartgallige) mening geen dogma is en dat je mss wel eens fout zou kunnen zijn.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
BinonFCB
Invaller
Berichten: 852
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:05
Locatie: Vlaams-Brabant, Leuven

Re: [T1] Ivan Leko

Bericht door BinonFCB »

Krijgt van mij zeker zijn kans. #TeamLeko
#MaximeLestienne16 #Elkedagzat28 #Noord222
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [T1] Ivan Leko

Bericht door Pica »

Moet sowieso zijn kans krijgen speler of trainer krijgen dat altijd, maar in dit scenario gaat het transfergedeelte weer voor 90% bij de Vince liggen.
Dat is zoals bewezen in het verleden niet altijd een topidee. Waarom een trainer met ballen zoeken als je het gemakkelijker kan maken voor jezelf en een gokje kan wagen met de Club van mijn hart? Los van Leko als trainer voel ik vooral frustratie over hoe we de komende twee transfeperiodes de Vince zijn ding gaan moeten laten doen en het zuur verdiende geld van een Joske en de CL weg zien vliegen.
Gebruikersavatar
Boertje
Jeugdspeler
Berichten: 106
Lid geworden op: 06 jun 2016, 16:49

Re: [T1] Ivan Leko

Bericht door Boertje »

Moest toch nog eens inloggen om te zeggen dat ik er ook geen reet van snap. Afgelopen seizoen bijna geen matchen gezien maar dit zal mij weer aan het kijken zetten denk ik :D.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: [T1] Ivan Leko

Bericht door fcb 4 life »

Pica schreef: Moet sowieso zijn kans krijgen speler of trainer krijgen dat altijd, maar in dit scenario gaat het transfergedeelte weer voor 90% bij de Vince liggen.
Dat is zoals bewezen in het verleden niet altijd een topidee. Waarom een trainer met ballen zoeken als je het gemakkelijker kan maken voor jezelf en een gokje kan wagen met de Club van mijn hart? Los van Leko als trainer voel ik vooral frustratie over hoe we de komende twee transfeperiodes de Vince zijn ding gaan moeten laten doen en het zuur verdiende geld van een Joske en de CL weg zien vliegen.
Alsof Mannaert grotendeels zwakke transfers doet..
Het was nu ook niet dat MPH het plots allemaal voor het zeggen had hè.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: [T1] Ivan Leko

Bericht door fcb 4 life »

Elke trainer is sowieso een gok.
Gebruikersavatar
rambopirou
A-kern
Berichten: 645
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:54

Re: [T1] Ivan Leko

Bericht door rambopirou »

Is een trainer die liefst 3-5-2 of 4-4-2 speelt dus vandaar dat we al die spitsen halen en houden !

ik zou ons wel graag in een 3-5-2 zien met veel druk naar voren. Ik vertrouw wel op Leko, is iemand die ook graag met de jeugd werkt en zo iemand moet je koesteren en hem de tijd geven iets neer te zetten
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [T1] Ivan Leko

Bericht door Pica »

fcb 4 life schreef:
Pica schreef: Moet sowieso zijn kans krijgen speler of trainer krijgen dat altijd, maar in dit scenario gaat het transfergedeelte weer voor 90% bij de Vince liggen.
Dat is zoals bewezen in het verleden niet altijd een topidee. Waarom een trainer met ballen zoeken als je het gemakkelijker kan maken voor jezelf en een gokje kan wagen met de Club van mijn hart? Los van Leko als trainer voel ik vooral frustratie over hoe we de komende twee transfeperiodes de Vince zijn ding gaan moeten laten doen en het zuur verdiende geld van een Joske en de CL weg zien vliegen.
Alsof Mannaert grotendeels zwakke transfers doet..
Het was nu ook niet dat MPH het plots allemaal voor het zeggen had hè.
Ja dat deed hij nu eigenlijk wel ja. Het is sowieso moeilijk te beoordelen, want soms zit het wel keer mee natuurlijk. Maar doet transfers vanuit een financieel perspectief, niet vanuit een voetbal perspectief. Hence de jonge bende die Club plots aan het worden is. Kan je nog grof winst op maken
Rafke7
Profvoetballer
Berichten: 418
Lid geworden op: 30 mei 2016, 23:57

Re: [T1] Ivan Leko

Bericht door Rafke7 »

Cedrinho schreef:
Fire schreef: Ik krijg fameus het gevoel dat dit gewoon een tussenpaus is.
We gaan sowieso een moeilijk seizoen tegemoet.
Waarom? Kijk naar de mauven. Die zaten veel dieper dan wij toch? Staan er nu gewoon weer. Waarom zou dat ons niet kunnen lukken?
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3358
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: T1: Ivan Leko

Bericht door IsO »

JRut schreef: Fan. Totaal fan. Moeten hier vertrouwen in hebben.
Waarom fan?

Interessant artikeltje van een paar jaar terug: Leko over Vanaken
http://sportmagazine.knack.be/sport/voe ... 64411.html
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [T1] Ivan Leko

Bericht door Tiki Taka »

Rafke7 schreef:
Cedrinho schreef:
Fire schreef: Ik krijg fameus het gevoel dat dit gewoon een tussenpaus is.
We gaan sowieso een moeilijk seizoen tegemoet.
Waarom? Kijk naar de mauven. Die zaten veel dieper dan wij toch? Staan er nu gewoon weer. Waarom zou dat ons niet kunnen lukken?
Omdat wij nooit zo een hoere chance zullen hebben die de mauve wel gehad hebben.
Ze halen een trainer die het heel moeilijk had in het begin, maar wel overeind bleef en kampioen speelt.
Ze halen op de laatste transfer dag Spajic en Teodorczyk, die beiden een schot in de roos bleken te zijn.
Ze hebben een heel deel matchen onverdiend gewonnen en speelden geen attractief voetbal, maar zijn wel kampioen. :puke:
Dat zie ik bij Club nog niet te snel gebeuren.
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: [T1] Ivan Leko

Bericht door Peet »

rambopirou schreef: Is een trainer die liefst 3-5-2 of 4-4-2 speelt dus vandaar dat we al die spitsen halen en houden !

ik zou ons wel graag in een 3-5-2 zien met veel druk naar voren. Ik vertrouw wel op Leko, is iemand die ook graag met de jeugd werkt en zo iemand moet je koesteren en hem de tijd geven iets neer te zetten
Ja, bij STVV had ie natuurlijk ook niet veel keuze.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [T1] Ivan Leko

Bericht door Cedrinho »

Los van alles.. Ik ben enorm benieuwd en heb woest veel zin in het nieuwe seizoen.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: [T1] Ivan Leko

Bericht door t4nd »

BlueJedi schreef: Het voelt aan alsof club brugge 5 stappen terug aan het achteruit zetten is. Zulke uitermate bizarre transfers en nu Leko als T1. Begin te vrezen voor een rampseizoen.
Zullen we alvast de tickets voor de finale van PO2 bestellen?

Als je Leko wil afbreken, wacht dan tenminste af tot hij een maand of 3 wedstrijden gespeeld heeft zodat we ook effectief zien welk voetbal hij brengt en welke resultaten het geeft. Je kan je afvragen of hij eerste keuze was, je kan bedenkingen hebben bij de resultaten die we gaan halen, je kan bedenkingen hebben met de transfers maar iemand tot op de grond afbranden voor hij zelfs maar een kans gekregen heeft gaat meer dan een stapje te ver.
Plaats reactie