[OUT ON LOAN] Dorin Rotariu

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: [OUT ON LOAN] Dorin Rotariu

Bericht door fcb 4 life »

Tiki Taka schreef:
leem schreef: Wordt dit nog iets?

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) Plus met Tapatalk
Ik vrees dat dit het zoveelste super talent zal zijn dat langs de achterdeur verdwijnt. :hide:
Supertalent.. niet overdrijven hé.
Gebruikersavatar
BinonFCB
Invaller
Berichten: 852
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:05
Locatie: Vlaams-Brabant, Leuven

Re: RE: Re: [OUT ON LOAN] Dorin Rotariu

Bericht door BinonFCB »

Tiki Taka schreef:
leem schreef: Wordt dit nog iets?

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) Plus met Tapatalk
Ik vrees dat dit het zoveelste super talent zal zijn dat langs de achterdeur verdwijnt. :hide:
Wat ik van deze knul zag, was toch niet slecht. Is nog jong. Geef die gast nog een paar jaar en die kan zeker een basisplaats afdwingen . Of dit in de huidige formatie kan, betwijfel ik. Ik zie er toch meer een echte Winger in (in een 433).
#MaximeLestienne16 #Elkedagzat28 #Noord222
james
Profvoetballer
Berichten: 350
Lid geworden op: 30 jul 2016, 21:06
Locatie: BRUGGE

Re: [OUT ON LOAN] Dorin Rotariu

Bericht door james »

ik vind dat ook een goede speler , maar ze moeten de kans krijgen , net zoals die mera , jammer.
Gebruikersavatar
Maximus
Profvoetballer
Berichten: 415
Lid geworden op: 10 jan 2017, 13:55

Re: [OUT ON LOAN] Dorin Rotariu

Bericht door Maximus »

james schreef: ik vind dat ook een goede speler , maar ze moeten de kans krijgen , net zoals die mera , jammer.
Krijgt zijn kans toch bij Moeskroen? Grijpt ze gewoon niet echt...
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [OUT ON LOAN] Dorin Rotariu

Bericht door Tiki Taka »

Maximus schreef:
james schreef: ik vind dat ook een goede speler , maar ze moeten de kans krijgen , net zoals die mera , jammer.
Krijgt zijn kans toch bij Moeskroen? Grijpt ze gewoon niet echt...
Daar gaat het hem juist over... :teach:
Laatst gewijzigd door Tiki Taka op 09 jan 2018, 10:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [OUT ON LOAN] Dorin Rotariu

Bericht door Cedrinho »

Lijkt het toch vrij goed te doen bij Moeskroen intussen, heb ik de indruk, maar ik heb te weinig matchen van l'Excel gezien om echt te kunnen oordelen.
Vandaar deze vraag: zou Rotariu de ideale back-up/vervanger/concurrent kunnen zijn voor Cools op de rechterflank?
Laatst gewijzigd door Cedrinho op 13 feb 2018, 14:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: [OUT ON LOAN] Dorin Rotariu

Bericht door JRut »

Cedrinho schreef: Lijkt het toch vrij goed te doen bij Moeskroen intussen, heb ik de indruk, maar ik heb te weinig matchen van l'Excel gezien om echt te kunnen oordelen.
Vandaar deze vraag: zou Rotariu de ideale back-up/vervanger/concurrent kunnen zijn voor Cools op de rechterflank?
Nee. Niet dat ik veel Moeskroen heb gezien, maar wel voldoende om te zeggen dat hij veel en veel te weinig aanwezig is. Af en toe eens een doelpuntje of assist, overall te weinig baltoetsen (zelfs dat al) om echt van een significante invloed te kunnen spreken.
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: [OUT ON LOAN] Dorin Rotariu

Bericht door Gratchski »

JRut schreef:
Cedrinho schreef: Lijkt het toch vrij goed te doen bij Moeskroen intussen, heb ik de indruk, maar ik heb te weinig matchen van l'Excel gezien om echt te kunnen oordelen.
Vandaar deze vraag: zou Rotariu de ideale back-up/vervanger/concurrent kunnen zijn voor Cools op de rechterflank?
Nee. Niet dat ik veel Moeskroen heb gezien, maar wel voldoende om te zeggen dat hij veel en veel te weinig aanwezig is. Af en toe eens een doelpuntje of assist, overall te weinig baltoetsen (zelfs dat al) om echt van een significante invloed te kunnen spreken.
Klopt.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [OUT ON LOAN] Dorin Rotariu

Bericht door Tiki Taka »

JRut schreef:
Cedrinho schreef: Lijkt het toch vrij goed te doen bij Moeskroen intussen, heb ik de indruk, maar ik heb te weinig matchen van l'Excel gezien om echt te kunnen oordelen.
Vandaar deze vraag: zou Rotariu de ideale back-up/vervanger/concurrent kunnen zijn voor Cools op de rechterflank?
Nee. Niet dat ik veel Moeskroen heb gezien, maar wel voldoende om te zeggen dat hij veel en veel te weinig aanwezig is. Af en toe eens een doelpuntje of assist, overall te weinig baltoetsen (zelfs dat al) om echt van een significante invloed te kunnen spreken.
Als je bij Moeskroen al niet het verschil kan maken als flankaanvaller, een ploeg die toch veel ruimte krijgt van de tegenstander...
Wat heb je dan te zoeken bij Club ?
Gebruikersavatar
Okido
Belofte
Berichten: 295
Lid geworden op: 31 jul 2017, 15:26

Re: [OUT ON LOAN] Dorin Rotariu

Bericht door Okido »

Ik vrees ook dat dit einde verhaal zal worden... MPH gaf hem vertrouwen en in het systeem toen was dat een degelijke invaller maar bij Moeskroen is hij zelfs geen onbetwiste titularis en zoals al eerder vermeld is hij te weinig aanwezig.
Cedrinho schreef: Vandaar deze vraag: zou Rotariu de ideale back-up/vervanger/concurrent kunnen zijn voor Cools op de rechterflank?
Nee, op dit moment niet dus. Hij komt te kort om de volledige flank voor z'n rekening te nemen maar ik geloof wel dat hij nog groeimarge heeft. Al vrees ik dat het niet voor dit soort positie is...
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest!
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: [OUT ON LOAN] Dorin Rotariu

Bericht door Bosko »

Gesloten