UCL SD03 | Club Brugge - FC Porto | din 18/10 - 20:45

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Butelle
0
Geen stemmen
Van Rhijn
7
16%
Poulain
5
11%
Simons
1
2%
Denswil
1
2%
Limbombe
5
11%
Pina
2
5%
Claudemir
2
5%
Vormer
8
18%
Vanaken
1
2%
Vossen
12
27%
 
Totaal aantal stemmen: 44

Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 634
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: UCL SD03 | Club Brugge - FC Porto | din 18/10 - 20:45

Bericht door Hannes »

Soit, zitten misschien bij verkeerde topic, maar nog dit: dat membership, daar begrijp ik ook geen fluit van... moet eens een bestuurslid komen uitleggen. Zonder in de lach te schieten! Truitje hoef je idd niet te kopen. Ik vind ze trouwens niet super geslaagd. Thuisshirts van vorig jaar waren top.
CL-tickets zijn idd duur, maar als je dan toch een ticket voor 11 euro kan kopen, waarom laat je je dan niet horen tijdens de match? Toen de benedenring het "vraag-en-antwoord-spelletje" (hoe noem je dat?) opstartte, was er nauwelijks respons.
Het ligt trouwens niet alleen aan die CL-tickets, het is al jaren zo dat Europese matchen minder volk trekken. Begrijpelijk als je een voorrondematch tegen Rostov of Qarabag moet spelen (gniffel), maar dit is CL! Zelfs al zijn het geen absolute kleppers. Ik kom persoonlijk veeeel liever Europees kijken dan tegen Mechelen of Charleroi om maar die te noemen.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: UCL SD03 | Club Brugge - FC Porto | din 18/10 - 20:45

Bericht door Khas »

Khas schreef: Het grote verschil voor mij was dat we nu wel een Vormer hebben die wel eens zijn werk naar behoren doet. De laatste drie matchen is hij terug goed en dan draait de ploeg ook, net als vorig jaar. Hij is de sleutel.

Ik haal deze nog even boven.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Plaats reactie