CL SD01 | Club Brugge - Leicester City FC | woe 14/09 - 20:45

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Butelle
1
3%
Van Rhijn
10
31%
Engels
4
13%
Simons
0
Geen stemmen
Denswil
0
Geen stemmen
De Bock
1
3%
Vormer
2
6%
Pina
8
25%
Vanaken
0
Geen stemmen
Izquierdo
3
9%
Diaby
0
Geen stemmen
Poulain
0
Geen stemmen
Vossen
0
Geen stemmen
Gedoz
3
9%
 
Totaal aantal stemmen: 32

Gebruikersavatar
Flufferd
Supersub
Berichten: 1061
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:47

Re: CL SD01 | Club Brugge - Leicester City FC | woe 14/09 - 20:45

Bericht door Flufferd »

Hans1981 schreef:
Flufferd schreef:
Bosko schreef:
Peet schreef: Neen, maar je moet toch tenminste dat als doel stellen? Persoonlijk vind ik deze poule sportief zeer goed meevallen. Dubbel jammer nu van onze geblesseerden..

Je kan als je het neutraal bekijkt, Porto-Leicester-Club-Kopenhagen geen sterke poule vinden toch?
Jij spreekt van een heel zwakke poule, dat is een groot verschil.
Welke poules vind je zwakker?
Wat een discussie ook dit. Ja, jullie hebben natuurlijk wel de sleutel. Ik kan me ook nog poules herinneren waar je hetzelfde over kon zeggen. Olympiakos al vergeten? Bij Gent zat het echt wel mee hoor. Dat gaan wij niet meemaken. Leicester leek even de foute kant op te gaan, maar knap hersteld. Met Kopenhagen mogen we natuurlijk wel blij zijn. Ook daar herinner ik me weer misplaatste arrogantie van jullie kant. Ook selectief vergeten?
Ah die poule.
Gebruikersavatar
MattJensen
A-kern
Berichten: 589
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:01
Locatie: Humbeek

Re: RE: Re: CL SD01 | Club Brugge - Leicester City FC | woe 14/09 - 20:45

Bericht door MattJensen »

Flufferd schreef:
Hans1981 schreef:
Flufferd schreef:
Bosko schreef:
Jij spreekt van een heel zwakke poule, dat is een groot verschil.
Welke poules vind je zwakker?
Wat een discussie ook dit. Ja, jullie hebben natuurlijk wel de sleutel. Ik kan me ook nog poules herinneren waar je hetzelfde over kon zeggen. Olympiakos al vergeten? Bij Gent zat het echt wel mee hoor. Dat gaan wij niet meemaken. Leicester leek even de foute kant op te gaan, maar knap hersteld. Met Kopenhagen mogen we natuurlijk wel blij zijn. Ook daar herinner ik me weer misplaatste arrogantie van jullie kant. Ook selectief vergeten?
Ah die poule.
:-)
#ZonderJenne
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: CL SD01 | Club Brugge - Leicester City FC | woe 14/09 - 20:45

Bericht door Bosko »

Gebruikersavatar
FCB_7
Tester
Berichten: 29
Lid geworden op: 27 jun 2016, 14:05

Re: CL SD01 | Club Brugge - Leicester City FC | woe 14/09 - 20:45

Bericht door FCB_7 »

Een half gevuld stadion tegen Engelse kampioen in de CL, waar we al 10 jaar naar smachten... Ik ben geschokt.. Ik mag hopen dat er de komende 7 dagen nog massaal mini-abo's de deur uit gaan maar ik zie ons niet in een vol stadion spelen volgende week. Schandalig
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: CL SD01 | Club Brugge - Leicester City FC | woe 14/09 - 20:45

Bericht door Cedrinho »

"Engelse kampioen". Het is fucking Leicester. Mocht Club over een volledig fitte kern beschikken en op zn sterkst kunnen aantreden, dan zie ik Club instaat hen te kloppen. Het is geen Manchester, Chelsea, Liverpool of Arsenal hé. Het is Leicester, een ploeg die geen kat interesseert en die per ongeluk eens een trofee pakte doordat de rest afwezig was. Zoals Lierse indertijd. Nobody gives a shit about Leicester.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: CL SD01 | Club Brugge - Leicester City FC | woe 14/09 - 20:45

Bericht door Bosko »

Cedrinho schreef: "Engelse kampioen". Het is fucking Leicester. Mocht Club over een volledig fitte kern beschikken en op zn sterkst kunnen aantreden, dan zie ik Club instaat hen te kloppen. Het is geen Manchester, Chelsea, Liverpool of Arsenal hé. Het is Leicester, een ploeg die geen kat interesseert en die per ongeluk eens een trofee pakte doordat de rest afwezig was. Zoals Lierse indertijd. Nobody gives a shit about Leicester.
Dan nog. Ik kocht sowieso een abo, gelijk wie de tegenstander was. Het is wel CL dat we spelen.
FCBrugesawayoflife
Jeugdspeler
Berichten: 174
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:08

Re: CL SD01 | Club Brugge - Leicester City FC | woe 14/09 - 20:45

Bericht door FCBrugesawayoflife »

Bosko schreef:
Cedrinho schreef: "Engelse kampioen". Het is fucking Leicester. Mocht Club over een volledig fitte kern beschikken en op zn sterkst kunnen aantreden, dan zie ik Club instaat hen te kloppen. Het is geen Manchester, Chelsea, Liverpool of Arsenal hé. Het is Leicester, een ploeg die geen kat interesseert en die per ongeluk eens een trofee pakte doordat de rest afwezig was. Zoals Lierse indertijd. Nobody gives a shit about Leicester.
Dan nog. Ik kocht sowieso een abo, gelijk wie de tegenstander was. Het is wel CL dat we spelen.
Dit! Toch dikke bullshit dat het geen 'mooie' tegenstanders zijn.. We spelen voor het eerst in jaren CL en de sfeer is sowieso al anders dan een gewone wedstrijd.
Vakie 214
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: CL SD01 | Club Brugge - Leicester City FC | woe 14/09 - 20:45

Bericht door Cedrinho »

Zou ik ook gedaan hebben hoor. Natuurlijk. Voor die hymne alleen al. Het is en blijft CL.
Maar dat betekent daarom niet dat iedereen er zo over denkt..
Gebruikersavatar
FCB_7
Tester
Berichten: 29
Lid geworden op: 27 jun 2016, 14:05

Re: CL SD01 | Club Brugge - Leicester City FC | woe 14/09 - 20:45

Bericht door FCB_7 »

Het is ook "fucking" CL... En nee het is niet goedkoop, dat vind ik ook. En nee het zijn niet de grootmachten zoals Real, Barca, Bayern. Maar er is begot evenveel volk tegen een prutsploegje uit de EL. Ik ben zeer ontgoocheld in het trouwe legioen van Club. Die CL matchen zouden magisch moeten worden en van de "simpele" loting zouden we misschien kunnen profiteren om een stunt te realiseren, zeker met de steun van ons publiek. Op deze manier maken we onszelf gewoon belachelijk. Ten opzichte van Europa en ten opzichte van andere Belgische ploegen.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: CL SD01 | Club Brugge - Leicester City FC | woe 14/09 - 20:45

Bericht door Gratchski »

FCB_7 schreef: Het is ook "fucking" CL... En nee het is niet goedkoop, dat vind ik ook. En nee het zijn niet de grootmachten zoals Real, Barca, Bayern. Maar er is begot evenveel volk tegen een prutsploegje uit de EL. Ik ben zeer ontgoocheld in het trouwe legioen van Club. Die CL matchen zouden magisch moeten worden en van de "simpele" loting zouden we misschien kunnen profiteren om een stunt te realiseren, zeker met de steun van ons publiek. Op deze manier maken we onszelf gewoon belachelijk. Ten opzichte van Europa en ten opzichte van andere Belgische ploegen.
Inderdaad.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
BB1891
A-kern
Berichten: 580
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:47
Locatie: Antwerpen

Re: CL SD01 | Club Brugge - Leicester City FC | woe 14/09 - 20:45

Bericht door BB1891 »

Zijn er hier nu serieus twijfels of het vol gaat zitten? Sowieso toch?
Gebruikersavatar
Heffron
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:48

Re: CL SD01 | Club Brugge - Leicester City FC | woe 14/09 - 20:45

Bericht door Heffron »

Hoeveel mini abo's zijn er nog over mss?
Gebruikersavatar
FCB_7
Tester
Berichten: 29
Lid geworden op: 27 jun 2016, 14:05

Re: CL SD01 | Club Brugge - Leicester City FC | woe 14/09 - 20:45

Bericht door FCB_7 »

Heffron schreef: Hoeveel mini abo's zijn er nog over mss?
Ik schat dat er momenteel zo'n 15.000 plaatsen zijn ingenomen. Noord zit verre van vol, Zuid zit halfvol, net zoals Oost en West...
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: CL SD01 | Club Brugge - Leicester City FC | woe 14/09 - 20:45

Bericht door Khas »

De losse tickets per wedstrijd zouden die gaten direct vullen. Veel mensen kunnen niet alle drie de wedstrijden aanwezig zijn gezien het tijdstip, en de prijs per wedstrijd is sowieso al erg hoog gezien de tegentanders. Als je die prijs dan ineens met 50 of 100% moet verhogen omdat je er niet kan zijn voor alle matchen, dan gaan er veel gaan twijfelen.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Rendinho
Alfabetische Tweede
Berichten: 566
Lid geworden op: 30 mei 2016, 12:13

Re: CL SD01 | Club Brugge - Leicester City FC | woe 14/09 - 20:45

Bericht door Rendinho »

Jammer dat de verkoop zo traag gaat maar ik kan dat perfect begrijpen. Ik ben sowieso alle thuiswedstrijden aanwezig, en voor mij was het toch ook zuur geven die €120 (of 120 euro). Stel je voor als student of als je met 2 of 3 bent, dan wordt dit plots heel erg duur en soms niet te betalen voor sommige mensen. Zoals ik voor de prijsbekendmaking had gezegd: 120 euro had ik verwacht voor een poule met Barcelona en Man City. Voor deze poule was €90 (of 90 euro) meer als voldoende geweest. Volgens mij een grove fout van de financiële dienst van Club, die dacht het kampioenschap te gebruiken om de trouwe fans uit te melken. Eerst met die lidkaart van €25, dan die truitjes van €98, en nu dus die veel te hoge prijs voor de CL, zeker voor de poule waar we in zitten.
Plaats reactie