Supporters/Sfeer

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Supporters/Sfeer

Bericht door Peet »

http://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160717_02388608" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik hoop dat dit niet de doorsnede van de gemiddelde clubfan moet voorstellen, want de schoonheidsprijs kunnen we in dat geval al vergeten :zwijgen:
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: Supporters/Sfeer

Bericht door Fire »

Nog altijd kippenvel als ik de filmpjes van de aankomst van de bus opnieuw bekijk.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Supporters/Sfeer

Bericht door Cedrinho »

“Wat ik wel jammer vind, is met You’ll Never Walk Alone“, gaat Engels verder. “Op dat moment zouden we het veld moeten opkomen. Nu staan we bij momenten nog in de kleedkamer. Of zijn we zelfs nog maar op weg naar de spelerstunnel. En dan zie je bij de supporters dat niet iedereen meedoet. Tegen Manchester United thuis was dat wel vollenbak. Al was het maar om die mannen te kloten, omdat dat een Liverpool-liedje is. Dat geeft meteen een kick voor de spelers. Mochten we dat opnieuw kunnen aanwakkeren zodat iedereen meedoet, dat zou echt top zijn.”
Gebruikersavatar
Brechtje
Supersub
Berichten: 1402
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:35

Re: Supporters/Sfeer

Bericht door Brechtje »

Gewoon ná de JPL-hymne afspelen. Dan is iedereen al op z'n plaats en is de spanning al stukken hoger. Ideetje voor het Fanboard? (Bestaat dat zelfs nog?)
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Supporters/Sfeer

Bericht door Cedrinho »

Geen flauw idee hoe het zit met de fanboard. Aan aan de non-activiteit van Skin hier te zien vrees ik dat er van ons geen initiatief meer verwacht wordt. Met dank aan Jenne dus ook nog, want waar het oude forum nog iets van een redelijk bereik had (in de 1000 leden), is dat hier quasi nihil.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: Supporters/Sfeer

Bericht door Fire »

FU Jenne!
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: Supporters/Sfeer

Bericht door Gratchski »

http://clubbrugge.be/nl/nieuws/22659/ex ... osttribune" onclick="window.open(this.href);return false;
Extra controle op zitplaatsen voor Club-Genk

Tijdens de voorbije thuiswedstrijden hadden heel wat fans in de Oosttribune te maken met een belemmerd zicht op het veld doordat mensen recht stonden in de evacuatiezone om de wedstrijd te volgen. Opdat iedereen van de wedstrijd zou kunnen genieten, zullen er zondag extra controles plaatsvinden aan de ingangen van de vakken.

Het Jan Breydelstadion is bij elke thuismatch zo goed als uitverkocht. Dat zorgt ervoor dat er gemakkelijk drukte kan ontstaan als fans zich niet in het juiste vak bevinden. De veiligheidsdiensten zullen er zondag op toezien dat alle fans in het juiste vak zitten, ook aan de ingang van de vakken. Enkel fans met een ticket of abonnement voor de Oosttribune zullen via de toegangspoorten aan de Oosttribune het stadion kunnen betreden en zullen ook enkel via die weg toegang kunnen krijgen tot het stadion. Doorgang tussen de Noord- en Oosttribune zal ook niet mogelijk zijn.

Om wachtrijen te beperken bij het betreden van de vakken vragen we de fans om vroeg genoeg naar Jan Breydel te komen (er is een Happy Hour tussen 13u30 en 14u30), tijdig naar hun plaats te gaan en tijdens de wedstrijd het stadion niet te verlaten.
Dat ze voor mijn part controleren, maar dat ze niet verwachten dat we daar allemaal neerzetten verdikke.
Willen ze nu echt de kracht van het 12de man kwijt?
Denken ze nu echt dat het enkel de Noord is die voor die dwingende kracht uit het publiek zorgt?

Gaan ze vanaf ook popcorn verkopen?
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Supporters/Sfeer

Bericht door Khas »

Ze kunnen mijn kloten kussen
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 630
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: Supporters/Sfeer

Bericht door Hannes »

Gratchski schreef: http://clubbrugge.be/nl/nieuws/22659/ex ... osttribune" onclick="window.open(this.href);return false;
Extra controle op zitplaatsen voor Club-Genk

Tijdens de voorbije thuiswedstrijden hadden heel wat fans in de Oosttribune te maken met een belemmerd zicht op het veld doordat mensen recht stonden in de evacuatiezone om de wedstrijd te volgen. Opdat iedereen van de wedstrijd zou kunnen genieten, zullen er zondag extra controles plaatsvinden aan de ingangen van de vakken.

Het Jan Breydelstadion is bij elke thuismatch zo goed als uitverkocht. Dat zorgt ervoor dat er gemakkelijk drukte kan ontstaan als fans zich niet in het juiste vak bevinden. De veiligheidsdiensten zullen er zondag op toezien dat alle fans in het juiste vak zitten, ook aan de ingang van de vakken. Enkel fans met een ticket of abonnement voor de Oosttribune zullen via de toegangspoorten aan de Oosttribune het stadion kunnen betreden en zullen ook enkel via die weg toegang kunnen krijgen tot het stadion. Doorgang tussen de Noord- en Oosttribune zal ook niet mogelijk zijn.

Om wachtrijen te beperken bij het betreden van de vakken vragen we de fans om vroeg genoeg naar Jan Breydel te komen (er is een Happy Hour tussen 13u30 en 14u30), tijdig naar hun plaats te gaan en tijdens de wedstrijd het stadion niet te verlaten.
Dat ze voor mijn part controleren, maar dat ze niet verwachten dat we daar allemaal neerzetten verdikke.
Willen ze nu echt de kracht van het 12de man kwijt?
Denken ze nu echt dat het enkel de Noord is die voor die dwingende kracht uit het publiek zorgt?

Gaan ze vanaf ook popcorn verkopen?

:rock: :vuistje:
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Supporters/Sfeer

Bericht door Pica »

Dat ze keer den boom in kunnen. Fucking wankers vanaf rij vier of zo: koopt ulder een tv abonnement en laat mij gerust
Laatst gewijzigd door Pica op 05 nov 2016, 01:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Supporters/Sfeer

Bericht door Khas »

Wat een grap
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: Supporters/Sfeer

Bericht door Gratchski »

Ik moet zitten om anderen hun zicht niet te belemmeren, maar als er kinderen rechtstaan tegen de tribune en zo het zicht belemmeren, dan mag dat wel en moet ik zitten en zwijgen.
Versta met niet verkeerd: ik heb graag dat kinderen hun eerste ervaringen positief meemaken aan jan breydel, maar wij mogen niet aan onze plaats rechtstaan ( dus niet tegen de balustrade, niet in de evacuatiezone). Maar doordat ze mij verplichten te zitten, zie ik niets door die kinderen die ( met vlag) wel in die zone tegen de ballustrade staan. Als je dat dan zegt, moet je zitten en zwijgen. Zeg je het boven tegen andere stewards, staan er plotseling drie rond je alsof je een of andere hooligan bent.

Ik kan leven met strenge toepassing van regels hoor, maar doe het dan ook voor iedereen en behandel mij niet als een onruststoker.
Laatst gewijzigd door Gratchski op 26 nov 2016, 12:04, 1 keer totaal gewijzigd.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Supporters/Sfeer

Bericht door Cedrinho »

Als het je zo hard tegensteekt, mail naar Club. Dit hier lezen ze toch niet want hier komt geen kat.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: Supporters/Sfeer

Bericht door Gratchski »

Cedrinho schreef: Als het je zo hard tegensteekt, mail naar Club. Dit hier lezen ze toch niet want hier komt geen kat.
ah, en ik maar denken dat al die spelers en MPH en Plovie en allemalle dat hier kwamen lezen, merci om dat te verduidelijken cé :jenne:

kmag dat hier toch komen posten of niet? of breek je hier feitelijk zelf je eigen forum af?
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Supporters/Sfeer

Bericht door Cedrinho »

Mijn eigen forum? Voor zover ik mij kan herinneren is dit altijd Khas zijn forum geweest. Ik ben slechts member, verder niets. Zoals ook op het oude fC het geval was.
En neen, ik breek het forum niet af. Geen flauw benul waar je dat haalt.

Ik doel gewoon op het feit dat online klagen over dingen bij Club niets uithaalt. Algemeen.
Mensen klagen over elk jaar stijgende prijzen, over ticketverkoop, over zitten en staan, over de North Fanatics, over vlaggen die niet mogen opgehangen worden, over te simpele shirts, et cetera. Elk jaar opnieuw. Maar geen kat dat effectief de stap zet om Club erover aan te spreken. Zelfs Blue Army niet terwijl ze dat platform hebben. (En dan bedoel ik hun website, niet de terziele gegane fanboard.)

Zelfde met bvb dat gedoe rond uitspraken van Hein VH. Op forums zie je mensen ganse posts maken met filmpjes die hem tegenspreken. Of mensen die de gebrekkige arbitrage aankaarten ook bvb.
Maar het blijft enkel bij forumposts, waardoor geen haan er ook maar naar kraait.

Communiceer zo'n dingen, schrijf open brieven, contacteer bevoegde instanties, creëer een website waar je zo'n dingen aankaart en spam het naar de media tot het gehoor krijgt, al is het in het beginne maar bij kutsites als voetbalnieuws en consoorten.

Maar neen, liever gefrustreerd blijven en elke speeldag en elk seizoen opnieuw klagen en zagen over dezelfde dingen en het feit dat er niets aan gedaan wordt.
Ne mens wordt dat deftig beu op den duur. Enfin, ik toch.

En nogmaals, ik bedoel het algemeen. Jouw post was slechts één uit honderden.
Laatst gewijzigd door Cedrinho op 30 nov 2016, 05:55, 2 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie