[Dossier] Nieuw Stadion

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 623
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: [Dossier] Nieuw Stadion

Bericht door HeervanBiesen »

Duffman schreef:
HeervanBiesen schreef:
JRut schreef:
HeervanBiesen schreef: hopelijk komt er eens vooruitgang in de zaak, nu er terug in de media verschijnt hoe slecht de toestand van ons stadion is
Binnen dit en eind september worden belangrijke stappen gemaakt in het volledige proces. Gaan we ook eens weten waar de volledige periodes van stilte (en hard werken) toe geleid hebben. Nog altijd vrij positief in.
Tis dat ik ook, alleen wat ongeduldig tot het moment dat de eerste steen gelegd is, dan zijn we echt vertrokken
Dat ze doen zoals Gent; gewoon het stadion bouwen, legaal of illegaal.
Laat ze dan achteraf maar wat klagen en boeken schrijven daarover... :thumbb:
Haha :D das wel waar
Wel liefst dan geen ijshocky-arena zoals die mannen hebben gebouwd :D
Laatst gewijzigd door HeervanBiesen op 04 sep 2018, 12:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5312
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [Dossier] Nieuw Stadion

Bericht door Tiki Taka »

Zoals eerder gezegd, bij de eerste steen legging geef ik een vat he.
Dat t maar snel zover is. :-)
ivandebr
Tester
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 nov 2017, 17:20

Re: [Dossier] Nieuw Stadion

Bericht door ivandebr »

dat er maar vlug schot in de zaak komt, is echt wel heel frustrerend die grote periode van stilte rond ons nieuw stadion.
Dus eind september zouden we meer moeten weten? Kan er dan nog roet in het eten gegooid worden of komt er dan een definitieve beslissing waar geen beroep of wat dan ook kan tegen ingediend worden?
Ook over hoe het stadion er zou uitzien wordt er niets gecommuniceerd. Kan me niet voorstellen dat er nog geen plannen van het stadion bestaan. Waarom daarover ook zo'n stilte?
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: [Dossier] Nieuw Stadion

Bericht door JRut »

ivandebr schreef: dat er maar vlug schot in de zaak komt, is echt wel heel frustrerend die grote periode van stilte rond ons nieuw stadion.
Dus eind september zouden we meer moeten weten? Kan er dan nog roet in het eten gegooid worden of komt er dan een definitieve beslissing waar geen beroep of wat dan ook kan tegen ingediend worden?
Ook over hoe het stadion er zou uitzien wordt er niets gecommuniceerd. Kan me niet voorstellen dat er nog geen plannen van het stadion bestaan. Waarom daarover ook zo'n stilte?
Eind september kan er definitieve zekerheid zijn over het GRUP, wat wil zeggen dat de bestemming van de gronden ginder officieel "Sport, recreatie..." kan zijn waardoor Club zijn vergunningsaanvraag kan doen op een juridisch gegronde basis.

Dat wil niet zeggen dat de vergunning zelf daarom al definitief is, wel dat de basis er is. Die basis is wel een heel belangrijke stap. Ik denk dan ook dat Club wacht tot die stap is gegrond en de vergunning zelf de goede kant begint uit te gaan alvorens ze de plannen gaan verspreiden. Geen onnodige rook gaan maken rond het project, alles achter de schermen proberen afronden.
#hetishierbeter
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5312
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [Dossier] Nieuw Stadion

Bericht door Tiki Taka »

Bron; Het Nieuwsblad
Alweer eens slecht nieuws (wat had je wel gedacht) in dit dossier dat ondertussen al lachwekkend en wraakroepend lang aansleept.
Het dossier is in handen van de auditeur van de Raad van State, wiens verslag pas in juni 2019 wordt verwacht.
Stel dat deze groen licht geeft, dan nog moet het Brugs stadsbestuur ook nog haar zege geven voor de bouwvergunning.
M.a.w. een nieuw stadion in 2020 is niet meer mogelijk.
Gebruikersavatar
Stylisimo
A-kern
Berichten: 614
Lid geworden op: 01 sep 2016, 09:21

Re: [Dossier] Nieuw Stadion

Bericht door Stylisimo »

Zoek de fout
"Don’t waste your time looking back. You’re not going that way."
— Ragnar Lothbrok, Vikings
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [Dossier] Nieuw Stadion

Bericht door Pica »

Fake news? :mrgreen:
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5312
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [Dossier] Nieuw Stadion

Bericht door Tiki Taka »

Pica schreef: Fake news? :mrgreen:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180912_03737205" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [Dossier] Nieuw Stadion

Bericht door Pica »

Ahja, want mainstream media kunnen geen fake news zijn :mrgreen: . Sorry TT :mrgreen:
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5312
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [Dossier] Nieuw Stadion

Bericht door Tiki Taka »

Pica schreef: Ahja, want mainstream media kunnen geen fake news zijn :mrgreen: . Sorry TT :mrgreen:
Het zou mij ten zeerste verwonderen dat Het Nieuwsblad met dergelijk nieuws komt wanneer dit nergens op gebaseerd is.
Nu ja, het ligt alleszins volledig in lijn met hoe dit dossier totnogtoe is verlopen. :facewall:
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [Dossier] Nieuw Stadion

Bericht door Pica »

Ik wou dat ik me nog zo kon verwonderen over dingen in het leven :mrgreen:
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: [Dossier] Nieuw Stadion

Bericht door Khas »

Pica schreef: Ahja, want mainstream media kunnen geen fake news zijn :mrgreen: . Sorry TT :mrgreen:
Nieuwsblad is een rioolblad; meer fake dan anders.
Laatst gewijzigd door Khas op 12 sep 2018, 13:35, 1 keer totaal gewijzigd.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: [Dossier] Nieuw Stadion

Bericht door zegmaardag »

Khas schreef:
Pica schreef: Ahja, want mainstream media kunnen geen fake news zijn :mrgreen: . Sorry TT :mrgreen:
Nieuwsblad is een rioolblad; meer fake dan anders.
2
Helaas is er in België geen enkel mainstream mediakanaal dat je nog serieus kan nemen. Zéker niet de online afdeling.
Bali Balingoli
Jeugdspeler
Berichten: 141
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:12

Re: [Dossier] Nieuw Stadion

Bericht door Bali Balingoli »

zegmaardag schreef:
Khas schreef:
Pica schreef: Ahja, want mainstream media kunnen geen fake news zijn :mrgreen: . Sorry TT :mrgreen:
Nieuwsblad is een rioolblad; meer fake dan anders.
2
Helaas is er in België geen enkel mainstream mediakanaal dat je nog serieus kan nemen. Zéker niet de online afdeling.

Wat zijn dan wel betrouwbare mediabronnen?
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: [Dossier] Nieuw Stadion

Bericht door Clubpolska »

Voor mij is TT extreem betrouwbaar. Hij spreekt 5 talen, enkel zijn Duits is minder, én post nooit platitudes of dingen die hij half ergens heeft gelezen, onmogelijk.
Oh Frail.
Plaats reactie