Ex-spelers en trainers

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door Bosko »

De jongste van de hoop met de leukste posts.
PetjeFCB
Supersub
Berichten: 1332
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:05

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door PetjeFCB »

:bow: :vuistje: :nice:
Gunt
Profvoetballer
Berichten: 443
Lid geworden op: 30 mei 2016, 22:58

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door Gunt »

Top!
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1752
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Meunier jong, die gaat het nog ver schoppen

https://m.hln.be/sport/voetbal/buitenla ... ~a7a5cf8b/" onclick="window.open(this.href);return false;
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door Cedrinho »

Meuniers eerste: Meuniers tweede:
Laatst gewijzigd door Cedrinho op 14 okt 2017, 20:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door Hans1981 »

Cedrinho schreef: Meuniers eerste: Meuniers tweede:
Iets over een ezel en een steen.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door Cedrinho »

“Hein kan maar beter twee mannetjes op mij plakken”
Vergeet Neymar (222 miljoen) en vergeet Kylian Mbappé (180 miljoen). Dé man bij PSG was zaterdag Thomas Meunier. Met twee goals redde de Rode Duivel de zwak spelende miljoenenclub tegen Dijon (1-2) en hij lijkt helemaal klaar voor het Champions League-duel tegen anderlecht. “Neen, Neymar kent niets van anderlecht. Maar ik kan hem wel gidsen in Brussel, hoor.”

De opluchting was groot bij PSG. In Dijon kwamen de Parijzenaars nooit in hun spel en de sterren verkwanselden alle kansen. Tot Thomas Meunier voor 1-2 zorgde door twee rebounds binnen te duwen. “Gelukkig was Thomas er”, grijnsde Dani Alves, nochtans zijn grote concurrent. “Hij is een superprof en we mogen blij zijn met een speler van zijn niveau in de kern.”

Zelfs Kylian Mbappé bedankte de Belg. “Thomas zette na de match onze kleedkamer in vuur en vlam. Terecht. Hij was onze redder.” Waarna Mbappé en Neymar braaf in de bus gingen wachten tot Meunier al zijn interviews had gegeven.

Thomas, je bent een nieuwe concurrent voor Neymar en Mbappé.
“Ja, en ook voor Cavani. (lacht) Normaal moeten Neymar en Mbappé de goals maken, maar hier in Dijon lukte het niet. Als zij een mindere dag hebben, moeten spelers zoals ik bijspringen. PSG is niet alleen Neymar en Mbappé, hé. Naast individuele kwaliteiten hebben we ook een goed collectief. Maar laten we zeggen dat de man van zes miljoen hier het duo van 400 miljoen heeft overtroffen.” (grijnst)

Met de Duivels erbij zit je dit seizoen aan 7 goals en 7 assists in 10 matchen. Wat een cijfers.
“Ik heb die statistieken altijd in mij gehad. Zowel PSG als de Rode Duivels voetballen dominant en dan kan ik veel mee oprukken. Ik raak zelfs gefrustreerd als het spel te veel over links gaat. Ik weet niet of ik bij PSG elke week beslissend kan zijn, maar ik wil onze trainer tonen dat ik óók een goeie voetballer ben. Als hij nu overweegt om mij een basisplaats te geven tegen anderlecht, dan is dat bingo voor mij. Al is het goed mogelijk dat Mbappé in Brussel weer het verschil maakt.”

Ze houden jou ook best in de gaten.
“Als ik speel kan Vanhaezebrouck maar beter twee mannetjes op mij plakken, ja. (lacht) Ach, anderlecht moet tegen ons niet alleen maar verdedigen, want dan krijgen ze het echt moeilijk. Ze moeten het spel van Vanhaezebrouck spelen met veel offensieve energie. Na een moeilijke periode is anderlecht een beetje een gewond dier, maar Hein Vanhaezebrouck zorgde toch al voor een nieuw elan.”

Nu probeer je hen toch in de val te lokken? Bij anderlecht beven ze voor Neymar.
“Ik hoop het. Kijk, PSG moet altijd winnen tegen anderlecht. Het verschil dat er is op papier moet ook duidelijk zijn op het veld. We moeten ze niet onderschatten, maar we moeten ook niet twijfelen.”

Was jij nu eigenlijk fan van anderlecht als kleine jongen?
“Ja, ik was gek van Radzinski en Aruna, daarna Wilhelmsson. Vooral in dat jaar dat anderlecht grote ploegen als Real en Man United klopte in de Champions League. Daarna ebde mijn voorkeur voor anderlecht weg en werd ik geadopteerd door Club Brugge.”

De match woensdag in Brussel wordt dus speciaal.
“Ik weet niet hoe ik er ontvangen zal worden. Zal ik uitgefloten worden als voormalig Club-speler of zal ik gewaardeerd worden als Rode Duivel? We zullen zien. Er komen alleszins veel vrienden en familie kijken. Ik kreeg een tiental tickets, maar ik had er veel meer kunnen gebruiken. Maar ik ben niet zo'n speler die zijn Belgische connecties gaat aanspreken om meer kaartjes te bemachtigen.”

Kennen Neymar en Cavani eigenlijk iets van anderlecht?
“Geen bal. Misschien alleen wat internationals zoals Dendoncker en dan nog. Maar goed, ik kan Neymar wel gidsen tegen anderlecht, hoor. Tegen Dijon hadden we een moeilijke match, maar dat was niet zo onlogisch na een interlandbreak waardoor heel veel spelers vermoeid waren door het vele reizen. Woensdag in de Champions League gaan we wel een ander gezicht tonen.”

Jürgen Geril in Dijon ■
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door Fire »

hattrickje woensdag he Thomas!
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Stijn91
Profvoetballer
Berichten: 347
Lid geworden op: 30 mei 2016, 19:28

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door Stijn91 »

12x proficiat Cé!
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door Alethio »

Joske scoort zijn eerste in Engeland in de degradatiesubtopper tegen West Ham.
Laatst gewijzigd door Alethio op 20 okt 2017, 22:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door Cedrinho »

Stijn91 schreef: 12x proficiat Cé!
Qué?
Alethio schreef: Joske scoort zijn eerste in Engeland in de degradatiesubtopper tegen West Ham.
Typische Izquierdo-goal!
Gebruikersavatar
BinonFCB
Invaller
Berichten: 852
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:05
Locatie: Vlaams-Brabant, Leuven

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door BinonFCB »

Carrière van Vargas nu echt wel voorbij denk ik. #karma

http://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20171022_ ... gn=seeding" onclick="window.open(this.href);return false;
#MaximeLestienne16 #Elkedagzat28 #Noord222
joske1994
Tester
Berichten: 27
Lid geworden op: 17 aug 2017, 22:43

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door joske1994 »

BinonFCB schreef: Carrière van Vargas nu echt wel voorbij denk ik. #karma

http://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20171022_ ... gn=seeding" onclick="window.open(this.href);return false;
Spijtig voor zijn carrière want was een goeie voetballer, maar denk wel dat elke Clubsupporter blij is dat hij uiteindelijk geen potten heeft gebroken bij RSCA, de judas...achja al jaren een schim van zichzelf, haat is wat gaan liggen
Laatst gewijzigd door joske1994 op 22 okt 2017, 20:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Bjorno
Jeugdspeler
Berichten: 114
Lid geworden op: 05 aug 2016, 10:23

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door Bjorno »

Ondertussen een andere ex-speler van ons voor de derde keer op rij kampioen, zijn ploeg voor de zevende keer op rij.

Shanyuan Wang :hup:
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: Ex-spelers en trainers

Bericht door Alethio »

Beter dan Witsel.
Plaats reactie