[OUT ON LOAN.] Ricardo van Rhijn

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: [2] Ricardo van Rhijn

Bericht door Gratchski »

duidelijk hoe scherp die staat :nice:
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gunt
Profvoetballer
Berichten: 443
Lid geworden op: 30 mei 2016, 22:58

Re: [] Ricardo van Rhijn

Bericht door Gunt »

Bosko schreef: Afbeelding
'Toffe broek, Stefano.'
'Ja zeker joh.'
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3702
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: [2] Ricardo van Rhijn

Bericht door Bosko »

Laatst gewijzigd door Bosko op 20 jul 2016, 16:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Brechtje
Supersub
Berichten: 1402
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:35

Re: [2] Ricardo van Rhijn

Bericht door Brechtje »

Draagt graag steentjes bij.
Gebruikersavatar
BinonFCB
Invaller
Berichten: 852
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:05
Locatie: Vlaams-Brabant, Leuven

Re: [2] Ricardo van Rhijn

Bericht door BinonFCB »

Ook plezant, zo een testen afleggen bij 30+°C :D
#MaximeLestienne16 #Elkedagzat28 #Noord222
Gebruikersavatar
Brechtje
Supersub
Berichten: 1402
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:35

Re: [2] Ricardo van Rhijn

Bericht door Brechtje »

BinonFCB schreef: Ook plezant, zo een testen afleggen bij 30+°C :D
Dat krijg je als je zuidelijker gaat voetballen.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [2] Ricardo van Rhijn

Bericht door Cedrinho »

Hoe was zijn match tegen Roeselare?
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: [2] Ricardo van Rhijn

Bericht door fcb 4 life »

Cedrinho schreef: Hoe was zijn match tegen Roeselare?
Speelde centraal en liet zich toch een aantal keer in de rug pakken, nuja het was wel met een B ploeg en had denk ik geen of 1 training meegemaakt.
Gebruikersavatar
MattJensen
A-kern
Berichten: 589
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:01
Locatie: Humbeek

Re: RE: Re: [2] Ricardo van Rhijn

Bericht door MattJensen »

fcb 4 life schreef:
Cedrinho schreef: Hoe was zijn match tegen Roeselare?
Speelde centraal en liet zich toch een aantal keer in de rug pakken, nuja het was wel met een B ploeg en had denk ik geen of 1 training meegemaakt.
Geen of één training en je kan niet meer voetballen? :-)
#ZonderJenne
Gebruikersavatar
Brechtje
Supersub
Berichten: 1402
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:35

Re: RE: Re: [2] Ricardo van Rhijn

Bericht door Brechtje »

MattJensen schreef:
fcb 4 life schreef:
Cedrinho schreef: Hoe was zijn match tegen Roeselare?
Speelde centraal en liet zich toch een aantal keer in de rug pakken, nuja het was wel met een B ploeg en had denk ik geen of 1 training meegemaakt.
Geen of één training en je kan niet meer voetballen? :-)
Positiespel is wel Hans Anders dan op de flank. Om over communicatie met je nieuwe ploegmaats nog maar te zwijgen.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: RE: Re: [2] Ricardo van Rhijn

Bericht door fcb 4 life »

MattJensen schreef:
fcb 4 life schreef:
Cedrinho schreef: Hoe was zijn match tegen Roeselare?
Speelde centraal en liet zich toch een aantal keer in de rug pakken, nuja het was wel met een B ploeg en had denk ik geen of 1 training meegemaakt.
Geen of één training en je kan niet meer voetballen? :-)
Je bent nu toch niet serieus hoop ik?
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: [02.] Ricardo van Rhijn

Bericht door Gratchski »

toch funny:
aanvallende wingback Vanderwiel gaat naar PSG --> Ricardo volgt op
aanvallende wingback Meunier gaat naar PSG --> Ricardo volgt op

als binnen 3 jaar PSG een aanvallende rechter wingback koopt, kennen we ook Ricardo zijn volgende ploeg :mrgreen:
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Rendinho
Alfabetische Tweede
Berichten: 566
Lid geworden op: 30 mei 2016, 12:13

Re: RE: Re: [02.] Ricardo van Rhijn

Bericht door Rendinho »

Gratchski schreef: toch funny:
aanvallende wingback Vanderwiel gaat naar PSG --> Ricardo volgt op
aanvallende wingback Meunier gaat naar PSG --> Ricardo volgt op

als binnen 3 jaar PSG een aanvallende rechter wingback koopt, kennen we ook Ricardo zijn volgende ploeg :mrgreen:
Cools.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3702
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: [02.] Ricardo van Rhijn

Bericht door Bosko »

Eerste korte babbel met Ricardo van Rhijn

“Ik kom in een warme professionele club terecht”

De eerste volledige werkweek van Leidenaar Ricardo van Rhijn (25) bij Club Brugge zit er op. De ex-Ajacied kent aan de zijde van zijn maatje Stefano Denswil en landgenoot Ruud Vormer allerminst aanpassingsproblemen. “Stefano informeerde me perfect hoe het er bij Blauw-Zwart aan toegaat”, zegt de rechterflankverdediger. “Het was nuttige info, maar ik koos finaal zélf met heel veel goesting voor deze warme professionele club.”

Stefano Denswil zat ruim anderhalf jaar geleden op een zijspoor in de Amsterdamse Arena. De Amsterdammer is bij Club Brugge intussen uitgegroeid tot een absolute sterkhouder. Slaat de net aangetrokken Ricardo van Rhijn dezelfde succesvolle weg in ?

“Ik wil allerminst als een doordruk van Stefano omschreven of bekeken worden”, spreekt van Rhijn duidelijke taal. “Ik ben Ricardo met mijn specifieke kwaliteiten. Het is vanzelfsprekend mijn betrachting om hetzelfde traject proberen te bewandelen. Alles lijkt hier aanwezig te zijn om daarin te slagen. Het houdt voor mij een grote uitdaging in na mijn schaduwrol van afgelopen seizoen bij Ajax.”

Ricardo van Rhijn ging niet over een nacht ijs alvorens het aanlokkelijke contractvoorstel van Club Brugge te accepteren.
“De interesse dateert van begin juli”, vertelt de Nederlander op een rustige manier. “Het charmeerde me uiteraard en ik nam meteen contact met Stefano op. Alles kwam aan bod : de speelstijl, de coach, de groep en de kleedkamer. Het zag er allemaal veelbelovend uit en hield een belangrijke ruggensteun bij het opstarten van de onderhandelingen in. Het heeft me evenwel niet beïnvloed. Ik koos zélf, vooral na de zeer overtuigende gesprekken met voorzitter Bart Verhaeghe en general manager Vincent Mannaert, finaal met heel veel goesting voor deze warme professionele club. Ja, ik kan dit na één werkweek al voor het volle pond bevestigen.”

Het wordt nog afwachten of Michel Preud’homme aanwinst Ricardo van Rhijn vrijdagavond in Mechelen aan de aftrap laat komen. De verdediger heeft er evenwel alle begrip voor als dat niet het geval zou zijn.

“Fysiek ben ik er helemaal klaar voor, maar ik kan er me anderzijds volledig in vinden indien de coach me op een rustige manier naar een basisplaats wil loodsen. Ik heb de afgelopen dagen op het oefenveld in elk geval zeer goed mijn ogen en oren geopend”, lacht van Rhijn. “De speelstijl van Club kan niet met die van Ajax vergeleken worden, maar ik maak me daar zeker geen zorgen over. De tactische aanpassing zal ik snel onder de knie hebben. Ik heb bovenal in een mum van tijd kunnen vaststellen dat er in deze kern heel veel kwaliteit schuilt. Het is ook normaal, want anders word je in een jaar tijd geen kampioen van België en win je ook de beker niet. De leuze ‘No Sweat No Glory’ van Club Brugge is me perfect op het lijf geschreven. “

http://clubbrugge.be/nl/nieuws/22246/ee ... -van-rhijn" onclick="window.open(this.href);return false;
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: [02.] Ricardo van Rhijn

Bericht door fcb 4 life »

Zeer benieuwd, zou hem zeker al laten starten, beter dat hij nu nog fouten maakt dan in de CL.
Gesloten