wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Blackburn
Profvoetballer
Berichten: 374
Lid geworden op: 04 jul 2016, 10:26

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Blackburn »

Khas schreef: 06 nov 2019, 23:47
Blackburn schreef: 06 nov 2019, 23:22 Anderzijds... in de Europa League moeten we toch gewoon van niemand schrik hebben zeker... Ben er al jaren van overtuigd dat een Belgische ploeg daar met wat meeval heel ver kan geraken...


Als we zo blijven spelen moeten we er voor gaan. We hebben een droomploeg
Echt he... als ik moet kiezen tussen de titel of de Europa League... dan weet ik het wel. Liefst gewoon allebei natuurlijk
PetjeFCB
Supersub
Berichten: 1333
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:05

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door PetjeFCB »

Zou ik de titel voor opgeven hoor, om Europa League te winnen...
Blackburn
Profvoetballer
Berichten: 374
Lid geworden op: 04 jul 2016, 10:26

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Blackburn »

PetjeFCB schreef: 06 nov 2019, 23:57 Zou ik de titel voor opgeven hoor, om Europa League te winnen...
Ik ook hoor, voor het geval dat niet duidelijk was
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 913
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Al die zever over Diagne terzijde, laten we zoals Clement aangeeft aub inderdaad onthouden dat Club gewoon 90 minuten meespeelde in PSG en dit zonder Vormer en met twee jongens van 18. Als we zo voort doen vreten we Galatasaray op en gaan we na de winter nog mooie dingen laten zien in Europa League.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Khas »

Hoe goed was Odilon weer trouwens, die gast is aan een wonderbaarlijke reeks bezig.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Cedrinho »

Blackburn schreef: 06 nov 2019, 23:56
Khas schreef: 06 nov 2019, 23:47
Blackburn schreef: 06 nov 2019, 23:22 Anderzijds... in de Europa League moeten we toch gewoon van niemand schrik hebben zeker... Ben er al jaren van overtuigd dat een Belgische ploeg daar met wat meeval heel ver kan geraken...
Als we zo blijven spelen moeten we er voor gaan. We hebben een droomploeg
Echt he... als ik moet kiezen tussen de titel of de Europa League... dan weet ik het wel. Liefst gewoon allebei natuurlijk
Groepsfase CL, 3e worden, knockoutfase EL = ideale traject voor een Belgische ploeg. En dan moet het wel een beetje meezitten met de loting waarschijnlijk, maar voor dit Club zijn er sowieso mogelijkheden.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 913
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Khas schreef: 07 nov 2019, 00:40 Hoe goed was Odilon weer trouwens, die gast is aan een wonderbaarlijke reeks bezig.
En 18 jaar zijn en nog maar enkele maanden in Europa zijn, enorm talent. Brugge geeft niet zomaar 4 mil voor een jeugdspeler :D
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door DavidVM »

Khas schreef: 07 nov 2019, 00:40 Hoe goed was Odilon weer trouwens, die gast is aan een wonderbaarlijke reeks bezig.
Ik kon in de zomer niet begrijpen dat ze geen back-up gingen halen voor Mata op de RB. Nu snap ik het volledig
Blackburn
Profvoetballer
Berichten: 374
Lid geworden op: 04 jul 2016, 10:26

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Blackburn »

Clinton wie?
felix da housecat
Belofte
Berichten: 201
Lid geworden op: 27 jul 2016, 16:05

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door felix da housecat »

Hoe goed speelt club in de CL-knock out fase? 3 van de 4 matchen de betere en hoeveel punten puren we daaruit: ... 2 (!!)
Heel frustrerend hoe alles tegen zit: tegen galatasaray thuis onbegrijpelijke missers, tegen Real Vormer dom rood (en sorry ook dom protest waardoor drie weken geschorst - voor de rest niets tegen Vormer hoor, ben heel grote fan en we missen hem in de CL), en nu dit penaltydebacle tegen PSG. Hoe is het toch mogelijk é. Brugge is echt de beste Belgische ploeg die ik de laatst 15 jaar gezien heb. Hier zat echt nog meer in.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Fire »

helemaal akkoord.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 913
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

felix da housecat schreef: 07 nov 2019, 10:01 3 van de 4 matchen de betere
Overdrijft anders :mrgreen: We speelden vandaag mooi mee met PSG, da's een prestatie op zich, zelfs toppers in Ligue 1 doen dit niet in Parijs. In Real waren we gevaarlijk met snelle counters maar Madrid was baas hoor. Enige match die we echt moesten winnen was thuis tegen Galatasaray, onze ploeg is aanzienlijk beter dan Galatasaray. Behoudens pech maken we het daar af om te overwinteren.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Blackburn
Profvoetballer
Berichten: 374
Lid geworden op: 04 jul 2016, 10:26

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Blackburn »

Vergas Ronald schreef: 07 nov 2019, 13:35
felix da housecat schreef: 07 nov 2019, 10:01 3 van de 4 matchen de betere
We speelden vandaag mooi mee met PSG, da's een prestatie op zich, zelfs toppers in Ligue 1 doen dit niet in Parijs.
Yup, algemene teneur bij veel PSG-fans gisteren was dat dit Brugge gewoon top 3 speelt in FR. Ik kan de Franse competitie onvoldoende inschatten in alle eerlijkheid om te zeggen of daar grond van waarheid in zit of niet.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 913
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Blackburn schreef: 07 nov 2019, 13:51Yup, algemene teneur bij veel PSG-fans gisteren was dat dit Brugge gewoon top 3 speelt in FR. Ik kan de Franse competitie onvoldoende inschatten in alle eerlijkheid om te zeggen of daar grond van waarheid in zit of niet.
Ik kijk erg veel Ligue 1, het klopt. Toppers in Frankrijk durven zo niet spelen in Parijs, als ze het doen krijgen ze op hun muil. Laat het huidige club meedoen in Frankrijk, staan tweede na PSG. Brugge speelt objectief beter voetbal momenteel dan pakweg Lyon, Bordeaux of Marseille.

Achteraf gezien jammer dat we in de moeilijkste groep zitten. In de helft van die CL groepen in dit club gewoon door, wat op zich hilarisch is, kon je 5 jaar geleden niet nuchter zeggen.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1963
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Tau & Schrijvers op de flanken, lijkt me een duidelijk signaal?
Bij Antwerp heb ik het gevoel dat ze hun vechtopstelling gekozen hebben en weer eens 90min anti-voetbal gaan proberen. Hopelijk maken we snel een eerste goal zodat ze moeten komen :bzwoop:
Plaats reactie