wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
FrankFarinaII
Belofte
Berichten: 225
Lid geworden op: 24 nov 2021, 21:47

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FrankFarinaII »

als een discussie moet gaan over al dan niet iemand uitfluiten, zegt dat veel over bepaalde voetbalsupporters :brechtje: :jerk:
Nakamba30
Jeugdspeler
Berichten: 135
Lid geworden op: 30 sep 2020, 07:30

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Nakamba30 »

Ja...zegt farina...de man die na iedere mindere prestatie zijn eigen spelers komt uitschijten op het forum
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 913
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Nakamba30 schreef: 17 dec 2021, 03:42 Dat kan ik verteren maar naar die vuile mauves dat kan je toch niet verkroppen als CLUBsupporter, dat was werkelijk een dolk door mijn blauwzwarte hart
Een beetje gelijk uw lief waar ge 10 jaar mee te samen zijt en een paar schone kinderen mee hebt...ge beslist uit mekaar te gaan zonder ruzie maar 2 jaar later beslist ze dat ze haar kinderen nooit meer wil zien omdat ze nu op de grootste gangster van de straat ga kruipen.
TEGEN d
HET EERSTE WAT EEN CLUBSUPPORTER DOET IS anderlecht HATEN...
Gebruikt gij medicatie en wanneer heb je die laatst genomen?
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Nakamba30
Jeugdspeler
Berichten: 135
Lid geworden op: 30 sep 2020, 07:30

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Nakamba30 »

ja, ik gebruik medicatie en ik heb die vandaag nog genomen want ik moet dat 2 keer per dag doen voor de aandoening die ik heb. Bestaat er ook medicatie tegen hypocrisie?
Misschien iets voor jou want jezelf vergas ronald noemen maar dan applaudisseren voor ene in anderlechtshirt is een beetje belachelijk é
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door The_One »

Hou het deftig he mannen, on topic blijven en niet op de man spelen.
unleashed1990
Tester
Berichten: 84
Lid geworden op: 02 mei 2021, 22:19

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door unleashed1990 »

Kunnen we het terug over de match hebben? Ik hoop op een overtuigende overwinning zodat we de mauve sterug met hun voetjes op de grond zetten want die dikke nek company en hun supporters beginnen al te zweven. Er zitten zelf supporters bij die roepen dat ze voor de titel gaan spelen.

Terug ze naar realiteit brengen met een klinkende overwinning op ze
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 913
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Nakamba30 schreef: 18 dec 2021, 07:50 jezelf vergas ronald noemen maar dan applaudisseren voor ene in anderlechtshirt is een beetje belachelijk é
Niet belachelijk, die naam op forum gekozen 11 jaar geleden daags nadat vargas op een vuile manier naar rsca ging. Totaal niet vergelijkbaar met Refaelov die 7 jaar alles gaf voor Brugge wilde bijtekenen maar geen nieuw contract meer kreeg naar Antwerpen ging en vervolgens naar de mauven omdat de mauven 't enige team waren in België die hem op z'n 35ste nog een contract wilden geven. Ik ga niet applaudisseren voor "iemand in een anderlecht shirt" - Ik ga applaudisseren voor één van de mooiste Brugge spelers van afgelopen 15-20 jaar.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 913
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

unleashed1990 schreef: 18 dec 2021, 19:09 Kunnen we het terug over de match hebben?
Verwelkoming Rafa gaat over de match, ik ga zo beschaamd zijn als ik mongolen zie Rafa uitfluiten.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
FrankFarinaII
Belofte
Berichten: 225
Lid geworden op: 24 nov 2021, 21:47

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FrankFarinaII »

Een gemakzuchtig club is opnieuw niet goed genoeg....hoe kan je de match uit handen geven, deel 345. Prutsers
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Kevinho »

Ik ga het proberen rustig te zeggen. Mannaert asap weg . Bakt er niks van . Is gewoon onbekwaam. Versterkingen dringend nodig !!!
We hebben nog altijd geen flanken , geen echte spits geen linkse back geen goede CV, geen dominant middenveld . Only 1 to blame. Mister zatte Vince !!
Miljoenen weggegooid en niks versterkt . Vince scouting apparaat is uw verantwoordelijkheid . Ze bakken er niks nul komma nul van . Clement heeft gewoon geen bank om iets te doen, die moet gewoon een fucking verdedigende middenvelder inbrengen om iets te doen!!
Nakamba30
Jeugdspeler
Berichten: 135
Lid geworden op: 30 sep 2020, 07:30

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Nakamba30 »

Ja daar zijn ze weer, farina om de spelers uit te schijten en kevinho om op mannaert te kakken...echt goed was het niet, we laten ze halverwege de 2de helft te gemakkelijk terug in de match komen, maar zo slecht als jullie het voorstellen is het niet. Die 2de goal van die mauves is trouwens een dikke chancegoal...de bal valt 2 keer gelukkig voor zijn voeten. De mauves waren beter eerste 10 minuten en een kwartier na hun gelijkmaker...de rest van de match hadden wij controle en kansen, we konden 5x gescoord hebben maar we moeten beter verdedigen
Nakamba30
Jeugdspeler
Berichten: 135
Lid geworden op: 30 sep 2020, 07:30

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Nakamba30 »

En vergas ronald, heb je gezien en gehoord hoeveel mongolen er deze namiddag in brugge zaten. Op een forum de CLUBsupporters mongolen noemen is gemakkelijk...ik ben eens benieuwd of je ook de oosttribune durft binnen stappen en daar herhalen dat degene die refaelov uitfluiten mongolen zijn. Je zou rap een toontje lager zingen.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 913
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Ben beschaamd in een deel van supporters, de helft was zat omdat 't bijna kerstmis is maar
90 minuten Refaelov uitfluiten? Stond aan de basis van wederopstanding Club Brugge.
Kompany voor neger verwijten? Z'n hele carrière captain van onze nationale ploeg geweest.
Super marginaal
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 913
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Nakamba30 schreef: 19 dec 2021, 16:13 En vergas ronald, heb je gezien en gehoord hoeveel mongolen er deze namiddag in brugge zaten.
Gezien en gehoord ja, gelukkig niet teveel, de linkse zijde van deze curve mag ook voetbal kijken, helaas soms.
Afbeelding
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 913
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Nakamba30 schreef: 19 dec 2021, 16:08 Ja daar zijn ze weer
Ik lees het amper nog, Crombrugge was man van de match, hoe kan er dan gebrek aan inzet zijn. mauven waren 70 minuten nergens, zij komen super goed weg met 2-2. Niveau op forum niet meer vergelijkbaar met vroeger.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Plaats reactie