wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1752
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Balanta uit - Vanaken in aub
FrankFarinaII

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FrankFarinaII »

vanGentmaarvoorClub schreef: 16 mei 2021, 19:04 Balanta uit - Vanaken in aub
Balanta brengt meer dan Vanaken qua inzet en balrecuperatie. HVA er in in de tweede helft en misschien krijgen we dat goeie passes naar voren (hopelijk niet weer kaatsen en balleke achteruit).

Redelijke eerst helft, dit antwerp is te pakken als ze sneller diep spelen, komaan boys :wave:
FrankFarinaII

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FrankFarinaII »

ma echt ....komaan zeg :facewall: :facewall: :facewall: :facewall:

dan scoort ge moeizaam en laten ze direct gelijkmaken... Godver
FrankFarinaII

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FrankFarinaII »

:Flag: yeesss en nu vasthouden!!! komaan (sorry leef te hard mee ;-) )
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1752
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Waarom achteruit kruipen ?
Waarom niet blijven voetballen, trainer ?
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1961
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Goh, natuurlijke reactie denk ik. We hebben 2 matchen (en een helft) niet gescoord én we hebben 4 matchen op rij in CPO niet gewonnen. Ze willen deze overwinning gewoon binnenslepen en dan ben je bang om een counter tegen te krijgen. Ik zie ze ook liever aanvallen, maar ik begrijp het eerlijk gezegd wel.

Op dit moment vind ik vooral De Ketelaere al beter spelen, en Vanaken op het plein was toch een verademing in het aanvalsspel.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1752
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

t4nd schreef: 16 mei 2021, 20:12 Goh, natuurlijke reactie denk ik. We hebben 2 matchen (en een helft) niet gescoord én we hebben 4 matchen op rij in CPO niet gewonnen. Ze willen deze overwinning gewoon binnenslepen en dan ben je bang om een counter tegen te krijgen. Ik zie ze ook liever aanvallen, maar ik begrijp het eerlijk gezegd wel.

Op dit moment vind ik vooral De Ketelaere al beter spelen, en Vanaken op het plein was toch een verademing in het aanvalsspel.
Blijft toch een enorm risico tegen dit Antwerp.
Dost is een belangrijk aanspeelpunt vooraan.
En VdBrempt en Mitrovic boezemen me niet al te veel vertrouwen in.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1961
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Ja, idd.
Ik had een stukje gemist en ik dacht dat VdBempt in de plaats van Mata gekomen was. Dost eruit en geen andere spits erin vind ik ook enorm bizar en onbegrijpelijk - we halen het binnen dus het me niet veel schelen. Er bestaan geen 'klein' of 'lelijke' titels. Een titel is een titel & altijd verdiend.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1752
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Mignolet :brechtje:
FrankFarinaII

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FrankFarinaII »

De eerste overwinning zal deugd doen!
Nu moeten ze dit echt vasthouden en volgende week ook winnen, dat zou pas glans geven!!

Oogstrelend was het niet, maar het resultaat telt deze keer.
FrankFarinaII

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FrankFarinaII »

t4nd schreef: 16 mei 2021, 20:20 Ja, idd.
Ik had een stukje gemist en ik dacht dat VdBempt in de plaats van Mata gekomen was. Dost eruit en geen andere spits erin vind ik ook enorm bizar en onbegrijpelijk - we halen het binnen dus het me niet veel schelen. Er bestaan geen 'klein' of 'lelijke' titels. Een titel is een titel & altijd verdiend.
Ik zou toch Perez inbrengen dan, die vent geeft venijn in de spits
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1961
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Ja idd, gewoon iemand die spits kan spelen - geen flankspeler zodat er geen diepe spits meer over blijft.
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door The_One »

De Ketelaere moest volgens mij in die rol kruipen bij balbezit...
Ik blijf er bij dat Vanaken een tactische keuze is voor de volgende 2 matchen. Matchen die er veel meer toe doen dan deze tegen Antwerp. We kunnen deze starten met een veel frisser middenveld. Enkel Vormer heeft alles gespeeld...
unleashed1990
Tester
Berichten: 84
Lid geworden op: 02 mei 2021, 22:19

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door unleashed1990 »

Zeg vraagje waarom worden de 2 laatste matchen niet om het zelfde uur gespeeld? Dat is toch beetje competitievervalsing bij alle competities doen ze de laatste 2 speeldagen alles tegelijk laten doorgaan zodat je niet weet of hoort wat de tegenstander doet en dus geen deeltje kan sluiten.
macfall
Jeugdspeler
Berichten: 142
Lid geworden op: 25 jan 2021, 15:25

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door macfall »

unleashed1990 schreef: 16 mei 2021, 23:06 Zeg vraagje waarom worden de 2 laatste matchen niet om het zelfde uur gespeeld? Dat is toch beetje competitievervalsing bij alle competities doen ze de laatste 2 speeldagen alles tegelijk laten doorgaan zodat je niet weet of hoort wat de tegenstander doet en dus geen deeltje kan sluiten.
klopt maar TV (geld) ziet dat anders
Plaats reactie