wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 913
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Ik denk dat Clement tegen Antwerp dacht, die gasten spelen altijd betonvoetbal en een draak van een match tegen ons, kust mijn kl#en, wij kunnen dat ook. Dan krijg je ... zo'n wedstrijd :mrgreen: Ik vond het wel grappig, we zijn beter in betonvoetbal dan de betonkampioen.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door The_One »

Ik denk eerder dat Clement zijn tanden nu niet wou stuk bijten op Antwerp in de eerste match, om zo mogelijks met minder energie de 2 de match met risico te moeten spelen.
Nu heeft Club een punt gepakt, minder energie verspilt, Vanaken rust gehad, en Antwerp kan amper wisselen. Ik verwacht een heel andere 2de match...
FrankFarinaII

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FrankFarinaII »

Genk op 2 punten. Morgen niet winnen is geen kampioen worden,...
macfall
Jeugdspeler
Berichten: 150
Lid geworden op: 25 jan 2021, 15:25

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door macfall »

FrankFarinaII schreef: 15 mei 2021, 22:37 Genk op 2 punten. Morgen niet winnen is geen kampioen worden,...
1 punt pakken morgen.

Ik denk wel dat het duurt tot de thuismatch.
LaurensVS
Belofte
Berichten: 210
Lid geworden op: 28 jan 2020, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door LaurensVS »

FrankFarinaII schreef: 15 mei 2021, 22:37 Genk op 2 punten. Morgen niet winnen is geen kampioen worden,...
Morgen 1 punt pakken en je staat er in principe ook nog 4 voor met nog 6 te halen.

Als we het dan nog weggeven, verdient Genk het gewoon.
unleashed1990
Tester
Berichten: 84
Lid geworden op: 02 mei 2021, 22:19

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door unleashed1990 »

LaurensVS schreef: 15 mei 2021, 22:45
FrankFarinaII schreef: 15 mei 2021, 22:37 Genk op 2 punten. Morgen niet winnen is geen kampioen worden,...
Morgen 1 punt pakken en je staat er in principe ook nog 4 voor met nog 6 te halen.

Als we het dan nog weggeven, verdient Genk het gewoon.
Morgen winnen en je kan met een gelijkspel op de mauve kampioen spelen.

Ik geloof steenvast als we nu winnen dat we vertrouwen tanken en dat we dat brusselse ploegske voetballes gaan geven.
macfall
Jeugdspeler
Berichten: 150
Lid geworden op: 25 jan 2021, 15:25

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door macfall »

laat ons duimen dat onze honger morgen groter is dan die van de tegenstander
unleashed1990
Tester
Berichten: 84
Lid geworden op: 02 mei 2021, 22:19

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door unleashed1990 »

Matchday niet panikeren clubje. als je vandaag wint heb je genoeg aan een punt in 2 matchen.

Laten we winnen en die brusselaars voetballes geven volgende week en kampioen spelen op hun veld dat zal pieken daar in bxl.
FrankFarinaII

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FrankFarinaII »

unleashed1990 schreef: 16 mei 2021, 08:10 Matchday niet panikeren clubje. als je vandaag wint heb je genoeg aan een punt in 2 matchen.

Laten we winnen en die brusselaars voetballes geven volgende week en kampioen spelen op hun veld dat zal pieken daar in bxl.
Ik denk dat wij momenteel geen voetballes moeten geven aan andere ploegen. FCB speelt met lemen benen en teveel spelers steken zich weg in de ploeg ipv er voluit voor te gaan...Ik verwacht van spelers zoals een HVA (toch 2x gouden schoen) toch meer dan irritatie en gemekker. Mata is ook niet meer overtuigend. CDK en Lang worstelen met zich zelf....enz..Sobol voirge week was top: echte "no sweat no glory"!! top man! ALS de ploeg zich er vandaag voor legt en wint, komt het wel goed, anders zijn we de titel kwijt, dus komaan boys, vlieg er nog eens in :vuistje: :vuistje:

Anderzijds: gvdrm..waarom maken ze hun zelf altijd toch zo moeilijk??? altijd riante positie en door hun eigen geklungel vergooien ze het (bijna) altijd
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1963
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Ik denk dat het einde van het seizoen & de play offs vooral bewijzen dat onze kern niet zo breed is als oorspronkelijk gedacht. Lang & De Ketelaere zijn niet in vorm maar we hebben gewoon geen waardig alternatief voor hen. Als je ze eens een match of 2 op de bank kan houden zou je hen opnieuw kunnen prikkelen - nu hebben ze gewoon geen concurrentie :-(
unleashed1990
Tester
Berichten: 84
Lid geworden op: 02 mei 2021, 22:19

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door unleashed1990 »

FrankFarinaII schreef: 16 mei 2021, 09:48
unleashed1990 schreef: 16 mei 2021, 08:10 Matchday niet panikeren clubje. als je vandaag wint heb je genoeg aan een punt in 2 matchen.

Laten we winnen en die brusselaars voetballes geven volgende week en kampioen spelen op hun veld dat zal pieken daar in bxl.
Ik denk dat wij momenteel geen voetballes moeten geven aan andere ploegen. FCB speelt met lemen benen en teveel spelers steken zich weg in de ploeg ipv er voluit voor te gaan...Ik verwacht van spelers zoals een HVA (toch 2x gouden schoen) toch meer dan irritatie en gemekker. Mata is ook niet meer overtuigend. CDK en Lang worstelen met zich zelf....enz..Sobol voirge week was top: echte "no sweat no glory"!! top man! ALS de ploeg zich er vandaag voor legt en wint, komt het wel goed, anders zijn we de titel kwijt, dus komaan boys, vlieg er nog eens in :vuistje: :vuistje:

Anderzijds: gvdrm..waarom maken ze hun zelf altijd toch zo moeilijk??? altijd riante positie en door hun eigen geklungel vergooien ze het (bijna) altijd
Als wij vandaag overtuigend winnen weet ik zeker dat de trein vertrokken is en dat ze met een goed gevoel naar brussel reizen. En laten we eerlijk zijn anderlecht dit seizoen is te wisselvallig. Vertrouwen tanken en in brussel afmaken.
macfall
Jeugdspeler
Berichten: 150
Lid geworden op: 25 jan 2021, 15:25

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door macfall »

We hebben het al 4 of 5 keer kunnen afmaken. As we het ni halen dan hebben we in ieder geval ferm in de eigen voet geschoten. Hopelijk was de kopbal van denswil tegen de Paal (thuis anderlecht) slechts een voetnoot.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1752
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Hans op de bank houden snap ik toch echt niet in deze match
macfall
Jeugdspeler
Berichten: 150
Lid geworden op: 25 jan 2021, 15:25

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door macfall »

Lang en vanaken beide 2 maal geel is de reden denk ik
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1752
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

macfall schreef: 16 mei 2021, 18:49 Lang en vanaken beide 2 maal geel is de reden denk ik
Dus Vanaken niet laten spelen omdat hij het risico loopt niet te mogen spelen ?
Plaats reactie