t4nd schreef: ↑25 okt 2023, 10:34
Tiki Taka schreef: ↑25 okt 2023, 10:08
de zoveelste dure spitsen miskoop op rij
Vind ik niet. Thiago werkt enorm hard, maar als de ploeg niet draait krijg je als spits ook weinig gedaan. Hij moet nog werken aan zijn aannames en afwerking, maar herinner je Izquierdo nog? Toen die hier net was liep hij alle tegenstanders voorbij om dan de bal het stadion uit te trappen. Thiago kan iets hé, maar het is geen afgewerkt product. Moest hij dat wél zijn hadden we hem nooit kunnen kopen.
Als de ploeg wat beter zou draaien kan hij zijn kwaliteiten ook beter uitspelen.
Deze speler schrijf ik af, ik heb er genoeg van gezien, is atypisch technisch beperkt voor een Braziliaan en een goalgetter is hij evenmin.
Hij werkt hard en loopt veel, ja, da`s het minste wat een voetballer kan doen, voor zo`n riante verloning, toch!?
Als je eens het rijtje afgaat van miskopen in de spits, een berg geld aan pure kapitaal vernietiging de voorbije seizoen, dat is gewoon hallucinant ;
Rezaie, Krmencik, Diagne, Okereke, Yaremchuk, Larin, Thiago...
Is dat nu zo moeilijk om een goede spits aan te trekken ?? Mannaert & co hebben hun verdienste gehad, maar de laatste seizoenen falen ze grandioos zowel in hun aankoopbeleid van spelers als het aantrekken van trainers. Dit kan niet langer blijven duren.
Laat de overname maar snel rond zijn, een andere en betere technische directeur is immers hoognodig.