Barclays Premier League

Al het buitenlands en internationaal voetbalnieuws.
kingpietro105
Profvoetballer
Berichten: 449
Lid geworden op: 17 sep 2018, 09:04
Locatie: Gijzegem

Re: Barclays Premier League

Bericht door kingpietro105 »

Jeugdscheidsrechter
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Barclays Premier League

Bericht door Cedrinho »

Cedrinho schreef: 24 feb 2019, 20:35

Die speelt niet meer zo lang Sarri er T1 is.
Vandaag tegen de Spurs alvast op de bank, en terecht ook.


In other news: nog eens een basisplaats voor Divock Origi bij Liverpool.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Barclays Premier League

Bericht door IsO »

Cedrinho schreef: 27 feb 2019, 20:26
Cedrinho schreef: 24 feb 2019, 20:35

Die speelt niet meer zo lang Sarri er T1 is.
Vandaag tegen de Spurs alvast op de bank, en terecht ook.


In other news: nog eens een basisplaats voor Divock Origi bij Liverpool.
En een goal.
Lukaku heeft er trouwens ook 2 gescoord tegen Crystal Palace.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Barclays Premier League

Bericht door IsO »

Eerder een opgestoken middelvinger. Ze gaan sowieso in beroep, en zullen daarbij ongetwijfeld vragen dat de sanctie wordt opgeschort, waardoor ze nog minstens 1 transferperiode zullen kunnen doen wat ze willen op transfervlak.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Barclays Premier League

Bericht door Khas »

IsO schreef: 28 feb 2019, 13:26
Eerder een opgestoken middelvinger. Ze gaan sowieso in beroep, en zullen daarbij ongetwijfeld vragen dat de sanctie wordt opgeschort, waardoor ze nog minstens 1 transferperiode zullen kunnen doen wat ze willen op transfervlak.
Op zijn Barcelona's keihard uithalen op de transfermarkt terwijl het beroep loopt en zo weinig of geen last hebben van de straf. Je ziet dat zo gebeuren.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Barclays Premier League

Bericht door IsO »

Khas schreef: 28 feb 2019, 13:30
IsO schreef: 28 feb 2019, 13:26
Eerder een opgestoken middelvinger. Ze gaan sowieso in beroep, en zullen daarbij ongetwijfeld vragen dat de sanctie wordt opgeschort, waardoor ze nog minstens 1 transferperiode zullen kunnen doen wat ze willen op transfervlak.
Op zijn Barcelona's keihard uithalen op de transfermarkt terwijl het beroep loopt en zo weinig of geen last hebben van de straf. Je ziet dat zo gebeuren.
Inderdaad. De hele situatie vergroot mogelijk ook de kans dat Hazard komende zomer vertrekt. Dan kunnen ze er, 1 jaar voor zijn contract afloopt, nog iets voor krijgen, wat ze dan vervolgens kunnen herinvesteren terwijl het nog kan.
Gebruikersavatar
Jens27
Profvoetballer
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 dec 2016, 14:16

Re: Barclays Premier League

Bericht door Jens27 »

Tottenham Hotspur vervangt Pochettino door Mourinho. Ondanks ik eerder de spelerskern eens had uitgemest moest er natuurlijk wel iets gebeuren. Spurs staan way onder hun kwaliteit te voetballen, de resultaten zijn navenant. Niet zo happy hiermee. Pochettino is een held die positief en mooi voetbal bracht, 17' en 18' eigenlijk het beste balwerk na City. Na nieuwjaar vorig seizoen ging het stijl bergaf maar werd het nog gecamoufleerd door de goede CL-uitslagen (al was dat meer geluk dan kunde). Nu komt er een coach die de zaken negatiever aanpakt, matchen bij voorkeur gewoon afbreekt,... Een resultatencoach is het wel en dat is ansich welkom maar ik vind hier toch heel wat waarden verloren gaan die eigen waren aan de club.
:hupclub: :hupclub: :hupclub:
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: Barclays Premier League

Bericht door DavidVM »

Jens27 schreef: 20 nov 2019, 08:57 Tottenham Hotspur vervangt Pochettino door Mourinho. Ondanks ik eerder de spelerskern eens had uitgemest moest er natuurlijk wel iets gebeuren. Spurs staan way onder hun kwaliteit te voetballen, de resultaten zijn navenant. Niet zo happy hiermee. Pochettino is een held die positief en mooi voetbal bracht, 17' en 18' eigenlijk het beste balwerk na City. Na nieuwjaar vorig seizoen ging het stijl bergaf maar werd het nog gecamoufleerd door de goede CL-uitslagen (al was dat meer geluk dan kunde). Nu komt er een coach die de zaken negatiever aanpakt, matchen bij voorkeur gewoon afbreekt,... Een resultatencoach is het wel en dat is ansich welkom maar ik vind hier toch heel wat waarden verloren gaan die eigen waren aan de club.
Mijn geheugen laat me een beetje in de steek, maar is Mourinho altijd een negatieve coach geweest? Bij Porto ook?
Ik denk dat Mourinho vooral zijn spelerskern goed weet in te schatten en weet wanneer die offensiever of defensiever moet spelen.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Barclays Premier League

Bericht door IsO »

DavidVM schreef: 20 nov 2019, 09:19
Jens27 schreef: 20 nov 2019, 08:57 Tottenham Hotspur vervangt Pochettino door Mourinho. Ondanks ik eerder de spelerskern eens had uitgemest moest er natuurlijk wel iets gebeuren. Spurs staan way onder hun kwaliteit te voetballen, de resultaten zijn navenant. Niet zo happy hiermee. Pochettino is een held die positief en mooi voetbal bracht, 17' en 18' eigenlijk het beste balwerk na City. Na nieuwjaar vorig seizoen ging het stijl bergaf maar werd het nog gecamoufleerd door de goede CL-uitslagen (al was dat meer geluk dan kunde). Nu komt er een coach die de zaken negatiever aanpakt, matchen bij voorkeur gewoon afbreekt,... Een resultatencoach is het wel en dat is ansich welkom maar ik vind hier toch heel wat waarden verloren gaan die eigen waren aan de club.
Mijn geheugen laat me een beetje in de steek, maar is Mourinho altijd een negatieve coach geweest? Bij Porto ook?
Ik denk dat Mourinho vooral zijn spelerskern goed weet in te schatten en weet wanneer die offensiever of defensiever moet spelen.
Hangt er maar vanaf hoe je 'negatieve coach' definieert. Ik vind volgend artikel wel een goede weerspiegeling van het Porto van toen, waar velen toen toch met bewondering naar keken: https://www.tifofootball.com/features/t ... -fc-porto/
Gebruikersavatar
Jens27
Profvoetballer
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 dec 2016, 14:16

Re: Barclays Premier League

Bericht door Jens27 »

True. Zijn meer recente uitdagingen als Chelsea en Man U zijn frissere herinneringen als Porto en Inter waar er wel goed voetbal op de mat lag. Ik herinner me dat spelers van Chelsea letterlijk keken naar de bank "mag ik nu echt geen druk gaan zetten?". Een spelerskern inschatten is een kwaliteit maar met voetballers als o.a. Fabrégas, Willian en dergelijke toen moet je toch meer voetbal kunnen maken. Soit, voordeel van de twijfel maar ik kijk al met heimwee terug naar de seizoenen 16-17, 17-18 en 18-19 tot de winter waar Spurs mee het beste voetbal in Engeland brachten.
:hupclub: :hupclub: :hupclub:
Gebruikersavatar
Jens27
Profvoetballer
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 dec 2016, 14:16

Re: Barclays Premier League

Bericht door Jens27 »

Morgen zitten Reguilon en Bale op de privévlieger naar Tottenham volgens Fabrizio Romano (betrouwbaarder dan uw eigen mama), dan toch nog echte business vanwege Levy. Had ik niet meer verwacht. Dacht dat de spaarpot leeg was. Daarna zouden ze misschien nog voor een spits gaan. Ik verwachtte een kloof tussen plaats 4 & 5 dit seizoen maar ik zie Spurs nog wel op de rails geraken en meedoen zo. Toch een net ploegje?? Al zou ik nog heel graag Skriniar zien komen i.p.v. Dier.

----------------Lloris
Doherty---Toby---Dier---Reguilon
--------Hojbjerg---Lo Celso
Bale------------Dele--------Son
-----------------Kane

Bank:

G.Fernandes
D.Sanchez
Sessegnon
Winks
Sissoko
Bergwijn
Moura
nog ne spits

Lamela, Davies & Aurier mogen verkassen.
:hupclub: :hupclub: :hupclub:
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Barclays Premier League

Bericht door IsO »

Jens27 schreef: 17 sep 2020, 14:25 Morgen zitten Reguilon en Bale op de privévlieger naar Tottenham volgens Fabrizio Romano (betrouwbaarder dan uw eigen mama), dan toch nog echte business vanwege Levy. Had ik niet meer verwacht. Dacht dat de spaarpot leeg was. Daarna zouden ze misschien nog voor een spits gaan. Ik verwachtte een kloof tussen plaats 4 & 5 dit seizoen maar ik zie Spurs nog wel op de rails geraken en meedoen zo. Toch een net ploegje?? Al zou ik nog heel graag Skriniar zien komen i.p.v. Dier.

----------------Lloris
Doherty---Toby---Dier---Reguilon
--------Hojbjerg---Lo Celso
Bale------------Dele--------Son
-----------------Kane

Bank:

G.Fernandes
D.Sanchez
Sessegnon
Winks
Sissoko
Bergwijn
Moura
nog ne spits

Lamela, Davies & Aurier mogen verkassen.
Zou me eerlijk gezegd echt verbazen dat Real één van de grootste Spaanse talenten op linksback sinds Jordi Alba definitief zou laten gaan, zeker met de ouder wordende Marcelo in gedachten. Gaat het om een definitieve transfer of om een uitleenbeurt? In het eerste geval: misschien er is een terugkoopclausule bedongen?
LaurensVS
Belofte
Berichten: 210
Lid geworden op: 28 jan 2020, 15:03

Re: Barclays Premier League

Bericht door LaurensVS »

IsO schreef: 17 sep 2020, 14:43
Jens27 schreef: 17 sep 2020, 14:25 Morgen zitten Reguilon en Bale op de privévlieger naar Tottenham volgens Fabrizio Romano (betrouwbaarder dan uw eigen mama), dan toch nog echte business vanwege Levy. Had ik niet meer verwacht. Dacht dat de spaarpot leeg was. Daarna zouden ze misschien nog voor een spits gaan. Ik verwachtte een kloof tussen plaats 4 & 5 dit seizoen maar ik zie Spurs nog wel op de rails geraken en meedoen zo. Toch een net ploegje?? Al zou ik nog heel graag Skriniar zien komen i.p.v. Dier.

----------------Lloris
Doherty---Toby---Dier---Reguilon
--------Hojbjerg---Lo Celso
Bale------------Dele--------Son
-----------------Kane

Bank:

G.Fernandes
D.Sanchez
Sessegnon
Winks
Sissoko
Bergwijn
Moura
nog ne spits

Lamela, Davies & Aurier mogen verkassen.
Zou me eerlijk gezegd echt verbazen dat Real één van de grootste Spaanse talenten op linksback sinds Jordi Alba definitief zou laten gaan, zeker met de ouder wordende Marcelo in gedachten. Gaat het om een definitieve transfer of om een uitleenbeurt? In het eerste geval: misschien er is een terugkoopclausule bedongen?
Definitieve transfer van 25 a 30 miljoen, terugkoopoptie van rond de 50 als ik mij niet vergis.

Daar staat inderdaad een degelijke ploeg. Maar ik vrees dat je er nog niet mee komt..
Liverpool en City gaan gewoon weer goed zijn.
Chelsea en United mag je ook vanuit gaan dat die goed gaan zijn. Qua namen loopt daar toch nog iets meer rond dan bij Spurs, als de mayo dan ook nog eens gaat pakken..
Arsenal met Arteta aan het roer speelt goeie voetbal en als die Aouar en Partey kunnen halen, doen die ook gewoon mee voor top 4.
Tottenham zal volgens mij rond plaats 5, 6 hangen. Afhankelijk van hoe moeilijk Leicester het jullie maakt.
Veel succes alleszinds!
Gebruikersavatar
Jens27
Profvoetballer
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 dec 2016, 14:16

Re: Barclays Premier League

Bericht door Jens27 »

Inderdaad een terugkoopclausule in dat Reguilon contract.
:hupclub: :hupclub: :hupclub:
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 617
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Barclays Premier League

Bericht door HeervanBiesen »

Jens27 schreef: 17 sep 2020, 14:25 Morgen zitten Reguilon en Bale op de privévlieger naar Tottenham volgens Fabrizio Romano (betrouwbaarder dan uw eigen mama), dan toch nog echte business vanwege Levy. Had ik niet meer verwacht. Dacht dat de spaarpot leeg was. Daarna zouden ze misschien nog voor een spits gaan. Ik verwachtte een kloof tussen plaats 4 & 5 dit seizoen maar ik zie Spurs nog wel op de rails geraken en meedoen zo. Toch een net ploegje?? Al zou ik nog heel graag Skriniar zien komen i.p.v. Dier.

----------------Lloris
Doherty---Toby---Dier---Reguilon
--------Hojbjerg---Lo Celso
Bale------------Dele--------Son
-----------------Kane

Bank:

G.Fernandes
D.Sanchez
Sessegnon
Winks
Sissoko
Bergwijn
Moura
nog ne spits

Lamela, Davies & Aurier mogen verkassen.
Blijkbaar zou Bale in een vrije rol achter Kane gaan staan als hij terug keert.
Vraag me dan wel af als dit zo zou zijn wat met Dele Ali (nuja los daarvan vind ik dat niet zo erg want persoonlijk zie i khem niet zo graag spelen, vuile speler want tis niet de eerste maal dat hij zulke fouten maakte tegen Gent bijvoorbeeld.)
Plaats reactie