RSC anderlecht

Alle voetbalnieuws uit België dat niet Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: RSC anderlecht

Bericht door Khas »

Hans1981 schreef:
Pica schreef:
Peet schreef:
Pica schreef: Schrap maar Dirar, voor Meunier nog te vroeg. Perisic is wel een succesverhaal geweest, zit wel in een dipje nu.

Voor we Biglia afmaken, keer zien welke Belgische spelers het wel gemaakt hebben in Italië. Een bedroevend korte lijst. Gouden schoen Kums en Praet beide grote fails voorlopig. Toppers als Lestienne en Mpoku volledig door de mand gevallen.
Biglia is goed, maar of Lazio nu zo een grote carrièrestap is...
Kums is trouwens absoluut geen fail bij Udinese, kerel speelt daar toch bijna alles.
Italiaanse competitie wordt serieus onderschat in mijn ogen, maar Lazio is geen Real of Juventus natuurlijk. Is wel beduidend beter en groter dan eender welke Belgische club.

Kums speelt wel niet goed las ik onlangs nog. Is al niet meer zeker van zijn plaats. Soit, of het nu Kums of iemand anders is, Biglia doet het toch maar goed in Italië en dat moet de enige speler zijn de voorbije 5 jaar die dat kan zeggen komende van de Belgische competitie.
Uit Nederland is het een ander verhaal. Als je daar uitblinkt haal je het ginder doorgaans wel. Zegt ook veel over de verhouding eredivisie - Jupiler Pro League.
Nee hoor, dat zegt gewoon alles over de spelstijl. Het Nederlands voetbal is erg entertainend, maar qua efficiëntie (niveau) is het toch ook maar bedroevend.
Laatst gewijzigd door Khas op 04 nov 2016, 18:59, 1 keer totaal gewijzigd.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
MattJensen
A-kern
Berichten: 589
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:01
Locatie: Humbeek

Re: RE: Re: RSC anderlecht

Bericht door MattJensen »

Flufferd schreef:
Pica schreef:
Peet schreef:
Pica schreef: Beide.

Ik heb toch het gevoel dat er een systeem Weiler bestaat, maar dat het nog niet gebruikt wordt. Ik denk dat ze ook pieken naar de PO's bijvoorbeeld. Allemaal op het gevoel weliswaar.
Dat is larie, dat pieken naar de PO's. Die druk op HVH en Weiler is torenhoog. Tis daar van moeten. Ik ga vanavond en zondag met plezier kijken, zal het Astridpark op zijn best zijn denk ik :mrgreen:.
Maar 15.000 man verwacht blijkbaar Afbeelding

Wij pieken ook naar de PO's. Laat dat duidelijk zijn. Dit Club is conditioneel nog niet op zijn best.

Weiler zit daar nu 4 maanden, waarvan 2 met de huidige kern en zich slepend van match tot match, met een handvol geblesseerde spelers. Zou wel eens willen weten hoeveel keer hij met dezelfde defensie kon aanvatten en dat is al telkens zonder rechtsback geweest.

Ik ga hier niet verkondigen dat hij het goed doet, maar heeft gerust nog wat excuses in te roepen. Als hij met een fitte Najar en een groep die conditioneel in orde staat, 'zijn' systeem van bij Nurnberg kan erin slijpen, zullen ze er niet ver van zijn. Neem daar nog een kwaliteitsinjectie bij in de centrale verdediging en het zal al helemaal niet veel schelen. Desondanks het geklungel van HvH :mrgreen:
http://sporza.be/cm/sporza/matchcenter/ ... /1.2248881" onclick="window.open(this.href);return false;

4000 meer dan als jullie Europees overwinteren. :rock:
De terugwedstrijd waarbij de heenwedstrijd met 1-3 gewonnen werd... ;-)
#ZonderJenne
Gebruikersavatar
MattJensen
A-kern
Berichten: 589
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:01
Locatie: Humbeek

Re: RE: Re: RSC anderlecht

Bericht door MattJensen »

Flufferd schreef:
Peet schreef: Snap die verheerlijking van het Italiaanse voetbal gewoon niet. Behalve Juventus gaat dat voetbal gewoon steil bergaf. Je moet eens naar de toeschouwersaantallen kijken. Dat begint in de buurt van het Belgisch voetbal te komen.
De matchen tegen Napoli al vergeten?
Ge zijt weer aant stoken e vriend. :-D

Maar goed. Ik heb een hekel aan Italiaans voetbal, altijd gehad, maar die staan toch fameus wat trappen boven de onze.

Is dat ook niet gewoon het 4de land volgens de coëfficiënten na Spanje, Engeland en Duitsland?
#ZonderJenne
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: RE: Re: RSC anderlecht

Bericht door Hans1981 »

MattJensen schreef:
Flufferd schreef:
Peet schreef: Snap die verheerlijking van het Italiaanse voetbal gewoon niet. Behalve Juventus gaat dat voetbal gewoon steil bergaf. Je moet eens naar de toeschouwersaantallen kijken. Dat begint in de buurt van het Belgisch voetbal te komen.
De matchen tegen Napoli al vergeten?
Ge zijt weer aant stoken e vriend. :-D

Maar goed. Ik heb een hekel aan Italiaans voetbal, altijd gehad, maar die staan toch fameus wat trappen boven de onze.

Is dat ook niet gewoon het 4de land volgens de coëfficiënten na Spanje, Engeland en Duitsland?
Yep.
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: RE: Re: RSC anderlecht

Bericht door Hans1981 »

Hans1981 schreef:
MattJensen schreef:
Flufferd schreef:
Peet schreef: Snap die verheerlijking van het Italiaanse voetbal gewoon niet. Behalve Juventus gaat dat voetbal gewoon steil bergaf. Je moet eens naar de toeschouwersaantallen kijken. Dat begint in de buurt van het Belgisch voetbal te komen.
De matchen tegen Napoli al vergeten?
Ge zijt weer aant stoken e vriend. :-D

Maar goed. Ik heb een hekel aan Italiaans voetbal, altijd gehad, maar die staan toch fameus wat trappen boven de onze.

Is dat ook niet gewoon het 4de land volgens de coëfficiënten na Spanje, Engeland en Duitsland?
Yep.
Huidige team coefficient is ook wel de moeite om eens te bekijken. 2 Portugese teams in de top 20 en toch is Frankrijk nummer 5 op de landen coefficient. Die hebben eigenlijk wel veel te danken aan PSG.
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: RE: Re: RSC anderlecht

Bericht door Peet »

MattJensen schreef:
Flufferd schreef:
Peet schreef: Snap die verheerlijking van het Italiaanse voetbal gewoon niet. Behalve Juventus gaat dat voetbal gewoon steil bergaf. Je moet eens naar de toeschouwersaantallen kijken. Dat begint in de buurt van het Belgisch voetbal te komen.
De matchen tegen Napoli al vergeten?
Ge zijt weer aant stoken e vriend. :-D

Maar goed. Ik heb een hekel aan Italiaans voetbal, altijd gehad, maar die staan toch fameus wat trappen boven de onze.

Is dat ook niet gewoon het 4de land volgens de coëfficiënten na Spanje, Engeland en Duitsland?
Ik had het over de toeschouwersaantallen. Ontkennen dat het Italiaanse voetbal beter is zou idioot zijn.
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: RSC anderlecht

Bericht door Hans1981 »

Weer goed bezig daar in het park.
Rafke7
Profvoetballer
Berichten: 418
Lid geworden op: 30 mei 2016, 23:57

Re: RSC anderlecht

Bericht door Rafke7 »

Hahahaha, tuuuuuuuurlijk komt die strafschop er nog! Minste twijfelgeval is het prijs!
Gebruikersavatar
Flufferd
Supersub
Berichten: 1061
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:47

Re: RSC anderlecht

Bericht door Flufferd »

Rafke7 schreef: Hahahaha, tuuuuuuuurlijk komt die strafschop er nog! Minste twijfelgeval is het prijs!
Ik dacht dat teletekst gestopt was?
Rafke7
Profvoetballer
Berichten: 418
Lid geworden op: 30 mei 2016, 23:57

Re: RSC anderlecht

Bericht door Rafke7 »

Flufferd schreef:
Rafke7 schreef: Hahahaha, tuuuuuuuurlijk komt die strafschop er nog! Minste twijfelgeval is het prijs!
Ik dacht dat teletekst gestopt was?
Hahahaha, ga je het nog ontkennen, jongen? Doe maar, kunnen we nog eens lachen :-)
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: RSC anderlecht

Bericht door Gratchski »

Je hebt een kerel die de nieuwe recordhouder is qua matchen voor je ploeg en de tifo en alle eer gaan naar uw keeper die naar een andere ploeg ging.
Hier echt wel compassie met Ollie daarvoor. Kerel was beschaamd om naar Van Himst toe te stappen.

Chapeau hoe Anderlechtsups Proto eerden. Echt proper gedaan. :bow:
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5338
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: RSC anderlecht

Bericht door Tiki Taka »

En die mauve staan 2de he, zo slecht spelen en toch nog 2de staan ?! Zegt veel over de vorm en prestaties van de andere ploegen ook.
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: RSC anderlecht

Bericht door Peet »

Rafke7 schreef:
Flufferd schreef:
Rafke7 schreef: Hahahaha, tuuuuuuuurlijk komt die strafschop er nog! Minste twijfelgeval is het prijs!
Ik dacht dat teletekst gestopt was?
Hahahaha, ga je het nog ontkennen, jongen? Doe maar, kunnen we nog eens lachen :-)
Het was 100% strafschop.
Rafke7
Profvoetballer
Berichten: 418
Lid geworden op: 30 mei 2016, 23:57

Re: RSC anderlecht

Bericht door Rafke7 »

Peet schreef:
Rafke7 schreef:
Flufferd schreef:
Rafke7 schreef: Hahahaha, tuuuuuuuurlijk komt die strafschop er nog! Minste twijfelgeval is het prijs!
Ik dacht dat teletekst gestopt was?
Hahahaha, ga je het nog ontkennen, jongen? Doe maar, kunnen we nog eens lachen :-)
Het was 100% strafschop.
Neenee, nuance is op zijn plaats: je KAN er voor fluiten. In het Astridpark wordt dat dan sowieso gedaan...
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3214
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: RSC anderlecht

Bericht door Pica »

Weer zeer volwassen reacties hier :mrgreen:
Plaats reactie