[09.] Jelle Vossen

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Polbemol
Jeugdspeler
Berichten: 173
Lid geworden op: 09 aug 2018, 13:51
Locatie: Kampenhout

Re: [09.] Jelle Vossen

Bericht door Polbemol »

In HLN wordt melding gemaakt van 'een scheur in de mediale band'. Toch al iets preciezer dan de 'diagnose' van Sporza.be. Maar daarmee zullen we het ook moeten doen, denk ik... .
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: [09.] Jelle Vossen

Bericht door Khas »

Polbemol schreef: In HLN wordt melding gemaakt van 'een scheur in de mediale band'. Toch al iets preciezer dan de 'diagnose' van Sporza.be. Maar daarmee zullen we het ook moeten doen, denk ik... .
Daarmee weten we ook nog bitter weinig natuurlijk. Afwachten.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [09.] Jelle Vossen

Bericht door Tiki Taka »

Spoedig herstel gewenst, echter zal hij niet echt zwaar gemist worden.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: [09.] Jelle Vossen

Bericht door JRut »

Tiki Taka schreef: Spoedig herstel gewenst, echter zal hij niet echt zwaar gemist worden.
Nochtans de beste man gebleken naast Wesley tot dusver dit seizoen. Hoezo zou je die niet missen?
#hetishierbeter
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [09.] Jelle Vossen

Bericht door Tiki Taka »

JRut schreef:
Tiki Taka schreef: Spoedig herstel gewenst, echter zal hij niet echt zwaar gemist worden.
Nochtans de beste man gebleken naast Wesley tot dusver dit seizoen. Hoezo zou je die niet missen?
Ik vind Vossen geen meerwaarde (meer) voor Club Brugge.
Hopelijk komt Dennis eindelijk terug eens boven water, want Rezaei en Openda hebben evenmin al veel getoond totnogtoe.
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: [09.] Jelle Vossen

Bericht door The_One »

Tiki Taka schreef:
JRut schreef:
Tiki Taka schreef: Spoedig herstel gewenst, echter zal hij niet echt zwaar gemist worden.
Nochtans de beste man gebleken naast Wesley tot dusver dit seizoen. Hoezo zou je die niet missen?
Ik vind Vossen geen meerwaarde (meer) voor Club Brugge.
Hopelijk komt Dennis eindelijk terug eens boven water, want Rezaei en Openda hebben evenmin al veel getoond totnogtoe.
Kan ik me bij aansluiten, behalve bij Openda, lijkt me toch veelbelovend in de minuten die ik al gezien heb van hem...
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [09.] Jelle Vossen

Bericht door Cedrinho »

JRut schreef:
Tiki Taka schreef: Spoedig herstel gewenst, echter zal hij niet echt zwaar gemist worden.
Nochtans de beste man gebleken naast Wesley tot dusver dit seizoen. Hoezo zou je die niet missen?
²
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: [09.] Jelle Vossen

Bericht door DavidVM »

I'm with Tiki on this one.
Vossen is nog maar een schim van de speler die hij ooit was. Kan geen bal meer deftig controleren en weegt totaal niet op een verdediging. Buiten als een gek rondlopen heb je er niets aan. En ik vind dat een spijtige vaststelling want heb veel respect voor de mens Vossen, maar sportief gezien is het echt tijd voor iemand anders
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 630
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: [09.] Jelle Vossen

Bericht door Hannes »

Mmmm. Me too.
Topkerel de Jelle, maar hij is idd geen spits meer waar je als tegenstander bang voor bent vrees ik.
Zou het best gedijen bij een Kortrijk of Waregem waar hij terug het gevoel krijgt belangrijk te zijn.
Maar als hij me het tegendeel kan bewijzen: ik zou met plezier mijn ongelijk toegeven!
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: [09.] Jelle Vossen

Bericht door Khas »

Hannes schreef: Mmmm. Me too.
Topkerel de Jelle, maar hij is idd geen spits meer waar je als tegenstander bang voor bent vrees ik.
Zou het best gedijen bij een Kortrijk of Waregem waar hij terug het gevoel krijgt belangrijk te zijn.
Maar als hij me het tegendeel kan bewijzen: ik zou met plezier mijn ongelijk toegeven!
Zijn huidige blessure zal daar een belangrijke factor in zijn. Dat we nog steeds niet weten welke soort scheur in de mediale band hij heeft, stoort me.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: [09.] Jelle Vossen

Bericht door Bosko »

Contract loopt ook af midden 2020.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: [09.] Jelle Vossen

Bericht door Vergas Ronald »

Was leuk om met heel stadion z'n naam te zingen, collectief die kerel courage geven, waarom doet die eigenlijk nooit meer mee. Hij is 30, lang niet versleten, werkt hard, zet de boel niet op stelten omdat 'm op de bank zit, is niet ziek of geblesseerd, scoort al z'n hele carrière ononderbroken een goal om de twee matchen en speelt met een mes tussen zijn tanden om te tonen wat hij nog kan -niet dat iemand het vergeten is-
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [09.] Jelle Vossen

Bericht door Tiki Taka »

Vergas Ronald schreef: 03 dec 2019, 09:43 Was leuk om met heel stadion z'n naam te zingen, collectief die kerel courage geven, waarom doet die eigenlijk nooit meer mee. Hij is 30, lang niet versleten, werkt hard, zet de boel niet op stelten omdat 'm op de bank zit, is niet ziek of geblesseerd, scoort al z'n hele carrière ononderbroken een goal om de twee matchen en speelt met een mes tussen zijn tanden om te tonen wat hij nog kan -niet dat iemand het vergeten is-
Klopt, anderzijds wint hij geen enkel (kop)duel meer, en kan hij noch op techniek, noch op snelheid een man voorbij.
Maar goed, gezien het gebrek aan effcientie van onze spitsen de laatste weken en maanden, mag hij gerust zijn kans eens krijgen de komende matchen. Ik gun het hem wel, want blijkt wel een toffe kerel te zijn, afgaande op zijn optredens in de Slimste Mens. :-D
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [09.] Jelle Vossen

Bericht door IsO »

Tiki Taka schreef: 03 dec 2019, 09:56
Vergas Ronald schreef: 03 dec 2019, 09:43 Was leuk om met heel stadion z'n naam te zingen, collectief die kerel courage geven, waarom doet die eigenlijk nooit meer mee. Hij is 30, lang niet versleten, werkt hard, zet de boel niet op stelten omdat 'm op de bank zit, is niet ziek of geblesseerd, scoort al z'n hele carrière ononderbroken een goal om de twee matchen en speelt met een mes tussen zijn tanden om te tonen wat hij nog kan -niet dat iemand het vergeten is-
Klopt, anderzijds wint hij geen enkel (kop)duel meer, en kan hij noch op techniek, noch op snelheid een man voorbij.
Maar goed, gezien het gebrek aan effcientie van onze spitsen de laatste weken en maanden, mag hij gerust zijn kans eens krijgen de komende matchen. Ik gun het hem wel, want blijkt wel een toffe kerel te zijn, afgaande op zijn optredens in de Slimste Mens. :-D
Sinds wanneer zou het voor jou belangrijk zijn dat Vossen (kop)duels wint? Een spits moet voor jou toch in de eerste plaats scoren?
Op wat baseer je je trouwens om te zeggen dat hij geen enkel (kop)duel meer wint? Welke matchen, welke periode? Heb je statistieken?

En wat betreft 'een man voorbij gaan': je geeft elders aan dat Rezaei meer een speler is voor de omschakeling, maar niet voor als Club een muur moet gaan slopen. Zou Vossen dan geen rol kunnen spelen in zo'n situatie, met zijn vermogen om op het goeie moment op de goeie plaats te zijn, gebruik makend van de ruimte die anderen creëren? Wellicht moet hij dan niet eens een man voorbij.
Blackburn
Profvoetballer
Berichten: 374
Lid geworden op: 04 jul 2016, 10:26

Re: [09.] Jelle Vossen

Bericht door Blackburn »

Met het drukke programma gaat Vossen de komende weken best wel wat minuten maken. Aan hem om te bewijzen dat hij nog op zijn plaats zit bij dit Club. En zoals Vergas aangaf: Hij toont alvast aan dat het qua mentaliteit wel goed zit bij hem.
Gesloten